2015. szeptember 4., péntek

136.rész



Haliii! 

Meghoztam a kövi részt, ami nem onnan folytatódik ahol abbamaradt, mert nem akartam tovább húzni a kórház dolgot, remélem nem baj! :) A kövi részben pedig ismét Ziallé a főszerep :) Sajnos a helyzet változatlan hiába is léptünk be a szeptemberi hónapba... Még mindig alig van időm, nem tudom mikor javul a helyzet, de remélem hamarosan, mert már nagyon szégyenlem, hogy ilyen későn kaptok részeket... Sajnálom :( 
Nagyon szépen köszönöm a komikat, és az újabb feliratkozókat, már 232-en vagyunk :o Köszönöm a 483,981 oldalmegjelenítést is! Hihetetlen, és nem tudom elégszer megköszönni, hogy itt vagytok, és kitartotok mellettem! <3 Imádlak benneteket <3 
Remélem sikerül túlélnetek a suli első hetét! Kitartás! Én ezzel a résszel szeretnék nektek szép hétvégét kívánni, pihenjétek ki magatokat! ;)
Puszi, és jó olvasást! 

Dreamy Girl



Harry

Kinyitottam a kocsim hátsó ajtaját, és kivettem az ülésről a bevásárolt dolgokat, amiket próbáltam úgy elhelyezni a kezemben, hogy ne kelljen kétszer fordulnom, mert hát eléggé hideg volt idekint, és minél hamarabb bent akartam lenni a kellemesen meleg lakásban.
- Segítek! - lépett mellém Louis, és kivett a kezemből pár szatyrot, ezzel megkönnyítve a dolgomat, aztán besietett a házba. Végre sikerült kimozdítanom otthonról, ami nagy szó volt. Bár még mindig nem volt valami beszédes, de én nem adtam fel. Folyton dumáltam, kérdezgettem, és próbáltam szóra bírni. Eddig nem sok sikerrel jártam, de éreztem, hogy hamarosan meg fog nyílni, csak türelmesnek kell lennem, ami az idő előrehaladtával egyre nehezebb volt. Miután mindent kivettem, becsuktam az ajtót, megnyomtam a gombot, hogy bezárjam a kocsit, majd én is bementem. Amint beléptem, lerúgtam magamról a cipőmet, és bevittem a csomagokat a konyhába, amiket a pultra helyeztem. Louis már nagyban pakolt kifelé, mikor megakadt a tekintetem egy tábla csokin, ami a konyhapulton hevert. Az az ötletem támadt, hogy csinálhatnék egy kis forró csokit, amit eliszogathatnánk filmezés közben, hátha Lounak is meghozná a kedvét.
- Csináljak forró csokit? - kérdeztem tőle, miközben én is nekiálltam kipakolni.
- Nekem mindegy... - válaszolta unottan, vállat vonva. Nekem ennyi elég volt ahhoz, hogy felmenjen bennem a pumpa. Ezzel a két szóval az őrületbe kergetett. Akár mit kérdeztem tőle, mindig mindenre ez volt a válasza. Már majdnem nyitottam a számat, hogy elmondjam neki, mennyire elegem van ebből az egészből, de szerencsére sikerült időben visszafognom magamat. Csak lehunytam a szemem, és mély levegőt vettem, amit lassan ki is fújtam. Nyugi Harry! Azzal, hogy leordítod a fejét, nem mész semmire! Türelem! Nyugodj meg! - nyugtatgattam magam. Mikor úgy éreztem, hogy ismét tudok józanul gondolkodni, kinyitottam a szemem, Lou pedig épp akkor fordult felém.
- Elmegyek tussolni! - vetette oda nekem, és már itt sem volt. Nagyot sóhajtva, reményt vesztve huppantam le a székre, és csak néztem magam elé. Zayn új taktikája, miszerint csináljak úgy, mintha mi sem történt volna, és ne faggassam a kérdéseimmel, főleg ne azzal, hogy hogy van, semmit sem ért. Elég hülye ötletnek találtam már akkor is, mikor felhozta, de úgy voltam vele, hogy úgy sincs más ötletünk, és nem veszíthetünk vele semmit, ha kipróbáljuk. Nem volt könnyű. Ezek a napok teljesen kikészítettek, mégis kitartottam, mert megfogadtam magamnak, hogy bármennyire is nehéz lesz, végig fogom csinálni. A további erőt pedig Niall adta azzal, hogy végre felébredt. Az orvosok szerint minden rendben van vele, csak pár napot kell még bent maradnia megfigyelésre. Olyan jó volt újra mosolyogni látni a kis szöszit, és Zaynt is. Boldog voltam, hogy ők jól vannak, már csak Lounak kellene helyrejönnie, és akkor minden rendben lenne. Csak hát ez nem ilyen egyszerű... Sóhajtottam egy nagyot, aztán felálltam, és nekiláttam a forró csoki elkészítésének. Elővettem a tejet a hűtőből, meg egy kisebb lábost, amibe vizet öntöttem. Feltettem a tűzhelyre, majd egy üvegtálat helyeztem a lábos fölé, amibe beletördeltem a csokikat, és amikor olvadni kezdett, lassan kevergetni kezdtem. Mikor már teljesen elolvadt hozzáöntöttem a tejet, egy kicsit még hagytam, hogy felforrjon, aztán levettem, és egy-egy bögrébe beleöntöttem, a tetejükre pedig mályvacukrot tettem. A csoki illata betöltötte az egész lakást, és boldogsággal töltött el. Valahogy úgy éreztem, ez a mai nap más lesz. Leültem a kanapéra, a bögréket pedig a kisasztalra helyeztem. Úgy döntöttem megvárom Louist, és együtt választunk ki filmet, még akkor is, ha tudtam jól, hogy mit fog rá válaszolni. Már épp kezdtem feladni, hogy valaha is lejön, mikor meghallottam halk lépteit, ahogy lefelé jött a lépcsőn. Feléje fordultam, és végigmértem. A haja kicsit vizes volt, és összevissza meredezett, amit annyira imádtam. Legszívesebben bele túrtam volna, magamhoz vonva egy hosszú, érzéki csókra. Beharapott alsó ajakkal követtem minden egyes mozdulatát, és elképzeltem, hogy mi mindent csinálhatnánk mi együtt. Szinte hallottam a nyöszörgését, a sóhajait, és éreztem magamon forró érintését, amiktől azonnal gondok támadtak odalent. Nem emlékszem, hogy mikor értünk utoljára egymáshoz, de már nagyon rég volt, és kezdtem egyre frusztráltabb lenni, de nem akartam letámadni, főleg nem ilyen lelkiállapotban. Leült mellém, persze nem olyan közel, amilyen közel szerettem volna, de nem akartam szóvá tenni. A kisasztalhoz hajoltam, hogy felvegyem a bögréjét, és odaadjam neki, amit egy halvány mosollyal és egy "köszönömmel" fogadott el. Hátradőltem a forró csokival a kezemben, és óvatosan, centiről centire közelebb húzódtam hozzá, amit azonnal észre is vett. Rám nézett, majd hosszasabb gondolkodás után közelebb jött, és szorosan beférkőzött mellém. Az, hogy a testünk összeért, még ha csak ruhán keresztül is, akkora boldogság volt a számomra, hogy a szívem hevesen kezdett el dobogni, a pillangók pedig éledezni kezdtek a hasamban. A vigyor, ami kiült az arcomra, levakarhatatlan volt. 
- Nézünk valami filmet? - kérdeztem, mikor végre sikerült összeszednem magam. 
- Nekem mindegy. - jött a szokásos válasza, ami most valahogy nem tudott érdekelni. Nem fogom felhúzni magam ezen, választok egy filmet, és megnézzük. Talán valami romantikus, vagy valami vicces jól jönne. Keresgéltem a címek között, miközben ittam a finom csokoládét, ami kellemesen felmelegített. Mikor megtaláltam a tökéletes filmet, megnyomtam a lejátszás gombot, és izgatottan figyeltem a képernyőt. Már az elején jókat nevettem, és legnagyobb meglepetésemre Louis is nevetgélt. Nem volt az az igazi nevetés, de én ennek is nagyon örültem. Lopva rá-rápillantottam, figyelve reakcióit. A mosolya ott bujkált arcán, és láttam rajta, hogy tényleg tetszik neki. Belekortyoltam az italomba, aztán letettem a kisasztalra, majd újra a filmre koncentráltam, jókat nevetve. Jól esett kicsit kikapcsolódni, nem gondolni semmi rosszra, és reméltem, hogy Louisnak is jót fog tenni. Halk kuncogásai egyszer csak elmaradtak, és ahogy felé fordultam, a mosoly is lefagyott az arcomról. Maga elé bámult, és tisztán látszott rajta, hogy nem itt van. Még közelebb bújtam hozzá, egyik kezemmel átkaroltam a vállát, a másikkal pedig combját simogattam. Hirtelen megugrott az érintésemre, és döbbent arccal nézett rám, majd küldött felém egy apró mosolyt, ami nem volt valami őszinte. Egész testén éreztem, hogy be van feszülve, mintha egy ismeretlen karjaiban lenne. Az arcához hajoltam, lágy puszit hintve rá, amitől egy pillanatra lehunyta a szemét, és nagyot nyelt. Újabb puszit nyomtam arcára, aztán lassan lejjebb haladtam, puha csókokkal ellepve fülét, majd nyakát. Kezemmel lágyan cirógattam combját, amitől megremegett. Nem akartam ágyba cipelni, csak éreztetni akartam vele, hogy itt vagyok neki. Mikor kicsivel feljebb vándoroltam a kezemmel, és a számmal pedig érzékeny pontját ízlelgettem, hirtelen eltolt magától.
- Most ne! - nézett maga elé, miközben a kezei mellkasomat tolták, hogy minél messzebbre kerüljek tőle, de én nem engedtem, hogy ellökjön magától. 
- Lou... Én nem akartam, csak... - csuklott el a hangom. - Csak tudatni akartam veled, hogy itt vagyok neked... - suttogtam, majd kezemmel arcához nyúltam, és finoman magam felé fordítottam, de nem mert rám nézni, mindvégig a lábait figyelte. - Nézz rám! - mondtam gyengéd hangon. - Kérlek... - könyörögtem kétségbeesetten, mire rám emelte könnyektől homályos kékségeit. A szívem összeszorult a látványra. - Mondd el mi a baj! - néztem a szemeibe, mire elhúzódott tőlem. 
- S-semmi... - szipogta, majd felállt, és zavartan nézett körbe. - L-lefekszem - jelentett ki, és már ment is felfelé, otthagyva engem egyedül a kanapén. Keserű sóhajjal dőltem hátra, kezeimet a fejem alá téve, majd behunytam a szemeimet. Nem gondoltam semmire, próbáltam kiűzni mindent a fejemből, és lenyugodni. Amint sikerült, kikapcsoltam a tévét, kivettem a bögréket a konyhába, majd elindultam fel az emeletre. Úgy döntöttem lezuhanyzom, hogy felfrissítsem magam, de ahogy felértem, és a fürdő kilincséhez nyúltam, furcsa hang csapta meg a fülemet, ami a haló felől jött. Összehúzott szemöldökkel, halk léptekkel mentem az ajtó felé, ami résnyire nyitva volt. Lassan benyitottam, és a szívem apró darabokra hullott. Louis az ágy szélén ült, arcát a tenyerébe temetve, és zokogott.
- Lou?!... - szólaltam meg fojtott hangon, mire azonnal felkapta a fejét, és kezével próbálta letörölni könnyeit, eltüntetve sírásának bizonyítékát. 
- Azt... hittem... - szipogott. - hogy nem jössz fel... - törölgette kisírt szemeit felsőjébe. Sietve átszeltem a köztünk lévő távolságot, és leguggoltam elé, kezeimet combjára helyezve. 
- Tudom, hogy baj van, látom rajtad! - néztem fel rá, de kerülte a tekintetemet. - Nézz rám, kérlek! - kérleltem, miközben kicsit szétnyitottam a lábait, hogy beférkőzzek közéjük. Vöröses, duzzadt szemeivel egy pillanatra az enyéimbe nézett, majd lecsukta őket, és nagyokat lélegzett. - Semmi baj, csak mondd ki! Itt vagyok, nem lesz baj! -  biztattam amennyire csak tudtam. - Ha nem mondasz semmit, nem tudok segíteni! Nem akarom, hogy magadba fordulj, érted? Tudom, hogy nehéz, de hidd el, egy kicsivel könnyebb lesz, ha kimondod! - ahogy kimondtam, újra sírni kezdett, egész testében remegett. Gyönyörű kék szemeiből csak úgy potyogtak a könnyek, lefelé haladva arcán, eláztatva felsőjét. A szívem kettéhasadt, a gyomrom görcsbe rándult. Szörnyű volt így látni őt, de az, hogy előttem sírt, és kimutatta az érzésit sokat jelentett. Tudtam jól, hogy ez az a pont, amikor már nem tudja magában tartani. 
- É... Én... - dadogta levegőért kapkodva. 
- Sss - csitítottam. - Csak nyugodtan, kis tigris! - simogattam lágyan a combját. - Semmi baj - mondtam halkan, mire zihálni kezdett. Láttam rajta, hogy alig kap levegőt. - Louis, nyugodj le! - tudtam, hogy ha így folytatja, rohama lesz. - Mély levegő! - utasítottam nyugodt hangon, de továbbra is csak zihált. - Gyerünk Louis, vegyél mély levegőt! - mind hiába, nem hallgatott rám. - Louis!! - szinte kiabáltam, ezzel kizökkentve, amitől alábbhagyott zihálása. - Most fújd ki! - folytattam nyugodtan, mire tette, amit mondtam. - Oké, ezt még csináljuk meg párszor! - vettem egy mély levegőt, ahogy ő is, aztán kifújtuk. 
- É-én egy... - próbált meg beszélni, amint helyreállt a légzése. - e-egy gy-gyilkos vagyok! - Megöltem a testvérem! - remegett egész testében. - Egy embert! Egy... - temette arcát tenyerébe.
- Édesem... - álltam fel, majd leültem mellé, és derekánál fogva az ölembe húztam, mire ő azonnal átkarolt, arcát a mellkasomba fúrva. - Semmi baj, add ki! - simogattam nyugtatólag a hátát. Még mindig remegett, és zokogott. Nem akartam feleslegesen beszéltetni, ezért csak hagytam, hogy kiadja magából, és mikor kicsit alább hagyott a sírása, ő szólalt meg:
- Megöltem őt... - dünnyögte a felsőmbe, kezeivel erősen markolva az anyagot. - Megöltem, meg sem érdemlem, hogy éljek, egy gyilkos vagyok...
- Ne mondj ilyeneket! - szóltam rá kicsit erélyesebben, mint ahogy szerettem volna. - Ő az, aki nem érdemelte meg az életet! Bántott téged, és az édesanyádat! Meg akarta ölni a barátaidat, és téged is! Ő nem egy ember, ő egy állat! - jelentettem ki, és olyan dühös voltam, hogy szinte fújtattam. Utáltam, hogy Lou emiatt a faszfej miatt van ennyire ki. Arra sem méltatott, hogy eltemessék, nem hogy sírjanak miatta, főleg nem Louis. - Még állatnak sem nevezném, mert azok is különbek! Egy őrült, egy elmebeteg, akinek semmi keresni valója nem volt az életben! Hidegvérrel lelőtte volna Niallt Zayn, és a mi szemünk láttára, utána ugyanezt megetette volna velem is! - szorult össze a torkom az emlékre, ahogy ott térdeltünk mindannyian, várva arra, hogy végre vége legyen ennek a szörnyűségnek. Borzalmas volt, és ezt sosem tudom majd elfelejteni, örökre az emlékeimbe égett. - Te csak jót tettél! - pusziltam meg feje búbját. - Tudom, hogy nehéz feldolgozni, ami történt, de túl leszel rajta, én pedig itt vagyok, és segítek neked! - öleltem magamhoz még szorosabban. 
- Sajnálom - szipogta. - Sajnálom, hogy így viselkedtem, de nem ment... nem tudtam elmondani... 
- Megértelek, mindenki máshogy dolgozza fel, de örülök, hogy végre elmondtad! - húzódtam el tőle, hogy puszit nyomjak arcára.
 - Szeretlek! - törölte meg könnyektől csillogó arcát pulcsija ujjával. 
- Én is szeretlek, kis tigris! - küldtem felé egy mosolyt, amit viszonzott. - És ne emészd magad ezen, oké? Lucas megérdemelte azt, amit kapott, bár így is túl kegyesek voltunk hozzá... - simítottam ki arcából az oda nem illő tincseket. - Csak gondolj mindig arra, hogy mit tett veled, és mit akart tenni velünk! Rendben? - Bólintott, majd átkarolt. - Minden rendben lesz! Niall felébredt, és napról napra egyre jobban van, és te is jól leszel, csak kell még egy kis idő!
- Be se mentem hozzá... - nézett fel rám. - Egy barom vagyok, meg sem látogattam, csak a saját bajommal voltam elfoglalva.... 
- Louis! - fogtam kezeim közé arcát. - Fejezd be! Niall is, és Zayn is megérti, ne edd magad ezen, oké? Amint jobban leszel, bemegyünk hozzá, emiatt ne aggódj, kérlek! - hajoltam közel arcához, és vártam, hogy mit fog reagálni. Féltem, hogy talán elhúzódik, de nem tette. - Megcsókolhatlak? - kérdeztem, mire elmosolyodott, és a számra hajolt. Ahogy puha, sós ajkai enyémhez értek, szemeimet lehunytam, és élveztem a jóleső bizsergést, ami szétáramlott a testemben. Annyira hiányzott már ez, nem is tudom, hogy hogyan bírtam ki eddig csókjai, és érintései nélkül. Szétnyitotta a száját, én pedig azonnal nyelve után kaptam, amit lágyan, minden egyes percét kiélvezve masszíroztam enyémmel. Finoman a hajába túrtam, játszadozva tincseivel, amit halk nyöszörgéssel fogadott. Kezei hátamra vándoroltak, majd bebújva felsőm alá cirógatták bőrömet, amitől libabőr futott végig rajtam, egy hangosabb sóhaj kíséretében.
- Annyira hiányoztál! - lihegtem a szájába, el nem válva ajkától. Nem tudtam elengedni, nem ment. Csak csókolni akartam, érezni őt. Derekába markoltam, és még közelebb húztam magamhoz, ha ez egyáltalán lehetséges volt. Testünk minden egyes porcikája összesimult, és még így, ruhán keresztül is éreztem felforrósodott bőrét, amitől az enyém is szinte lángolt. Miután a levegőhiány miatt elváltunk egymástól, újra magamhoz öleltem arcomat nyakába fúrva, élvezve bőrének kellemes melegét, és finom, mámorító illatát.
- Köszönöm - suttogta a fülembe, egy csókot hintve rá. Megremegtem forró ajkának érintésére, meleg leheletének csiklandozására. Visszatért hozzám! Ő az én Louisom! - mondogattam magamban, puszit hintve nyakhajlatába. Egy pár percig még csendben ölelkeztünk, majd elengedtük egymást. 
- Letussolok, oké? - kérdeztem.
- Rendben! - mosolygott rám, majd bebújt a takaró alá, amit egészen az arcáig felhúzott. Jót vigyorogtam a látványra. 
- El ne aludj nekem! - hajoltam a szájára egy újabb csókra.
- Siess vissza! - suttogta a számba, én pedig ismét birtokba vettem ajkait, amik készségesen nyíltak szét utat engedve nyelvemnek, amivel táncba hívtam az övét. Ujjai most a göndör fürtjeimet vették célba, és kicsit meg is húzta, amitől belemosolyogtam csókunkba. Imádtam, mikor ezt csinálja. Hosszas csók után, nagyokat zihálva húzódtam el tőle, és pár percig csak néztem gyönyörű kékségeit, amik az én zöldjeimet figyelték. 
- Tökéletes vagy! - mondtam, mire láttam, hogy zavarba jött. Beharaptam alsó ajkam, majd egy gyors puszit nyomtam szájára, aztán nagy nehezen lemásztam az ágyról, és beviharzottam a fürdőbe. Életemben nem tussoltam le még ilyen gyorsan, mint most. Visszasiettem a szobába, de mikor benyitottam, Louis már édesen, orrági felhúzva a takarót aludt. Még ez a gyorsaság sem volt elég.... - mosolyodtam el a gondolatra, majd kivettem egy tiszta alsót, amit felhúztam, aztán óvatosan, hogy fel ne ébresszem, másztam be mellé, olyan közel bújva hozzá, amilyen közel csak tudtam. 
- Nem voltál elég gyors! - motyogta csukott szemmel, halványan mosolyogva. Megpusziltam arcát, mire kinyitotta kékségeit. - Nagyon szeretlek! - bújt hozzám, teste minden porcikája az enyémhez ért, arcát pedig mellkasomba fúrta. - Te vagy a mindenem! - suttogta, én pedig  a hajába túrtam játszadozva tincseivel, míg meg nem hallottam halk, egyenletes szuszogását.
- Szeretlek kis tigris, az életemnél is jobban! - fúrtam bele arcomat hajába, és átöleltem testét, lágyan cirógatva hátát. Az, hogy újra magamhoz ölelhettem, csókolhattam, és láthattam önfeledten mosolyogni, a legnagyobb boldogság volt a számomra, és tudtam, hogy ezek után tényleg minden rendben lesz. Megnyugodva, Louis halk szuszogását hallgatva, bőrének melegségét érezve hunytam le a szemeimet, és hagytam, hogy elragadjon az álom. 


32 megjegyzés:

  1. Ajjj ez annyira cuki rész lett ^^ tökéletes mint mindig :3 ezt a részt is imádtam :))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia Livia :)
      Köszönöm szépen, annyira örülök hogy tetszett :3 Kellett már egy kis cukiság, amiből ezek után nem lesz hiány ;)
      Puszi ❤

      Törlés
  2. Végre!!!
    Köszönöm!...

    Köszönöm, hogy nem kínoztál Niall kómájával.
    Köszönöm, hogy nem húztad még részeken át Louis belső vívódását.
    Köszönöm, hogy Harry állhatatos volt és türelmes.
    Köszönöm, hogy ennyi rész után még mindig itt vagy, és van mivel kikapcsolnom az agyam, mikor a macska összetöri a kincsként őrzött vázámat, és lebontja a lakást...

    Mindent köszönök!!!!

    Ez a blog mindig a Larry blogok nagyasszonya marad, te pedig a larrys bloggerek királynője. Megérdemelsz minden megtekintést, minden feliratkozót. (De azért kicsit csípkedhetnéd magad ;) )

    Remélem hamarosan elkezdődik az új korszak, és végre több időd jut ránk.

    <3<3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Becca ❤
      Nincs mit, igazából már nagyon nem bírtam tovább, mondom én nem fogok szenvedni továbn és gondoltam h az olvasóim sem akarnak, ezért nem húztam egyiket sem sokáig, sztem pont elég volt ;)
      Én köszönöm, hogy te itt vagy, és olvasol meg komizol is, mindig izgatottan várom :3 ❤
      Alfi kis rosszcsont, és egy gyönyörűség :3
      Jajj ne írj ilyeneket, belepirulok és mindjárt sírok :') Köszönöm ezeket a csodálatos szavakat ❤
      Én is remélem, egyre közeledünk és közeledünk ;)
      Pusziii ❤

      Törlés
  3. Istenem, de édes volt. Jól tetted, hogy nem forszíroztad tovább ezt a kórház témát. Nagyon jó, hogy kibékültek. Csodás rész volt!
    Nagyon várom a kövit.
    xoxo, Roni♡

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia Roni :)
      Akkor megnyugodtam, mert nem bírtam már tovább húzni, nekem is sok volt már :)
      Köszönöm szépen, és azt is hogy itt vagy és komizol :3
      Puszi ❤

      Törlés
  4. Eddig nm irtam neked. De most ra szanom magam (a helyesirasi hibaimat nezd el telorol irtam).
    Nos eddig nem voltam Larrys. De aztan raszantam magam, hogy olvassak el ey Larrys blogot. Es hosszas (tenyleg hosszu volt) keresgeles utan ratalaltam a te blogodra. Az elso reakciom ez volt: OMFG *----* aztan sikito rohamot kaptam. Nem csak a legjobb Larrya blog a tied hanem a leges legjobb 1Ds blog. Nagyon szeretem. Es remelem meg sojaig fogod irni. Amugy amikor megtalaltam azt hittem, hogy biztos h vontatott lesz es eroltetett. De nem es ezt imadom benned. Marmint hogy 130 akarhany resz utan is tudsz ugyanolyat sot tudsz az elozonel sokkal de sokkal jobb reszt irni. Es ezert felnezek ras. Ha valaki lehet jo peldakep 1 bloggernek az te vagy.
    Csak igy tovabb :3
    xxx Luana

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia Luana :)
      Örülök, hogy írtál :3 Aww istenem, most elpirultam, és olvadok és jajj :') nagyon szépen köszönöm ezeket a csodálatos szavakat ❤ Nagyon boldog vagyok, hogy így vélekedsz a blogomról, és hogy felnézel rám ❤ Igyekszem jobbat és jobbat írni, és jó tudni, hogy sikerül! Most itt vigyorgok :3
      Puszii ❤

      Törlés
  5. Ahw..... *-* !!!!!!!!! Olvadok mint a csokoládé a forrócsokihoz. Ez kellet már nekem régóta. Ez olyan volt mint egy erős kávé, de a tetejét(végét) telifujtad sok-sok tejszinhabbal ! :3 Úgy szeretem ezt a két borsót. Nem véletlen, hogy ha meg kérdik ki tetszik nekem Larry Stylinsont mondok. Mert ők azok akikbe szerelmes vagyok, de persze csak együtt ! :P
    Köszi a részt, frissítő volt ! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia Mag Megy :)
      Jajj, olyan aranyos vagy, örülök, hogy tetszett és hogy olvadoztál :3 Őszintén mondva nekem is ez kellett, már nagyon ki vagyok éhezve a boldogságukra ;) Igen, én is így vagyok vele, szerelmes vagyol beléjük ❤
      Imádlak, puszi :3

      Törlés
  6. ❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤
    Olyan jooo jött ujj rèsz ...... Elvagyok teljesen belèltem magam a storyba olyan jo hogy Lou már nem depis vagyis belgondolva mennyiAe nehèz lehett Louisnak mindezeken átmenni :/
    Imádom Imadlak ❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤
    Ès az èn kicsikèm Niall is felèbredt ès szèpen gyógyul haj de joooooooo :)
    Annyira vártam már :) Szetünk
    Alig varom a kövit
    Puszi: Meli

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hello Meli :)
      Jajj olyan jó ezt olvasni, és én is boldog vagyok, hogy már nem depis, nem alartam tovább húzni, aminek látom mindenki örül :3 igen, Niallal is minden rendben van, jól van a kicsikéd ❤
      Én is imádlak, köszönöm, hogy itt vagy ❤
      Puszii

      Törlés
  7. Istenem! <3 Már egymilliószor elmondtam neked, hogy ez a blog örök szerelmem marad, és egyszerűen nem tudom megfogalmazni az érzéseimet... Nincsenek megfelelő szavak, egyszerűen a lelkemig hatol minden egyes rész, de ez különösen!! <3 Leírhatatlanul imádom a két Bucót, halálosan szerelmes vagyok a szerelmükbe, a kapcsolatukba, a köztük lezajló dolgokba, mindenbe, ami velük kapcsolatos!!! Nagyon várom már, hogy minden újra a régi legyen, és jöjjenek az újabb izgalmak ;) (mert remélem lesznek :P)

    "- Louis! - fogtam kezeim közé arcát. - Fejezd be! Niall is, és Zayn is megérti, ne edd magad ezen, oké? Amint jobban leszel, bemegyünk hozzá, emiatt ne aggódj, kérlek! - hajoltam közel arcához, és vártam, hogy mit fog reagálni. Féltem, hogy talán elhúzódik, de nem tette. - Megcsókolhatlak? - kérdeztem, mire elmosolyodott, és a számra hajolt. Ahogy puha, sós ajkai enyémhez értek, szemeimet lehunytam, és élveztem a jóleső bizsergést, ami szétáramlott a testemben. Annyira hiányzott már ez, nem is tudom, hogy hogyan bírtam ki eddig csókjai, és érintései nélkül. Szétnyitotta a száját, én pedig azonnal nyelve után kaptam, amit lágyan, minden egyes percét kiélvezve masszíroztam enyémmel. Finoman a hajába túrtam, játszadozva tincseivel, amit halk nyöszörgéssel fogadott. Kezei hátamra vándoroltak, majd bebújva felsőm alá cirógatták bőrömet, amitől libabőr futott végig rajtam, egy hangosabb sóhaj kíséretében.
    - Annyira hiányoztál! - lihegtem a szájába, el nem válva ajkától. Nem tudtam elengedni, nem ment. Csak csókolni akartam, érezni őt. Derekába markoltam, és még közelebb húztam magamhoz, ha ez egyáltalán lehetséges volt. Testünk minden egyes porcikája összesimult, és még így, ruhán keresztül is éreztem felforrósodott bőrét, amitől az enyém is szinte lángolt. Miután a levegőhiány miatt elváltunk egymástól, újra magamhoz öleltem arcomat nyakába fúrva, élvezve bőrének kellemes melegét, és finom, mámorító illatát.
    - Köszönöm - suttogta a fülembe, egy csókot hintve rá. Megremegtem forró ajkának érintésére, meleg leheletének csiklandozására. Visszatért hozzám! Ő az én Louisom! - mondogattam magamban, puszit hintve nyakhajlatába. Egy pár percig még csendben ölelkeztünk, majd elengedtük egymást. "

    Kedvenc részem <3 Nem csak Harrynek hiányzott ez, hanem nekem is :3 BOLDOG VAGYOK! Köszönöm! <3

    Sok puszi :) :3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Halihó Doloise ❤
      Jujj, annyira vártam az első komidat, és mikor mondtad, hogy írtál izgatottan nyitottam meg a blogot! :D Köszönöm szépen ezeket a csodálatos szavakat, annyira boldog vagyok, hogy ennyire szereted ❤ Nekem is pont ez a rész a kedvencen ebből, és jó érzés, hogy pont ezt emelted ki ❤
      Imáááádlak!! És köszönöm a beszélgetéseket ;)
      Pusziiiiii ❤

      Törlés
  8. Uristeen ez annyira jo lett*----* amugy en most kommentelek eloszor eddig nem mertem irni es az a velemenyem hogy egyszeruen imadom❤❤❤❤❤
    Imadom azt hogy nagyon perverz
    Imadom azt hogy nagyon aranyos
    Es mindent imadom ami benne van ❤❤

    Nagyon varom a kovit es az ujjabb perverz reszeket is nagyon varom xddd

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. De aranyos vagy :3 Köszönöm szépen, örülök hogy tetszett és hogy írtál!❤ Aww, én meg téged imádlak :3
      Igyekszem, és hamarosan jönnek a perverz részek :p
      Pusziii ❤

      Törlés
  9. Istenem ez tökéletes lett!!😍 szerelmes vagyok ebbe a blogba😍 annyira imadom ahogy irsz😍 ez valami felfoghatatlan. Siess a kövi résszel☺️ Puszi❤️

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen, annyira örülök, hogy tetszett! :3 Olyan jó olvasni, hogy ennyire odavagy a blogomért ❤
      Imádlak, puszi ❤

      Törlés
  10. Nem titok, hogy én teljesen Larry párti vagyok és sokkal szívesebben olvasom őket mint Ziallt. Nem a te hibád, ez mindenhol így van. :D Azt nagyon sajnálom, hogy szinte soha nem kommentelek, pedig olvasom rendszeresen és imádom is.:( Ezentúl ígérem gyakrabban fogok kommentelni, mert megérdemled. Louist nagyon sajnálom és teljesen megértem, nagyon nehéz lehet ez neki. Persze, Lucas megérdemelte, de Lou nem olyan mint Harry vagy Zayn. Neki ezek sokkal nagyobb traumával járnak és nagyon örülök, hogy Harry ezt ennyire jól kezelte. Imádtam. :D <3 Nagyon sokat változott a blog kezdete óta és csakis jó irányba. Annyira szereti Louist és ez minden mozdulatán látszik. :) Szuper vagy Dreamy! Köszi, hogy minden ihlet válság ellenére még mindig itt vagy és írod nekünk. <3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia Luna :3
      Igen, Beccánál olvastam, hogy Larry párti vagy, és ezzel nincs semmi baj, nem szerethet mindenki mindent! ;) Én is az vagyok, Larry a mindenem, és őket soha senki nem taszíthatja le az első helyről <3 De kellett egy kis változatosság, és ez Ziall formájában jött, amit nem terveztem :D A következőben több Larry lesz, mert már nagyon hiányoznak nekem is:3
      Igen, Louis teljesen más, és neki nehezebb, de ott van Harry aki átsegíti rajta :3 Nagyon sokat bizony, annyira furcsa visszaolvasni, teljesen más volt az elején, és hihetetlen hogy ennyit változott :) Nagyon szereti, és örülök, hogy ilyen jól észre lehet venni :3
      Köszönöm szépen, annyira örülök, hogy tetszett! :3
      Puszii <3

      Törlés
  11. Louios babybogyóóm! Jujj de cuki! Jujj! :D jolvan leálltam :D juj Harry de cukiii! Csinált forró csokiiit! Az én pasim még a tükörtojást is odaégeti, nemhogy forrócsokit. XD uuu de várom már a,kövi részt! *o* remélem akkor már tejszinhab is lesz hozzá :D hajnali 2van szóval... Gyors,leszek :D na! Szóvall!! Asszem beszívtam na mind1. Adok neked egy kos ihletet a kövi fejezethez :D ja mégsem. Kifogytam xD hm.... Louis megterheselődik és festelődetnek egy gyerekszobát ahol a gyetrek fog lakni. Ennél nagyobb fszságot sem mondtam még XD és most pne gyere a fanfictionommel :D az csak simán kreativ ;) :D na szóval. Mosz hogx Niall is feltámadolódott... Najó kifogytam majd folytartom ezt a csodás kommentet legközelebb XD

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia Vanessza :3
      Ne állj le, csináld!! :D Imádom a kommentjeidet, feldobják a napomat :D Lesz tejszínhab, jó sok XD várom a folytatást, mert nem tudom, hogy mi lesz azzal a mondattal, hogy "most hogy Niall is feltámadolódott..." :D
      Pusziii <3

      Törlés
  12. Szia!:) Esetleg benne lennél egy linkcserében?:) http://larrystylinsonszeretetszolgalat.blogspot.hu/

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hello :)
      Sajnálom, de nem szoktam már cserélni, ne haragudj :(

      Törlés
  13. Szia :)
    Tegnap találtam rá a blogra és azóta le se lehet vakarni a telómról...folytom ezt olvastam,legalább 3 dioptriát romlott a szemem,kaptam pár lecseszést hogy ne kockuljak már és holnap meg fogom szívni,mert nem tanultam semmit,de LESZAROM!! :P
    Mert ezért megérte.
    Kezdjük ott hogy....úristen!! Nem hiszem hogy tudok egy értelmes véleményt kreálni mert még mindig nem emésztettem meg ezt a 136 részt és valószínűleg egyhamar nem is fogom...Kicseszett zseniális az egész,!!Elképesztő.Faltam a sorokat,borzongató,érzéki,izgalmas az egész...egyszóval lenyűgöző.
    Larry...nem is tudom mit írjak,valami zseniális,ahogy őket ábrázolod.Imádtam,az összes szexjelenetnél eldobtam az agyam....váááá :D Harry-t különösen imádtam,valahogy nagyon bejött az itteni jelleme.A veszekedéseiket gyomorgörccsel olvastam,de ezért jó,ha rohadt sok részt olvashatsz el egyben,mert tovább tudsz olvasni 2 fejezetet és máris kibékülnek és nem kell hetekig aggódj miatta :D
    Ziall...én alapvetően Larry-párti vagyok...lehet hogy ez eddig tartott,mert úgy ábrázolod le őket hogy basszus...behaltam az összes résznél,irtózatosan megimádtam őket <3
    Liam-ot sajnálom hogy egyedül maradt...kéne mellé is valaki.:(
    Lucas és a bandája...na néha már ott tartottam hogy elbaszom a telefonom a francba,mert én ezt nem bírom...olyan szinten feldühített...hogy lehet valaki ilyen köcsög?!? Örülök hogy Louis kinyírta...bár jobb lett volna ha pl.Harry öli meg,őt nem viselte volna ennyire meg...Mindegy,az a lényeg hogy meghalt!! Bizony,tele van a szívem szeretettel :p
    Ez a rész valami szívszorító lett...de végre kibékültek.Csak az a baj hogy megölték Lucas-t,minden szép és jó lett és úgy érzem hogy egyre közelebb van a vége.Hány rész van még?! :( Pancser vagyok,az összes jó blogra a vége felé találok rá...na mindegy.
    Egy szó mint száz,nagyon imádtam és remélem minél hamarabb jön új rész.
    Én itt leszek :)
    Ölellek:
    Mare

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia Mare :3
      Aww, de aranyos vagy, jajj, most itt vigyorgok, mint egy idióta! :D Annyira örülök, hogy rám találtlál, és annak is, hogy ennyire tetszik ;) Remélem azért nem volt gond a suliban :D
      "Kicseszett zseniális az egész''!Elképesztő. Faltam a sorokat,borzongató,érzéki,izgalmas az egész...egyszóval lenyűgöző." jajj, elolvadtam, olyan jó ezt olvasni :3 ❤
      Örülök, hogy tetszik ahogy ábrázolom Larryt :D Harry karakterét én is nagyon imádom ;)
      Én is Larry párti vagyok, mondjuk az is maradok, de szeretem Ziallt is írni, mert ők teljesen más pár, mint Larry ;) kell egy kis változatosság is ;)
      Liamről meg nem árulhatok el semmit, majd meglátjuk hogy alakul :D
      Megnyugtatlak, nem most fogom abbahagyni, mert vannak még ötleteim ;) szóval ne aggódj, nem a végénél találtál rá :D
      Köszönöm szépen ezt a csodálatos kommentet, feldobtad a napomat! A kövi kint van, remélem az is tetszeni fog ;)
      Pusziii ❤

      Törlés
  14. AWH!!! ♥♥♥
    Jaaj végree Louis is jól van felépül és Larry *--* Harry türelmessége teljesen levett a lábamról, Louis hogy végre elmondta, hogy mi bántja, Pedig ha tudná ez volt az egyik legjobb dolog,amit tett, Jaaaj de jó, ht én olyan boldog vagyok VÉGREEE ÉDES BOGARAAAK♥♥ Louis jóol vaaan vááá váááá Harry ott van vele...Niall jólvan Zayn ott van vele JÓL VAGYOK TOKéLETEESEEEN AWH és annyira aranyosak, hogy jaaj.. a könnyeimmel küzdök Louis sírt és :( de Harry ott volt és mindig ott lesz! ♥♥ és a sziveeem Belahalok ez annyira aranyos és cuki lett, minden rendben lesz velük
    IMÁDOOOM IMÁDOM és olyan boldog vagyok, hogy végre behozom a lemaradásoom
    Köszönöm a csodáát ♥♥♥

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én meg téged imádlak, de nagyon ❤❤ el sem tudod hinni, milyen jól esnek a szavaid, annyira jajj :3
      Igen, Louisnak nehéz, és Harrynek is, de ott vannak egymásnak ❤ és átvészelnek mindent :3 Én is boldog vagyok, hogy itt vagy, és így legalább nem kell várnod a kövi részig, csak ha utolérsz ;)
      Pusszantás ❤

      Törlés
  15. Hát igen sikerült túlélni valahogy (hmm igen és muszáj volt válaszolnom így lassan két hónap után).

    Én már most meghaltam, mikor Louis azt mondja segít. Hát milyen aranyos, hogy segít. Most sírni támadt kedvem de kis cuki. :(
    (Aha, lehet hirtelen felfokozott érzelmi állapotba kerültem az előző résztől. Fuck yeah, Niall felébredt!)

    Jaaaj Harry, szerintem meg üvöltsd le a fejét a kis begubózott mókuskának, akkor szépen elsírja magát, veszekedtek egyet, és elmond neked mindent. EZ egy nagyon szép dolog lenne, de attól még ne kiabálj, ne bántsd meg.
    Imádom Harryt.<3

    Áhh szóval így kell rendes forrócsokit készíteni. Köszi. (Ezt is muszáj volt leírnom, eszembe jutott, és most közlékeny hangulatomba vagyok. Ja. Mikor még pár éve belefolyt a szemembe az olvasztott csoki, letettem a készítéséről. Harrynek hogy sikerült? De forrócsokiznék Harryvel! Meg Louval is!)

    ISTENEM LOUIS, MIÉRT VÁGTAD HAZA A NEKEM MINDEGYEDDEL A HANGULATOT? HARRY ITT SZERELMESEN PILLANGÓKAT TENYÉSZT A POCIJÁBA, TE MEG... TE MEG... AHH, ÉN FELMONDOK.

    Jaj istenem Louist annyira rossz ilyennek olvasni (vagy öhm látni, nem tudom, láttam magam előtt kis szomoró fejet :(:(:( )....................................................

    UHH ÉS IGEN VÉGRE JÓL VANNAK LOU KISIRTA MAGAT EZAZ ERRE VARTAM DE EDESEK ANNYIRA SZERETIKE GYAMSR EN IS ANNYIR SZERETEM OKET ISTENEM








    Na oké pár enterrel később sikerült lenyugodnom.
    Megyek a következőhöz.*-*

    ~Liz

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hello Liz :3
      Olyan aranyos vagy, hogy minden részhez írsz meg ezek a szövegek :3 ❤
      Igen, Harry kis türelmes, és ez is jó módszer volt, mert Louis végre csak kiadta magából :)
      Én így szoktam csinálni, és gondoltam leírom :3 Te szegény, de azért ne add fel, próbálkozz újra, mert a forró csoki fincsi :3 Jajj, én is annyira forró csokiznék velük ❤
      De szerencsére minden a legnagyobb rendben van most már velük :3
      Köszönöm, imádlak ❤

      Törlés