2015. május 24., vasárnap

130. rész


Halihóó! 

Meghoztam a kövi részt ezzel kívánva nektek további szép hétvégét! Nagyon szépen köszönöm a kommenteket, igyekszem mindegyikre válaszolni, csak kicsit el vagyok maradva mindennel! Annyira imádlak benneteket, és nem tudom elégszer elmondani milyen sokat jelentetek nekem! :3 Imádlak benneteket!
ÉÉÉÉS ÚRISTEN!! Meg van a 200 feliratkozom!! Te jó ég!! :O El sem tudom mondani, hogy milyen boldog voltam, mikor feljöttem, és megláttam, hogy túl léptem a 200-at! Körbeugráltam a szobámat, és elsírtam magam! Köszönöm!! <3 Annyira szeretném nektek ezt meghálálni, annyi mindent tettetek értem, és ez nekem nagyon sokat jelent! Köszönöm, hogy vagytok!!  :') Szeretlek benneteket! <3 Még mindig hihetetlen, hogy idáig eljutottam, amit szintén nektek köszönhetek, mert ti tartjátok bennem a lelket! Annyira, de annyira köszönöm nektek! 
UI: Szeretettel várunk minden kedves olvasót az új blogunkba, amit Beccával, és Silverrel hárman írunk! Már fent van az első rész -> Fin/v/e selection  Erősen +18-as történet lesz! ;)

Jó olvasást!
Millió pusziii


Dreamy Girl


Harry 

A napok csak teltek, az agyam pedig szüntelenül kattogott. Alig aludtam, és alig fogtam fel valamit a körülöttem zajló eseményekből. Semmi másra nem tudtam gondolni, csak az ismeretlen férfira, és az ajánlatára. Még mindig nem tudtam mi tévő legyek. Ha egyedül vágtam volna bele ebbe az egészbe, akkor azonnal igent mondtam volna, de így, hogy a négy jó barátom életét is vásárra viszem, sokkal nehezebb volt a döntés, főleg úgy, hogy köztük van a számomra legfontosabb személy is, akit az életemnél is jobban szeretek. Gondolataimat, amik már napok óta kavarogtak a fejemben, Louis szakította félbe, óvatosan mellém ülve, a kezét a combomra simítva. Szeretetteljes mosolyt küldtem felé, és összefontam a combomon lévő ujjait az enyéimmel. Elmosolyodott, majd előre hajolt, hogy egy gyors puszit hintsen ajkaimra, de nekem ez nem volt elég. Szabad kezemmel megragadtam a tarkóját, így húzva vissza őt a számhoz, hogy hosszas, érzéki csókot váltsunk.
- Miért nem mondod el, hogy mi bánt? - kérdezte aggódva, miután elváltunk egymástól. - Hátha tudok segíteni. 
- Nincs semmi, csak... csak fáradt vagyok... - hazudtam, és előre hajoltam, hogy újra ajkaira tapadhassak, ezzel elvonva a figyelmét, de elhajolt.
- Fáradt?? - emelte fel a hangját. - Ne hazudj nekem, Harry! Egy hete fáradt vagy?! Komolyan?? - hangja egyre erélyesebbé vált. - Egy kibaszott hete?? - kelt fel a kanapéról, és idegesen járkált fel-alá. - Olyan vagy mint egy zombi! Semmit nem csinálsz, csak meredsz magad elé egész nap, és ha hozzád szólok, akkor is csak hümmögsz! Mi a fene bajod van??
- Semmi, tényleg… - motyogtam magam elé.
- Mit beszéltük meg? - áll meg, mérges pillantást lövellve felém. - Azt, hogy mindent elmondunk egymásnak!! Mindent!! - nyomta meg erélyesen az utolsó szót. - Erre te mit csinálsz?! Nem mondasz semmit, magadban tartod, holott látom rajtad, hogy rohadt nagy baj van!
- Sajnálom Lou, de nem tudsz segíteni, ezt nekem kell megoldanom, de amint tudok valamit, megosztom veled is, csak adj egy kis időt, és bízz ben...
- Nem tudok segíteni?? - vágott közbe dühösen. - Honnan gondolod?! Megpróbáltad? - nézett rám felhúzott szemöldökkel. - Nem, inkább elhallgatod előlem... - fordult meg, és a bejárat felé ment, ahol felhúzta a tornacipőjét. 
- Mit csinálsz? - ugrottam fel a kanapéról. 
- Kiszellőztetem a fejem. - morogta, miközben magára kapta a dzsekijét. - Majd szólj, ha végre visszatértél az életbe!
- Louis! Ne menj el! - siettem oda hozzá, hogy elkapjam a karját, de elhúzta.
- Hagyj! - szűrte a fogai közül, miközben megragadta a kilincset, de mielőtt kilépett volna az ajtón, még hozzátette: - Azt hittem mindent meg tudunk beszélni... - csukta be maga mögött az ajtót, én pedig csak álltam, magam elé meredve. Bassza meg! - káromkodtam, mikor végre sikerült összeszednem magam. Azonnal felkaptam a cipőm, és sietve rohantam ki az utcára. 
- Louis!! - kiabáltam, mikor megláttam vékony alakját, ami egyre messzebb került tőlem. - Állj meg! - szóltam utána, de mint aki meg se hallotta ment tovább, megszaporázva apró lépteit. A hátam mögül felmordult egy autó motorja, amivel nem igazán foglalkoztam, de mikor hatalmas csikorgás csapta meg a fülemet, hátrafordultam. A fekete terepjáró nagy gázzal haladt el mellettem, és mikor megláttam a sötétített ablakokat, rossz érzésem támadt. A gyomrom görcsbe rándult, a szívem pedig vad kalapálásba kezdett. Tudtam, hogy baj van.
- LOUIS!! - ordítottam, ahogy csak a torkomon kifért. - AZONNAL FORDULJ VISSZA!! - mintha puskából lőttek volna ki, úgy iramodtam feléje. A kocsi csikorogva fékezett le Louis mellett, én pedig, ha ez egyáltalán tehetséges, még gyorsabb tempóra kapcsoltam. - FUSS!! - üvöltöttem, mire két izomagy ugrott ki a járműből felkapva Lout, aki a nevemet kiabálva kapálódzott szüntelenül. - LOUIS!! - ordítottam kétségbeesetten, miközben a szemem láttára tuszkolták be a kocsiba, és én semmit sem tehettem ellene. A terepjáró teljes gázzal hajtott el, én pedig meg sem állva rohantam utána, azt gondolva, hogy talán utolérhetem. Zihálva néztem az autót, ami befordult a sarkon eltűnve a szemem elől. Sírva, tenyerembe az arcomba temetve rogytam az aszfaltra. - Louis... Nem... Istenem... - zokogtam keservesen. Az egész testem remegett, és úgy éreztem hánynom kell a gyomromat mardosó idegtől.. - Nem... Nem... - csak ezt az egy szót ismételgettem szüntelenül. Nem tudom meddig térdelhettem a hideg betonon az utat kémlelve, remélve, hogy talán visszajönnek, mikor megszólalt a telefonom. Kihalásztam a zsebemből, és erőtlenül emeltem a fülemhez.
- Mizu van? - szólt bele Zayn jókedvűen. Nem tudtam megszólalni, egyszerűen nem jött ki egy hang sem a számon. - Harry? Baj van? - kérdezte aggódva. - Harry, ne ijesztgess! 
- L... Louis... - dadogtam nagy nehezen.
- Mi van Louisval? Mi történt?? - hangja egyre idegesebbé vált.
- E-el... elrabolták... - mikor kimondtam, újra előtörtek a könnyeim, eláztatva az arcomat. Mi lesz vele? Mit fognak tenni vele? Istenem, mi lesz ha bántják? Nem! Nem tehetik! 
- Miről beszélsz? - zökkentet ki Zayn hangja. - Ki rabolta el? Hogyan? Mi ez az egész? Mondja már valamit!! - idegeskedett. 
- Nem tudok semmit... - szipogtam. - Nem tudok semmit... - ismételtem. 
- Hol vagy most? - kérdezte.
- A ház előtt... - motyogtam remegő hanggal.
- Maradj ott, odaküldöm Niallt! És én is hamarosan ott leszek!! 
- Jó... - csak ennyit tudtam mondani.
- Leteszem, aztán visszahívlak! - Szakadt meg a vonal. Miután letette, a készülék képernyőjét nézegettem, amin Louis édes mosolya nézett vissza rám. - Nagyon szeretlek! - suttogtam remegő ajkakkal, miközben végigsimítottam ujjaimmal a kijelzőt, ami hirtelen tűnt el, és Zayn neve kezdett el villogni helyette.
- Mindjárt ott lesz Niall! - szólt bele, mikor felvettem. - Addig beszélgessünk oké? - mondta, én pedig csak bólintottam, bár fogalmam sincs mire, mert szavai nem jutottak el tudatomig. - Harry! Itt vagy? - kérdezte, mire hümmögtem. - Mondd el mi történt! 
- E-elrabolták…- szörnyű volt kiejteni ezt a szót a számon, főleg, hogy Louisról volt szó.
- Hogy? Kocsival? Hányan voltak? Mit láttál? - zúdította rám a kérdéseket, ami közül alig fogtam fel valamit. 
- Egy fekete kocsi… - mondtam, és a gyomrom összeugrott, mikor eszembe jutott, hogy összekaptunk. - Veszekedtünk... Istenem… Nem kértem bocsánatot tőle! 
- Harry nyugodj meg! Milyen autó volt? - kérdezett, de nekem csak azon járt az agyam, hogy haragban váltunk el. Mi lesz, ha nem tudok bocsánatot kérni tőle? Mi lesz, ha nem látom soha többé? 
- Harry!! - Zayn erélyes hangja zökkentett ki a gondolatimból. - Milyen kocsi? 
- Nem tudom... 
- Gondolkozz! Tudom, hogy most nehéz, de gondolkozz! - mondta, mire összeszorítottam a szemeimet, és lejátszottam a történteket. Erősen koncentráltam a fejemben lezajló eseményekre. 
- Talán egy Chevrolet… Igen! Egy Chevrolet volt! 
- Biztos vagy benne? - kérdezett vissza.
- Igen! Egy fekete terepjáró! 
- Oké, rendszám? - kérdezte.
- Nem emlékszem! Nem tudom! Csak Louist láttam, meg a két izomagyat, akik betuszkolták... Istenem, biztos nagyobb meg van rémülve! Louis! Mi lesz, ha bántják? Nem vagyok ott vele! Nem tudok segíteni neki! Zayn! - hirtelen kikapta valaki a kezemből a készüléket, én pedig felnéztem az illetőre, aki a kis szöszi volt.
- Itt vagyunk Zayn! - mondta Niall. - Oké! - tette le a telefont, majd felsegített. 
- Gyere Harry, bemegyünk! - karolt át Liam, akit csak most vettem észre, és bekísértek a házba. Amint beléptünk megcsapta az orromat az ismerős illat, és újra térdre rogytam. A fiúk azonnal felkaptak, és a kanapéra ültettek. 
- Hozz egy nyugtatót, és egy pohár vizet! - mondta Niall remegő hangon. Felnéztem rá, és láttam rajta, hogy ő is tiszta ideg. 
- Niall... - szólaltam meg, majd felálltam, és átöleltem. Szorosan ölelt magához, és éreztem, hogy a teste reszket, akárcsak az enyém. - Mondd, hogy minden rendben lesz! - szipogtam. 
- Minden rendben lesz, Harry! - csuklott el a hangja.

A kanapén ültem, és ezerrel kattogott az agyam. Kicsit megnyugodtam a nyugtatóknak hála, így jobban tudtam gondolkodni. Meg kell találnom Louist, még ma! Ha kell egész éjjel kutatok utána, de nem hagyhatom, hogy ott legyen azoknak a faszfejeknek a kezében. Ki tudja, mit tesznek vele… Egyedül van, meg van rémülve, és...
- Bassszameg!! - ugrottam fel a kanapéról, mire mindketten rám néztek. - Mi van, ha Louis rohamot kap? - túrtam bele a hajamba idegesen. - Nincs nála a gyógyszere! - kapott el a kétségbeesés. - Nem bírom ezt tovább!! - járkáltam fel-alá. - Tudnom kell, hogy hol van, és mi van vele!! - mikor kimondtam, Zayn lépett be az ajtón idegesen, zihálva. Odasiettem hozzá, és magamhoz öleltem.
- Louis... - mondtam, és éreztem, hogy újra könnyek gyűlnek a szemembe, de nem engedtem szabadjára őket. Erősnek kell lennem. Louisnak szüksége van rám.
- Megtaláljuk! Ígérem! - tolt el, hogy a szemeimbe nézhessen. - Rendszámtábla? - ráztam meg a fejem. Akárhogy is próbáltam visszaemlékezni, nem ment. Nem tudtam felidézni. - Rendben, akkor kitalálunk valami mást! - veregette meg a vállamat, majd mindannyian elkezdtünk hangosan gondolkodni. 
- Biztos, hogy Lucas volt! - kezdett bele Zayn, mire bólintottunk. Tudtam jól, hogy csakis ő keze lehet benne, csak még azt nem értettem, hogy miért, mert az az ismeretlen alak azt mondta, hogy előtte kell cselekednünk, és adott egy hetet, hogy gondolkozzam, ami azt jelentett, hogy Lucas még nem most akart lecsapni ránk. - Ez azt jelenti, hogy itt van! - szakított ki a gondolataimból a legjobb haverom. - Itt kell keresnünk a városban!
- Valahol biztos van egy búvóhelye, ahova elvitte Louist! - szólaltam meg én is, és a szívem majd megszakadt, ahogy kimondtam ezeket a szavakat. Annyira féltettem őt, a védtelen, törékeny kis lelkét. Nem akartam, hogy bármi baja essen. Nekem ő a mindenem, nélküle semmit sem érek. 
- Valami elhagyatott hely! - mondta Liam. 
- Az nem sok van Doncasterben! - szólalt meg Niall, akinek igaza volt. Ebben a városban, alig van egy-két ilyen hely, de nekem volt egy olyan érzésem, hogy nem itt kell keresünk, és ez még rosszabb. 
- Nem hiszem, hogy a városon belül van! - szólaltam meg. - Valahol kintebb kell keresnünk! - szorult el a torkom, mert tudtam, hogy mire az összes ilyen területet átfésüljük lehet, hogy Louis már... Nem! - ráztam meg a fejem, kiűzve ezeket a gondolatokat. - Louis él, és meg fogjuk találni! Lucasnak élve kell, nem ölné meg! 
- Telefon? - kérdezte Niall, mi pedig értetlenül néztünk rá. - Nála van a telefonja, nem? - ekkor csaptam magam homlokon gondolatban.
- A kurva életbe, hogy ez eddig miért nem jutott az eszembe! - mérges voltam magamra, hogy ekkora barom voltam, és ilyen sok időt elvesztegettem. Azonnal kikaptam a mobilom. - Lou telefonjában van nyomkövető! Most nemrég rakattam be Tommyval! - izgatottan oldottam ki a képernyőzárat, és azonnal megnyitottam a programot, majd beírtam a kódot. Szinte tapintani lehetett a feszültséget a levegőben, ahogy arra vártam, hogy betöltsön ez a szar. Imádkoztam, hogy működjön, és hogy Lounál legyen még a telefon. Mikor megláttam a piros pöttyöt, megkönnyebbülten sóhajtottam fel. 
- Megvan!! - kiáltottam fel, miközben a térképet néztem. Annyira remegtem, hogy át kellett adnom Zaynnek a készüléket, mert nem láttam a képernyőt. 
- Ez tudom, hol van! És te is! - nézett rám a haverom, felém mutatva a telefont. - Tudod, az a régi ipartelep, amerre a...
- Tudom! Menjünk! - kaptam ki a kezéből a mobilt, és felrohantam a szobába. Elővettem a fegyvert, a kocsi kulcsát levettem az asztalról, aztán levetkőztem, hogy felvegyem a fekete kapucnis pulóvert, meg a fekete nadrágom. Leszaladtam a lépcsőn egyenesen a bejárati ajtóhoz, és egy gyors mozdulattal felhúztam a szintén fekete cipőmet. 
- Harry! Várj! - állított le Zayn, mire megálltam a mozdulatomban. Mind a hárman engem néztek, én pedig összevontam a szemöldököm. 
- Nincs semmi tervünk! Nem állíthatunk csak úgy oda! - idegeskedett a fekete haverom. - Fel sem készültek! - mutatott hátra a két megszeppent srácra, akiken látszott, hogy most fogták fel csak igazán, hogy mire is vállalkoztak.
- Nem is kell terv! Lesz, ami lesz! Nem érdekel semmi, meg kell mentem Louist, és nem várhatok vele! Én odamegyek, te pedig hozz még pár embert a régi bandából! A legtöbbjük úgy is tartozik eggyel! - húztam fel a kapucnimat. 
- Nem mehetsz oda egyedül! - jelentette ki erélyesen. 
- Neked Niallal, és Liammel kell lenned! Én egyedül is megleszek! Nem kell féltened! - biztosítottam. - Csapassuk! - nyújtottam felé az öklömet, mire nekiütötte az övét.
- Csapassuk! - kacsintott rám. - Vigyázz magadra! - tette még hozzá.
- Ti is! - biccentettem, és kiléptem a hűvös éjszakába. Szívtam egy kis friss levegőt a tüdőmbe, majd sietve a kocsihoz mentem, és bepattantam. Elfordítottam a kulcsot, gázt adtam, és hangos csikorgással faroltam ki, majd teljes gázzal hajtottam a célirány felé. Tövig nyomtam a gázt, és őrült tempóban hajtottam át a városon, ahol ilyenkor már nem igen volt élet. Erősen szorítottam a kormányt, és ideges harapdáltam az alsó ajkamat, miközben folyton a pirosan villogó pontot figyeltem. - Tarts ki Louis! Megyek!


32 megjegyzés:

  1. ÚRISTEN!!! M EZ AZ EGÉSZ???!! Meghaltam. Aahhh Harry mit csinálsz???? OMG!! Nem tudok egybefüggő mondatokat írni, annyira kész vagyok xD Louis...:( MIÉÉÉRT??!! Ki rabolta el?? Nem Harry fogja megölni hanem én! Ugye nem fogják bántani? :( És Zayn... Hogy engedhetted el Hazzt ilyen idegállapotban???
    Hihetetlen rész volt. NAGYON siess légyszi a kövivel ♥

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon szépen köszönöm!! Vááá, annyira boldog vagyok, hogy ennyire tetszett, és hogy ilyen hatást gyakorolt rád! ;) Nem árulhatok el semmit, de hamarosan minden ki fog derülni :)
      Puszi

      Törlés
  2. Jézusoooooooommmmmmmmm erreeeeeeeee nincsenekkkkkkkkkkkkkkkkkkk szaaaavaaaaaaaaakkkk áááá PERFECTTTT NAGYON NAGYON NAGYON SIESS A KŐVIVEEEEEEEEEELLLLLL

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Váááá! :DD Köszönöm szééépen, annyira örülök, hogy tetszett! :3

      Törlés
  3. Basszus te nő miért kínzoool. Imááááááááádom most megint rághatom a körmömet és várhatom az új részt. ! :D Istenem csak ne legyen semmi baja Lou-nak. mert eskü nagyon meg haragszom rád ha történik vele valami.!! Lucas-t meg nyírják már kiii.! SIESS A KÖVI RÉSSZEL LÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉCII. <3 Puszi. Larry xoxo

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Juj, de boldog vagyok, hogy ennyire tetszett, és annak meg nagyon örülök, hogy így izgulsz! :3 Nem tudtam, hogy át tudom e adni az izgalmat, de úgy látom (a komikat olvasva) hogy sikerült! ;)
      Nem mondhatok semmit, de hamarosan kiderül minden ;)
      Puszi :3

      Törlés
  4. Hát ez.... Erre nincsenek szavak! Én meghaltam... Az biztos, hogy Lucasnak annyi...ha Harry nem akkor én, de kinyírom. Feldarabolom...na jó nem.
    Harry baby olyan kis önfejű... Louiiiiis! Szegény... Aaaah! Mondatalkotás egyes! Sokkban vagyok...bicsi az összefüggéstelen hadoválásért!
    Várom a következőt!!!
    Puszi :*

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm, hogy írtál, és annyira boldog vagyok, hogy ennyire beleélted magad! :3 Ez nagyon sokat jelenet nekem, mert ez azt jelenti, hogy sikerült átadnom azt az izgalmat, ami szerettem volna :) Megüzenem Lucasnak ;)
      Puszi :3

      Törlés
  5. Jesszus! Nagyon imadtam! Nagyon varom a folytatast! Hmm latom hogy 11 orakor mennyire fog az agyam...na mindegy; tudd hogy imadom!!:3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen, hogy írtál, és nagyon örülök, hogy tetszett! :3

      Törlés
  6. OMG!!!! Neeee! Az érzés amikor már leragad a szemed az éjjelig tartó blogírás miatt, de még éjjel 2-kor megnézed csak rutinból, hogy van-e rész és azt várod, hogy még mindig a 129-es szám legyen a képernyőn, helyette viszont egy kerek 130-as mosolyog rád!! Imádlaaak! Jesszusom annyira szeretem őket, hogy megkönnyeztem a részt. Pedig semmi olyan jelenet nem volt, de mégis azon, ahogy Harry zokogott miután elrabolták Lou-t, ahogy Niall és Liam próbálták tartani benne a lelket, ahogy Zayn mindent otthagyva rohan hozzájuk, és végül ahogy együtt próbálnak valamit kitalálni, elérzékenyültem. Hogy ők mennyire is közel állnak egymáshoz, és mennyire szeretik egymást! Ez olyan szép! <3 :')
    Na megkaptad tőlem az első igazán nyálas komit, nem igérem hogy nem lesz több ilyen, ez rajtad áll! ;) Hamar kövit! <3
    Puszi: Bogi

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. jajj de aranyos vagy, köszönöm szépen, annyira boldog vagyok :3 <3
      "Hogy ők mennyire is közel állnak egymáshoz, és mennyire szeretik egymást! Ez olyan szép! <3 :')" aww :3 na jó, most ezen én is elpityeredtem :') Igen, ők öten összefognak, és egymáshoz tartoznak <3
      Puszi <3

      Törlés
  7. JÉZUSOM MIÉRT??? Mi az, hogy itt a fejezet vége?!?! HOGGGGY?! Én nem fogok már élni, mire jön a következő, ez tuti fix! Imádom a sztorit, nagyon tetszik a stílusod és a történeté is, durván beszippantja az embert! Remélem hamar hozod a folytatást, mert megőrülök. :D
    Puszi!!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Bocsánat... Megint előjött a szemét helyen befejezős énem... :/ ;)
      Köszönöm szépen, annyira jó olvasni, hogy ennyite tetszik :3 És kitartás, remélhetőleg hétvégére sikerül kitennem a részt!
      Puszi

      Törlés
  8. Á á á á á á á á MEGHALOK !!!!!!!!!!!! Ez iszonyat jó <3 neeeee Lou :( nee Hazza siess !!!!! Mentsd meg :/
    Siess a kövivel :) alig várom :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. jajj, annyira örülök, hogy ennyire tetszik! :3 Igykeszem hétvégére hozni a kövit ;)

      Törlés
  9. Oké, harmadjára irom le ezt a komit mert a telóm szivat és kezd fogyni a türelmem.
    Ez a rész azt hittem, hogy kiakaszt, de helyette feltöltött energiával, kalandvággyal és izgalommal ! Nagyon várom a kövi részt. Ez az a bizonyos rész ahol pontit eaknak a Lucasos ügyre. Imádlak !

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Olyan jó olvasni, hogy ilyen érzéseket vált ki belőled ez a rész! :3 Boldog vagyo hogy feltöltött energiával ;) Remélem a további részek is tetszeni fognak :)
      Köszönöm, én is imádlak!

      Törlés
  10. na szóóval megjöötteeeem<33
    és meghaltam...jajj nekem osztálykiránduláson ilyet olvasni öngyilkosság..de teljesn mértékben megérte:$ mondjuk körbetáncoltam és sikitoztam a szobát amikor megláttam h írtál így osztálytársaim ismételten megbizonyosodhattak róla hogy nem vagyok normális..előtte meg Becca SSe miatt ugrottam barátnőm nyakába..no problem:DD
    ,,Szeretetteljes mosolyt küldtem felé, és összefontam a combomon lévő ujjait az enyéimmel. Elmosolyodott, majd előre hajolt, hogy egy gyors puszit hintsen ajkaimra, de nekem ez nem volt elég. Szabad kezemmel megragadtam a tarkóját, így húzva vissza őt a számhoz, hogy hosszas, érzéki csókot váltsunk."--ezekkel megmelengeted a lelkem, istenem annyira imádom őkeet..pedig basszus ahogy kezdődött a történetük..hihetetlen<33
    tehát..HARRY HÜLYE VAGY
    LOU TE MEG HISZTIS
    de mindkettejüket megértem..Harry nem képes még beszélni róla vagyhát nem akarja Lout ezzel terhelni; Lou viszont komolyan veszi az ígéretet miszerint midnent elmondanak egymásnak, és igen énse szeretem látni hogy az egyik szerettemet napok óta bántja valami és nem mondja el mi az, mert nekem az alapján az jön le hogy nem bízik bennem annyira hogy elmondja mi bántja...ennyi lenne a filozófikus életfejtésem:DD
    NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE NO DRAMA TIME I DONT WANT DRAMA TIME ITS WRONG!!
    szerintem se menj el inkabb üljél vissza a seggedre fiam Harry te meg basszál odabökni mi bajod...
    LOUIS BASSZAMEG TAKARODJ VISSZA..
    ebből baj lesz..
    mondtam
    annyira mondtam
    DREAMY MÉÉÉÉRT???????????????????????????????????????????? NEMAKAROM most ittis sirni fogok a kövi résznél..kövi résznél?? hülye vagy Dóra már most a határán vagy..
    NEMNEMNEMNEMNEMNEMNEM hozzátok vissza basszameg vagy mindenkit aki csak egy picit is benne volt kinyírok a picsába..
    amúgy tudod min gondolkoztam..milyen basszamegakurvajóég érzés lenne ha kideülne h Liam benne van..ne kérdezd honnan jött vannak ilyen rohamaim...NEM ÖTLETELÉS VOLT!! szóval ne csináld...neeee
    Zaynieeee..annyira imádom<33 #friendshipgoals..demost tényleg:DD
    Harry...ugye tudod hogy borzalmas olvasni?? (félreérted kinyírlak<33) megszakad a szíveem:((
    jajj Niallt küldi*-* abszurd és beteges ha ezt baszott aranyosnak találom ebben a nyomorult helyzetben is??
    istenemm neeeeeeee..Dreamy nembírom..mindjárt sírok..de itt vannak körülöttem így nemtudok...nemakarom csináljuk vissza
    ,,- Egy fekete kocsi… - mondtam, és a gyomrom összeugrott, mikor eszembe jutott, hogy összekaptunk. - Veszekedtünk... Istenem… Nem kértem bocsánatot tőle!
    - Harry nyugodj meg! Milyen autó volt? - kérdezett, de nekem csak azon járt az agyam, hogy haragban váltunk el. Mi lesz, ha nem tudok bocsánatot kérni tőle? Mi lesz, ha nem látom soha többé? "--a lehető leges leges legrosszabb mód az ahogy elváltak...megszakad a szívem de most mérges vagyok erre a két idiótára...
    édeseim jöttek segíteni:(((<33
    ,, Niall... - szólaltam meg, majd felálltam, és átöleltem. Szorosan ölelt magához, és éreztem, hogy a teste reszket, akárcsak az enyém. - Mondd, hogy minden rendben lesz! - szipogtam.
    - Minden rendben lesz, Harry! - csuklott el a hangja."---leszarom a többieket itt kapott el a sírógörcs...a gyomorgörcs már alap..még második olvasás alkalmával is
    NEM NEM KAPHAT ROHAMOT...mert akkor fejbebaszok valakit és az nagy valószínűséggel Lucas lesz hogy baszná meg a kutyáját...
    Zayn megint brutál aranyos..kedvenc karakter lett<33 akármennyire is Lougirl vagyok Zayn itt kedvenc..igen erre mégcsak nemrég jöttem rá és nemtudom mértnem közöltem még veled
    TÉNYLEG A KURVA ÉLETBE HOGY EDDIG MÉG NEMJUTOTT ESZEDBE HARRY CSESZD MEG..
    itt idekeskedem szét az agyam erre kideül hogy kurvára megtudod nézni hol van..jajj teee
    HARRY NEM MEHETSZ EGYEDÜL!!!!!!!
    mértmegy egyedül? mért nem tud szótfogadni??
    ismét #friendshipgoals..de azért Zayn nem kapsz csokit hogy elengedted egyedül Hazzt!!
    vérnyomásom az azért szaguld baszkkiiii...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. MI AZ HOGY VÉGE?
      DREAMY ERRE MAGYARÁZATOT KÖVETELEK!!
      JA HOGY ERRE NINCS MENTSEG!!
      AKKOR MIND1...
      KÖVIT!!
      MOST!!
      DREAMY!!
      KELL!!
      MOST!!
      nagyon nagyon nagyon imádom...és tégedis..elmondhatatlanul...ahogy azt is hogy rámírtál és szoktunk beszélni mert jajj..nekem (könnyeztessük be Dreamyt 2.fejezet) valamilyen szinten annyira példakép voltál és vagy is..és annyira tisztellek azért amit itt művelsz hogy minden beszélgetésünk kezdetekor fangirlködtem hogy úristeen Dreamyvel ebszélek úristeen*-* lehet hülyeség nemtudom én ilyen vagyok:$
      és most jövök csak ráá hogy a cím menynire rohadtul igaaz<33
      szóval amit ebből kiakartam hozni az annyi lenne hogy nagyon szeretlek és köszönök mindent..és aztán siess azzal a kövi résszel mert megpusztulunk<333
      millió ölelés és puszi:Dóri :*

      Törlés
    2. Drága Dóri! :3
      Annyi minden kiemelnék a komidból, de sajnos munkába sietek, és telorol vagyok :( Imádlak csajszi, olyan jó olvasni, hogy ennyire bele tudod élni magad a sztoriba :3 Az, hogy Zayn itt a kedvenc karaktered, sokat jelent, mert én is odavagyok érte, és ha tehetném csak az ő szemszögéből írnám ;)
      Sikerült a "könnyeztessük be Dreamyt 2.fejezet" <3 Én köszönöm, hogy itt vagy , és mindig feldobod a napom a komiddal :3
      Puszi <3

      Törlés
  11. Juhhuuuu*-* visszajött az élet *-*

    VálaszTörlés
  12. Szia, ez az első kritikám hozzád, kicsit ideges vagytok, de remélem elnézed! :) Sajnálom, hogy korábban még sosem írtam, am ha mondhatom így "kései" directioner vagyok és mikor rátaláltam a blogra már 90 körül volt asszem, de valami eszméletlen gyorsan pörgettem annyira jó! *-* Láttam, mikor válságba kerültél a blognál, meg mikor Zayn kivált, ezek mind-mind nekem is fájtak de örülök, hogy sikerült helyre jönni, mert ez a blog tökéletes! :) Hát, hogy őszinte legyek, én Ziall párti vagyok (most és mindörökké Ámen), de Larry-t is imádom és beindultak az eseménye, atya úr Isten!!!!!!!!!!!!!! Akarom, akarom, akarom! :D Remélem hamar hozod a kövit, megígérem mostantól rendszeresen próbálok írni! :) :*

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hello :)
      Annyira örülök, hogy írtál, és nagyon boldog vagyok, hogy tetszik a történetem! :3 jujj <3 Igen, az nehéz volt, és még mái napig sem könnyű... Az olvasóim, és az írás iránti szerelmem segített túltenni magam ezen ;) na meg Larry <3
      Én is imádom Ziallt, szeretem írni is őket, de Larry mindig is az első lesz számomra! <3
      Beindulnak bizony ;)
      Köszönöm szépen <3
      Puszi

      Törlés
  13. Omágáááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááád..... Úr isten.
    Még most is úgy dobog a szívem, hogy majdnem kiesik a helyéről... annyira izgultam / izgulok! És jézusom, Lucas volt!(?) Szegény Lou... :( Ezt nem bírom, nem tudok várni! :D Siess a kövivel!! *-*

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jajj, annyira örülök, hogy sikerült átadnom az izgalmat!! Ettől féltem a legjobba, de úgy látom, hogy sikerült, és most nagyon boldog vagyok! :3
      Boldog vagyok, hogy ennyire tetszett! ;)

      Törlés
  14. Csak nekem tűnt nagyon rövidnek, vagy tényleg az??
    Most nagyon ki vagyok akadva... Nem vall Harryre, hogy a kanapén sipákoljon, és órák múlva jöjjön rá, hogy van nyomkövető a telefonban...ha most valami baja lesz Louisnak, őt is kiherélem, esküszöm.

    Remélem nem kell ilyen sokat várni a folytatásra...már mind befeszülünk, és túl szeretnék esni az elkerülhetetlenen...kérlek, ne szenvedtess!!!!!!

    <3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. őőő... lehet hogy rövidebb lett, mint az eddigiek... nem tudom, nem is figyeltem
      Megmondom őszintén, már én is túl akarok lenni ezen... nagyon nehéz...
      <3

      Törlés
  15. ziiiia neharagudj, hogy ilyen későn , de itt vagyok itt vagyok ♥
    Jaaaaj most akkor ide agy kell, hogy valamire rájöjjek megint..az ismeretlen férfi úristen ki az hát nem birom, annyira imádom, hogy még mindig tudod merre csavarni a történetet és még mindig olyan izgalmas, mint az elején sőt még izgalmasabb ♥ Imádom
    "Ha egyedül vágtam volna bele ebbe az egészbe, akkor azonnal igent mondtam volna, de így, hogy a négy jó barátom életét is vásárra viszem, sokkal nehezebb volt a döntés, főleg úgy, hogy köztük van a számomra legfontosabb személy is, akit az életemnél is jobban szeretek."-Úristn ebben a mondatba belehalok ...Én én jaaj nagyon imádom őket engem még most is kiksézít, mennyire szereti Harry Louist belehalok a szivem, VÉGEM kikészülök az a szeretet, az aggodalom , ahj
    "Szeretetteljes mosolyt küldtem felé, és összefontam a combomon lévő ujjait az enyéimmel."-Istenem ♥ :") Ez nem normális, hogy én ezekre így reagálok, de annyira édes, hogy nem birom ki, könnyezek
    "Szabad kezemmel megragadtam a tarkóját, így húzva vissza őt a számhoz, hogy hosszas, érzéki csókot váltsunk."-Jaaaj Harry :")
    "- Miért nem mondod el, hogy mi bánt? "-Ennyi ezt bebuktad Harry ennyi idő után rájöhettél volna, Louis mindent tud és észrevesz rajtad NE IS PRÓBáLJ MEG KITÉRNI A VÁLASZ ALÓL, HA HAZUDSZ AKKOR IS MEGTUDJA NE TEDD!!
    Mondtam Harry!!!! Ennyi mondtam
    "- Azt, hogy mindent elmondunk egymásnak!! Mindent!! - nyomta meg erélyesen az utolsó szót. - Erre te mit csinálsz?! Nem mondasz semmit, magadban tartod, holott látom rajtad, hogy rohadt nagy baj van!"-Harry már meg sem haragudj, én megértelek, de ez nem megoldás, hogy elmondod Zaynnek, oké, hogy nem akarod felzaklatni Louist, de ezzel még jobban azt teszed!
    Na látod most kimegy jaaaj jaaj, ilyenkor megráznám őket
    Na most már káromkodhatsz Baszd meg Harry!! Louisnak igaza van!
    MIIIIIIIIIIII? MIII VAN? Ki az mi az az autó fhúu valakit megint kifogok nyírni
    A kurva életbe hogy abba, Louis te meg fhúu oké, hogy Harry nem mondta el de te meg ne legyél makacs baszd meg az Istenit
    Nem érdekel ki az a két izomagy én kiheréle őket,..Most azonnal tegyék le Louist, tutti, hogy Lucas áll ez mögött letépem a heréit, és megetetem vele....
    "Sírva, tenyerembe az arcomba temetve rogytam az aszfaltra. - Louis... Nem... Istenem..."-NEEEEEM!!!!! NEEEM! NEEEM!!! Most zokogok miért miért? Louis Louis!! :(
    "- Mizu van? - szólt bele Zayn jókedvűen. Nem tudtam megszólalni, egyszerűen nem jött ki egy hang sem a számon. - Harry? Baj van?"-Istenem Zayn segíts
    "- Ki rabolta el? Hogyan? Mi ez az egész? Mondja már valamit!! - idegeskedett."-Ez a kurva nagy probléma, hogy nem tudjuk , ha tudnám már nem élnének, legalább is teljes életet tutti nem
    "Szakadt meg a vonal. Miután letette, a készülék képernyőjét nézegettem, amin Louis édes mosolya nézett vissza rám. - Nagyon szeretlek!"-AHHH A képernyőjén Louis édes mosolya jó én nem birom ezt nagyon sírok "-NAGYON SZERETI" Ahhjkikészítesz kinyírsz
    simogatta a képernyőt a szivem hasad meg
    "- E-elrabolták…- szörnyű volt kiejteni ezt a szót a számon, főleg, hogy Louisról volt szó."-Édes Istenem....
    "- Veszekedtünk... Istenem… Nem kértem bocsánatot tőle!"-NEM BIROM

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. " Mi lesz, ha nem tudok bocsánatot kérni tőle? Mi lesz, ha nem látom soha többé? "-Nem!!! ezt most azonnal elfelejted..ilynre ne is gondolj,nem
      "Nem tudom! Csak Louist láttam, meg a két izomagyat, akik betuszkolták... Istenem, biztos nagyobb meg van rémülve! Louis! Mi lesz, ha bántják? Nem vagyok ott vele! Nem tudok segíteni neki! Zayn!"-Mgyk gyilkolni..én nem birom ezt...Harry szenved...Louis Louis!!!! AHHHJ
      "Amint beléptünk megcsapta az orromat az ismerős illat, és újra térdre rogytam. A fiúk azonnal felkaptak, és a kanapéra ültettek."-Harry Harry Istenem, emlékszem,amikor Louis volt ilyen állapotban abba is belehaltam úgy érzem, hogy a szivem meghalt és csak valami nyom ott belül fáj...Louis, Harry
      "- Niall... - szólaltam meg, majd felálltam, és átöleltem. Szorosan ölelt magához, és éreztem, hogy a teste reszket, akárcsak az enyém. - Mondd, hogy minden rendben lesz! - szipogtam.
      - Minden rendben lesz, Harry!"-nekem is szükségem lenne egy nyugtatóra vagy többre, remeg inden porcikám Niall Harry :(
      "- Bassszameg!! - ugrottam fel a kanapéról, mire mindketten rám néztek. - Mi van, ha Louis rohamot kap? - túrtam bele a hajamba idegesen. - Nincs nála a gyógyszere! - kapott el a kétségbeesés. - Nem bírom ezt tovább!! - járkáltam fel-alá. - Tudnom kell, hogy hol van, és mi van vele!! - mikor kimondtam, Zayn lépett be az ajtón idegesen, zihálva. Odasiettem hozzá, és magamhoz öleltem."-Louisnál nincs gyógyszer nem mi nem :( Zaaayn de jó Zan csinálj valamit nem tudok írni már annyira remeg a kezem
      "- Megtaláljuk! Ígérem! - tolt el, hogy a szemeimbe nézhessen. "-Zaaaayn!!! Zayn a szivem nem birom meg kell találni
      "- Biztos, hogy Lucas volt! "-Hogy rohadna le minden testrésze
      "Annyira féltettem őt, a védtelen, törékeny kis lelkét. Nem akartam, hogy bármi baja essen. Nekem ő a mindenem, nélküle semmit sem érek. "-Jó mindenki hagyjon békén, most jött az a pillanat,amikor belefekszek a síromba
      "- Louis él, és meg fogjuk találni! Lucasnak élve kell, nem ölné meg! "-ajánnlom neki, kulonben nem tudja kivel áll szemben
      "- Nála van a telefonja, nem? - ekkor csaptam magam homlokon gondolatban."-Niall, hogy megeszlek * most .sszepusziltam minden Niall poszteremet a falon* egy zseni vagy
      "- Lou telefonjában van nyomkövető! Most nemrég rakattam be Tommyval!"
      Mikor megláttam a piros pöttyöt, megkönnyebbülten sóhajtottam fel.
      "- Megvan!! - kiáltottam fel, miközben a térképet néztem. "-ÚRISTEN OLYAN Kő ESETT LE A szivemről ♥ *-*
      "- Nem is kell terv! Lesz, ami lesz! Nem érdekel semmi, meg kell mentem Louist, és nem várhatok vele! Én odamegyek, te pedig hozz még pár embert a régi bandából! A legtöbbjük úgy is tartozik eggyel!"-Mi Harry egyedül akarsz oda menni? Édes istenem ugye nem lesz semmi baj ugye Zayn segít ugye minden rendben lesz belehalok, annyira izgulok, hogy ne tudok ülni
      "Tövig nyomtam a gázt, és őrült tempóban hajtottam át a városon, ahol ilyenkor már nem igen volt élet. Erősen szorítottam a kormányt, és ideges harapdáltam az alsó ajkamat, miközben folyton a pirosan villogó pontot figyeltem. - Tarts ki Louis! Megyek!"-megy!!! megy Harry megy megmenteni Louis! meghalok
      Jaj hát végem van imádtam annyira sírtam, hogy nem láttam aztán annyira megorultem ,ikor meglett Louis, hogy ugráltam , aztán mikor Harry egydul megy én félek
      Imádom imádlak és mindig imádni fogom
      ♥♥♥ Zsenilis és csodás és mindig izgalmas nagyon, nagyon nagyon ♥ :")
      Várom a kövit ♥

      Törlés
    2. Jajj te lány <3 Mindig alig várom a komijaidat, és hihetetlenül hálás vagyok, hogy mindig kielemzel, és hogy ilyen sok energiát fektetsz bele, hidd el tudom, mert én is mostanában nagyon elemzős lettem :D

      "annyira imádom, hogy még mindig tudod merre csavarni a történetet és még mindig olyan izgalmas, mint az elején sőt még izgalmasabb ♥ Imádom" én meg téged, annyira jó ezt olvasni, hogy még ennyi rész után is tudok izgalmat hozni nektek <3 :')

      Jajj, olyan jó olvasni, hogy ennyire bele tudod élni magad, és bár sajnálom, hogy megsiratlak, de ez nekem nagyon sokat jelent, mert ebből tudom azt, hogy sikerül átadnom az érzelmeket! :3 <3
      "Jaj hát végem van imádtam annyira sírtam, hogy nem láttam aztán annyira megorultem ,ikor meglett Louis, hogy ugráltam , aztán mikor Harry egydul megy én félek
      Imádom imádlak és mindig imádni fogom " <3 köszönöm, imádlak, mindig bearanyozod a napom a komiddal <3 :')
      Pusziiii <3

      Törlés