2015. március 1., vasárnap

123.rész


Sziasztok! 

Meghoztam a kövi részt. Nagyon sajnálom, hogy mostanában kevésszer jelentkezem, de a válságom még mindig tart. Igyekszem túltenni magam rajta, mindig próbálok írni, még akkor is ha nem megy, mert nem akarlak rész nélkül hagyni bennetek. Nem érdemlitek meg, hogy ennyit várjatok egy-egy részre! Szörnyen érzem magam emiatt, és meg is értem, ha leléptek, vagy nem kommentel vagy ilyesmi, mert meg sem érdemem, hogy itt legyetek nekem... Annyira sajnálom! :( Igyekszem összeszedni magam, amennyire csak tudom! 
Köszönöm az újabb felirtakozókat, a tetszikeket és a csodás kommenteket! Imádlak benneteket! <3 
Jó olvasást! :)
Ui: Nézzetek be a one-shot blogunkra, amit Silver Breeze-vel közösen vezetünk! Olvassátok el az első Ziall-os történetét, és kérlek komizzatok, mert nagyon sokat számít nekünk az olvasók véleménye!! <3

Dreamy Girl 


Harry

- Jó napot! Ön Harry Styles? - kérdezte az egyik rendőr komoly hangon. 
- Jó napot! Igen, én lennék. Miben segíthetek? - próbáltam higgadt maradni. 
- Be kell jönnie velünk az őrsre! - jelentette ki a másik fakabát.
- Mi? M-miért? - dadogott Louis mellettem, mire átkaroltam derekát. Épp szólásra nyitottam a számat, de az egyik zsaru megelőzött:
- Szeretnénk feltenni önnek pár kérdést, Shane Winston meggyilkolásával kapcsolatban!
- Miért?! Harry nem ölt meg senkit! Nem őt tette! - akadt ki Louis. - Nem vihetik be! Nem!
- Megbocsátanak egy pillanatra? - kérdeztem a rendőröket, akik bólintottak. - Azonnal jövök! - csuktam be az ajtót, és tenyerem közé fogtam Lou kétségbeesett arcát. 
- Nyugodj meg, nem lesz semmi baj, oké? - néztem ijedten csillogó kékségeibe.
- De-de mi ez az egész? Miért? T-te nem… Harry?! - hangja remegett, szemeiben könnyek csillogtak. 
- Semmi baj, csak kihallgatnak. Nem hiszem, hogy én vagyok az egyetlen, akit behívtak. Ez a dolguk, ne aggódj, oké? Pár óra, és itthon leszek! - erőltettem egy mosolyt magamra, hogy megnyugtassam, majd az ajkára hajoltam, és megcsókoltam. Elkeseredetten kapott a szám után, kezével szorosan ölelt, és nem akart elengedni. - Mennem kell! - suttogtam a szájába. - Lou… 
- Én is megyek! - jelentette ki.
- Nem lehet, itthon kell maradnod! Csak pár óra az egész! - cirógattam meg az arcát. - Szeretlek!- mosolyogtam.
- Én is szeretlek! - húzta halvány mosolyra a száját, majd újra egymás ajkait kezdtük kényeztetni.
- Amint tudok valamit, hívlak! - léptem ki az ajtón. Az egyenruhások kíséretével lépdeltem a rendőrautó felé, aminek a hátsó ülésére ültettek. Lou az ajtóban állt, és láttam a kétségbeesést az arcán. Mindvégig őt figyeltem, mígnem a látótávolságomon kívül nem esett meggyötört arca. Hátradőltem az ülésen, behunytam a szemem, és beletúrtam a hajamba. Ezt megszívtam… Ezt rohadtul megszívtam!

Louis 

Idegesen járkáltam fel- alá a házban, folyton a telefonomat figyelve. Nem hívott. Már több mint három órája oda van, és semmi hír róla. Megígérte, hogy amint tud valamit, értesíteni fog. De semmi. Kezdtem egyre idegesebb lenni. Minden kocsi zúgásra, ajtó csapódásra azt hittem, hogy ő jött, de nem. Fel akartam hívni, mégsem tettem. Mi van, ha megzavarom a kihallgatást!? Vagy nem tudom… Mi van, ha lecsukják?! Úristen! Nem, nem tehetik meg, hiszen nem ő tette. Gondolataimat a telefonom csörgése szakította meg, amit remegő kezekkel kaptam fel.
- Harry? - kérdeztem elcsukló hangon. 
- Louis… - hangján érezni lehetett, hogy ebből semmi jó nem fog kisülni. - Bocs, hogy csak most hívtalak, de eléggé elhúzódott a kihallgatás… - egy kis szünetet tartott, majd folytatta. - Ne ijedj meg… - nagyot sóhajtott.
- Mi történt? Ne ijesztgess, kérlek! - úgy éreztem, mindjárt elájulok, annyira ideges lettem. A gyomrom görcsösen rándult össze, a szívem a torkomban dobogott. A legrosszabbra számítottam. - Zayn nemsokára ott lesz, és veled marad estére, vagy ameddig kell…
- Estére?! Vagy ameddig kell?! Miről beszélsz? Mi folyik itt? - szakítottam félbe. - Harry! - éreztem, ahogy kicsordulnak a könnyeim. Nem lehet igaz, ez nem történhet meg velünk. - Mondd, hogy nem csuknak le… - hangom elhalkult a mondat végére. Még kimondani is szörnyű volt.
- Bent tartanak éjszakára... - mondta, mire úgy éreztem, hogy mindjárt elájulok, ezért lehuppantam a kanapéra, és mélyeket lélegeztem.. - Ennél többet nem tudok mondani, talán majd holnap. Zayn vigyáz rád, ne aggódj, kérlek! - hangja fáradt volt, és éreztem, hogy ő is kétségbe van esve, akárcsak én. 
- Szeretlek, Haz! - ennyit tudtam csak mondani. A hangom elcsuklott, fuldokoltam a rám törő kétségbeeséstől. 
- Szeretlek, Lou! Minden rendben lesz! Csók - tette le a telefont, mire tenyerembe temettem az arcomat, és próbáltam visszafojtani a kitörni készülő könnyeimet. Ez nem lehet igaz. Ez nem történhet meg. - mondogattam magamban. Idegeskedésemet kopogás zaja zavarta meg. Nagyot sóhajtottam, letöröltem a kézfejemmel az arcomon végigfolyt könnycseppeket, aztán megnéztem magamat a bejáratnál lévő tükörben. Ismét kopogtak. 
- Megyek már! - morogtam, majd kinyitottam az ajtót. 
- Szeva! - köszönt Zayn, morcos képpel.
- Szia! - üdvözöltem kicsit se kedvesen. Kitártam az ajtót, és beengedtem. Levette a kabátját, majd lerúgta a bakancsát, amit rosszallóan néztem. Tisztára, mint Hazza, szanaszét rúgja a cipőit. - Tedd a helyére a szartaposóidat, légyszi! - húztam el a számat, mire felhorkant, és bement a nappaliba. - Seggfej! - morogtam, miközben sorba raktam a cipőjét, és utána mentem. Kényelmesen elterült a kanapén, lábait felrakta az asztalra, és unottan kapcsolgatta a tévét. Sóhajtottam, majd lesöpörtem a lábait, mire morgott egyet, aztán, csak hogy bosszantson, gúnyos mosollyal az arcán visszarakta őket. - Miért vagy ilyen tapló? Nem elég, hogy kivagyok Harry miatt, most még te is cseszegetsz?! Mi a fene bajod van? - kérdeztem karba font kézzel. 
- Nem mindegy az neked?! - dörmögte.
- Akkor fordulj fel! - rúgtam meg a lábát. - Még jó, hogy Niall otthagyott, megérdemelted! - gúnyos mosolyt villantottam felé, mire felnevetett.
- Már megbocsátott! - jelentette ki büszkén. Kikerekedett szemekkel és leesett állal próbáltam feldolgozni a szavait. Nem beszéltem a barátommal egy jó pár napja, és tessék... Megbocsátott?!
- Mi?? Képes volt megbocsátani neked, azok után, hogy lefeküdtél egy csajjal?! - hitetlenkedtem. - Egyáltalán, hogy gondoltad azt, hogy megcsalod?! Niall sokkal jobbat érdemel nálad! Szegény, túlságosan beléd van esve, és nem lát a rózsaszín ködtől! 
- Te ezt nem értheted Louis, szóval szállj le rólam! - nézett rám szúrós tekintettel. 
- Mit? 
- Azt, hogy ez nem ilyen egyszerű! Neked ez természetes, a szűzies életeddel, de én máshogy éltem idáig. Minden hétvégén másnak az ágyában kötöttem ki, lényegtelen, hogy az illető fiú vagy lány volt- e, csak dugni akartam!- ült fel, és rám nézett. 
- Tudom, ismerlek már… De ez nem mentség! Az ember meg tud változni! - mondtam, mire felhorkant.
- Nem! - ingatta a fejét. 
- Dehogynem! - vágtam rá azonnal. - Akit szeretsz, azért igen! Nézd meg Hazzát, ő…
- Ez csak egy átmeneti állapot, a rózsaszín köd… - vágott a szavamba, én pedig összevont szemöldökkel vártam, hogy folytassa. - Eljön majd az az idő, amikor rájön, hogy hiányzik neki a szórakozás. Valami újat akar majd, ahogyan te is. Hiszen neked ő volt az első…
- Nem! - szinte kiabáltam. - Harry más, ahogy én is! Ne hasonlítsd magadhoz! - dühösen meredtem rá. Szavai felháborítottak. Hogy képzeli, hogy így beszél Hazzáról, és a kapcsolatunkról?!
- Hitegesd csak magad, ha ettől jobban alszol! - Hangja gúnyosan csengett. 
- Hogy te mekkora egy pöcs vagy! - húztam undorra a számat. Felnevetett. 
- Te meg egy hisztis kislány, aki rózsaszín ködbe burkolózva él! - horkantott fel. - Inkább vagyok egy pöcs! - röhögött, miközben kihalászott egy cigis dobozt a farmerja zsebéből, és kivett egy szálat, majd a szájába tette, közben tovább kutakodva a nadrágjában. Előkapta az öngyújtót is, mire rászóltam:
- Mit művelsz??
- Rágyújtok, nem látszik?! - fintorgott. 
- Azt már nem! - akartam kitépni a szájából, de gyorsabb volt, és elkapta csuklóm, majd leültetett a kanapéra.
- Nem nyúlka piszka! - vigyorgott, majd rágyújtott. 
- Ez az én házam, takarodj ki a teraszra, büdös bagós! - morogtam a fogaim között, de ő csak nevetett. 
- Ilyen kibaszott hidegben?! Hülyének nézel?! - horkantott fel, és éreztem a füstöt, ami elárasztotta a szobát. Más volt a szaga, édeskés, nem olyan, amit eddig éreztem. 
- Leszarom! - szólaltam meg. - Legalább lefagy a tököd, és letörik! - mondtam dühösen. 
- Ne pofázzál, inkább szívjál! - mosolygott felém nyújtva a cigit. Megráztam a fejem. - Na! Ettől ellazulsz, ami valljuk be, rád férne már! - közölte féloldalas mosollyal. Már az illatából sejtettem, hogy ez nem egy sima cigi. 
- Mire készülsz? Ki akarsz ütni? Nem szívok füves cigit! - fontam karba a kezem. 
- Ne legyél nyámnyila! Itt a lehetőség, hogy bizonyíts, férfi vagy, nem pedig egy kislány! Nincs itt a pasid, hogy megszabja mit tegyél! - tolta még közelebb a bagót, szinte már az arcomba nyomva. - Amúgy joint, oké?! Sokkal menőbben hangzik!- nevetett. 
- Ide vele! - mondtam, és kikaptam a kezéből. Nem akartam, hogy azt higgye, hogy egy beszari alak vagyok. Laza és menő akartam lenni, akárcsak Hazza és Zayn. Megszívtam, mire köhögőroham tört rám. Azonnal visszanyújtottam neki, de ő csak megrázta a fejét. - Tüdőzd le! Az elején kicsit szar, de hamar megszokod! - mondta, mire én újra az ajkaim közé vettem, és letüdőztem. Még mindig köhögtem, de ahogy egyre többször megszívtam, már nem volt olyan vészes. Az ízét nem tudom mihez hasonlítani, de édes volt és kellemes. Megmondom őszintén, tetszett.
- Van valami jó zenéd, vagy valami, amivel elüthetnénk a Hazza- mentes időt? - kérdezte, én pedig csak vigyorogtam, és alig akartam odaadni Zaynnek a cigit, aki jót röhögött ezen. Odamentem a laptopomhoz, rámentem a kedvencek listájára, és benyomtam a hangulathoz illő zenét.
- Oh, igeeen! - örvendezett a fekete, mikor meghallotta Bruno Mars és Damien Marley Liquor store blues dallamát felcsendülni. - Nem is vagy olyan béna, Louis! - állt fel, és elkezdett táncolni a zenére. Jól szórakoztam rajta, ahogy próbált valami ritmust felvenni a lábával. - Gyere Louis, táncolj velem! - kiabálta, a bömbölő zenét túlharsogva. Elvigyorodtam, és átszeltem a köztünk lévő távolságot. Megragadta a derekamat, közelebb húzva magához, hogy együtt mozogjunk a zene ritmusára. Egyik kezében a jointtal, másikkal a derekamon dülöngéltünk. - Nyisd ki a szád! - motyogta, mire azonnal tettem, amit mondott. Beleszívott a cigibe, és belefújta a számba, elég közel hajolva ajkával az enyémhez. Borzongás futott végig a gerincemen. Felnevettem, és a nyakába borultam. Minden olyan jó volt. Boldognak éreztem magam, az összes gondom elszállt, és csak élveztem a pillanatot, amitől a fellegekben jártam. Bárgyún vigyorogtam, és énekeltem a szöveget Zaynnel együtt, aztán lehuppantunk a kanapéra, és tovább szívtunk. - Van Xboxod? - nézett rám fülig érő szájjal, elhomályosult tekintettel. Hevesen bólogattam. - Hát akkor, mire várunk?! Játszunk, baszki! - ütött a combomra, majd a tévé képernyője felé intett a fejével. Feltápászkodtam a kanapéról, hogy bedugdossam a zsinórokat, ezzel életre keltve a készüléket. Kicsit lejjebb hajoltam, mire egy füttyszó zavart bele a zenébe. Hátrafordultam. Zayn a hüvélykujját mutatva felém, teli szájjal vigyorgott rám. Értetlenül néztem rá. - Tetszett a látvány, édes! Szép kerek! - mondta, és rám kacsintott. Zavaromban elnevettem magam, és a fenekem elé tettem a kezemet, hogy eltakarjam előle. 
- Nem a tiéd! - mondta, mikor leültem mellé az Xbox beindítása után, és kezébe nyomtam az egyik konzolt.
- Még bármi megeshet ezen az estén! - húzogatta a szemöldökét a combomba markolva. - Játszunk a fenekedért! - jelentette ki, én pedig rácsaptam a kezére. 
- Kapd be! Nem eladó! - kuncogtam elindítva a játékot. 
- Így már nem is akarok játszani… - húzta el a száját. - Nincs semmi tétje, uncsiiiiii…. - dobta el a konzolt. - Inkább mesélj arról, hogy mit műveltek az ágyban Hazzával! - hajolt közel hozzám, füstös lehelete az arcomat simogatta. Libabőr futott végig rajtam a cirógató érzéstől. - Szeretem hallgatni a szaftos részleteket, meg amúgy is kanos vagyok. A szöszi nem enged be a gatyájába, és ez rohadtul kikészít! - morgott, én pedig elnevettem magam. 
- Jól teszi! - kuncogtam. - Én is ezt csináltam Harryvel! - mondtam, és kiöltöttem a nyelvem. 
- Szóval akkor tőled tanulta! - morgott. - Kösz, Louis! Igazán köszönöm! - szívott egyet a jointból, majd füstkarikákat fújt, amit csodálkozva figyeltem. 
- Wáó! - ámuldoztam, és megtapsoltam Zayn mutatványát. - Nem semmi! - biccentettem elismerésül. - Én is akarok ilyet!! - kiabáltam lelkesen. - Hogy kell? 
- Nem való ez neked kicsi Louis, ez a nagyok játéka! - gúnyolódott, mire ököllel a vállába ütöttem. - Héé! - morgott. Könyörgő szemekkel néztem rá. - Oké! Szóval, szívj egy jó nagy slukkot, de ne tüdőzd le teljesen. A száddal formálj “o” betűt, és nagyon lassan engedd ki a füstöt, mintha lehelnél, de közben a nyelved hátul legyen, és mikor fújod ki, lökj rá egyet a nyelveddel! - magyarázta, én meg bambán figyelem a szája mozgását. - Figyelj! - mondta, majd szívott egy nagyot a cigiből, és “o”-t formált a szájával, amiből egy sűrű karika bukkant ki. Felnevettem, és szétromboltam az ujjaimmal, amin jót röhögtem, Zaynnel együtt. - Próbáld ki! - nyújtotta felém a jointot, mire bevettem az ajkaim közé, és megszívtam. Igyekeztem nem letüdőzni, és úgy tenni, ahogy Zayn mondta, de nem sikerült. Még jó párszor megpróbáltam, mire egy majdnem karika forma tűnt fel a levegőben. 
- Láttad?! Nézd! - üvöltöttem fel örömömben. - Már majdnem! - mondtam, és tovább próbálkoztam. Kellett jó pár gyakorlás, mire sikerült karikát varázsolnom a füstből. - Baszki! - néztem a levegőben mozgó karikámat. - Kibaszott jó vagyok, Zayn! 
- Nem is rossz! - nyújtotta felém az öklét, amit vigyorogva, büszkén ütöttem össze az enyémmel. - Na, de most már igazán beavathatnál a hálószoba titkaitokba! - kacsintott rám, huncut mosollyal az arcán.


25 megjegyzés:

  1. előre bocsánat a csúnya szórét.. kibaszottul jó rész lett Imádom. egyáltalán nem menekülnék el tőled ez a világ legjobb blogja . istenem Harry gyere haza most.! zayn te meg pukkadj meg ha harry meg látja vagy meg tudja hogy mit művel Louis-val kinyírja. remélem hamar ki engedik és nem lesz semmi baj.. és remélem h nem igaz amit mondod Zayn Loui-nak hogy Hazza vágyni fog fog amire ő.. ! :) Imádom a blogot és tége dis. siess vele kérlek. remélem minden rendben lesz veled :) <3 Imádlak.! <3 :)) Puszi. Larry xoox u.i kurvára hiányzik a blogod mikor nem hozol részt. ! d e jobb később mint soha. :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :D Köszönöm, hogy itt vagy, és mindig kommentelsz! Imádlak <3
      Huh, ki fog derülni minden, az is, hogy vajon Harry hogy fogadja a füvezést, és azt is, hogy mi történik Zouis között, míg betépnek ;) Már olvashatod is, mert most raktam ki :D
      <3 Köszönöm, pusziii

      Törlés
  2. Édes,drága,első és utolsó kék szemű ferde hercegem,mi az apád f*szát csinálsz? Már ne is haragudj! Ezt nem néztem volna ki belőled! Na jó,igen. Kinéztem volna belőled,de nem ebben a sztoriban,de drága Dreamy Girl-ünk mindig meg tud lepni,csak nincs tisztában a tehetségével... No problem! Majd leírom még 100-szor,és elhiszi! De! Vissza a részhez!
    Zayn...egy pöcs vagy! És az is maradsz! Niall-t én sem értem,nem is fogom,mert őt lehetetlen megérteni. No nem baj!
    Harry baby....NEEEEEEEE! Ez nem lehet igaz! :o nem nem nem!
    Niall,ja ő benne sem volt,mind1!
    Szóval összegezve: FANTASZTIKUS VOLT! Ha még egyszer azt írod ,,nincs ihlet",én facebookon beszélek veled! Most mondom el utoljára: Tehetséges vagy,hiába érzed úgy,hogy nem megy,mert megy. Remélem érted a célzást és nem veszed bántásnak a komit,de ma ilyen kedvem van,sorry! Nem akarlak megbántani!:/
    Bocsi a csúnya szóért,de mondom,ma ilyen a hangulatom!
    Siess,LandP-el,és a JAG-al is! :)
    ui:Tényleg ne vedd bántásnak! :)
    xxCoolGirls

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. XDD Itt volt az ideje, hogy Louis is egy kicsit felszabaduljon, és élvezze az életet ;) Örülök, hogy sikerült meglepnem téged :)
      Köszönöm, imádlak, és annyira boldog vagyok, hogy itt vagy, és mindig kommentelsz! <3
      Zayn néha köcsög, de mi (legalább is én) imádom így is ;)
      Dehogy vettem annak! <3
      Puszi

      Törlés
  3. Szia<3
    Jajjj ugyanmáár<3 akkor hozod a részt,amikor úgy érzed, hogy hoznod kell..ennyi
    mi bírunk várni<3 a lényeg hogy légy jobban!!! <3 ;)
    Huh... tudtam, hogy el fogják vinni Hazzát:'S Csak szépen engedjék is ki!:o Nem is tudom, de Zayn igencsak megtanítja Lout a rosszra:s Siessen haza Harry, hogy ne fajuljon tovább ez:o
    (Akaratlanul is eszembe jutott a füves ügyük:3 upsz)
    Jujj és bírnám Lou beavatná Zaynt a khm...:3 dolgokba!;d
    Nagyon nagyon várom a kövit<3 az ihlethiány múljon el hamar (küldöm a pozitív energiát)...ám figyi, te ihlet nélkül is fan-tasz-ti-ku-sat alkotsz!!!<3 sz'al;*
    Pusziii!
    Brigi.xx

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hello :3
      Köszönöm, aranyos vagy, imádlak! <3 Úgy érzem, mint ahogy írtam is neked, hogy újra visszazökkentem, aminek most nagyon örülök :)
      Louisnak is kell egy kicsit rossznak lennie ;) Felszabadulni, főleg azok után, amik történtek vele. Igen, a füves videó :D
      A köviben kiderül hogy beavatja e :p
      Köszönöm! úgy látszik használt a pozitív energia, amit küldtél <3
      Pusziii

      Törlés
  4. Mondd hogy lefeküdnek!Mondd hogy lefeküdnek! Kérleeek! Hamar hozdd a következőt!
    Xoxo:Sonia /~DD/

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ez a kedvenc kommentem!! XD Egyszerűen imádom/imádlak!!! <3

      Törlés
  5. foggalmam sincs h lehettem ekkora idiota h sose kommenteltem ide..decemberben talaltam ra a blogodra ez volt az elso larrys blog amit olvastam szerintem es azonnal megfogott, csak ugy faltam a reszeket...ejjel nappal ezt olvastam es eszembe se jutott h eletjelet kene adni magamrol...utana pedig nemtudom miert mindig elfeljtettem es ezert nagyon nagy bocsanatot kerek. vegulis jobb kesobb mint soha...de tudd itt vagyok figyelek es imadlak...fantasztikus iro vagy es ihlethianyodban is csodas reszeket irsz...hihetetlen h 123 reszen keresztul is fenn tudod tartani az erdeklodest...nagyon nagyon ugyes vagy es tenyleg nagyon sajnalom h nemirtam eddig de mostamtol itt vagyok es nem tagitok...
    puszi:Dóri :* <3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Semmi baj, örülök, hogy most itt vagy, és megajándékoztál egy csodás kommentel :3 Köszönöm szépen, nagyon boldog vagyok, hogy megfogott, és hogy le se tudtad tenni! Ez annyira jó érzés! :3
      Imádlak <3

      Törlés
  6. Hát végre!!!

    Nagyon ideje volt már, csak sajnálom, hogy ilyen rövid lett, és nem tudjuk, mi történt a kihallgatáson. Rohadtul remélem, hogy Harry talál valami egérutat, és hamarosan kiszabadul. Ahogy azt is, hogy Zayn csak rossz passzban van, de nem próbálkozik be louisnál, mert az a harryvel való barátságának a végét jelentené, amit nagyon, de nagyon rosszul tűrnék...és szerintem mindenki más is.

    Örülök, hogy jobban vagy, vagy legalább erőszakot követsz el magadon, és így mi sem maradunk rész nélkül:))
    Drukkolok, hogy hamar jobban legyél. Ilyenkor mindenki befordul, a február a depresszió hónapja.
    Tudod, igyál sok narancslevet, nézz vidám filmeket, és várd velem a tavaszt! :))

    azért azt ne feledd, hogy nagyon sokan vagyunk, akik szeretjük és várjuk a részeket, és akkor is itt vagyunk, amikor te épp nem :)))

    Köszönöm, hogy írod, mert a landp örök!! <3<3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A kövi részben mindent megtudsz, amit már ki is raktam ;) Igen, eléggé felkavarná a viszonyokat, az biztos...
      Tudod, az olvasókért bármit, hiszen nélkülük nem tartanék itt! <3 A január, a február... meg nekem a nyár is, mert rühellem a napsütést, és a meleget!!
      A tavaszt viszont szeretem, mert kellemes :)
      Köszönöm, tudod, hogy a te vélemény nagyon sokat jelent, és mindig izgulva várom, a kommented :3
      Imádlak <3

      Törlés
  7. Nagyon örülök a résznek annyira vártam már!
    Zayn meg Louis mégis mi a fenét művel?! Mi lesz ha Harry meg Niall megtudja? Biztos nem örülnének neki. Főleg Niall! Most bocsátott meg Zaynnak, erre ő mit csinál?! Hát Zayn te se leszel hülyébb! Nagyon remélem hogy semmi nem fog történni! De mondjuk arra kiváncsi lennék ahogy megbeszélik a hálószoba ügyeket ;)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. XD hááát, élvezik az életet! ;) Huh, a következő utáni részben megtudod, hogy vajon mit fognak szólni a betépett Zouishoz :D
      A köviben kiderül, amit most raktam ki, jó olvasást :)

      Törlés
  8. Jaj, végre itt a rész! ^^
    Most komizok én is, hátha emiatt hamarabb "meggyógyulsz" az írói válságból..:) Nagyon tehetséges vagy, szóval ne gondold azt, hogy nem jól írsz, mert DE, nagyon is jól írsz!! <3

    Ez a rész pedig fantasztikus volt! Tele van izgalommal. Végigizgultam az egészet.:D Kár, hogy nem derült ki, mi volt a kihallgatáson... De majd gondolom ezt is megtudjuk! Na és Zayn...
    Most miért ilyen... izé?!?! xdd
    Niall megbocsátott neki, happy van, erre Louisval miket nem művel...:D
    Remélem, hogy csak behülyült a jointtól.. Ha kikezdene Louisval, akkor lenne ám nagy balhé...
    Omg, siess a kövi résszel, mert naggggyon kíváncsi vagyok, hogy mit fog még Louis és Zayn csinálni! ~.~
    U.i.: a jag-et is olvasnám már! Azt is úgy befejezni... Ejnye! :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm, hogy írtál! Jól látod a dolgokat, a kommentek mindig segítenek! ;)
      Jajj de jó, imádom, ha azt írják hogy izgalmas, mindig attól félek, hogy nem az...
      A köviben lesz egy kis részlet a kihallgatásból, de nem sok. Háát Zayn... majd azt is megtudjátok, hogy miért is füveztek be :D
      Sajnálom, igyekszem azt is folytatni! Tudom, rohadt szemét módon hagytam abba...

      Törlés
  9. Ajj... NE MÁR! Nem szoktam csúnyán beszélni de ZAYN HOGY LEHETSZ EGY EKKORA HÜLYE PÖCS! NYAMVATT FASZFEJ!! :D Remélem Zayn abbahagyja a bunkozást és Lou... kiküldöd a teraszra ahol hideg van, hogy: "Leszarom! Legalább lefagy a tököd, és letörik!" XD kész! Igy tovább Tomlinson! Hazza te meg siess haza és vigyázz magadra!! :(( jaj ez egy olyan jó rész lett, hogy elmondani nem tudom!!♥♥

    Ui.: IMÁDLAK!!! Hoppá hoppá... házasságot nem akarsz belerakni? XD

    XxNessy

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. XD Zayn pöcs is tud lenni, de azért rendes is, én meg mindenféleképpen imádom :D
      Örülök, hogy kiemelted a kedvenc mondatom XD :3
      Én is imádlak <3
      Ui: nem tudom, ki tudja, mit hoz a történet... :)
      Puszi

      Törlés
  10. jajj ott a nevem, ott a nevem!!*_* Mintha cska tegnap lett volna, mikor még kis tapasztalatlanként komiztam neked, és izgatottan vártam, hogy visszaírsz-e majd...msiot meg tessék...közös blog, egymás támaszai vagyunk<3 Imádlak!

    Kezdeném is a komenntelést/másodszorra, hogy baszódjon szét ez a semmirekellő gép../

    " Elkeseredetten kapott a szám után, kezével szorosan ölelt, és nem akart elengedni. - Mennem kell! - suttogtam a szájába. - Lou… "--_Ajj megeszem őket komolyan<3 Annyira szeretem, hogy ilyen cukik együtt!!Tökéletes pár, de tényleg!!!

    "- Én is megyek! - jelentette ki."---megzabálom esküszöm!!!!:)) LP-Lounál nincs cukibb!!:))

    "Lou az ajtóban állt, és láttam a kétségbeesést az arcán. Mindvégig őt figyeltem, mígnem a látótávolságomon kívül nem esett meggyötört arca. Hátradőltem az ülésen, behunytam a szemem, és beletúrtam a hajamba. Ezt megszívtam… Ezt rohadtul megszívtam!"--_Alig várom a kihallgatós részt...rohadtul kiváncsi vagyok, mi volt ott benn...de rossz érzéseim vannak..

    "Idegesen járkáltam fel- alá a házban, folyton a telefonomat figyelve. Nem hívott. Már több mint három órája oda van, és semmi hír róla. Megígérte, hogy amint tud valamit, értesíteni fog. De semmi. Kezdtem egyre idegesebb lenni. Minden kocsi zúgásra, ajtó csapódásra azt hittem, hogy ő jött, de nem. Fel akartam hívni, mégsem tettem."---mintha magamat látnám...én is ilyen vagyok, ha aggódok!:P

    "Ne ijedj meg… - nagyot sóhajtott."--ez az a mondat amitől csak még jobban beparáztam...

    "Kényelmesen elterült a kanapén, lábait felrakta az asztalra, és unottan kapcsolgatta a tévét. Sóhajtottam, majd lesöpörtem a lábait, mire morgott egyet, aztán, csak hogy bosszantson, gúnyos mosollyal az arcán visszarakta őket. "--_imádom mikor zrikálják egymást:DD

    "- Már megbocsátott! - jelentette ki büszkén. "----de büszke!:P de büszke!:P Akkro legyne ilyne nagy a szája ha már jól megb..... a szöszit:P:P

    "- Ez csak egy átmeneti állapot, a rózsaszín köd… - vágott a szavamba, én pedig összevont szemöldökkel vártam, hogy folytassa. - Eljön majd az az idő, amikor rájön, hogy hiányzik neki a szórakozás. Valami újat akar majd, ahogyan te is. Hiszen neked ő volt az első…"---- Na ezért nagyon orrba verném!!

    "- Nem! - szinte kiabáltam. - Harry más, ahogy én is! Ne hasonlítsd magadhoz! - dühösen meredtem rá. Szavai felháborítottak. Hogy képzeli, hogy így beszél Hazzáról, és a kapcsolatunkról?!"--Hát ez az!! hogy képzeli??????

    "- Hitegesd csak magad, ha ettől jobban alszol! - Hangja gúnyosan csengett. "--- Dreamy én megütöm esküszöm!!!:D

    "- Te meg egy hisztis kislány, aki rózsaszín ködbe burkolózva él! - horkantott fel. - Inkább vagyok egy pöcs! - röhögött, miközben kihalászott egy cigis dobozt a farmerja zsebéből, és kivett egy szálat, majd a szájába tette, közben tovább kutakodva a nadrágjában. Előkapta az öngyújtót is, mire rászóltam:"--Az elején azért felröhögtem...aztán szívleállás. Cigizős Zayn= alap halál.


    VálaszTörlés
  11. "- Ne pofázzál, inkább szívjál!"---Tipik-Zayn:D Imádom a hülye fejét<3

    "- Oh, igeeen! - örvendezett a fekete, mikor meghallotta Bruno Mars és Damien Marley Liquor store blues dallamát felcsendülni."---Szeressük ezt a a zenét;) Lehetne a közös dalunk!!*_*

    "Felnevettem, és a nyakába borultam. Minden olyan jó volt. Boldognak éreztem magam, az összes gondom elszállt, és csak élveztem a pillanatot, amitől a fellegekben jártam. Bárgyún vigyorogtam, és énekeltem a szöveget Zaynnel együtt"--Anynira cukiiiiiii:DImádom a beszívott Lout<3:D

    "Kicsit lejjebb hajoltam, mire egy füttyszó zavart bele a zenébe. Hátrafordultam. Zayn a hüvélykujját mutatva felém, teli szájjal vigyorgott rám. Értetlenül néztem rá. - Tetszett a látvány, édes! Szép kerek! - mondta, és rám kacsintott. Zavaromban elnevettem magam, és a fenekem elé tettem a kezemet, hogy eltakarjam előle.
    - Nem a tiéd! - mondta, mikor leültem mellé az Xbox beindítása után, és kezébe nyomtam az egyik konzolt."----Ezen sírok a röhögéstől:DDDD

    "- Inkább mesélj arról, hogy mit műveltek az ágyban Hazzával! - hajolt közel hozzám, füstös lehelete az arcomat simogatta. Libabőr futott végig rajtam a cirógató érzéstől. - Szeretem hallgatni a szaftos részleteket, meg amúgy is kanos vagyok."--baszki engem is kirázott a hideg és jajj.....kinyírsz.....awhhhh

    "- Szóval akkor tőled tanulta! - morgott. - Kösz, Louis! Igazán köszönöm! - szívott egyet a jointból, majd füstkarikákat fújt, amit csodálkozva figyeltem.
    - Wáó! - ámuldoztam, és megtapsoltam Zayn mutatványát. - Nem semmi! - biccentettem elismerésül. - Én is akarok ilyet!! - kiabáltam lelkesen. - Hogy kell?
    - Nem való ez neked kicsi Louis, ez a nagyok játéka! - gúnyolódott, mire ököllel a vállába ütöttem. - Héé! - morgott. Könyörgő szemekkel néztem rá. - Oké! Szóval, szívj egy jó nagy slukkot, de ne tüdőzd le teljesen. A száddal formálj “o” betűt, és nagyon lassan engedd ki a füstöt, mintha lehelnél, de közben a nyelved hátul legyen, és mikor fújod ki, lökj rá egyet a nyelveddel! - magyarázta, én meg bambán figyelem a szája mozgását. - Figyelj! - mondta, majd szívott egy nagyot a cigiből, és “o”-t formált a szájával, amiből egy sűrű karika bukkant ki. Felnevettem, és szétromboltam az ujjaimmal, amin jót röhögtem, Zaynnel együtt. - Próbáld ki! - nyújtotta felém a jointot, mire bevettem az ajkaim közé, és megszívtam. Igyekeztem nem letüdőzni, és úgy tenni, ahogy Zayn mondta, de nem sikerült. Még jó párszor megpróbáltam, mire egy majdnem karika forma tűnt fel a levegőben.
    - Láttad?! Nézd! - üvöltöttem fel örömömben. - Már majdnem! - mondtam, és tovább próbálkoztam. Kellett jó pár gyakorlás, mire sikerült karikát varázsolnom a füstből. - Baszki! - néztem a levegőben mozgó karikámat. - Kibaszott jó vagyok, Zayn! "--- kedvenc részem:DDDDDDDDDEz annyira, szinte szó szerint mi vagyunk itthon, hogy nem igaz:DDD Itt röhögökXD


    Annyira imádom ezt a sztorit, úgy várom a kövit, hogy nemigaz!!

    Sose felejtsd el, hogy nagyszerű vagy és sokan szeretünk, és hogy én mindig mindig itt leszek!<3
    Mindent-mindent köszönök!!!<3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Megérkezett az én drága elemzőm, írótársnőm és lelkitársam <3 Igen, én meg utána folyton vártam a kommented :D
      Imádom olvasni, hogy mik a kedvenc részeid, és mindig azokat emeled ki, amik az enyémek is! :D Főleg a füstkarikás;) én látom magam előtt, és végem van!!
      Rólatok mintázom, úgy látom XD
      Én meg téged imádlak <3 Meg a DLB-t is!!!
      Köszönöm <3

      Törlés
  12. Szia ilyet ne is mondj,hogy nem érdemled meg! Ennél sokkal sokkal többet érdemelsz,amiért írod nekünk ezt a csodát! ♥ ♥ ♥
    Harry Harry!! Miért vitték el és miért tartják bent éjszakára? Nem nem!!
    Zayn te egy akkora mocsok vagy én meg annyira imádlak,hogy belehalok :D Rá nem másszál Lou-ra mert elfenekellek!!! Füst karika na jó hagyj *___* Smoke Weed! *-* <3 Igen Louis mesélj egy kicsit a szexuális életetekről pls :) Szegény Zayn azért sajnálom Niall kegyelmezz már meg neki! Kérlek, csak egy picit!!! Zayn Jawadd Malik!!! Nem fog megváltozni semmi!!! SOHA!!! Harold ugyanúgy fogja szeretni Louist és Louis ugyanúgy fogja seretni Haroldot! Te meg ugyanúgy fogod szeretni Niallt és Niall meg ha még egyszer csinálsz valami hülyeséget megjárod mert el kell majd búcsúznod az egyik létfontosságú szervedtől és többet nem leszel kanos!
    Imádom mikor Louist átcsábítod a sötét oldalra, de ha Harry visszatér és megtudja nem Niall vágja le a tököd,hanem Harry herél ki!
    Nagyon nagyon imádom ezt a történetet,annyira megörültem,hogy van új rész szárnyaltam *-* Köszönjük,hogy írod még így is,hogy még mindig tart a válságod! Jaj bárcsak lenne varázserőm,hogy eltüntessem ♥ Várom a kövit nagyon, de türelmesen várok! ♥ ♥ Jobbulást! ♥

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen, el se tudom mondani mennyire boldoggá tettél a szavaiddal! Az első mondattól könnyeztem! <3 imádlak, és azt is, hogy itt vagy, és mindig kommentelsz! :3
      Zayn egy rohadék, de mi imádjuk, akár mit is csinál!! ;) Igen, a füstkarika engem is kikészített, nagyon rá vagyok most izgulva :DD
      Huh, majd meglátjátok, hogy Niall kegyelmez e neki!! XD
      Imádom a kommented, komolyan!! Tetszik, hogy ennyire bele tudod élni magad :3
      Én köszönöm, hogy itt vagy <3 Kint van, jó olvasást :)

      Törlés
  13. Szia! Én nem rég kezdtem el olvasni a blogodat...és direkt 1D-és Louis és Harrys sztorit kerestem...és hát ez egyszerűen fantasztikus! Hogy tud valaki ennyire jol írni? Szerinted meddig maradtam fenn este hogy olvassam? Hogy behozzam azt a 123 fejezet lemaradást? Volt amikor 3-kor feküdtem le csak...pedig én 6-kor kelek de nem bánom...imádom ahogy tele van konfliktussal ahogy mindig van valami izgi gumbancos szál benne de azt is imádom amikor Harry és Louis kettesben van és huncutkodnak egy kicsikét...;) És most hogy várnom kell a kövi fejezetre mert ugye eddig behoztam lemaradásom, annyira izgulok mi lesz *-* imádtam amikor Zayn rávette hogy füves cigizzen vele...bár remélem nm lesz belőle nagy baj :/ azokat a részeket is szeretem amikor Zayn és Niall van kettesben...és igen megcsalta Zayn de basszus...szereti Niallt ugyhogy remélem nem akarod őket szétválasztani...és ha rá mer mászni Louisra hát személyesen megyek oda és rúgom tökön...bocsánat a Zayn rajongóktól (persze én is imádom őt) de szóljanak neki hogy ha meg meri tenni akkor elbucsúzhat a büszkeségétől...a +18as részeket is szeretem amikor olyan vadak az agyban...és az a rész amikor eltört az ágy...tudom rég volt de hát szakadtam XD és még annyit hogy miután megoldották ezt a Shane-s ügyet (mert ugye megfogják) akkor egy kicsit hagyd már tényleg szeretem ahogy szenvednek (én kis szadista) de akkor is kell nekik egy kicsi nyugi...
    U.I.:imadom ahogy irsz mindent imádok a blogodon és tűkön ülve várom a kövi részt o.o
    Bogi :*

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hello :) Újabb olvasó!! OMG!! Köszönöm szépen, annyira boldoggá tettél a kommenteddel, hogy azt lehetetlen lenne leírni! Azt igen, képes voltál 3-ig fent maradni?! Imádlak <3
      Igen, szerintem Zouis páros, szerintem jók együtt! ;) Louisnak is kell egy kis huncutkodás :D Reméljük nem, de ezt nem árulhatom el, majd a köviben meglátod, ami kint is van. Hááát, ez nem rajtam múlik, hanem azon, hogy Niall enged-e neki, tudom én írom, de a szereplők néha önálló életre kelnek, és engem irányítanak, nem én őket :) Akkor jó, mert lesznek még +18-as részek ;)
      Megígérem, hogy nyugisabb lesz minden, de még le kell zárnom ezt a dolgot! :)
      Köszönöm, én meg téged imádlak <3
      Puszi

      Törlés