2015. január 13., kedd

119.rész



Sziasztok! 

Először is: Köszönöm szépen, a sok csodás kommentet, annyira aranyosak vagytok! <3 Köszönöm a 162! feliratkozót is, imádlak benneteket! :3  
Másodszor pedig, nagy sajnálom, amiért ennyit kellett várnotok. Elég nehezen megy az írás, ezt is vért izzadva hoztam össze... Fogalmam sincs mikor rázódok vissza, remélem minél hamarabb, mert ez egy szörnyű állapot... :( Szóval, a lényeg az, hogy sikerült megszülnöm ezt a részt :) 
Harmadszor pedig: Egy nagyon kedves olvasóm, Larrys blogot indít: Don't look back... címmel. Még nincs fent rész, de amint lesz sok feliratkozó, kint lesz az első!  Higgyétek el, rohadt jó, (beleolvashattam :3) nem bánjátok meg! ;) 
Jó olvasást! 

Dreamy Girl



Louis

Morogva fordultam a másik oldalamra, majd pislogtam párat, hogy hozzászokjak a fényhez, ami belepte a szobát. Harry gyönyörű, izmos háta jelent meg a szemem előtt. Elmosolyodtam, és szorosan hozzábújtam, átkarolva őt. Halk nyögést hallatott, mire belefúrtam az arcomat a tarkójába, lágy csókot hintve bőrére. Morgott egyet, én pedig egyre több puszival jutalmaztam meg. Hasát cirógattam, lábamat átvetettem az övén, és megharaptam a fülcimpáját.
- Hmm… Lou… - nyöszörgött, szeme még mindig csukva volt, de kezével hátra nyúlt, megsimogatva oldalam. Elmosolyodtam, lejjebb vándorolva kezemmel. Tudtam, hogy meztelen, így nem kellett felesleges dolgokkal foglalkoznom, mint például a bokszere lehúzogatása. Megmarkoltam férfiasságát, ami érintésemre egyre keményebbé vált. Halk sóhajok hagyták el ajkát, majd kezével hajamba túrt. - M-mit művelsz, édes? - nyöszörögte mosollyal az arcán. 
- Gondoltam bepótolhatnánk a tegnap estét! - búgtam fülébe, csókokkal ellepve érzékeny bőrét. 
- Tetszik az ötlet! - dünnyögte a hátára fordulva, és álmos szemivel enyéimbe nézett. Puszit nyomtam ajkára, miközben lágyan simogattam a takaró alatt a férfiasságát. - Meg tudnám szokni az ilyen ébresztőt! - mosolygott, mire felkuncogtam és nyakához hajoltam, csókokkal behintve bőrét. Halkan felsóhajtott, oldalam simogatva. Hüvelykujjammal megcirógattam a makkját, halk nyögést kiváltva belőle. Nyakától lefelé haladtam, megcsókoltam kulcscsontját, aztán mellbimbóját körkörösen nyaltam, mire a hajamba túrt, tincseimmel játszva. Megszívtam, majd a másikat is, miközben combját simogattam egészen le a vádlijáig aztán vissza, belemarkolva bőrébe. Végignyaltam a hasát, belecsókoltam köldökébe, egyre lejjebb tolva a takarót. Megcsókoltam v vonalát, majd fogaim közé csíptem érzékeny bőrét. - Ahh! - nyögött, belemarkolva hajamba. Elmosolyodtam, és letoltam a takarót egészen a térdéig, kiszabadítva férfiasságát, ami hasára simult. Végignyaltam teljes hosszán, marokra fogtam a farkát, és bekaptam a hegyét, majd megszívtam. Hangosabb nyögés szakadt fel a torkából. Fel-le mozgattam a kezem, miközben erősen szívtam és nyaltam a makkját. Felnéztem arcára, egy halvány mosoly kíséretében, és bekaptam a férfiasságát, amit nyelvemmel kényeztettem, és néha megszívtam, nyögéseket kiváltva Harryből. Ütemes tempóban szoptam, mikor megszólalt a csengő. Morogtam egyet.
- Ezt nem hiszem el! - szólalt meg idegesen. Cuppogós hanggal váltam el férfiasságától, majd felmásztam hozzá, hogy csókot hintsek ajkára. - Bassza meg! Niall megint hozott egy gyereket?! - mérgelődött, amin jót mosolyogtam. 
- Nyugi! - nyaltam meg alsó ajkát, és újra csókban forrtunk össze. - Maradj itt, gyorsan elintézem! - mosolyogtam, de Harry nem igazán volt elragadtatva ettől. Fel akartam kelni, de megragadta csípőm és nem engedett. A csengő ismét megszólalt. 
- Ígérem sietek! - csókoltam meg ajkait. Morcos képet vágva engedett el, én pedig felkaptam magamra egy nadrágot, és egy felsőt. Elindultam kifelé a szobából, de az ajtóból visszafordultam. - Ne lankadj le! - kacsintottam rá, majd lesiettem a lépcsőn, és kinyitottam az ajtót. Niall állt a küszöbön, de sehol egy gyerek. Üdvözöltük egymást, majd behívtam. 
- Nem akarlak zavarni benneteket, csak meg akartam köszönni, hogy vigyáztatok, Mollyra! Tegnap nem volt időm rá! 
- Ugyanmár, szívesen tettük, nagyon édes kislány, imádtuk! - mosolyogtam, és beinvitáltam a nappaliba, miután lehúzta a cipőjét. - De, hogy került hozzád? Nem is mesélted el - ültünk le a kanapéra. 
- Anyám munkatársának a kislánya. és nem volt kinek vigyáznia rá… Persze, én pont szabadnapos lettem volna, csak hát ez sem jött össze, mert az új felszolgáló srác rosszul lett, és nekem kellett beugrani helyette. Így nem volt aki vigyázzon Mollyra - mesélte, de láttam, hogy nem igazán emiatt jött, valami volt még, amit el akart mondani. Türelmesen vártam, nem akartam sürgetni, pedig lett volna miért, hiszen Hazza fent fekszik az ágyban, meztelenül, álló farokkal. Ó, Istenem! - haraptam be az alsó ajkam, és közben fogalmam se volt arról, hogy Niall mit beszél. Harry volt előttem, ahogy kényezteti magát, mert én nem vagyok fent. Összehúztam a lábamat, hogy eltakarjam a merevedésem. 
- Hoztál egy újabb gyereket? - fordultam meg a hangra. Harry jött le a lépcsőn, teljesen felöltözve. Leült mellém, és egy puszit nyomott az arcomra.
- Nem, csak meg akartam köszönni, hogy vigyáztatok rá és… - megakadt a mondandójában. Tudtam, hogy akar még valami, csak nehezen böki ki. 
- Szívesen tettük, de most már elmehetnél, mert szeretnék végre én is elmenni! Már kétszer akadályoztad meg az orgazmusom, és kezdek kicsit frusztrált lenni, az pedig nem jó, olyankor elég idegese vagyok, és olyat is mondok, amit nem szeretnék! - morogta, kezét a combomra helyezve. 
- Harry! - szóltam rá erélyesen. - Ne foglalkozz vele! - fordultam Niall felé. - Látom, hogy valami nyomasztja a lelked, ki vele! - fogtam meg szerelmem kezét, ami a combomon pihent. Szöszi barátom nagyot sóhajtott, majd belekezdett.
- Zaynről van szó - mondta, amit már sejtettem - amióta visszament, folyton a haverjaival lóg esténként és hát, kezdek aggódni… Eddig minden este beszéltünk, most meg inkább a barátaival van...
- Ki kell kapcsolódnia, elég húzós ott a munka. De ha zavar, akkor miért nem beszéled meg vele? - kérdezte Hazza, tenyerével combom simogatva. 
- Nem akarom megszabni, hogy hova menjen, csak félek, félek, hogy… - kis szünetet tartott, majd folytatta - hogy meg....
- Nem fog megcsalni! - vágott közbe, Harry - Zayn szeret téged, még ha nem is mondja ki! És akit igazán szeret, azt sosem csalná meg! Ismerem, csak bízz benne! 
- Rendben - mondta Niall, kicsit sem meggyőző hangon. Megértettem, hogy féltékeny, mivel én is azt voltam, mikor Hazza elment iszogatni a kollégákkal. Nekem is elég rosszul esett. 
- Viszont - szólalt meg szerelmem mellőlem - fogadjatok meg egy jó tanácsot! Ne tervezzetek gyereket Zaynnel! - röhögött fel, mire oldalba böktem, de nem izgatta, tovább nevetett.
- Nagyon vicces vagy! Megnéznélek én, hogyha nektek lenne egy gyereketek, hogy bírnátok! Most nagy a szád, mert itt volt Louis, de ha egyedül kellett volna vigyáznod rá, nem így viselkedtél volna! - mondta a szöszi morcosan, majd felállt.
- Csak hogy tudd, Niall - szólaltam meg vigyorogva - miután elvitték Mollyt, a Nagy Harry Stylesnak nem volt ereje hancúrozni! Teljesen lefárasztotta a kislány! - Most mi ketten röhögtünk egy jót, viszont Hazza nem igazán vette a poént. A szöszi kinyújtotta a nyelvét a szerelmemre, majd elköszönt, én pedig kikísértem. - Ne aggódj Zayn miatt, oké?
- Köszönöm! - mondta, aztán elment. Visszamentem a nappaliba, ahol csend fogadott. Akár merre néztem, nem láttam Harryt. Benéztem a konyhába, de ott se volt. Elindultam a lépcső felé, mire két kéz megragadott hátulról, szorosan tartva. 
- Ezért a beszólásért még kapsz! Azt hiszed megúszod? - morogta a fülembe, kezét a hasamon átfonva tartotta, a másikkal állam emelte fel. - Olyan keményen foglak kúrni egész este, hogy nem tudsz majd lábra állni, édes! - harapott bele fülcimpámba, mire megremegtem. Imádtam mikor így beszélt, már a szavai beindítottak. Belekapaszkodtam a mellkasomat ölelő karjába, és egy gyors és erős mozdulattal kiszabadultam szorításából. Szembe álltam vele, hatalmas vigyorral az arcomon. - Nem rossz, kis tigris! - kacsintott. - De, ha igazi támadó lettem volna, ilyen könnyen nem szabadulsz! Még dolgoznod kell rajta! 
- Meg tudom védeni magam és nem félek! - jelentettem ki magabiztosan. 
- Valóban? - vigyorgott. - Oké, akkor játszunk! Aki az erősebb az lesz ma felül, aki a gyengébb, azt ájulásig kúrja a nyertes! - nyalta meg a száját, és úgy nézett rám, mint a vad a kiszemelt prédájára. - Ki vagyok éhezve, édes! Csak szólók! - nevetett fel, mire olyan gyorsan ott teremtem előtte, hogy észbe se tudott kapni, máris ugrottam, ő pedig elkapott, és így estünk rá a kanapéra. Felnyögött, ahogy egész testemmel ráestem. Lefogtam a kezeit a feje fölé, és vigyorogtam.
- Megvagy! - nevettem. 
- Ez nem ér! - vágta be a durcát. - Nem is tudtam odafigyelni! Új menetet akarok! - próbálta kihúzni a karját kezem szorításból, de nem tudta. 
- Mi van nagy tigris, nem megy? - húztam az agyát vigyorogva. Nagyon erősen kellett tartanom, hogy ne tudjon kiszabadulni, de volt egy olyan érzésem, hogy nem is akart, csak megjátszotta. 
- Vesztettem… Szörnyű... - biggyesztette le a száját. - Csak keményen! - vigyorgott, és tarkómnál fogva magához húzott, durván nekiesve ajkaimnak. Belenevettem a csókunkba, majd lerántottam felsőjét, és az enyémet is. Rátapadt a nyakamra, megszívta érzékeny bőröm, amitől sóhaj szökött fel a torkomból. Egyre lejjebb vándorolt, csókokkal hintve be egész testem, miközben hatalmas tenyerét hátamon pihentette. Ujjaimat hájába túrtam, játszadozva göndör tincseivel. Vállánál fogva visszanyomtam a kanapéra, és most én vettem célba felforrósodott bőrét. Minden egyes porcikáját végigcsókoltam, majd köldökétől felfelé haladva nyelvem hegyével nyaltam végig egészen a szájáig, amibe belenyaltam és megcsókoltam. Kezével hátam cirógatta, néha óvatosan megkarcolta körmeivel, ami nyögést váltott ki belőlem. Lejjebb csúsztatta meleg tenyerét, és benyúlt a nadrágomba, megmarkolva fenekem. Egymásra vigyorogtunk, majd puszit nyomtam orra hegyére. Feltérdeltem a lábai között, és végignéztem rajta. Gyönyörű volt, mint mindig. Haja kócos volt, az ujjaimtól, amik beletúrtak. Zöld íriszei boldogan csillogtak, ahogy engem pásztáztak. Szája mosolyra húzódott, amitől ellenállhatatlan gödröcskéi is megjelentek. Önkéntelenül beharaptam az alsó ajkam, és lejjebb vándoroltam tekintetemmel. Bal mellkasán lévő tetoválást néztem, majd ujjaimmal lágyan végigrajzoltam a betűket, amik az én nevemet adták ki. Még mindig nem tudtam elhinni, hogy van valakim, aki csakis az enyém, és olyan sokat jelentek számára, hogy képes volt a testére tetováltatni a nevemet, ami örökké díszíteni fogja csodálatos, puha bőrét. Lehajoltam és csókot hintettem minden egyes betűre, majd Hazza fölé emelkedtem, hogy csillogó zöld szemeibe nézhessek. 
- Nagyon szeretlek! - suttogtam mosollyal az arcomon. Beletúrt a hajamba, hátrafésülve a homlokomra tapadó tincseimet. 
- Én is nagyon szeretlek, Lou! - simogatta meg az arcom, majd feljebb tornászta magát, hogy megcsókoljon. - Örökké szeretni foglak! - motyogta számba. Boldogan mosolyogtam, ahogy felfogtam szavait. Sosem hittem az örökké szóban, de az ő szájából máshogy hangzott. 
- Remélem is! - nevettem el magam, majd visszanyomtam a kanapéra, és újra letámadtam felsőtestét, miközben kicsatoltam az övcsatját. Lerángattam a nadrágját a bokszerével együtt, aztán az enyémet is leszenvedtem magamról. Jót nevettünk a bénaságomon. Ismét fölé másztam, bekapva fülcimpáját, nekilökve ágyékomat az övének, amitől nyöszörgött, hátrahajtva a fejét. Szorosan magamhoz öleltem nyaka köré fonva a karom, míg ő a lábaival körülölelte a csípőm, és így mozogtam felette, egymáshoz dörzsölve merev férfiasságunkat. Lihegtünk egymás fülébe, ahogy egyre gyorsabban mozogtam, minél erősebben hozzádörzsölve magam. Kezei a hajamba túrtak, aztán hátamra siklottak, majd a fenekemnél állapodtak meg, és belemarkoltak. - Ahh! Hazza! - mozogtam, nyögtem és nyöszörögtem felette. 
- Keményen fogsz kúrni? - zihálta a fülembe, amibe beleremegett a testem. Felkönyököltem és szemeibe néztem. 
- Nem - álltam le a lökésekkel és a számba vettem két ujjamat, amit szopni kezdtem, mindvégig Harry zöld íriszeibe nézve. Feltérdeltem, és izgatni kezdtem bejáratát. Egyre erősebben nyomtam meg, aztán bedugtam az egyik ujjam, mire belemarkolt a felkaromba. Összeszorított szájjal figyelt engem. Lassan ki-be mozgattam ujjamat, amit nyöszörögve fogadott. Éreztem karomon, hogy lágyult a szorítása, ezért hozzáadtam a másodikat is. Hátravetett fejjel, hangosabb nyögéssel zihált. Vártam egy kicsit, majd mozgatni kezdtem lassú ritmusban. Néha begörbítettem, hangos nyögést váltva ki belőle. Karomat markoló kezét tarkómra tette, és lehúzott egy csókra. Kihúztam az ujjaim, majd a tenyerembe köptem, és bekentem vele a férfiasságomat. Megcsókoltam duzzadt ajkait, miközben beigazítottam magam. Lassan toltam belé, először csak a tompa hegyét. Elfojtott nyögést hallatott, szemeit szorosan összecsukva, mindvégig a számba lihegve. Mikor ismét kinyitotta szemét, homályos tekintettel nézett rám. Bólintott, mire beljebb toltam magam, és ajkaira tapadtam. Lomhán mozogni kezdtem benne, miközben folyton csókoltam, hol a nyakát, hol a füle mögötti részt, hol pedig édes ajkait. Hátamon simított végig meleg tenyere, majd csípőmön állapodott meg. A lökéseimen nem változtattam, lassan toltam ki-be a férfiasságom, ami eszméletlen érzés volt. Állát hintettem be csókokkal, majd nyakába fúrtam az arcom, és kicsit gyorsítottam a tempón, egyre mélyebbre hatolva benne. Folytonos nyögések hagyták el a száját, amiktől bizsergett a testem. Végigsimítottam arcélén, és gyorsabban löktem a csípőmet, szemeibe nézve. Arca eltorzult a kéjtől, ami hangosabbnál hangosabb nyögést váltott ki belőle, ahogy egyre közeledett a csúcs felé. Megfogtam a fejem mellett tétlenül fekvő kezeit, majd összekulcsoltam ujjainkat, ahogyan a tekintetünket is. Éreztem, hogy minden egyes lassú, mégis mélyre hatoló lökéssel egyre közelebb kerülök a gyönyörhöz. Szorosan préseltem magam Hazza testéhez, ami izzadtan és forrón lüktettet alattam. Gyorsabb, ritmusos tempóra kapcsoltam, beleharapva alsó ajkába, erősen fellökve csípőm. Ujjai görcsösen megszorították az enyémet, ahogyan én is az övét. Egyre gyorsabban mozogtam, és éreztem, forró nedvét a hasamon, ahogy nevemet nyögve élvez el. Én is követtem őt pár lökés után. A gyönyör hullámként söpört végig rajtam, majd egy elfojtott nyögést hallatva élveztem el benne. Ajkára hajoltam, lusta csókot lopva tőle. Elmosolyodtunk, én pedig szorosan magamhoz öleltem, amitől izzadt testünk egymásnak préselődött. Hallgattam lihegését, éreztem mellkasomon keresztül szíve őrjítő dobogását, és hátamat cirógató kezeit.


35 megjegyzés:

  1. Első első! Jééézusom! Hát erre a részre megérte várni még akkor is, ha 100000% Harry top!os vagyok! Hát Z, már megint csinálja a fesztivált, de neki talán megbocsájtom. Egyébként! Nagyon köszönöm, hogy vért izzadtál ezért a részért, csodálatos lett még így is, hogy writer block-al küzdesz, vagy valami hasonlóval, gondolom. Én is nagyon remélem, hogy minél hamarabb el fog múlni drága, addig is meg majdcsak beérjük valahogy! ♥
    Puszillak! ♥

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. De édes vagy :3 Én is Harry top-os vagyok, de néha kell egy kis változatosság! ;) (évente egyszer elég :D) Sokkal könnyebben írom, úgy, hogy Harry a dominánsabb, de gondoltam fordítok egy kicsit. Igyekeztem hozni, mert nekem az olvasóim az elsők, még ha közben gondjaim is vannak... Köszönöm szépen, és nagyon örülök, hogy tetszett, még így is, hogy az írói válságomban vagyok :3
      Puszi <3

      Törlés
  2. Itt vagyok drága Dreamy!/Mostantól már nem SugarBee-ként fogok kommentálni, szóval ne ijedj meg nem tűntem el, csak alakot váltottam:D/
    Először is köszönöm az ajánlót, sosem gondoltam volna, hogy egyszer az egyik kedvenc blogomban láthatom az enyémet, mint ajánlott oldal!:))<3
    másodszor, a rész csodás volt!
    Hidd el, nem érezhető, hogy kínlódsz és hálás vagyok, hogy ennyire szem előtt tartod az olvasóid érdekeit és küszködve is de megírod a részt nekünk!:)
    Alapból Harry-tp fan vagyok, de azért néha szívesen olvasak Louról is ilyet és ez tökéletes volt!:D
    Szegény Niall.....Zayn a kurvaéletbe szedd már össze magad! Képen törlöm, ha így viselkedik a szöszivel!:D

    Imádlak és alig várom, hogy túllendülj a válságon, és heti többször is hozd nekünk a csodásabbnál csodásabb LP részeket!:)<3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Egyből megismertelek ;) Nincs mit, szívesen teszem, akinek csak tudok segítek, és a te történeted szuper lesz, már előre érzem! :) (főleg, hogy beleolvashattam :D)
      Örülök, hogy nem érződik, amikor visszaolvastam én úgy éreztem, de most megnyugodtam. Az olvasóim az elsők számomra, hiszen annyi mindent kaptam/kapok tőlük, hogy nem akarom cserben hagyni őket :3
      Én is Harry top-os vagyok, sokkal jobban szeretem azt írni, de gondoltam adok esélyt Louisnak is, hogy megfektesse Hazzát XD De csak néha ;)
      Zayn nehéz eset, de reméljük Niall gatyába rázza majd, csak bátorodjon fel a kis szöszi :)
      Én is imádlak, köszönöm <3
      Ui. És alig várom a történeted, tűkön ülök!! Olvasni akarom!! :3

      Törlés
  3. ezért érdemes volt várni. Imádtam végre egy Larry-s rész és +18- :DD awww Imádom.!! :D remélem hamar meggyógyulsz. :) <3 fantasztikus lett a rész. remélem sok Larry-s részeket írsz. persze Ziall-osta is kérünk.! szegény Niall. :/ kíváncsian várom a kövi részt. :) Puszi. Larry. xoxo

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Akkor minden vágyad teljesítettem! Szuper ;) Köszönöm szépen, nagyon aranyos vagyok :3 Igyekszem kilábalni ebből a helyzetből, és hozni az izgis részeket :)
      Az is lesz, Ziall a másik kedvenc, nem maradhatnak ki :)
      Puszi

      Törlés
  4. Végre! Héten is, múlthéten is erre vártam. Louistops, ezaz! Fantasztikus rész lett, imádom(de melyik részt nem...)!Remélem hamar meggyógyulsz!
    Kíra

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök, hogy neked is teljesítettem a vágyad, hogy most Louis volt felül! Köszönöm szépen :3 Én is, és igyekszem miattatok hamar helyrejönni :)

      Törlés
  5. huhuuu végre màr hiànyztak a sràcok, és tényleg megérte vàrni rà ❤
    kivàncsi vagyok majd Zaynekre hiànyoznak ők is tetszik ahogy Zayn viselkedik Niallal.
    köszönöm neked ❤ nagyon ügyes vagy és nagyon nagyon jól irsz.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. De édes vagy :3 Lesz Ziall is, nem maradhatnak ki, imádom őket is :D
      Én köszönöm, hogy itt vagy és olvasol <3

      Törlés
  6. Oh! Louis,a kis harcos! Most te voltál felül? Na de azért ne menősködj majd! Kicsit furcs volt a felállás,de nagyon izgi volt!
    Jó tanács Harry! Én is ugyanezt mondtam! ;) :D Nagyon jó volt! Várom a kövit ide,és a másikba is! :*
    xxCoolGirls

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :D Louis beindult XD Nekem is furcsa, mert mindig Harry a dominánsabb, de gondoltam kell egy kis változatosság, és hogy Louis is érezze egy kicsit, hogy ő is tud irányítani :3 Egyem meg a kis szívét :)
      XD Aztán meg sose lehet tudni, lehet hamarabb lesz gyerekük, mint Larrynek :D
      Köszönöm szépen, puszi

      Törlés
  7. Megölsz.Imádtam!Csodás vagy és még nemtudom hányszor mondom el....:)
    Egy kicsit úgy érzem,talán félsz a következő részektől,vagy csak nincs ihlet.
    De persze elmondom,mint minden alkalommal:
    Türelmesen várom a következő részt,ha nincs ihlet nembaj,adj magadnak időt a megíráshoz.
    Alig várom a már kicsit tartalmasabb részeket,de ezzel is totál kiütöttél:)
    Szerii!!❤❤
    -Csenge

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én meg téged imádlak <3 Annyira aranyos vagy, köszönöm szépen :3
      Jól érzed, egy kicsit félek, és ez leblokkolt, mert sok minden kavarog a fejemben, és próbálom összerakni, hogy mi hogy legyen.
      Igyekszem helyrejönni.
      puszi <3

      Törlés
  8. Hát itt vagyunk, és ha nem mondod, mi biztos nem vesszük észre, mennyire kínlódsz. Én kifejezetten szeretem az ilyen nyugisabb részeket, annyit izgultam már ezen a sztorin, hogy felüdülés, ha otthon vannak, és kefélnek, mint a nyuszik:))) Nagyon nehéz lehet ennyi rész után még megtalálni az inspirációt.... vagy valami döbbeneteset csinálj (de meg ne ölj megint valakit :P!!!) vagy kicsit menjünk Ziallozni....az mindig olyan jóóóóóóóóóóóóóóóóóó:))

    Imádlak, biztosan elmúlik. Igyál narancslevet, az mindenre jó :DDDDD

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ez az utolsó mondat XD Jót nevettem, amúgy narancsozok, csak nem iszom, hanem eszem! Hátha ;)
      Nehéz, egyre nehezebb... De remélem hamar visszatér az íráskedvem :) Pedig most lesz csak izgalom Lucas miatt, aztán meg ki tudja mi lesz. Nem ígérhetem meg :D Ziall is lesz, őket nem lehet kihagyni ;)
      <3

      Törlés
  9. Jézusom, hogy én mennyit vártam erre a részre, és mégsem veszem észre?! :D shit. Imádtam, ideje volt, hogy legyen egy kefélős rész. :D Egyébként semmi nem vehető észre abból, hogy esetleg nem megy úgy az írás (kivéve persze a hosszú várakozási időt, ami teljesen megéri.:D) harry egyébként bunkó volt, de természetesn, hogy szeretem azt az énjét is. sőt! ;). :D viszont naaaagyon szépen kérlek, hogy szurkolj a felvételin, szombaton:! :') Hogy örülnék neki, ha olyan szintű fogalmazást tudnék írni, mint a történeteid. :o Bár sajnos ez az álmodik a nyomor kategória. love yaa.
    xx, Lara

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :D Örülök, hogy tetszett, és annak is hogy nem lehet észrevenni a szenvedésemet! Harry úgy jó, ahogy van ;) Ha bunkó akkor is imádom :3
      Szurkolni fogok, de biztos vagyok benne, hogy ügyes leszel! Hajrá csajszi! ;)
      Puszi <3

      Törlés
  10. A!!! Erre megérte várni :D imádom mint mindig most is tetszett :3 nálad jobb író nincs (de mivel megigértem olvastam másokat is) De még mindig te vagy a legfantasztikusabb!!! Ezt lehet kipróbáljuk Ádámmal... Ezt pedig nem ide kellet volna írnom... :D jó a lényeg semmi baj, ne izzadj vért mert elromlik a billentyűzet és akkor várhatunk tényleg a részekre :) ez a néhány nap gyorsan eltelt, tanultam, félév!!! basszus... remélem jók lesznek a jegyeim :D
    Legnagyobb imádód :*

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen, örülök, hogy tetszett! :3 Reméljük, hogy sikerül hamar helyrejönnöm, mert ez szörnyű, és nem akarok többet vért izzadni... :)
      Tanulás az első! Hajrá :)
      Puszi

      Törlés
  11. Szia! 3 napja tévedtem a blogodra, teljes véletlenségből...de amit itt találtam...hihhhhetetlen :)) Minden éjjel hajnalba nyúlóan olvastam a történetet, faltam a "lapokat" - mondhatjuk így -.-
    Nagyon izgalmas minden egyes rész, és eddig jó volt, mert tudtam, hogy van még tovább is, de most, hogy elolvastam az egész eddigit, én is izgulhatok napról napra, hogy mikor teszed ki az új részt, és hogy merre csavarod a cselekményt :)) áááá.... hhhhh....köszönöm Neked h alig aludtam valamit az elmúlt napokban, de megérte....szuperül írsz, a történet lebilincselő...bármilyen válságba is esel...kibírjuk-kivárjuk...csak ne hagyd abbaaaa!!!!! :)))) köszi és gratulálok az eddigihez! Mikka

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Oh, örülök, hogy ide tévedtél és annak is, hogy tetszik a blogom! :3 De édes vagy, hihetetlen, hogy képes voltál éjjelig fent maradni, csakhogy elolvasd a részeket! :3 Ez nekem nagyon sokat jelent! Nagyon szépen köszönöm, imádlak :)
      Puszi

      Törlés
  12. Szia! Hat en ezt imádtam Louis bevadult *-* es ő kezdemenyezett,emlekszem,amikor az elejen meg beszélni sem mert a szexről most meg <3 ( nosztalgikus hangulatom van) Egyaltalan nem érződött a részen,hogy valami nincs rendben eszméletlen lett ismét... Remelem mihamarabb rendbe jösz. Mi türelmesen várunk a részre <3 A kis tigris bevadult, hat en ezt nem tudom megunni *-* Jaj sajnalom Niall-t :(

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :D Kell egy kis bevadulás! Igen, sokat fejlődött a kis drága :3 Köszönöm szépen, örülök, hogy nem érződött rajta, és annak is, hogy tetszett! :)
      Én is... Zayn nem könnyű eset, de hátha megjavul :)
      Puszi

      Törlés
  13. Szia! :) Előszőr is köszönjük, hogy hoztál részt, még így is, hogy nem vagy éppen a legjobban, és elhiheted a részen nem érezni, fantasztikus lett, akárcsak a többi.
    Nagyon tetszett, hogy most Louis volt felül, kell néha ilyen is ;) Harry meg csak hagyja magát, lehet Ziall-nak előbb lesz gyereke, mégha jócskán rájuk is fér a gyakorlás.
    Niallt nagyon sajnálom, hogy most Zayn ilyen lett vele, pedig már rendeződni látszottak a dolgok. Zayn meg már nagyon hiányzik a jó kis beszólásaival ;)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen, igyekeztem hozni, még ha nem is volt könnyű, de az olvasóimért bármit :) Igen, néha kell a változatosság :) Lehetséges, hogy hamarabb lesz, ki tudja mit hoz a jövő ;) Nekem is hiányzik, szeretem írni a beszólásait, imádom :) Hamarosan itt lesz ő is ;)
      Puszi

      Törlés
  14. Végre bejelentkeztem , hogy én is felkerüljek a rendszeres olvasók közé *.* :3
    Annyira jó olvasni ezeket a részeket mikor boldogok :3 olyankor én is mindig olyan boldog leszek. Remélem közösen letudják majd győzni Lucas-t!
    Niall-nek és Zayn-nek azt kívánom, hogy ne legyenek ilyen messze :( és Zayn tessék felhívni Niallt.
    Hát most sem tudok neked mást írni Dreamy Girl mint , hogy csodálatos részeket írsz ! *.* Még akkor is mikor mondod , hogy nem vagy a legjobban. Remélem hamar jobban leszel :( <3 . DE számomra a részek minőségét nem rontja! :)
    Várjuk izgatottan a következő rész *.* :)
    Imádunk! <3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen, örülök, hogy tetszett a rész! :) Én is szeretem a boldog részeket, mindig vigyorogva írom és én is felvidulok tőlük! :3
      Én is remélem, hogy hamarosan visszatérek, és írom ezerrel a részeket :)
      Imádlak <3

      Törlés
  15. Szerintem meg kéne látogatnod a blogomat (http://what-the-people-can.blogspot.hu), kedvenc Dreamy Girl-öm... Vár ott rád valami! ;)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon szépen köszönöm, hogy gondoltál rám is. Imádlak <3

      Törlés
  16. Aztaaa!!! *o* Megint kitettél magadért te drága!!!♥♥♥ Hogyan tudtál 119(!!!) Fejezetet öddzehozni????? Hogyan van neked ehhez ennyi tehetséged??? Jujj de szupi vagy! Olyan édes, hogy ilyen sokat megteszel az olvasóidért, hogy még vért is izzadsz értük! ♥♥♥ Kitettél magadért! :* :*

    Ui.: Gyorsan nyerd vissza a szuperhősi képességed, hogy gyorsan tudd hozni a kövit!!! Imádlak!!!♥♥♥♥

    XxNessy

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. De édes vagy, imádlak <3 Fogalmam sincs, hogy tudtam ennyit írni. Hihetetlen számomra is :)
      Igyekszem visszanyerni, remélem hamarosan ismét formába lendülök :)
      Puszi :3

      Törlés
  17. Hahi Dreamy ❤
    Mondtam már hogy mennyire imádlak? Igen?Na nem baj. Úr Isten ez valami perf lett. *-* Habár mindegyik rész az. Nem is tudok mit írni. Csak még annyi, benéznél hozzám? Most nyitottam a Larrys blogom. http://louandharry.blogspot.hu/2015/01/prologus.html?m=1
    xxAmanda

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én is imádlak, és nagyon szépen köszönöm, örülök, hogy tetszett! :3 Benézek, persze :)
      Puszi

      Törlés
  18. Hogy lehet valami ennyire tökéletes? ~ :)

    VálaszTörlés