2014. november 16., vasárnap

108.rész



Sziasztok! 

Köszönök mindent! <3 Imádlak benneteket! :)
Jó olvasást!

Dreamy Girl


Harry

Zayn annyira boldog volt, hogy én is megyek vele, hogy hiába köszöntem el, vagy százszor, ő csak mondta és mondta a magáét. Louis az ágyon feküdt, morcosan nézve rám, folyton az órára mutogatva. Széttártam kezem, még mindig Zayn szövegelését hallgatva. Nagy nehezen elköszöntem tőle, mire Louis felsóhajtott.
- Azt hittem, sose hagyod abba. Alig van egy fél napunk, hogy együtt legyünk, minden percét ki akarom élvezni, úgyhogy kapcsold ki a telefonod, most! - mordult rám. Befeküdtem az ágyba mellé, és szeme láttára kapcsoltam ki a készüléket. - Ezt már szeretem! - csókolt meg. 
- Csak hogy tudd - kezdtem, miután elváltunk egymástól. - Zayn azt mondta, hogy később indulunk, olyan kettő körül, csak azért, hogy legyen időnk egymásra.
- Jajj, milyen aranyos ez a Zayn, holnap összepuszilom az arcát hálám jeléül! - nevetett fel. 
- Te csak ne puszilgass senkit, rajtam kívül! - hajoltam ajkaira, miközben oldalát cirógattam. Az egész délutánt és az estét azzal töltöttük, hogy az ágyban voltunk, csókoltuk, kényeztettük egymást. Legalább négyszer magamévá tettem, annyira beindultunk. Egyszerűen nem bírtunk magunkkal, a tudat, hogy egy hónapig nem érhetünk egymáshoz kikészített minket, ezért most kihasználtuk az együtt töltött időt. Louis el is aludta, annyira kimerítettem. Mellkasomon feküdt, én pedig karját cirógattam. Mosoly bujkált ajkain, amikor homlokon csókoltam. Nagyon nehéz lesz itt hagynom őt, már most darabokra hullott a szívem, ahogy belegondolok, hogy holnap már nem vele fekszem le, összebújva, és reggel nem mellette ébredek, hanem egy idegen ágyban, egyedül.. Békésen szunyókáló arcát fürkésztem, mely annyira gyönyörű volt. Olyan, mint egy angyal, az én agyalom, aki mindig boldogsággal tölti meg a szívem, és mellettem van, akár milyen hülyeséget csinálok is. Imádom őt, és hálás voltam neki azért, hogy elengedett, pedig tudtam jól, hogy lelkileg teljesen megviseli. Próbálta erősnek mutatni magát, de nem sikerül, a szeretkezés közben is elsírta magát, és szorosan ölelt magához. Szörnyű volt látni, hogy mennyire fáj neki is, és többször meg is fontoltam, hogy talán itthon kellene maradnom, viszont Louis nem engedte. Szerinte nem szalaszthatom el ezt a nagy lehetőséget. Hogy őszinte legyek, már egyre jobban nem érdekelt a lehetőség, ahogy közeledett a holnapi nap. Óvatosan lehámoztam magamról, Lout, aki erre egy morgást adott válaszul. Muszáj volt felkelnem, mert a hólyagom majd szétdurrant. Kivánszorogtam a fürdőbe, könnyítettem magamon, majd lementem a konyhába, hogy igyak egy kis tejet. Betettem a mikróba, hogy felmelegítsem, aztán helyet foglaltam a kanapén, és azon gondolkodtam, hogy talán tényleg el kellene mennem Shanehez, hogy végre lerendezzük ezt az egészet. Nagyobb nyugalommal mennék el, ha ő is Louis mellett lenne, nem csak Niall. Mondjuk a tudat, hogy lesmárolta a pasim, még mindig magam előtt lebegett, és ezért nehezen tudtam józan eszemmel gondolkodni, mégis úgy döntöttem, elmegyek hozzá. Lou azt mondta, hogy ma éjfélig bent lesz, mert valami leltározás meg pakolás van, vagy mi. Halkan, lábujjhegyen mentem be a szobába, felkaptam a szétdobált ruháimat, majd kiosontam, és felöltöztem a nappaliban. Megkerestem a kulcsom, a telefonom, és bezártam magam mögött az ajtót. Beültem a kocsimba, reménykedve, hogy Shane még ott lesz a kávézóban. Már lassan éjfél volt, így nem sok remény volt bennem, de hátha... Már majdnem ott voltam, mikor eszembe jutott, hogy nem hagytam egy cetlit Lounak, hogy merre vagyok. Reméltem, hogy nem fog fölkelni, míg haza nem érek. Majd sietek vissza. Leparkoltam a kávézó előtt, ahol minden nagyon csendes volt, bár nem tudom mit vártam, hiszen éjfél lesz öt perc múlva. Valami susogó hangot hallottam mögülem, mire hátra fordultam, de nem láttam senkit. Talán csak egy macska. - gondoltam magamban. Nem vagyok egy  beszari típus, de most minden egyes neszre megugrottam, és olyan érzésem volt, mintha valaki figyelne. Elhessegettem ezt a gondolatot és belestem a kávézó üvegajtaján. Volt valami halvány fény bent, de mozgást nem láttam. Halkan bekopogtam, miközben összehúztam magamon a vékony kabátom, ugyanis elég hűvös szél fújt idekint. Mégegyszer bekopogtam, majd hátam mögé néztem, hogy meggyőződjek róla, nincs-e mögöttem valaki. Üres volt az utca, minden olyan sejtelmes volt, akárcsak a horror filmekben. Ahogy előre néztem Shane alakja jelent meg a fényben. Lassan sétált felém, majd mikor meglátott, rémület lett úrrá arcán. Megtorpant, egy kis időre, aztán megindult ismét felém. Nem nyitotta ki az ajtót, amit meg is értettem. 
- Beszélni akarok veled! - mondtam hangosan, remélve, hogy hallja. 

- Mondjad! Nem foglak beengedni! - mondta, én pedig megforgattam szemeim. - Nem akarom, hogy ismét összeverj a csók miatt! - ahogy kimondta, éreztem, hogy elönti agyamat a düh. 
- Nyisd ki! Nem foglak bántani! - mondtam olyan nyugodtan, amennyire csak tudtam, de belülről forrtam. Kattant a zár, és nyílt az ajtó. Beléptem, és hatalmas vigyorra húztam a szám. Hátrált, miután becsuktam magunk mögött az ajtót és bezártam. 
- Itt az ideje, hogy elbeszélgessünk! - léptem közelebb hozzá, mire hátrálni kezdett, és nekiütközött egy asztalnak. Láttam szemeiben a félelemet, ahogy elé álltam, megragadva a felsőjét.


Louis


Ajtó csapódás zavarta meg nyugodt álmom. Az órára néztem, ami hajnali 1-et mutatott. Tapogatózni kezdtem magam mellett, de üres volt az ágy. Felkapcsoltam az éjjeli lámpát, és kislattyogtam a szobából. A fürdő ajtaja nyitva állt, ahonnan kiszűrődött a fény. 

- Hazza?! - lépdeltem az ajtóhoz. Megkönnyebbültem, mikor megláttam hogy ő az. A mosdó előtt állt és idegesen pakolta a zsebkendőket, amik csupa véresek voltak. Ijedten léptem oda mellé. - Mi történt? - ugrott meg hangomra, majd tovább szorította ujját, amelyből ömlött a vér. 
- Nem akar elállni! - remegett keze, mire megfogtam és egy zsebkendőt csavartam ujjára, majd felemeltem feje fölé. 
- Tartsd így! - fogta meg, én pedig elengedtem. A felsője is csupa vér volt. - Mi a fenét csináltál?! - összevissza hebegett valamit, amiből azt vettem ki h elvágta. - Mivel? Mit vagdosol hajnali egykor? - nem válaszolt csak leült a kád szélére. Láttam, hogy elsápad arca. Gyorsan egy kis hideg vizes borogatást tettem homlokára, mire fejét hasamnak döntötte. - Meg vagy még? - fogtam karját még mindig felfelé tartva. 
- Meg... - dünnyögte hasamba. Megnéztem ujját, letekerve a zsebkendőt, ami tiszta vér volt.  Tettem rá egy újat, ami elég gyorsan átvérzett. Kezdtem kicsit megijedni, de tartottam magam. Pár perc elteltével levettem a zsebkendőt, hogy megnézzem a vágást. Már nem folyt, csak gyöngyözött.
- Talán megmaradsz! - simogattam göndör fejét, mire morgott egyet. - Fel tudsz állni? - kérdeztem. Megragadta egyik kezével a kád szélét, és felállt, miközben fogtam derekát, nehogy elessen. A mosdóhoz vezettem és lemostam sebes ujját, majd ragtapasszal bekötöttem. Elvezettem az ágyig és leültettem rá. - Jól vagy? - pusziltam meg arcát, mire mosoly kúszott ajkára. 
- Jól, megmaradok! - nevetett fel. Elhelyeztem az ágy háttámlájának döntve, majd kimentem a fürdőbe, hogy letisztítsam a mosdót és kidobáljam a véres zsebkendőket. Nagyon sok vért veszített, nem csodálom, hogy rosszul lett. Visszamentem az ágyba, ahol Hazza ülve hortyogott. Elmosolyodtam. 
- Harry! - szóltam halkan, mire kinyitotta szemeit. - Leveszem a felsőd! - mondtam, majd lehúztam róla, a véres pólóját. - Feküdj le! - lejjebb csúszott, majd betakartam, nehogy megfázzon. Mellé bújtam, és mielőtt felpockoltam volna karját, megnéztem az ujját, ami már nem is vérzett. Puszit nyomtam ajkaira, és szembe feküdtem vele. - Hogy engedjelek így el?! - kuncogtam, átkarolva testét, összefonva lábaink. 

Másnap délután indultak, mi pedig kihasználtuk még azt a kevés időt, amit együtt tölthettünk. Egymás szájában jártunk, egész délelőtt, és ezen kívül semmi mást nem csináltunk. Ez így volt jó. A csengő idegesítő hangja zavart meg minket a csókcsatánkban, mire nagyot sóhajtva kimásztam Hazza öléből. Kinyitottam az ajtót, és boldogan mosolyogtam, mikor megláttam a pizzást. Kifizettem, majd vigyorogva vittem be a nappaliba. Örültem, hogy nem Zayn jött, így volt még egy kis időnk kettesben. A pizza isteni illatától megkordult a gyomrom. Letettem a dohányzó asztalra, hoztam két poharat, amelyekbe betöltöttem a kólát. Harry leült a földre, a kanapé elé, én pedig szorosan hozzá bújtam, miközben jóízűen lakmároztunk, néha egymás szájába adva egy-egy falatot. Jóllakottan dőltem el a szőnyegen, Hazza pedig fölém mászott, kezeivel fejem mellett megtámaszkodva. Lábaim dereka köré fontam és kettőnk közé lógó nyakláncával játszadoztam, ujjaimra csavarva. Nem hittem volna, hogy ilyen nehéz lesz elválni tőle, még akkor sem, ha csak pár órányira lesz tőlem, hiszen nem egy kontinenst kell átutaznia. 

- Ne nézz ilyen szomorúan, mert megszakad a szívem! - biggyesztette le ajkait, orrát enyémhez dörzsölve. Felkuncogtam, és a láncot fogva húztam le ajkaimra. Csókunk hosszú volt, szenvedélyes és izgató. Faltuk egymást, ahogy csak tudtuk. Lihegve váltunk el, de csak pár centire, és újra csókban forrtunk össze. Éreztem, hogy odalent kezdek bizseregni, de nem hagytam abba, inkább rátettem még egy lapáttal, és erősen magamhoz szorítottam lábaimmal, aminek köszönhetően ágyékunk összeért. Felsóhajtottam, de nem csak én, Hazza is. Huncut mosollyal fellöktem csípőm, és éreztem, hogy ő is keményedik. 
- Lou... Ha ezt így folytatod... - löktem fel ismét. - Ahh... - nyögött egyet, becsukott szemekkel. Karjaimat nyaka köré fontam, miközben ajkaira hajoltam, nem hagyva abba csípőm lökéseit. Harry is elkezdett mozogni, összedörzsölve lüktető férfiasságunkat. - El-el fogok menni, ha... így folytatjuk... - elmosolyodtam szavai hallatán.
- Ez a célom! - nyögtem. Egyre gyorsabban és erőteljesebben mozgott felettem. A duzzadt férfiasságomhoz érő bokszer anyaga és a farmer olyan szinten felizgatott, amit soha nem is gondoltam volna, az i-re a pontot pedig Harry lökései tették fel, amelyek egyre csak fokozódtak, repítve a kielégülés felé. 
- H-Harry! - szorítottam rá lábaimat derekára, ahogyan kezeimet is, így arca a nyakamba zuhant, folytonos nyögései pedig fülembe zengtek. - Mindjárt... - markoltam hátába, majd nevét nyögve értem el a csúcsra. Fülembe hörögve élvezett el ő is, pár másodperccel utánam. Rám dőlt, a meleg nedves gatyám pedig rám tapadt. Leengedtem lábaim és szuszogva öleltem testét magamhoz. 
- Imádlak! - lihegte fülembe. Elmosolyodtam, és csak öleltük egymást. Nem akartam elengedni. Azt akartam, hogy így maradjunk. - Át kell húznom a nadrágom! - mondta, mire morogtam egyet, nem engedve, hogy kibújjon ölelésemből. - Nem mehetek így Londonba! - nevetett fel. Nagy nehezen elengedtem, ő pedig leszállt rólam, engem is felhúzva. Derekam markolta, miközben hosszú csókot váltottunk. Miután elhúzódtam tőle, megnéztem a művemet, amit a farmerja bánt. Megnyaltam alsó ajkam, és vigyorogva néztem szemébe. Ő is engem vizslatott, de nem tartott sokáig, mert kopogtak. Azonnal eltűnt arcomról a mosoly, ugyanis tudtam, hogy megjött Zayn, ami egyet jelentett, hogy Hazza elmegy...



18 megjegyzés:

  1. Ahh. :D Ez nagyon aranyos rész lett! Még mindig csodálatosan írsz. De. MIT CSINÁLTÁL HAROLD EDWARD STYLES?!! Élvezed, ha az idegeimen táncolsz? :D Másrészt meg ahhhw *-* olyan édes volt ez a rész mint a nutellás méz. :D i-m-á-d-t-a-m! :D Megint. Mindig. Örökké! :D A végén pedig szabad volt megengedni magamnak egy perverz kuncogást?! :D ahjj:D Nagyonnagyonnagyon várom a kövit! :D Istennő vagy! :D
    xx

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi szépen, nagyon aranyos vagy, és örülök, hogy még mindig tetszik! :) Ki fog derülni hamarosan, hogy mit is művelt Harry. Őszintén, élvezem :D Gonosz vagyok, tudom :)
      Cukik, imádom írni őket :) Igyekszem sietni vele :) Istennő? :D Oh, köszönöm :3
      Puszi

      Törlés
  2. már is el megy.? :( jajj istenem mik lesznek itt. remélem nem lesz baja Lou-nak. rossz előérzetem van.! tuti h baj lesz otthon ha Hazza el megy. Lucas felfog bukkanni. amúgy mi történt Hazz-al ? :o most akkor megverte Shanet? vagy csak beszélgettek.? jajj már most hiányzik Larry.. :'( már alig várom a kövi részt. :D xd siess vele. Imádom ahogyan le írod. :)
    Puszi. Larry xoxo

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Sajnos igen... :( Hááát... majd kiderül, hogy mi is lesz, míg a két srác távol van, nem árulhatom el. Ki fog az is derülni, hogy mit történt Hazzával, csak még nem most :)
      Nekem is, pedig még el se mentek...
      Köszönöm, aranyos vagy :3
      Puszi

      Törlés
  3. Hát ez a rész valami szuper volt! Örülök, hogy nem rögtön már ebben a részben ment el Hazza, hanem még húztad egy kicsit. Tudom, tudom, hogy még nem régen írtad meg ezt a részt, de már nem bírok magammal, hogy olvashassam a következőt. EGYÉBKÉNT nem tudom, hogy Hazza mit csinált, de most nagyon szívesen fejbekólintanám érte :< Valamint előre is rossz érzésem van, hogy mi lesz, mire Hazz visszajön.
    Várjuk a mihamarabbi folytatást! ♥ Továbbra is imádom

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen :3 Gondoltam legyen még egy kis együtt töltött idő, egy kis aranyosság, mielőtt elmegy :) Ki fog derülni hamarosan, hogy mi is történt azon az éjszakán, de nem árulhatom el.
      Puszi :3

      Törlés
  4. mielőtt elment, elment:DDDDDDD
    Na a viccet félretéve imádtam ezt is szuperül írsz❤❤❤ gyorsan folytatást szeretnék :$ ❤
    millió puszi *B

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ez tetszett! XD ;) Köszönöm szépen, nagyon aranyos vagy és örülök, hogy ennyire tetszik :)
      Puszi

      Törlés
  5. te tényleg kikészítesz a rohadt életbe...
    hogy bírod ki, hogy mindig ott maradjon legalább 4 dolog függőbe???
    és hogy bírod ki, hogy nem írsz a nap 24 órájában?????????????????
    és főleg: MIÉRT NEM ÍRSZ A NAP 24 ÓRÁJÁBAN????

    ÉS HOL A FOLYTATÁS??????????????????????????????????

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :D Bocsi, nem szándékos! Nehezen bírom ki, ha tehetném szerintem egész nap ezt csinálnám, de hát nem vagyok írónő... :) Pedig de szép is lenne :3 (álmodozom)
      Már jött :D
      <3

      Törlés
  6. :33 visszaolvastam a legelejéről a részeket. :D még mindig imádom, lehet hogy csak nekem kerülte el a figyelmem, de volt egy rész amikor Hazza elment a haverjához "kellékekért". Egy rendőrruhát vett pár dologgal, de azt nem irtad hogy használták is volna!;)) :* :D
    Hazzaaaa maradj,ne menj, nem teheted ezt Lou val. Meg velünk sem. Mivel vágta el az ujját? Mit csinált Shanenel? Shane miatt vérzett?? Jajj ez annyira jo hogy eszméletlen!!:* <3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Visszaolvastad?? :O De édes vagy :3 Örülök, hogy még mindig tetszik :) Jól emlékszel, nem használták még :P Nem felejtettem ám el, eljön annak is az ideje :p
      Ez mind ki fog derülni, ígérem :D
      Köszönöm :3
      Puszi

      Törlés
  7. Neeee! Nem teheted ezt! Nem lehet el! Shane-nek pedig nem lehet semmi baja! Előtte még le kell feküdnie Louis-val!... Na ez már sok.
    Remélem a Kövi rész így fog kezdődni: "Egy hónappal később"
    Visszatérve a lelki terrorból. Nagyon jó rész lett mint mindig! Imádom ahogy írsz!
    Minél hamarabb kövit.
    Xoxo: ~DD

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Sajnálom... Háát, nem mondhatok semmit, majd minden ki fog derülni, az is, hogy mi lesz Shannel :)
      Köszönöm szépen, örülök, hogy még mindig ilyen hatással vagyok rád/rátok :3
      Puszi

      Törlés
  8. Kedves Dreamy Girl, te csodás, csodás írónő!
    Igen az vagy. Nem blogger, bloggerina, hanem írónő.
    Tudod miért? Mert ez a blog, amit négy nap alatt olvastam el munka, tanfolyam, család mellett, magába szippantott, elvarázsolt és le sem tudtam tenni.
    Ha könyv lenne megvenném, bármennyiért! De tudod miért jobb ez a blog mint egy könyv? Azért mert sosem lesz vége. Ugye? Mondd, hogy sem hagyod abba!:))
    Bocsánat az áradozásomért tényleg, de már az első öt rész után kommentelni akartam, de kivártam a végét és az érzelmek feltörni kívánkoznak belőlem!:D
    Összességében a blogról: Két történetet olvasok az egyik a tiéd. Csodásan írsz! Nem vagyok shipper. Ennek egy oka van, még a történeted után is, méghozzá az, hogy Louis kell nekem!:D Elfognám és a polcon őrizgetném...:D Stb...../ez inkább marad a perverz fantáziámban...:D/ Ha nem lenne ez a csekély kis képzelgésem miszerint kisajátítom magamnak a kis drága Lou-t, biz isten shipper lennék, de így sajnos húz a "szívem"/khmm...khmm.../.:D Mondjuk, néhol már úgy érzem hogy Harry is jöhetne, vagy így együtt ....Na mindegy nem ez a lényeg:D
    Hanem az, hogy ez a sztori olyan amilyennek lennie kell. Ahol erotikus, az úgy hat rám hogy csak na....huh. Amikor édes és romantikus szüntelenül vigyorgok mint egy hülye tinédzser/pedig rohadtul nem vagyok már az:'(...:D Amikor pedig szomorú, minden egyes szavával összetöri a szívem./Hatalmas zengő taps Dreamy Girlnek!/

    A részről:
    1. Ne csináld ezt velem, mert most nem úgy van, hogy gyorsan a következő részre kattintok....:P
    2. Mi a franc történt Harryvel?? Ugye nem verekedett, mert abból balhé lenne:((( Nem akarom.:(
    3. Louis egy édes zabálnivaló kis huncutság:D<3
    4. Alig várom, hogy Zayn végre észhez térjen, mert csak 5ször pofoztam volna szarrá mert ilyen vak!:D
    5. Nem akarom Londont. Biztos bonyodalmak lesznek és akkor megint darabokra hullik a pici szívem!:D
    6. Igyekezz a következővel, mert megszoktam, hogy mindig van új rész!:D
    7. Mindjárt befejezem a pofázást ígérem, de kérlek siess!:D....ja és sohasoha ne hagyd abba!


    U.i.: Nem lesz "Love and Pain" találkozó??:D Imádnám!

    Még valami: Imádlak!:D/remélem nem voltam túl nyálas és irritáló/ez van kész imádom az egészet./!:)

    Hatalmas szívmelengető ölelés: Egy új, de nem kevésbé rajongással teli olvasód: Sugar

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Többször elolvastam a kommented, folyton fülig érő mosollyal. Te jó ég, nem találok szavakat, hihetetlen ez az egész, mindjárt elolvadok :3 Huh, nagyon boldog vagyok, annyira jó ezt olvasni, hogy valakinek ilyen sokat jelent az, amit csinálok! Még nem tervezem, hogy abbahagyom, de sajnos ennek is egyszer vége lesz... :/ De még nem tartunk ott :D
      Ismerős ez az érzés, én is így vagyok Louisval, de én csak Harryvel együtt szeretném! :3 <3 Nem tehetek róla, számomra együtt a tökéletesek! :D És ha ők boldogok, akkor én is! (tudom szánalmas, de így látom a dolgokat :))
      Örülök, hogy sikerül ennyi érzelmet kiváltani belőled, ez azt jelenti, hogy jól csinálom :) Hidd el, én sem vagyok már tini, mégis ugyanígy reagálok mások blogjaira :D
      Jó lenne, ha minden nap tudnék hozni részt, szerintem ennek mindenki örülne, de akkor hamar elfogyna, és vége lenne, így pedig lehet húzni :) Ki fog derülni hamarosan, hogy mi is történt vele. Reméljük, hogy észhez fog térni Zayn... Mert a kis Szöszi teljesen odáig van érte :3
      Nagyon aranyos vagy, köszönöm szépen, és azt is. hogy írtál :3
      Nem voltál nyálas, megnyugtatlak :)
      Puszi :)

      Törlés
  9. Ahh...Nem akarom hogy Harry elmenjeeeeen!!!!Louis tuti nem vigyáz magára!Meg ott van az az érzésem hogy Lucas is felbukkan...De azt azért inkább ne! :D
    De amúgy nagyon jó volt a rész,és imádom ahogy írsz,nagyon tehetséges vagy! :3
    Puszi
    Eszti <33

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én sem, de sajnos elmegy... :( Nem árulhatok el semmit, de ígérem, hogy minden ki fog derülni :)
      Köszönöm szépen, nagyon aranyos vagy :3
      Puszi

      Törlés