2014. október 21., kedd

102.rész


Hali Mindenkinek! 

Köszönök mindent, imádlak benneteket! :3 
Itt is lenne a kövi rész, remélem tetszeni fog! :) 
 jó olvasást!

Dreamy Girl


Niall


Csendben lépkedtünk egymás mellett, a gyönyörű holdfényes éjszakában. Minden oly' csodás lenne, ha kéz a kézben sétálnánk, akár egy szerelmes pár. De ez csak egy álom, az én álmom, ami soha nem fog megvalósulni... Nagyot sóhajtottam, és közben magam elé néztem. Miért? Miért szerettem bele? És miért pont Zaynbe? Az elérhetetlenbe... Egyáltalán miért mentem én ebbe bele, hogy lehettem ekkora barom, hogy egy "csak szex és más semmi" kapcsolatba lépjek?! Csak saját magamat hibáztathatom azért, amiért most szenvedek, meg is érdemlem a gyötrő fájdalmat, ha már ekkora marha voltam. Nemet kellett volna mondanom... De nem tudtam, most viszont itt a lehetőség. Felpillantottam a mellettem mit sem sejtve lépkedő Zaynre. Muszáj megtennem! Véget kell vetnem ennek. Maga elé meredt, majd felém pillantott, minta csak érezte volna, hogy nézem tökéletes arcát. 
- Elég jól fogadták, rosszabbra számítottam. Azt hittem ott helyben legyilkolnak, de nem... - nevetett fel, mire egy halvány mosolyt küldtem felé. - Sokkal nyugodtabb vagyok, hogy végre nem kell titkolózni - mondta, majd beletúrt a hajába, amit áhítattal figyeltem. 
- Aham... - Ennyi tellett tőlem. Ajkait csodáltam, melyek annyira hívogatóak voltak. Szinte éreztem, ahogy végigcsókolják minden porcikámat. Halk sóhaj szakadt fel a torkomból, majd megráztam a fejem, hogy kiűzzem belőle az ilyen gondolatokat. Állítsd le magad! Most akarsz véget vetni a "kapcsolatotoknak", nem pedig újra az ágyába kerülni, és alatta nyögni. Lefelé néztem, lábaimat figyeltem, amik a járdán lépdeltek, néha rátaposva egy-egy sárguló falevélre. Azon agyaltam, hogy hogyan mondjam meg neki. Egyszerűen kimondom, hogy vége, és kész. Ennyi, hiszen minek is magyarázkodom, nem vagyunk együtt. Sajnos... Szerinte csak dugásra vagyok jó, szóval... Arra eszméletem fel, hogy Zayn megállt, én pedig összevont szemöldökkel néztem rá. Annyira el voltam a saját kis gondolataimmal, hogy nem vettem észre, hogy megérkeztünk a házamhoz. Zayn elővette az öngyújtóját, aztán a cigit, és rágyújtott. Utálom mikor cigizik... Viszont, iszonyat dögös, ahogy lóg a szájába, és összehúzott szemekkel néz rám, miközben szív egyet, majd kifújja. Bármit is csinál, szexin teszi.
- Miért jó ez? - mutattam a két ujja közé fogott cigarettára. Felnevetett, és közelebb lépett hozzám.
- Szívj! - nyújtotta felém, mire nemlegesen megráztam fejem. - Próbáld ki, semmi bajod nem lesz tőle! - mondta, én pedig kivettem kezéből, ledobtam a járdára, majd elnyomtam a lábammal. Győzedelmes mosolyra húztam számat, mikor felnéztem rá. Tátott szájjal, felhúzott szemöldökkel nézett engem. - Ez drága mulatság volt! - ragadta meg derekam, és magához rántott, jó szorosan fogva karjaiban. - Ezért most megfizetsz! - harapott bele a nyakamba, amitől fájdalmasan felnyögtem, és a felsőjét markoltam. Olyan erővel szívta az érzékeny pontom, hogy szinte beleremegett az egész testem, és ha nem tartott volna meg, összeestem volna. - Egy felejthetetlen éjszaka? - kérdezte fülembe suttogva, majd megnyalta, és megharapta a fülcimpám. Nem tudtam gondolkodni, próbáltam, minden erőmmel azon voltam, hogy nemet mondjak. De fokozta izgatásom: a kezei a fenekemre vándoroltak, és erősen belém martak. - Ugorj! - parancsolta, én pedig ugrottam. Fenekemnél fogva tartott, és egyenesen a ház felé cipelt, miközben megtalálta ajkaimat. Nekitolt az ajtónak, majd kinyitotta a kulccsal, bár fogalmam sincs, mikor szerezte meg, és hogyan csinálta ezt a műveletet, ugyanis még mindig a számban járt, masszírozva nyelvemet. Beléptünk, bevágta mögöttünk az ajtót, majd nekinyomott a falnak, olyan erősen, hogy belém hasított a fájdalom. Durván faltuk egymást, miközben haját túrtam, néha pedig feszes fenekét markoltam. - Óvszer? - lihegte számba. Nem tudtam válaszolni, csak felmutattam a lépcsőn. Letett, majd felszaladt érte, én pedig nekidőltem a falnak, hajamba túrva. Levegő után kapkodtam. Sikeresen kezdtem lenyugodni, aminek köszönhetően az agyam is újra működésbe lépett. Mi a fenét művelek?! Megint behálózott! Le kell állítanom, mert ismét az ágyban kötünk ki! Sietve szaladt vissza, nekem akart esni, de eltoltam, mellkasára helyezve a tenyerem. Ledöbbent arcal nézett rám. 
- Nem tehetjük! - szólaltam meg, ő pedig értetlenül méregetett. 
- Miről beszélsz? 
- Be kell fejeznünk ezt! - léptem el a faltól, de visszanyomott. 
- Mi? Miért? - értetlenkedett, majd láttam rajta, hogy minden világossá válik számára. - Ne mondd, hogy Harry szentbeszéde miatt?! Vagy talán Louis tömte tele a fejed valami baromsággal?! - fúrta bele tekintetét az enyémbe. 
- Igazuk van... Ebből baj lesz... - suttogtam. Már van is... - tettem hozzá magamban. Eltávolodott tőlem, és beletúrt a hajába, majd ismét rám nézett.
- Miért? Nem szerettem beléd, ahogyan te sem belém! Akkor meg? - Lehajtottam a fejem, próbáltam összeszedni minden erőmet, hogy ne sírjam el magam szavai hallatán, amik ismét tört döftek a szívembe. - Vagy... - elém lépett, állam alá nyúlt, és felemelte a fejem, hogy barna íriszeibe nézhessek. - Belém szerettél? - kérdezte. 
- Dehogy is! - toltam el kezét az arcomról. - Nem! Hülye vagy?! - kicsit túl hevesen tiltakoztam, ami mindenkinek feltűnt volna, de hála az égnek, Zaynnek nem. Szinte hallottam, ahogy hatalmas kő esik le a szívéről. Ismét egy újabb tőr az enyémbe... 
- Akkor meg? - hajolt ajkaimra, miközben belenyúlt a nadrágomba. - Mondd ki, hogy nem akarod, mondd ki, hogy nem élvezed, hogy nem akarsz többet dugni velem, és akkor békén hagylak! - markolt merev férfiasságomra, mire hátradöntöttem a fejem, ami koppant a falon. Lihegtem, éreztem, ahogy a bizsergés végigszáguld a testemen, a vérem forrt, a szívem majd kiugrott a helyéről. Láttam arcán a huncut mosolyt, amit mindig is imádtam rajta. Hevesen kaptam tarkójához, és magamhoz húztam, rátapadva az ajkaira. 
- Döngölj az ágyba! - nyögtem, mire felkapott, és sietve lépdelt felfelé, velem a karjaiban. Nem érdekelt semmi, csak élvezni akartam az éjszakát, amit ismét vele tölthetek. Tudtam, jól, hogy nagyon fog fájni a reggel, de most itt van, csak velem és csak engem akar. A többi pedig nem érdekelt...

Kómásan nyitottam ki a szemeimet. A nap besütött az ablakon, és szinte elvakított. Felmordultam, és megfordultam a másik oldalamra, ahol is meglepetésként ért, hogy Zayn aludt. Ilyenkor már rég el szokott menni, nekem pedig fájdalmasan összeszorul a szívem... Figyeltem békés arcát, hallgattam halk, egyenletes szuszogását, és végigvezettem tekintetem csupasz mellkasán, hasán, egészen a szőrcsíkig, ami a takaró alatt folytatódott tovább. Elvette az eszem, annyira szeretem, hogy az már fáj... A kemény, majd a néha megmutatkozó gyengédebbik énjét, a perverzségét, a szókimondását, a vicceit, egyszerűen mindent. Mindent, ami vele kapcsolatos. Beszippantott. Gondolataimat a telefonom ébresztője szakította meg. Elhúztam a szám, majd megfordultam, hogy kikapcsoljam. Reméltem, hogy nem ébredt fel. Vissza akartam fordulni, de egy kar nyúlt át rajtam, amitől melegség öntötte el szívemet. Egész testével nekem feszült, és belefúrta arcát tarkómba, majd lágyan csókolgatta a bőrömet, kezével pedig a hasamat simogatta. 
- Jó reggelt! - mondta rekedtes hangon, amitől libabőrös lettem. 
- Jó reggelt! Nem akartalak felébreszteni... - suttogtam, mire morgott egyet. Felé fordultam, az arcunk szembe volt egymással. Résnyire nyitott szemekkel nézett rám, mosolyogva.
- Máris menned kell? - dünnyögte. Bólintottam. - Elkísérjelek? 
- Nem kell! Viszont készülnöm kell, szóval... - Elengedett, én pedig ki akartam mászni az ágyból, de visszarántott, pont magára. Felnyögött, ahogy ráestem, majd nevetni kezdett, mire én is. 
- Tussolunk együtt? - kérdezte vigyorgó arccal. Lehajoltam ajkaira, és csókot nyomtam rájuk. Bólintottam, miközben lemásztam róla. Kezem nyújtottam neki, és felhúztam az ágyról. A fürdőbe érve levettük a bokszerünket, és beálltunk a zuhany alá. Mindketten felsikoltottunk, mikor a hideg víz ráfolyt a testünkre. Beállt a már meleg víz alá, én pedig csak figyeltem, ahogy tökéletes testén végigfolynak a vízcseppek. Nem bírtam ki, nekiestem. Hajába túrtam, csókoltam ajkait, miközben ránk zúdult a víz kellemes melege. Derekamba markolt, és nekinyomott a kabin ajtajának, amitől felszisszentem, ugyanis hideg volt, a felhevült testemhez képet. Fel sem eszméltem máris bennem volt, és keményen tolta belém magát, gyorsan repítve a gyönyör felé.
Lemosakodtunk, majd megtörölköztünk és felöltöztünk. A reggeli közben azon gondolkodtam, hogy nem fogok véget vetni ennek, hiszen ezeken a napokon, estéken velem van. Nem tudnám elviselni azt, hogy ne lássam soha többet, hogy ne érintsen meg, vagy nevettessen meg a vicceivel. Akármennyire is fáj, hogy ez csak szex, akkor is jobb, mint a semmi. Inkább gyötrődök mellette, minthogy elveszítsem őt. Együtt léptünk ki a házból, csak ő jobbra, én balra indultam el. Kicsit szomorú lettem, mikor egy intéssel köszönt el, de hiszen mit vártam, hogy majd megcsókol búcsúzóul? Álmodozz Niall, álmodozz csak! Figyeltem magabiztos lépteit, ahogy egyre jobban eltávolodott, és mikor eltűnt a szemem elől, én is elindultam a munkahelyem felé, amihez most cseppet sem volt kedvem.

11 megjegyzés:

  1. Imádom *--*aranyosak együtt. bár sajnálom h nem mondta el Niall neki h szerelmes belé.. !! remélem elmondja neki. és Zayn nem fog kiakadni... :) várom a Larry-s rész.. :D a kövi rész Larry-s legyen. légyszííí.. :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm :3 Szerintem is aranyosak együtt, szeretem őket is. Reméljük, hogy jól fogadja majd fogadni Zayn, ha egyszer Niall elmondja neki :)
      Larrys lesz :3

      Törlés
  2. hmmm imàdom, és aranyosak bàr szegény Niallnak ez nagyon fog fájni.. tuti féltékennyé tenném Zaynt :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm, szerintem is azok! :) Igen, sajnos Niallnak nem lesz könnyű... Jó ötlet ;)

      Törlés
  3. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Sziaa:)) szegény niall annyira sajnálom. Nagyon rossz neki hogy takarnia kell az érzéseit. Remélem minden rendbe lesz egy idővel velük. Szeretem az írásaidat ez a rész is awhh :33
      tami.:)

      Törlés
    2. Reméljük, hogy minden rendben lesz, sajnos Niallnak ez nehéz lesz... :/ Köszönöm szépen, aranyos vagy :3

      Törlés
  4. Nagyon tetszett a rész, főleg mivel Ziall, nagyon imádom őket. :)
    Niallt nagyon sajnálom, remélem Zayn majd beleszeret és minden rendben lesz köztük, nagyon aranyosak lennének együtt. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ennek örülök, hiszen lesz benne még Ziall, mert az ő kapcsolatukat is szeretném megosztani veletek, mivel látom, hogy azért sokakat érdekel. :)
      Reméljük, hogy Zayn rájön a dolgokra...

      Törlés
  5. De jó, hogy felnéztem van-e új rész! :3 Örültem neki, nagyon, hogy a rész Ziall-ös volt! :$ Remélem hamar valami pozitív irányba fordul a kapcsolatuk és egyel feljebb lépnek! :3 Láttam az egyik előttem szóló kommentjében, hogy Niall-nek féltékennyé kéne tennie Zayn-t, ami tök jó ötlet! ;D Kíváncsi vagyok, hogy fog kibontakozni végül a kapcsolatuk! Várom a kövit, puszi: Viki :*

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök, hogy neked is tetszett a Ziall rész :) Reménykedjünk, hogy Zayn észbe kap... Igen, szerintem is jó ötlet ;)
      Puszi, igyekszem ma hozni :)

      Törlés