2014. szeptember 3., szerda

93.rész




Hello!

Nagyon szépen köszönöm a kommenteket, (mind a chatben, mind a részek alatt) amikkel minden napom boldoggá teszitek! :3 
Itt is lenne a kövi rész, remélem, hogy tetszeni fog, én imádtam írni! :)

Jó olvasást! 

Dreamy Girl





Louis

- Ne itt! Majd ha hazaérünk! - jelentettem ki. Hazza morgott egyet, nemtetszését jelezve. Az eső csak zuhogott, és folyton villámlott, amitől néha látni lehetett a tavat, a körülötte lévő fákkal, ami most hátborzongatónak tűnt. Megrezzentem. Haza akartam menni, a biztonságot nyújtó otthonunkba.
- Bassza meg! - ütött a kormányra, mire odafordítottam fejem. Valamit nagyon matatott a nadrágja zsebében, majd lefelé hajolt, tovább kutatva.
- Mit keresel? - kérdeztem összevont szemöldökkel. Fel akart emelkedni, aminek az lett az eredménye, hogy beverte a fejét a kormányba. 
- Hogy az a ... - fogta a fejét, miközben cifrábbnál cifrább káromkodás hagyta el a száját. Mikor láttam, hogy semmi komoly baja nincs, kuncogtam egyet, mert olyan vicces volt, ahogy verte a kormányt, ezzel megadva neki a büntetést.
- Nyugi! - nyúltam át, és magamhoz húztam fejét, amire apró puszit nyomtam, lágyan meg is simogattam a beütött részt. - Már jobb?
- Sokkal! - nevetett fel, aztán elhajolt. - Viszont van egy aprócska probléma... - húzta el a száját. - Nincs meg a kocsikulcs. Lehet, hogy kiesett ahogy szaladtunk. - mondta, miközben még mindig turkált a cuccok között, hátha megleli. - Csak én lehetek ekkora marha, hogy a zsebembe teszem a kulcsot! Kimegyek megkeresni! - nyitotta volna az ajtót, de megragadtam karját.
- Ki ne menj ebben az időben! - korholtam le aggódva. - Nem engedem, még bajod esik! Nincs pótkulcsod? - markoltam még mindig a karját, ezzel tartva bent.
- De… a házban. - mondta elgondolkodva. - Felhívom Zaynt! - ugrott be neki az ötlet, de mikor kivette a mobilt a zsebéből, szomorúan nézett rám. - Nincs térerő, remek! - mutatta felém a képernyőt. Tényleg nem volt. Viszont ez annyira nem is izgatott miután szembesültem azzal, hogy milyen háttérkép van kirakva a telóján. Én voltam rajta, akkor mikor... szóval a szeretkezésünk után... Elpirultam, Hazza pedig jót nevetett, mikor rájött, hogy mitől is vagyok téglavörös. - Tetszik? - nézte meg a képet, beharapott alsó ajkakkal. - Akarom látni ezt a fejet! - huncutul rám vigyorgott, és felém hajolt. - Most! - nyalta meg száját, miközben végigvezette rajtam a tekintetét. Már ezzel az őrületbe kergetett, ahogy éhes pillantással, szinte felfalva tekintetével nézett rám. Épp meg akartam szólalni, hogy bírja ki, mert kocsiban nem akarom, mikor hatalmasat villámlott, vakító fehér fénnyel betöltve az autó belsejét, hatalmas dörgéssel kísérve, amitől a kocsi is megremegett. Ijedten másztam hátra, összekuporodva az ülésen, becsukott szemmel, fülemre tapasztott tenyérrel. A következő dolog amire emlékszem, hogy elhúzza a karom, én pedig rávezetem a tekintetem.
- Félsz a vihartól? - kérdezte kedvesen. Csak bólintottam, annyira cikinek éreztem ezt az egész dolgot, de nem tehetek róla, kicsi korom óta be vagyok szarva, és azóta sem nőttem ki. - Bújj ide hozzám! - mosolygott szeretetteljesen, széttárva karjait. Odabújtam, összekuporodva karjaiban. Kicsit vizes volt, de ez most nem érdekelt. Szorosan átölelt, fejem pedig mellkasára helyeztem. - Mindenki fél valamitől, aki pedig azt mondja, hogy nem, az hazudik!
- Te mitől félsz? - kérdeztem kíváncsian. Ilyen dolgokról nem is beszéltünk, ezért gondoltam itt a remek alkalom, hogy kicsit jobban megismerjük egymást. Elég furán hangzik, mivel már egy ideje együtt vagyunk, mégis alig tudunk valamit a másikról. Felkuncogott.
- Pókok! Rosszul vagyok tőlük! - borzongott bele. - A kicsiket még elviselem. Ha gombostűnyi nagyságú, nincs semmi bajom vele, de ha attól nagyobb... Ki lehet kergetni velük a világból. - elmosolyodtam, ahogy magam elé képzeltem a képet. Hazza szalad, sikítva a pókoktól. Halkan felkuncogtam. - Szörnyű! De ezt el ne mondd senkinek, még Zayn sem tud róla! - meglepődtem, hogy a legjobb barátja nem tud róla, nekem viszont elmondta. Melegséggel töltötte el a szívem. Még jobban hozzábújtam, becsuktam szemeim. Ezután csend telepedett ránk, ami felerősítette a kint tomboló vihar zaját.
- Mesélsz nekem az első szerelemedről? Biztos volt ilyen... - törtem meg a hallgatást. Fogalmam sincs, honnan jött ez a kérdés, de kiböktem. Többet akartam tudni róla.
- Gyerekszerelem volt, nem igazi... - sóhajtott, majd folytatta. - Volt a szomszédunkban egy gyönyörű derékig érő, fekete hajú, barna szemű lány. Mindig együtt lógtunk, mivel a szüleink is jól kijöttek egymással. Rosszalkodtunk, és szerettem, hogy nem olyan volt, mint a többi lány. Sárban ugráltunk, békákat fogtunk, kavicsokat dobáltunk... - elmosolyodtam, valós meséjét hallgatva. - Aztán hirtelen minden megváltozott… megtetszett. Én pedig idióta módon piszkálni kezdtem. Húztam a haját, csúfoltam, mire sírva szaladt haza a szüleihez. Persze utána anyukám kioktatott. A végén kinyögtem neki, hogy nagyon tetszik, ő pedig boldogan mosolygott rám. Még mindig előttem van bársonyos hangja, és gyönyörű mosolya. - sóhajtott fájdalmasan, amitől a szívem összeszorult. - Azt mondta, kérjek tőle bocsánatot, vigyek neki virágot, és mondjam el, hogy milyen szép. Így is tettem. Jártunk, ami persze arról szolt, hogy ugyanúgy játszottunk, csak néha megfogtuk egymás kezét. - annyira édesek lehettek, főleg Hazza a kis göndör fürtjeivel. - Eltelt egy hét, mikor egy másik fiúval láttam meg, amint egymás kezét fogják. Sírva rohantam haza, anyu próbált megnyugtatni, de mind hiába. Ott és akkor kijelentetem, hogy soha többé nem leszek szerelmes. - mondta, mire felnéztem arcára és odahajoltam, hogy megcsókoljam ajkait.
- Oh, te szegény... - görbítettem le a számat. Nagyon sajnáltam, tudom, hogy rég volt, de mérges lettem a lányra, aki ezt a csodálatos személyt, csak úgy eldobta. - A kis rohadék! - morogtam. - Megkeresem és megmondom neki a frankót! - felkuncogott kitörésemre. 
- Az én kis tigrisem beindult! - suttogta ajkaimra, majd megcsókolt. - Le kéne venni a vizes ruhákat, mert megfázunk! - mosolygott huncutul.
- Milyen figyelmes vagy! - vigyorogtam, miközben ölébe ültem. Lassan kigomboltam ingét, aztán lehúztam róla, felfedve izmos felsőtestét. Végigmértem, kezeimmel lágyan simogattam mellkasát, majd körkörös mozdulatokkal mellbimbóját is, halk sóhajokat kiváltva belőle. Megmorzsoltam érzékeny részét, ajkamat az övére szorítva. Hátamra vezette hatalmas tenyerét, felhúzta felsőm, ami miatt el kellett válnunk egymástól, de csak pár pillanatra, aztán ismét egymás szájában kötöttünk ki. Óvatosan döntött le az ülésre, fölém mászva. Elég szűkös volt a hely, de ez most kicsit sem érdekelt minket. Nyakamra hajolt, megkeresve gyenge pontom, amit azonnal meg is talált. Kezem hajába túrtam, halk sóhajokkal kísérve. Erősen megszívta, mire megremegtem. Forróság járta át testem, szinte már égett a vágytól. Felnyögtem, ahogy fogával végigsértette bőröm, amit ismét megszívott. A fájdalom annyira izgató volt, hogy elhomályosult a tudatom, és semmi másra nem tudtam koncentrálni csak a jóleső bizsergésre, mely végigfutott a testemen. Imádtam! Annyira hiányzott már lágy érintése, bőrének egyedi illata, mély, rekedtes hangja és édes, mámorító csókja. Soha többé nem akartam távol lenni tőle. Soha! Befejezve nyakam kényeztetését, haladt lefelé, puszikkal hintve be kulcscsontom, aztán mellkasom, majd megnyalta mellbimbóm, amit erősen meg is szívott. Nyöszörögve hajtottam hátra a fejem, miközben még mindig haját markoltam. Harapdálta, nyalta, szopta, miközben cuppanós hangokat hallatott. Lejjebb toltam fejét, ezzel tudatva vele, mit is szeretnék. Nedves puszikkal behintve bőröm haladt lefelé egészen a hasamig, aztán köldökömhöz ért, melybe belecsókolt. Felkuncogtam. A v vonalamhoz érve belecsípett érzékeny bőrömbe, amitől nyöszörögni kezdtem, és fellöktem a csípőm. Azt akartam, hogy érjen hozzám, hogy a szájába vegyen, és érezhessem puha, nedves ajkait duzzadt férfiasságomon.
- Kérlek... - szűköltem, mikor megmarkolta combom, egyre közelebb haladva büszkeségemhez, de nem ért hozzá. - Hazza... - emeltem meg fejem, hogy vágytól elhomályosult szemeibe nézzek. Mosolyogva figyelt engem, miközben ő is zihált. Nem bírtam tovább, megmarkoltam merevedésem nadrágon keresztül. Erősen dörzsöltem, tartva a szemkontaktust. Nyöszörögve nyúlt kezemért, amit megragadott és fejem fölé helyezett. 
- Nem nyúlkálunk kis tigris! - hajolt hozzám, szenvedélyes csókot lopva ajkaimról. - Mit szeretnél, Lou? - suttogta számba. Fellöktem csípőm, ezáltal összeért ágyékunk, mindkettőnkből mély nyögést kiváltva. 
- Kérlek... - löktem ismét felfelé, a már igencsak kemény férfiasságomat, hogy összedörzsöljem övével. 
- Mondd ki! 
- Kérlek... Már fáj! - hangom könyörgő volt, a vágy hogy végre hozzám érjen kikészített. Kigombolta a nadrágom, majd lassan, az őrletbe kergetve húzta le a bokszeremmel együtt, kiszabadítva lüktető farkam. 
- Mit csináljak? - kérdezte ágaskodó büszkeségemet szemlélve. Lehajolt, majd rálehelt a végére, amitől megremegtem. Szűkölve löktem felfelé a csípőm, de nem csinált semmit, csak belső combom markolászta, majd lágyan simogatott, figyelve arra, hogy ne érjen hozzám ott, ahol a legnagyobb szükségem lett volna kényeztetésére. - Mondd ki! - kínzott tovább, én pedig végre kinyögtem egy kéjes sóhaj közepette.
- Szopj le! - hatalmas mosoly ült ki az arcára. 
- Erre vágytam! - nyomott egy csókot ajkamra, közben pedig rám markolt, fel-le húzogatva kezét rajtam, nyögések hadát kiváltva belőlem. Nyelvével végigszántotta a testem, lefelé haladva. Kezét heréimre helyezte, finoman masszírozva őket, miközben bekapta a farkam hegyét, és szívni kezdte. Jóleső morgás tört fel a tokromból, és erősen belemarkoltam a hajába. Cuppogó hanggal elvált tőlem, aztán végignyalta teljes hosszomat, én pedig fejemet hátradöntve, ívbe feszült háttal élveztem tettét. Bekapta férfiasságomat, először csak félig, és szopni kezdett. A kéjtől, mely végigjárta testem, egyre hangosabb nyögések törtek fel a torkomból, csípőm pedig feltoltam, hogy még jobban elmerüljek a szájában. Hajába markolva diktáltam mozgásának tempóját, ami egyre gyorsabb és gyorsabb volt. Vészesen közeledtem a csúcshoz, de nem akartam még elmenni, ezért összeszorított lábujjal próbáltam késleltetni orgazmuson. Hazza viszont tett arról, hogy ne sikerüljön a tervem. Egyre mélyebben vette a farkam a szájába, egészen a torkáig. Felemeltem a fejem, hogy lássam mit művel, és már a látványra el tudtam volna menni. Teljesen eltűntem benne, láttam, hogy szemein könnycsepp csordul le, aztán pedig nyelt egyet, majd még egy párat, és megrezegtette hangszálait. Kéjes nyögéssel esett vissza fejem, éreztem, hogy mindjárt szétrobbanok. Megremegett a testem, a hátam ívbe feszült. Hazza érezte, hogy mindjárt elélvezek, ezért nyelt egy utolsót, és kijjebb tolt, én pedig szinte sikoltva robbantam bele a szájába. Zihálva, izzadtan feküdtem egy percet, aztán megsimogattam arcélét. Felém hajolt, szemei csillogtak, ajkán boldog mosoly terült el. Lehúztam magamhoz, lágy csókot hintve duzzadt ajkára, melyen még ott éreztem a sós ízt. Furcsa volt, mégis izgató. - Tetszett? - nyalta meg száját. 
- Imádtam! - tapadtam rá ajkaira. - Ezt én is meg akarom tanulni! - suttogtam a szájába. 
- Rajtam gyakorolhatsz! - jelentette ki, majd a nyakamhoz hajolt, lágy csókokat hintve felsebzett bőrömre, kezével  mellkasom cirógatva.
- Akkor itt az ideje, hogy elkezdjem! - markoltam rá nadrágon keresztül, amitől a fülembe nyögött, én pedig ismét álltam, mint a cövek...

21 megjegyzés:

  1. TE.JÓ.ÉG!!!!!

    Itt van. Vártam. Nyafogtam. Tűrtem. Szenvedtem. És most itt van... el sem hiszem, de azt tudom, hogy megérte a várakozást.
    Imádom!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Igazi Dreamyféle szexjelenet a javából.
    Imádtam, hogy Lou kicsit bátrabb lesz lassan, még ha ehhez Harry nyomást kell, hogy gyakoroljon rá, akkor is, és ennél is jobban imádtam, hogy Harry karaktere kezd elmélyülni, végre megismerhetjük picit jobban. Eddig is isten volt, de most lassan kiérdemli az istenkirály jelzőt tőlem. Iszonyat cuki volt, akkor is, amikor a pókfóbiájáról mesélt, akkor is, mikor beavatta az első szerelmi csalódásába Louist, és még cukibb, mikor azt mondta: Erre vágytam! -----én is erre vágytam, hogy végre visszakapja az ő Louját.
    KÖSZÖNÖM AZ ÉLMÉNYT!!!!

    <3Becca

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én köszönöm, hogy itt vagy és olvasod blogom! :3 Nagyon, de nagyon boldog vagyok, hogy imádod a történetemet, még mindig hihetetlen számomra, hogy egy ilyen fantasztikus írónőtől ennyi dicséretet kapok! :3
      Louis lassan bátorodik, hála Harrynek! ;)
      És még lesz pár szexjelenet, mert ahogy te szoktad mondani, nem bírok velük! :p
      Imádlak! :3
      Puszii

      Törlés
    2. elfelejtettem írni, hogy mennyire rohadt jó a rajz az elején!!!

      Törlés
  2. Olyan kis.. kis.. cukik. :3333333333333333333333333 I'm in love :333 Imádomm
    *----------------------------*

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :D Köszönöm szépen, boldog vagyok, hogy tetszett! :3 Lesz még sok ilyen aranyos rész! ;)

      Törlés
  3. Úúúúú. Annyira édesek *-----*
    Imádom minden betűjét, szavát és mondatát annak, amit írsz, egyszerűen csodálatos.
    Már annyira rossz volt Larry nélkül, hihetetlenül örülök, hogy kibekültek. :3
    Harry ahogy mesélt egy kicsit magáról, az nagyon aranyos volt, húúú.
    Nem lehet betelni velük. :3 *----* meg az írásoddal sem.:3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen dicsérő szavaid,el sem tudom mondani milyen sokat jelentenek számomra! :3
      Nekem is szörnyű volt, de végre ismét visszatért Larry, és egy jó ideig marad is! :)

      Törlés
  4. TE JÓ ÉG.E ez...áááááááááá Imádtam tudtam h a kocsiba fogják csinálni.. :DDD xdd hehe.. nagyon jó lett kérem szépen a kövi rész de nagyon gyorsan.. :P jajj mély torkozni fog LouLou. :DDD hülye vagyok .de nagyon boldog is mert hoztál részt.! :D mindig akkor jön mikor nem számítok rá.. :D siess vele Puszi. Larry xoxo

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. XD Nem bírták ki hazáig, bár ezen nem csodálkozunk sztem! :P
      Köszönöm szépen, nagyon boldog vagyok, hogy tetszett és, hogy örömet okoztam az új résszel! :3
      Puszi :)

      Törlés
  5. egyszerűen imàdom :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen, boldog vagyok, hogy imádod! :3

      Törlés
  6. Válaszok
    1. :D Ez majd kiderül a kövi részben, nem mondhatok semmit...

      Törlés
  7. Ooooo azta rohadt *-*. Na jó végem. Kész. Végreeee *-*
    Annyira vártam már ezt a részt. Naná h nem birta ki hazáig :>. Irtó jó. Sok ilyen legyen még. Gratula :) :*

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :3 Boldog vagyok, hogy ennyire tetszett! :D Köszönöm szépen, nagyon aranyos vagy! Lesz még benne, talán meg is unjátok :)

      Törlés
  8. Vegre visszatert larry mar nagyon vartam imadoom a reszt ugyii vagy mint mindig :)
    kivancsi vagyok mi lesz ezutan! ;)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szerintem mindenki így van vele, már én is nagyon vártam, sokkal jobb ezeket a részeket írni! :3
      Majd kiderül a kövi részekből :)

      Törlés
  9. Sziaa,most találtam rá a blogodra,és nagyon megtetszett,ez lett a kedvenc blogom! <33
    Csodálatosan írsz,abba ne merd hagyni,mert bajok lesznek! xD
    Tűkön ülve várom a kövi részt! :-)
    Puszi:Eszti

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen, nagyon kedves vagy, örülök, hogy tetszik! :3
      Nem tervezem még az abbahagyását, de egyszer minden véget ér... de nem most :)
      Hétvége felé jön az új rész, már nincs sok hátra :)

      Törlés
  10. Szia! Kb egy hete kezdtem bele a blogod olvasásába, és olyan szinten belemerültem, hogy még matek órán is ezt olvastam:D Imádom ahogy írsz, szinte az összes blogodat olvasom és mindig örülök amikor új részt látok! Remélem azért még lesz benne sok Niam vagy Ziall is:) Remélem vagy 200 részes lesz ez a blog*-*
    Siess a kövivel légyszi:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hello :) Nagyon örülök, hogy ennyire tetszett, remélem a továbbiakban sem okozok csalódást! :) Köszönöm szépen! :3 Ziall még lesz benne ;) Nem tudom hány részes lesz, de még vannak ötletem, így nem hagyom abba :)

      Törlés