2014. július 22., kedd

81.rész


Sziasztok!

Megoldottam a rész felrakást egy másik gépen, mert a telefonon való blogolás szörnyű...
Köszönök mindent, imádom olvasni kommentjeiteket, mindig bearanyozzák napomat! :3 Bocs, ha sok a hiba, vagy ha gagyi lett, igyekeztem! :)  
Most csak ennyit szerettem volna, úgy is a részre vagytok kíváncsiak, nem rám! ;)
Jó olvasást!

Dreamy Girl


Louis

A vihar erős széllel tombolt, folyton villámlott, amely ha csak egy másodpercre is, de bevilágította a sötét, komor utcákat. Ebben a percben nem érdekelt a vihar, csak el akartam tűnni innen, messzire, meszzire a problémáktól. Az eső úgy ömlött, mintha dézsából öntötték volna, így alig láttam, mégis futottam, egyenesen Niall háza felé. Könnyeim utat törtek magunak, és az eső cseppjeivel együtt hullottak a földre. Szívem fájdalmasan dobogott, ahogy lassan darabokra hullott. Bőrig áztam, ruháim testemre simultak a magukba szívott nedvesség miatt. A cipőm is átázott, olyan volt, mintha vízben tocsognék. Az ajtóhoz érve bekopogtam. Sötétség volt bent, gondolom Szöszi barátom az igazak álmát alussza. Nem kaptam választ, ezért még jobban vertem az ajtót, szinte már fájt, annyira ütöttem. Semmi. Vizes hajamba túrva, kétségbeesetten álltam a bejárati ajtó előtt. Gondolkodtam, vajon kihez is tudnék még menni, aki ilyen későn magához fogadna, erre az egy éjszakára. Amint eszembe jutott az a valaki, futni kezdtem, egyenesen az ő háza felé véve az irányt. A vihar egyre durvább volt. Az orromig is alig láttam, annyira zuhogott. A villámok félelmetesen cikáztak az égen, az utánuk megszólaló dörgések pedig egyre ijesztőbbé, hangosabb váltak. A lámpák fényeit követve tájékozódtam, így sikeren elértem a házhoz, melynek ablakán fény szűrődött kifelé. Még fent van. Bekopogtam, amilyen erélyesen csak tudtam. Nem kellett sok, már nyílt is az ajtó.
- Louis? - nézett rám meglepetten, majd aggódó arccal Shane. - Gyere be! - nyitotta tágra az ajtót, hogy beengedjen. Beléptem. Remegő testtel álltam a folyosón, magam köré fonva karjaim, ezzel is melegítve testem. Furcsa, az előbb még majd megpusztultam a melegtől, most pedig éppen megfagyni készülök. - Mi történt? - lépett elém, miután bezárta az ajtót. - Hiszen te remegsz! Gyere, vegyél egy forró zuhanyt! Adok száraz ruhát, meg törölközőt. - indult meg a fürdő felé, én pedig követtem őt, figyelve arra, hogy ne csöpögjem össze  padlóját. - Mindjárt jövök! - ment ki, ott hagyva engem a fürdő kellős közepén. Még mindig remegtem. - Tessék! - tette le a szennyes kosárra a száraz ruhákat, aztán kiment. Lassan levetettem csurom vizes ruhám, beálltam a zuhany alá és megengedtem a meleg vizet, mely kellemes bizsergést váltott ki belőlem, ahogyan a hűvös bőrömhöz ért. Becsuktam szemeim és a víz alá helyeztem fejem, hogy hajam is megmossam. Folyton azok a szavak jártak a fejemben, melyeket egymásnak vágtunk, hatalmas veszekedéseink közepette. Újra sírni kezdtem, tenyeremet a csempének támasztva. Miért ilyen nehéz minden? Miért van az, hogy az egyik pillanatban minden szép és jó, a másikban meg minden elromlik? Elegem van ebből... Nem tudom tovább csinálni... Zártam el a vizet, majd magamhoz véve a törölközőt, áttöröltem testem. Kicsivel jobban éreztem magam, bár belül összetörtem. Magamra kaptam a ruhákat, melyeket Shane adott nekem. Pont jók voltak rám, nem úgy mint Hazzáé. Azok lógtak rajtam, és ezért is imádtam hordani őket. Elszomorodtam a gondolatra. Már most hiányzik, mégha nem is volt kellemes, a veszekedésekkel töltött három hét.. Kilépve a fürdőszobából, Shane várt a kanapén egy forró teával kezében. Halványan elmosolyodtam és leültem mellé. Felém nyújtotta a bögrét, amit elfogadtam és óvatosan belekortyoltam. Nagyon jól esett melegsége, mely átjárta testem. 
- Kösz! - villantottam felé egy apró mosolyt. 
- Tudom, hogy nem ismerjük régóta egymást, de ha akarod, nekem elmondhatod mi bántja lelked. Szívesen meghallgatlak, hiszen az a legjobb, ha kiadod magadból. - tette kezét combomra, lágyan simogatva azt. Elég fura volt. Nem tudom miért engedtem neki, hiszen engem csak úgy nem fogdoshat senki, - Harryn kívűl - főleg nem egy olyan srác, akit alig három hete ismerek. 
- Nem szeretném... - suttogtam kezeit figyelve, miközben újra belekortyoltam teámba. Shane tudja, hogy van barátom, sőt találkott is Harryvel, egyszer. Már akkor is ivott...  
- Rendben, nem faggatlak. Hozzak még valamit? Kaját? Teát? Mit szeretnél? - mosolygott kedvesen. - Akár főzök is, bármit, amit csak szeretnél! 
- Köszönöm, ez kedves, de nem kell, már így is sokkal tartozom azért, mert befogadtál.
- Ugyan, semmiség! Ezt teszi egy jó barát! Ha akarod aludhatsz az ágyamban, én pedig elfoglalom a kanapét. - ivott bele italába, kezét még mindig combomon pihentetve.
- Nem-nem! Jó a kanapé! - ütögettem meg az említett tárgyat. Hatalmasat ásított, ahogyan én is. Ragályos... - Nyugodtan menj aludni, megleszek. 
- Biztos? Nem akarlak egyedül hagyni. - nézett szemeimbe. 
- Menj csak! - mosolyogtam, majd lehörpintettem teám és letettem a kisasztalra, mely a kanapé előtt állt. Felkelt mellőlem, elindult az egyik ajtó felé, ahova bement és mikor visszajött egy párna és egy takaró volt kezében. Letette a kanapéra.
- Ha megéheznél, van kaja a hűtőben, de akár csinálhatsz teát is. A fürdőt már tudod hol van. A szobámat pedig arra találod. - mutatott az ajtóra, melyen az előbb jött ki. - Ha segítség kell, csak szólj! Jól rángass meg, vagy ordíts a fülembe, mert jó alvókám van! - nevetett fel, mire én is.
- Oké. Jó éjt.
- Jó éjt neked is. 
Amint bement a fürdőbe, eldőltem a kanapén magamra húzva takaróm és számoltam a rezgéseket, mellyel telefonom jelezte, hogy keresnek. Jól tudtam, hogy ki az. Mikor már nem bírtam tovább, kivettem zsebemből, és kioldottam a képernyőzárat. Húsz nem fogadott hívásom volt. Tíz sms. Tizenegy. Tizenkettő. Aztán abbamaradt. Becsuktam a szemem, befelé fordultam és vártam, hogy elnyomjon az álom. Egy óra elteltével is még mindig ébren voltam, agyam folyton kattogott. Felkeltem a kanapéról, elindultam a konyhába, ahol kinyitottam a hűtőt, kivéve belőle a tejet. Kiöntöttem a bögrébe, amit Shane adott, betettem a mikróba, majd meglangyosítottam. Lassan kortyolgatva ültem vissza az ülő garnitúrára, miközben szemem folyton a telefonom képernyőjét vizslatta. Lábaimmal doboltam a padlón, és ajkamba haraptam. Nem bírtam tovább, a készülékért nyúltam, amin ismét feloldottam a zárat. Megnyitottam az első üzenetet, majd sorban a többit is. 17 üzenet.

"Louis, gyere haza, sajnálom"

"Louis, hülye voltam"

"Hol vagy?"

"Addig írok, míg vissza nem írsz"

"Írj vagy hívj, kérlek"

"Vedd fel"

"Louis, kérlek"

Aztán csak betűk jöttek.

"SZ"

"E"

"R"

"E"

"T"

"L"

"E"

"K"

Arcomra mosoly kúszott, ahogyan összeolvastam a betűket. Annyira aranyos volt. Az utolsót is megnyitottam.

"Szeretlek, kérlek gyere haza, kis tigris! Már most hiányzol!
 Csók, Hazza"

Könnyeim patakokban kezdtek el folyni, ahogy az smsek végére értem. Utáltam magam. Utáltam, amiért eljöttem otthonról, amiért pofonvágtam és azért is, amiért hagytam, hogy idáig fajuljon a dolog. Tudtam jól, hogy ott kellett volna maradnom, mégsem tettem, nem bírtam volna ki még egy veszekedéssel teli éjszakát. Belefáradtam, pihenni akarok. Lenyugodni, hogy utána tiszta fejjel álhassak elébe, megbeszélni a dolgokat. Most viszont távol akartam tőle maradni, mert féltem, hogy olyat teszek vagy mondok, amit megbánok. Pötyögni kezdtem a telefonba, melynek képernyőjét szomorú könnyeim homályosították. Remegtek kezeim, ahogyan ezt a néhány szót beírtam. "Időre van szükségem" Elküdtem, majd kikapcsoltam a telefonom és visszafeküdtem a kanapéra. Szemeim lehunyva vártam, hogy rám találjon az álom, mely most százszorta jobb volt, mint a valóság...

26 megjegyzés:

  1. Jaj, úristen. Harry annyira aranyos, te jó ég. Szörnyen sajnálom őket, bevallom, megkönnyeztem ezt a részt. Remélem minden rendbe jön köztük, és amúgy nagyszerű rész lett, imádtam. :) 

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :) Köszönöm szépen! Majd kiderül a kövi részekben, hogy miként alakul kapcsolatuk, én is sajnálom őket... (nem szeretem írni ezeket a részeket, de muszáj egy kis bonyodalom bele) Szerintem is az, reméljük, hogy Louisnak meglágyul a szíve! :)

      Törlés
  2. Egy kicsit rövidebb lett mint a szokásos.:'(
    de nagyon jó az egészet végig sírtam.:/
    imádlak..<3
    siess a kövivel már nagyon várom.:3
    puszi: Barbi

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Úhh boccs kimaradt hogy Hazza annyira aranyos..*o*
      Lou-t meg annyira sajnálom.:'(
      remélem minél hamarabb rendeződnek a dolgaik.*--*
      még valami megpróbálkozhatnál egy kis Ziall-el szerintem simán megtudnád csinálni.:)
      nem sokban különbözik a Larry-től.:D
      mert Köztük is úgy van hogy van egy dominánsabb (Zayn)
      és van aki egy kicsit hogy is mondjam visszahúzódó olyan Louis-os(Niall).:3
      puszi: még mindig Barbi

      Törlés
    2. Jah még valami..boccs xDD
      most jutnak eszembe.:3
      Niall azért nem nyitott ajtót mert épp Zaynie-vel huncutkodtak?.:$$ *o*

      Törlés
    3. Tudom, sajnálom, de örülök, hogy ennyit is fel tudtam tenni... Ígérem lesz kárpótlás valahogyan :)
      Örülök, hogy ennyire át tudtam adni az érzéseket, pedig ebben elég bén vagyok :) Kövi részekben kiderül, hogy hogyan alakul kapcsolatuk. Lesz Ziall, csak még nem most, már tervbe van véve :)
      XD Hááát, nem tudom, lehetséges :p
      Puszi :)

      Törlés
  3. istenem szegénykém.! :( nagyon sajnálom őket.!! miért kellet Hazza kiabálni.!! nagyon aranyos volt az üzik.. :D remélem hamar minden rendben jön.!! siess a kövi résszel.!! :) bár azért remélem h jobb lesz a géped.!! :) Imádom a részeket és téged is.!! ez a kedvenc blogom a második kedvencem a Dark Larry.. :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen, annyira aranyos vagy! :3 Ohh, ez nagyon sokat jelent számomra, hogy első helyen vagyok a kedvenc blog listádon! :3 :)
      Sajnos, nem minden happy... Reméljük, hogy Louis szíve meglágyul :)
      Igyekszem minél hamarabb helyrehozni a gépem, mert már megőrülök!

      Törlés
  4. Szia! Igazából mindketten olvasóid vagyunk,csak eddig nem volt közös felhasználónk. Na,a lényegre térünk... Nagyon jó lett,Harry meg iszonyat aranyos! Remélem rendbe jönnek,Shan-el van egy elő érzetünk... A lényeg az nagyon jó lett annak ellenére hogy rövidebb.
    Üdvözöl:Cool Girls

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Sziasztok! :)
      Köszönöm szépen, örülök, hogy írtál/írtatok! :D Szerintem is az, reméljük, hogy Louisnak is meglágyul a szíve! :) ;)
      :D Van egy sejtésem, hogy milyen előérzetetek van vele kapcsolatban! :D Sajnos, most ennyit tudtam kitenni, de amint jó lesz a gépem visszatért a megszokott hosszú rész :D

      Törlés
    2. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

      Törlés
  5. ahajj, sírhatok? Had sírjak. Oké, sírok.
    Nem hiszem el!!! neeeeemm akarok Larry vitát. az úgy fáj. :c
    Hazza, könyörgöm, miért kellett ezt? Az idióta fejeddel soha nem gondolkodsz mielőtt cselekszel! Miéééért? Nem értem. Miért kezdtél el inni? Miért? Semmi értelme nem volt. Idióta...
    Ajj, Lou, annyira sajnálaom! És tökre félek, hogy Shane ráfog mozdulni. Tuti akar tőle valamit, de remélem van annyi esze, hogy észreveszi, hogy Lou Harry-é, akármit is csinál az a húgyagyú...
    Imádom! Annyira nagyon imádom a sztorit, hogy az már szerintem egészségtelen.
    Remélem hamar rendbe jön minden. A sztoriban is, meg körülötted is. c:
    Imádlak!
    Puszi! xXx
    Reni

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Tudom a komment nem nekem szól, de annyira, de annyira aranyos, hogy nem bírom megállni szó nélkül!!
      Valami hihetetlen vagy!! <3 <3

      Törlés
    2. De aranyos vagy :) Sajnálom, én sem szeretem az ilyen részeket írni, de ez is kell bele. Imádom, hogy így beleéled magad a történetbe, annyira jó ezt látni! :)
      :D Nem árulhatok el semmit, viszont a következőkben már ki fog derülni, hogy vajon mit is akar Shane...
      Köszönöm szépen, imádlak! :3 Kezdek helyre rázódni, de ez nem könnyű folyamat... igyekszem erős maradni :)
      Puszii

      Törlés
  6. Hát basszus!
    Tudod, hogy ez a kedvenc történetem, és imádom...
    De azt nem tudod, hogy MINDEN egyes részeddel eltalálsz bennem valamit, amit senki más...
    Most annyira éreztem, amit Lou, és megértettem mit, miért tesz....
    Aztán éreztem, ahogy Harry kijózanodva otthon ül, és idegesen túrja a haját, miközben le se veszi a szemét a telefonjáról, hogy vajon válaszol-e Lou...
    Mindent éreztem.
    Ijesztő.
    IMÁDOM.

    Becca

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :D Köszönöm szépen, annyira boldog vagyok, mikor meglátom kommented! ;) Mindig idegesen olvasom el, hogy vajon hogyan tetszik neked, de örömmel látom, hogy szereted amit csinálok :) :3 Imádlak, örülök, hogy itt vagy nekem! :3
      Puszii

      Törlés
  7. Huhú, na de Shane! :D oké, hogy Larry, de szerintem bele férne egy kis Shane + Louis :'3 no mindegy :D nagyon jó rész lett de olyan szomorú!! Hazza... Iszol? Tényleg??? Bahh...Térj észhez!! Várom a kövi részt, nagyon!!! Tudnom kell, mi fog történni!! TUDNOM KELL!!!! :D egyébként tudom mennyire zavaró amikor nincs géped... Nekem sem volt 2 hónapig! -.- De nyugi, minden rendbe jön, mi várunk! :) <3 maradj ilyen ügyes."! :)
    sok puszi: Szilvi :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. XD Sose lehet tudni, mit hoz a kövi rész...de nem árulhatom el, hogy vajon mi is lesz kettőjükkel... Köszönöm szépen, kellett már egy kis bonyodalom is, mert különben unalmas lenne, sztem :)
      Sajnos még mindig nincs, az alkatrészre várok, amit talán jövő hét elején meghoznak :) Nagyon remélem, mert megőrülök!!
      Puszi

      Törlés
  8. Jézusom...ez..ez...sírhatok?? nagyon jó lett a rész!!! És Hazza iszik?? Oké Harry megjegyeztem..nade..Tarts ki..tudom milyen rossz ha nincs géped de kitartás!!! Minden rendbe jön meglásd!! VÁROM A KÖVIT!! TUDNOM KELL MI FOG TÖRTÉNNI!!! NEM BÍROK MAGAMMAL!!!
    kisses: Fruzsi :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Sírhatsz, ennek csak örülök, mert akkor azt jelenti, hogy jól át tudtam adni az érzéseket! :) Köszönöm szépen! :3
      Remélhetőleg jövő héten már a gépem előtt ülhetek ! A kövi részt nem tudom mikor teszem fel, próbálkozom.
      Puszi :)

      Törlés
  9. DG visszatértem a táborból!! :D Örülsz? :D
    Shouis xd ez nem jó vicc xD
    Shane-nek nem szabad rosszalkodnia mert elásom a kertünkbe :D xD

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hellllooooo :D
      Persze, hogy örülök, remélem jól érezted magad!! :D Majd mesélj, megpróbálok felmenni twitterre :D Beszámolót akarok! ;)
      XD Ajajj, ezt megüzenem Shanenek XD

      Törlés
  10. húha imádom ezt a részt, ahogyan az egész blogot. nagyon kíváncsi vagyok a folytatásra :D siess :D http://youandi-larrystylinson.blogspot.hu/

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen, nagyon örülök, hogy tetszik! :D Igyekszem megoldani, hogy fel tudjam tenni!
      Majd benézek a blogba is, amit itt belinkeltél :)

      Törlés
  11. Két nap alatt olvastam ki a blogod, és izgatottan várom a folytatást :*

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :3 Ennek nagyon örülök, főleg, hogy van egy új olvasóm, aki szereti a blogom! :) Üdvözöllek és remélem velem/velünk tartasz a végéig ;)
      Sajnos nincs gépem, de próbálom megoldani.

      Törlés