2014. július 10., csütörtök

79.rész

Kedves Olvasóim!

Visszatértem, vagyis remélem! :) Nagyon sajnálom és borzasztó lelkiismeret furdalásom van, hogy itt hagytalak benneteket ennyi ideig rész nélkül! :/ Kicsivel jobba vagyok, és bízok abban, hogy innen már csak feljebb jutok! Köszönöm kedves szavaitokat, imádlak benneteket egytől egyig! :3 <3 Remélem, azért még itt vagytok? Igyekszem még jobban összeszedni magam, hogy hozhassam minél hamarabb a kövi részt! :)
Inkább nem mondok semmit erről részről :)
Jó olvasást!
Éééés meg van a 100. követőm! Imádlak benneteket! :')


Dreamy Girl


Niall

- Kérsz inni? - kérdezte Louis a konyha felé tartva.
- Egy hideg víz jól esne, ha van... - mondtam, majd a tv képernyőjére tévedt tekintetem. Ismerős volt a film, amit néztek, már láttam, elég durva...
- Tessék! - adta kezembe a vízzel teli poharat, aztán lehuppant mellém, kicsit felém fordítva testét. Belekortyoltam a frissítő folyadékba, ami nagyon jólesett felmelegedett testemnek, ugyanis elég meleg volt a mai napon. - Horror? - böktem a fejemmel a megmerevedett képkocka felé. Először nem tudta miről beszélek, értetlen képpel bámult, majd leesett neki.
- Jaaa... - mosolygott. - Hazza akarta nézni, én hülye meg belementem... Undorító! Soha többé nem fogok tudni rendesen aludni ezek után. - borzongott meg, amitől mosoly kúszott ajkaimra. Annyira aranyos, hogy képes megnézni egy ilyen filmet, holott nagyon utálja, de Harry miatt megteszi. Ez a szerelem... Fájdalmas sóhaj hagyta el számat. - És... hogy vagy? - kérdezte arcom fürkészve. 
- Megvagyok... csak... tudom, hogy tegnap beszéltünk és biztos unsz már, de nem akartam egyedül lenni, most. Mert ha bent ülök a lakásban, akkor folyton kattog az agyam és meg fogok bolondulni. Ne haragudj, hogy zargatlak benneteket. - néztem aggódó szemeibe, melyek engem pásztáztak. Combomra helyezte apró kezét, majd lágyan megszorította. 
- Tudod, hogy nem zavarsz, ezt gyorsan felejtsd el! Az ajtóm mindig nyitva áll előtted! - mosolygott szeretetteljesen, én pedig próbáltam visszafogni kitörni készülő könnyeim. 
- Miért... Miért tűnt el a szikra? Miért aludt ki a láng, ami kettőnk között volt? Hiszen olyan jól megvoltunk, megértettük egymást, erre, tessék... - hajtottam le a fejem, a pohár üvegén lévő cseppeket vizslatva.
- Annyira szeretnék neked választ adni erre, de nem tudok... Tapasztalatlan vagyok e téren... Meg a tanácsadás sem az erősségem... - mondta, miközben letettem a poharam a kis asztalra. Louis felé fordultam és szorosan hozzá bújtam, fejem nyakába fúrva. Zokogni kezdtem, ő pedig lágyan cirógatta hátam.
- Add ki nyugodtan. - körkörös mozdulatokkal simogatott, miközben fülembe suttogta szavait. - Minden rendben lesz, ígérem! - folytattam sírásom.
- Sz...szeretem... - szipogtam, levegő után kapkodva. - Mindig is... szeretni fogom... de már nem úgy... - fúrtam bele fejem még jobban a nyakhajlatába. 
- Shh... - csitítgatott. - Itt vagyok, és amiben csak tudok segítek, oké? Nem vagy egyedül! - bólintottam szavaira, mivel megszólalni nem tudtam volna, a folytonos zokogástól. Igazából már én sem tudom mi van. A láng kialudt, ezzel együtt a szerelem is, mégis fáj... Hiszen jó pár hónapot együtt töltöttünk, amit sosem fogok elfelejteni. Apró mosoly bujkált ajkaimon, ahogy agyamat megrohamozták a képek. Nagyot sóhajtottam. Fogalmam sincs hány perc telt el, de kiszáradtak könnycsatornáim. Elhúzódtam Louistól, letörölgettem az arcomra száradt könnyeim. 
- Köszönöm, hogy itt vagy velem! - szipogtam.
- Rám mindig számíthatsz! Igaz, nem sokat tudtam segíteni... - húzta el száját. Halkan, erőtlenül felnevettem.
- Nekem már az is sokat jelent, hogy itt vagy, meghallgatsz és elviseled, hogy bőgök, mint egy kislány. - mosolyodtam el. Louis felkuncogott. Beszélgettünk még egy kicsit, majd eltereltem a témát vidámabb dolgok felé. Épp az új munkahelyéről, az első napjáról beszélt, mikor megakadt tekintetem egy elég csúnya folton a nyakán. Eddig annyira el voltam foglalva a problémáimmal, hogy észre sem vettem, pedig majd kiszúrta a szemem. 
- Mi az ott?? - mutattam a zúzódásra, félbeszakítva mondandóját, ami nem tudom mi volt, mert lekötötte figyelmem az a hatalmas lilás folt a nyakán. Kezével odakapott, amitől felszisszent. - És a csuklód?? Te jó ég, Louis! - kaptam el karját, hogy szemügyre vegyem. Szép színekben pompázott. - Harry?... - néztem aggodalmas tekintettel Louis zavarban lévő arcát. Minden rossz dolog átsuhant az agyamon. 
- N-ne gondolj semmi rosszra! - nyugtatgatott. - Mi... csak... tudod... - dadogta pírba borult arccal. Annyira zavarban volt, hogy alig tudott beszélni és a tekintetem is folyton kerülte. Összeráncolt homlokkal vártam válaszát. A csengő halk dallama szakította meg csevelyünket. Louis egy "mindjárt visszajövökkel" kiment, ott hagyva engem a kanapén, gondolataimba merülve. Mi a franc történik itt? 
- Wáó! - hallottam meg egy ismerős hangot. Istenem... már csak ő hiányzott. - Látom Harry bevadult! - nevetett fel, majd mikor beért a nappaliba tekintetünk összetalálkozott. - Hello Szöszke! - vigyorgott száz wattos mosollyal. Megforgattam a szemeim, egy halk "Szia" kíséretében, közben pedig lehajtottam fejem, hogy ne kelljen rá néznem.
- Minek köszönhetem a látogatásod? - kérdezte Louis. Felsandítottam, mire Zayn huncut mosolyával találkoztam. 
- Szeretném visszakérni a bilincset! - mondta egyenesen a szemeimbe nézve. Köpni, nyelni nem tudtam. Sosem voltam zavarban ilyen témában, most mégis éreztem, ahogy lángolni kezd arcom. Mi a franc történik velem? - Hátha szükségem lesz rá! - húzogatta fel-le szemöldökét, majd megnyalta alsó ajkát, mindezt úgy, hogy közben nem szüntette meg velem a szemkontaktust. Azonnal elfordultam és a tv képernyőjét kezdtem el bámulni. Bilincs? Zayntől? Louisnak? Mi a francnak kell az ne... Ekkor leesett. A zúzódás a csuklóján, a lila folt a nyakán... Elmosolyodtam. Sosem hittem volna, hogy Louis belemegy ilyenekbe. Büszke voltam rá. Végre helyre került az élete és a gátlásait is levetkőzte, ha nem is előttem, de Harry előtt igen. 
- Ööö... mi... mindjárt hozom... addig... szóval... - dadogta zavartan, majd hallottam, ahogy felszalad a lépcsőn, elég sietősen. A helységre kínos csend telepedett. Alig vártam, hogy Louis visszajöjjön, mert már kezdtem kellemetlenül érezni magam Zayn társaságában. Éreztem magamon égető tekintetét.
- Hol a herceged? - kérdezte csipkelődve. Nem szóltam semmit, továbbra is a tvt bámultam. - Zűr van a paradicsomban? - nevetett fel gúnyosan. Kezeim ökölbe szorítottam, szinte már fújtattam. Felpattantam dühömben, fejem lángra lobbant. 
- Fogd be! Semmi közöd az életemhez! Törődj a saját silány kis életeddel, seggfej!! - indultam meg az ajtó felé, messze kikerülve Zaynt, aki lemerevedve állt a nappaliban. 
- Várj, Niall! - szólt utánam Louis. - Hova mész? Nem akarsz itt maradni vacsorára? - kérdezte, utolérve engem. Megtorpantam az ajtó előtt állva. Nagy levegőt vettem, ezzel próbálva lenyugtatni magam.
- Bocsi, mennem kell! A szüleim már meghívtak vacsorára, mert már rég voltam náluk! - erőltettem magamra egy mosolyt. 
- Minden rendben? - tette kezét vállamra. 
- Persze! Köszönöm, hogy ismét meghallgattál! - öleltem magamhoz, majd elköszöntem. Kilépve az ajtón, magam mögött hagyva barátom, üresség érzése fogott el. Hova menjek? Nincs kivel lennem... Hazudtam, nincs semmiféle vacsora, csak nem akartam Zayn közelében maradni. Szomorkásan baktattam a park felé. Leültem egy távolabbi kispadra, amit egy bokor választotta el a játszótéren játszó gyermekektől és a rájuk vigyázó szüleiktől. Arcom tenyerembe helyeztem és elmélyedtem gondolataimban, amit természetesen valakinek meg kellett zavarnia.
- Vacsora a szülőkkel, mi? - morogtam tenyerembe, mikor meghallottam hangját. Nem igaz, hogy nem tud leszállni rólam... Felemeltem a fejem, egyenesen barna íriszeibe néztem. 
- Rohadtul nincs kedvem hozzád, nem tűnt fel? Már megmondtam, hogy felejts el! - böktem ki erélyesen. Ennek ellenére leült mellém, mintha meg sem hallotta volna szavaim. 
- Nem igazán érdekel! Akkor is itt maradok, ha tetszik, ha nem! - mondta komolyan, előre szegezve tekintetét. 
- Követtél?
- Nem!
- Aham...
- Egyet jól jegyezz meg Szöszi, soha nem járok mások után, mindig ők jönnek utánam! - jelentette ki magabiztosan, kihúzva magát ültében. Megfogattam szemeim beképzelt mondatára. 
- Szállj le rólam!! Kurvára nincs hozzád kedvem! - szaladt ki számon, de itt és most ez nem érdekelt. 
- Nem vagyok rajtad! - nevetett fel, majd hatalmas mosollyal arcán hozzá tette. - Még! - nem szóltam semmit, csak hallgattam és figyeltem a bokrokon lévő feketés bogyókat, melyeket a madarak csipegettek. - Amúgy meg, tudtam, hogy ez lesz... - összehúzott szemöldökkel néztem arcára. Érdekelt, hogy mit akar ebből kihozni. - Egyformák vagytok... és ez nem jó, tudod, az ellentétek vonzzák egymást, mint Harry és Louis. Harry domináns, Louis pedig visszahúzódó, csendes... Ti pedig mindketten csendesek voltatok. Én domináns vagyok...- azt hittem menten leszédülök a padról. Mit képzel magáról, hogy itt papol nekem a kapcsolatokról meg a vonzásról?? 
- Azt se tudod miről beszélsz!! Volt már valaha egyáltalán hosszú távú kapcsolatod? Szerintem nem, szóval fog be és törődj mással!! Rólam pedig szállj le!! - keltem fel a padról, majd elindultam hazafelé. Tiszta ideg voltam. Hogy lehet ekkora barom. Utálom!! Ennyire az életben még nem utáltam senkit! Sietve lépdeltem a megszokott úton. Nem néztem hátra, minél előbb haza akartam érni. A bejárati ajtóhoz érve elővettem kulcsom és behelyeztem a zárba. Próbáltam forgatni, de semmi, meg sem mozdult.  - A rohadt életbe!! - csapkodtam az ajtót tenyeremmel. - Mi a szar van ezzel?? - rugdostam, egyre szebben szitkozódva. Hallottam valami neszt mögülem. Felsóhajtottam. - Én vagyok az egyetlen kivétel, akit követsz?? - tettem bele ismét a kulcsot a zárba.
- Nem követlek! Erre lakom és hallottam, hogy szenvedsz!
- Hogyne... Akadj már le rólam!! - mondtam mérgesen, csapkodva az ajtót. - Értsd már meg, hogy soha nem fogsz megkapni!!
- Legalább had segítsek... Vagy jössz hozzám aludni? Tudok jó programokat estére! - nevetett. Megforgattam szemeim, de nem szóltam semmit, csak tovább próbálkoztam. - Engedj ide! - tolt arrébb, kicsit sem kedvesen, majdnem elestem. Nem láttam semmi abból, amit csinált, ugyanis arcát figyeltem, ahogy nyelvét kidugva koncentrál a feladatra. Bicepsze megfeszült, amit szívem szerint megfogtam volna, hogy érezzem, ugyan olyan kemény-e, mint amilyennek innen látszik. Alsó ajkamba harapva figyeltem tetkóit, izmait és ajkát. Fejezd be! - korholtam le magam. Megráztam fejem ezzel kiűzve gondolataim. Kiegyenesedett, majd rám nézett, kezében a kulcsokkal.
- Sikerült! - vigyorgott büszkén.
- Akkor add ide a kulcsomat? - tártam ki tenyerem, hogy beletegye az említett tárgyat. 
- Vedd el, ha bírod! - emelte fel feje fölé, huncut mosollyal arcán.
- Zayn!! Add ide azt a szart!! - mondtam dühösen, fújtatva.
- Ó, beszélj csúnyán, az felizgat! - harapta be alsó ajkát. Nem bírtam tovább, elé léptem és megpróbáltam elkapni a kulcsot, amitől egész testem az övéhez simult. - Ez az, dörgölődj hozzám! - vigyorgott továbbra is. Szavai hallatán eltávolodtam tőle.
- Tudod mit? - tettem karba kezeim. - Baszd meg! Inkább kint alszom!
- Gyorsan feladtad... - görbült le szája széle. - De, ha adsz egy nyelves csókot, akkor odaadom. - mosolygott rám huncutul, megcsörgetve kezében a kulcsot.
- Felejtsd el!!! Soha a büdös életbe!! Nem fogsz megkapni!! - jelentettem ki. - Játszadozz mással! - lépett előrébb, eltüntetve a biztonságot nyújtó távolságot köztünk. Nagyot nyeltem, szívem vadul kalimpált, gyomrom görcsbe rándult.
- Nem úgy tűnsz, mint aki nem akarja... - hajolt fülemhez, majd belesuttogott. - Látom, hogy kívánsz, alig várod, hogy megdugjalak, a szíved majd kiugrik a helyéről, alig kapsz levegőt, a nadrágod meg elég szűkös! - kuncogott, aztán elhajolt. Lihegve néztem kéjtől csillogó barna íriszeibe.
- N-nem! - remegett  hangon. - Nem akarlak! Add ide a kulcsot! - nyújtottam felé ismét kezem. Elkapta csuklóm és a falnak tolt. Teljes testével nekem feszült, kezeim oldalamra szorította, arca pedig vészesen közel volt enyémhez. Lassan hajolt felém, ajkai súrolták enyémet.
- Csókolj meg! - suttogta. Éreztem leheletét számon.
- N...nem! - dadogtam, hol szemébe, hol ajkaira vezetve tekintetem.
- Ez nem kérdés volt! Azt mondtam csókolj meg! - erősködött, megszorítva csuklóm. 


25 megjegyzés:

  1. Nagyon jó lett és örülök hogy jobban vagy! Csak így tovább! ;)

    VálaszTörlés
  2. Nagyon jó lett és örülök hogy jobban vagy! Csak így tovább! ;)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi szépen, boldog vagyok, hogy tetszett! :) És igen, már kezdek jobban lenni! :)

      Törlés
    2. Ne harsgudj hogy megint zavarlak de segítség kène.. Vannak blog ötleteim,a bloggerem meg van,viszont a részfeltöltéssel van némi problémám(telóról)és jó lenne ha segítenél. Ha igen megköszönöm! :)

      Törlés
    3. telóról nem töltöttem még fel részeket, így ebben nem tudok segíteni... de ha van bármi kérdésed, akkor a dreamygirl.staystrong@gmail.com emailomra írj nyugodtan :)

      Törlés
    4. Oh köszönöm... Esetleg valakit tudsz ajánlani aki segìt e téren? :)

      Törlés
    5. Sajnos nem tudok... Sajnálom.... :(

      Törlés
  3. Sokat kellett ra varni, de megerte. Ezt a reszt is imadtam es remelem minnel elobb lesz kovi. :)
    Imadlak nagyon jol irsz ♥

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Bocsi, de muszáj volt.. Viszont örülök, hogy megérte :) Köszönöm szépen kedves szavaid! :3
      Igyekszem hamar hozni :D

      Törlés
  4. Imádom. :D örülök h jobban vagy.. küldtem az energiát és tádáááám. itt is vagy. :D tetszett a rész.. nagyon cuki és egyben szomorú de remélem h minden rendben lesz Niallel és össze jön majd Zaynel ha már Payne ilyen köcsög lett.!!! ne értesd félre nem utálom de a blogban most igen.!! pedig én élek halok érte meg.. :D xd siess a résszel.!!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen, kedves vagy! :) Éreztem, nagyon sokat segített! ;) Szükségem is volt rá :)
      Nem csak Liam tehetett róla, ez kettőjükön múlt... :/
      Igyekszem sietni :)

      Törlés
  5. Huhú de izgis!! :D alig várom a következő részt, légyszi siess!! :*
    Puszi: Szilvi :)

    VálaszTörlés
  6. Fantasztikus lett egy kis ziall ők a kedvenceim <3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi szépen, örülök, hogy tetszett Ziall, mert egy kicsit féltem tőle! :)

      Törlés
  7. Hurrá, DG visszatért :D Tudod, hogy szeretlek :D xD ♥
    Zayn akis pimasz :3 Ziall :3
    Örülök, hogy újra itt vagy és hogy jobban vagy :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :DD Én is szeretlek! ;) És bocs, hogy elhanyagoltalak twitteren, de muszáj volt lelépnem egy kicsit... :/
      Az bizony :D
      Köszönöm szépen, nagyon kedves vagy! :3

      Törlés
  8. Yaaaay. Úgy örülök, hogy visszatértél♥
    Nagyon büszke vagyok rád; olyan az írásod, mint maga a szerelem.
    Ennyi idő után még mindig olyan, mint az elején. Kisebb megszakadások, de mindig ugyanott kötünk egy új résznél és mi még mindig ugyanazzal a gyermeteg izgalommal várjuk, hogy mit tartogathat most nekünk. Imádom. A szó legszorosabb értelmében tökéletes.
    Ziall[♥] Kis édesek. Zayn beszólása a kedvencem: -Én domináns vagyok. ← azon besírtam. Haláli.:DD
    Meg Lou baba. Kis drága:))♥♥ Hogy szereti már Niallt.:D^^
    Na; egy szó, mint száz; alig várom a következőt!:D
    És a hosszú megszakítás után most itt elérhető vagyok/leszek ( http://switchingstyles-bo.blogspot.com/ )
    Ugyanis a másik LS blogomba beletört a bicskám éle.:( De ez már megvan. Előreírom; hogy tuti ne legyen gubanc.:)
    Szeretlek.
    Barátnőd; MellieBoo*

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Drága MellieBoo!
      Igyekeztem visszatérni az olvasóim miatt! :)
      Köszönöm szépen, a te szavaid nagyon sokat jelentenek nekem. :3 Annyira boldog vagyok, hogy így vélekedsz az írósomról és a történtemről.
      Szerintem is azok, egyre jobba tetszenek! :D Igen, ez csak úgy jött, nem is volt benne a forgatókönyvben, csak akkor került bele, mikor begépeltem :D
      Próbálok sietni vele :D
      Ohh, köszi, megyek is olvasni :D Sajnálom, hogy a másik nem jött össze, de annak nagyon örülök, hogy nem hagytad abba az írást és olvashatom történeted továbbra is! ;)
      Én is szeretlek! Köszönöm, hogy itt vagy! :3
      Puszi, Dreamy Girl :)

      Törlés
  9. Hát ez igen!!
    Ez a rész...... huh.... honnan kezdjem. Először is úgy vagyok a blogoddal, hogy bármennyit hajlandó vagyok várni rá, pedig tudod, hogy mennyire gyűlölöm a várakozást.
    És eeeeeeeez, amit most produkáltál, az nálam a csúcsok csúcsa. Soha nem gondoltam, hogy egy rész, ahol nincs Larry, ennyire szerethető lesz számomra.
    Elérted azt, amit szerintem minden író szeretne. VÉGIG VIGYOROGTAM AZ EGÉSZET, MIKÖZBEN OTT VOLT A VIBRÁLÓ FESZÜLTSÉG, ÉS A FÜLLEDT EROTIKA.
    erre nagyon kevesen képesek!!! És még egy meglepetés, mmint számomra az.... drukkolok Ziall-ért....na ezt se hittem volna soha.
    Egyszerre sajnálom, hogy Liam és Niall szétmentek, és egyben örülök, mert érzem a földrengésszerű feszültséget Zayn és Niall között....ott aztán lesz tűzijáték ( remélem....vagy inkább ajánlom!!! )

    Egy szó, mint száz, remek, csillagos 5-ös, gratula és egyebek.

    <3 Becca

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :D Akkor ez nagy szó, hiszen jól tudom mennyire nem tudsz várni :D
      Köszi szépen, örülök, hogy ennyire bejött, nem hittem volna, hogy így fogsz vélekedni róla... :D Most boldog vagyok és szárnyalok! ;)
      Ezt jó hallani, mert én is Ziall párti lettem... nem tudom, hogyan jött, csak jött :D
      Igen én is így érzem, háát majd kiderül milyen lesz :D
      Köszi! :3 Imádlak! :)
      Puszi :)

      Törlés
  10. Imadom! *-* Ezt a reszt is nagyon jol irtad meg mint a tobbit megerte ra varni!:)Remelem Niall osszejon Zaynnel hamar Liammal nem jottek ki olyan jol :/Ez elozo reszek is nagyon jok voltak es bocsi hogy nem irtam csak el voltam foglalva delelott es napkozben a felujitassal este meg a Vb-vel de ettol fuggetlenul ugyanugy olvastam a blogodat es ugyanugy imadom! :3 Nagyon jol irsz es kicsit furcsa volt igy Niall szemszogebol de nagyon jo lett es varom a kovit!Siess vele!! :)))
    xxElena

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen, nagyon boldog vagyok, hogy így gondolod! :) Majd kiderül, hogy lesz-e jövője a kapcsolatuknak...
      Semmi baj, örülök, hogy most írtál és annak is, hogy itt vagy és olvasol! :)
      Igen, nekem is furcsa volt, de kell a változatosság :) Igyekszem, csak még van egy-két dolog amit tisztáznom kell a kövi résszel magamban :)

      Törlés
  11. Oh végre ùristen imádom imádom..*o*
    végre Ziall egy álmom váltottad valóra köszönöm el sem tudod képzelni hogy ez milyen sokat jelent nekem..:3
    siess a kövivel már nagyon várom.<3
    nagyon nagyon jó lett ez a rész áhh Jézusom azt hiszem ezzel fogok álmodni..xDD tényleg nagyon nagyon jó és tudom h már mondtam de még mindig nagyon csodásan írsz.*--* jah és még most küldöm az energiát..:) Huh le kéne nyugodnoom.:o de nem megy....
    puszi: Barbi.;)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen, boldog vagyok, hogy ennyire tetszett ez a rész is és, hogy sikerült valóra váltanom álmod! :D
      Igyekszem sietni :)
      Szívesen olvasom és nem haragszom meg ha elmondod még párszor :$ Köszönöm, még mindig szükségem van az energiára :)
      Puszi :)

      Törlés