2014. június 24., kedd

77.rész


Halihó!

Először is imádlak benneteket, hálás vagyok kedves, dicsérő szavaitokért! Sosem szoktam kérni kommentet, hiszen nem szeretek semmit ráerőltetni senkire, de ti mégis írtok nekem! :') Ez nagyon sokat jelent számomra, hiszen e miatt tudok haladni így a történettel, és e miatt folytatom írásom! :3 Nem tudom elégszer megköszönni, amit értem tesztek! :') Ti vagytok a leges-legjobb olvasók a világon! :$ Köszönöm, hogy vagytok nekem! <3
Másodszor, egy szomorú hírrel jövök, sajnos eléggé rossz lelkiállapotban vagyok, úgy érzem semmire se vagyok jó, meg minek írok én stb... így a történeteim is borzalmasak! Muszáj egy max. másfél hét szünetet tartanom, mert egyszerűen nem vagyok képes alkotni, míg nem hozom helyre magam, amit azzal szeretnék, hogy egy kis sőre visszavonulok! Borzasztóan bánt a dolog, hogy rész nélkül kell hagyjalak benneteket, de ha nem tartok szünetet, akár a blog kárára is mehet... Remélem, megértitek és nem fogtok elpártolni tőlem... :( Hiszen ti vagytok a mindenem! :3
A részről annyit, hogy szerintem nem olyan lett, mint szerettem volna... Direkt úgy hagytam abba, hogy ne kelljen sietni a kövi résszel!
Jó olvasást és még egyszer nagyon sajnálom! :'(

Dreamy Girl

Ui: A Sinister blogot csináljuk, de ebben és a másik blogban szünet lesz!  Plusz még a one shotra kirakok egy részt, ha sikerül!






Louis

Csípőmön ült, kezével mellkasom simogatta, majd lehajolt és fülembe suttogott kéjesen.
- Úgy megduglak, hogy nem fogsz tudni lábra állni! - harapott bele fülcimpámba, amitől remegni kezdett testem. Mocskos szavai felizgattak, és akár mennyire is ideges voltam még mindig, élveztem. Élveztem minden egyes percét. Sóhajaim egyre sűrűbbé váltak, ahogy fülemtől lefelé haladva nyelvével kényeztetett engem. Oldalamba markolt, szinte éreztem, ahogy bőrömbe vájja ujjait. Fejem jobbra-balra dobáltam az élvezettől, amit csókjaival váltott ki belőlem. Nyakamhoz visszatérve erősen megszívta gyenge pontom. Felnyögtem. Testem szinte lángolt érintéseitől. Lassan, egy általa felvett ritmusra mozgatni kezdte csípőjét, amit behunyt szemmel, kéjes nyögésekkel élveztem. Torkából feltörő mély hangja az őrültbe kergetett. Már ettől el tudtam volna menni boxerembe. Övemmel babrált, éppen kikapcsolta, kihúzva helyéről, mikor megcsörrent telefonja. Felmordultam. 
- Bazd meg! - sziszegte fogai közül. - Ki a fasz az ilyenkor?! - morgolódott, mire kuncogtam egyet. Természetesen engem is idegesített, de Hazza fejét látva, nem bírtam ki nevetés nélkül. Lihegve néztem, ahogy felveszi, egy "mi van" kíséretében, majd vállára helyezve, fülét odaszorítva hallgatja a vonal másik oldalán lévő személyt, miközben kezével mellkasomtól lefelé haladva cirógatni kezdte bőröm. Libabőr futott végig rajtam, ahogy lágy érintésével kényeztetett. - Igen, ideges vagyok!! - dühöngött. - Hogy miért!?!? Áll a farkam, éppen dugnék, de te megzavarsz!! - csípte meg mellbimbóm, amire egy fájdalmas sóhaj szökött ki ajkaim közül. 
- Még... - nyöszörögtem, ő pedig megcsavarta párszor, ezzel folytatva izgatásom. Nem gondoltam volna, hogy a fájdalom, melyet szex közben okoznak, ennyire jó. Agyam elhomályosult, annyira, hogy egy szót sem tudtam felfogni a beszédből, amit Harry és telefonpartnere folytatott. Hátra vetett fejjel élveztem, ahogy lefelé halad bimbómtól, végig húzva ujjait köldökömön, egészen "V" vonalamig. Ott csipkedni kezdte bőröm, mire nyöszörögni kezdtem. Belenyúlt nadrágomba, simogatta érzékeny részem, de közben egyszer sem ért férfiasságomhoz, amitől szét tudtam volna robbanni. Feljebb löktem csípőm, oda akartam nyúlni, viszont a csuklómat szorító bilincs nem engedett. Morogtam, mire Hazza dörzsölni kezdte merevedésem. 
- Ah... - szökött ki a számból egy, az eddigieknél is nagyobb nyögés. Ajkamba harapva próbáltam visszafojtani kéjes hangjaim, miközben Hazza körkörösen masszírozta büszkeségem. 
- Hallani akarlak!! - markolt rá erősen. Összeszorított fogakkal fojtottam vissza nyögésem. - Azt mondtam, engedd ki!! - fogta szorosabbra férfiasságomon ujjait. - Ha nem teszel eleget kérésemnek, itt hagylak kikötözve, álló farokkal!! - mozgatta fel-le kezét, én pedig kiengedtem a torkomból feltörekvő nyögéseket. - Ezt már szeretem! - hajolt le hozzám egy csókra. Zihálva váltunk el egymástól, hosszas csókunk után.
- Igen, miért? - hallottam hangját, majd kinyitottam lehunyt szemeim. A kezében még mindig ott volt a telefon és valószínűleg, a vonal másik oldalán lévő személy, mindent hallott... Kellemetlenül éreztem magam, arcom lángba borult. - Hülye!! Nem fogom kihangosítani!! - nyomta ki a telefont, lerakva az éjjel szekrényre. - Zayn üdvözöl! - közölte huncut mosollyal arcán. Megforgattam szemeim, vörösben izzó arccal.
- Kapd be! Minek kellett felvenned?? - morogtam, mire lehajolt hozzám, elkapta egyik kezével torkom, de nem szorította meg erősen, mégis megijedtem. Másikkal hajamba túrt, hátrahúzva fejem, ami által még jobban hozzáfért nyakamhoz.
- Mit mondtál?! Szabad így beszélni az Uraddal?! Már elfelejtetted, hogy mi jár ezért? - húzta meg kicsit hajam, még mindig torkomat fogva. - Inkább használd másra azt a csinos kis szád! - csókolt ajkaimra, majd levette torkom szorító kezét, és kikapcsolta övét, lerángatva magáról a nadrágját és alsóját is. Feltérdelt, így szembe találtam magam merevedő férfiasságával. Előre lökte csípőjét szám felé, amit kinyitottam, bekapva, először csak a végét. Egyre beljebb tolta magát, én pedig nyelvemmel masszírozni kezdtem büszkeségét. Nyögései mélyről törtek fel, ahogy fogamat is hozzá tettem, végig karcolva érzékeny testrészét. Folytattam tevékenységem. Éreztem, hogy farka megrándul, de még mielőtt elélvezett volna, kihúzta magát számból. Lehajolt hozzám, megnyalva ajkaim, majd nyelvét számba dugta, vadul nekiesve enyémnek. - Mivel jó fiú voltál, elengedlek... - lihegte számba, miközben kikapcsolta a csuklómat szorító bilincset. Megdörzsöltem, kicsit elzsibbadt tagjaim. Láttam csuklómon a piros csíkot, melyet a bilincs okozott. Meg fog látszódni nyoma... Nem tudtam sokáig ezen agyalni, mivel Hazza hirtelen megfogott és hasamra fordított. Lábam közé furakodott, lerángatta rólam az utolsó két ruhadarabot, amire én is rásegítettem, aztán kezével hajamba túrt. Lefelé haladva, végig simított gerincem vonalán, egészen fenekemig, amibe belemarkolt. - Kikészítesz Lou! Annyira kívánlak! - hajolt rám egész testével, amitől forró, izzadt bőre enyémhez tapadt. Megharapta fülcimpámat, aztán tarkómra hintett egy csókot és onnan, nyelve hegyével nedves csíkot hagyva, vándorolt le, egészen bejáratomig. Meleg, nedves nyelvét, ki-be járatta nyílásomon, amibe beleremegett egész testem. Kéjes sikoltásaim belepték a szobát. Erős ujjaival fenekembe markolt, néha körmeivel karcolva meg bőröm.
- Ahh... - nyögtem, fejem a párnába fúrva, kezeimmel a lepedőt markolva. - Hazza...
- Uram!! - mondta erélyesen, rácsapva hátsómra.
- Uram... - nyöszörögtem, mire ismét csattant tenyere fenekemen. Fájdalmasan felszisszentem, összeszorítva ajkaim.
- Hangosabban!! - markolt combomba.
- URAM! - kiabáltam.
- Állj négykézlábra! - parancsolta, mire nagy nehezen felhúztam magam, ugyanis testem még mindig remegett a vágytól, amit előbbi tettével okozott nekem. Egy "hmm" volt a válasza, amitől zavarba jöttem. Furcsa volt ez a testhelyzet, kínosan éreztem magam, hogy Hazza teljes rálátást kap alfelemre. Megéreztem hátamra simuló testét, meleg leheletét, mely fülemet súrolta. Merevedése fenekemhez ért, amit lehunyt szemmel élveztem. Vágytam rá, azt akartam, hogy bennem legyen, hogy érezhessem őt. Fejem félre fordította, így váltottunk egy igazán kényelmetlen, mégis élvezhető csókot. Egyik kezével támaszkodott enyém mellett, aztán hirtelen belém hatolt. Fájdalmasan felnyögtem, ahogy egész hosszát belém vezette. Kezét összekulcsolta enyéimmel és lökött egyet. Megszorítottam ujjait, ezzel próbálva csökkenteni a kínzó fájdalmat. Nem hittem volna, hogy még mindig ennyire fáj, de Hazza mérete nem hétköznapi. Fejem hátra döntve fájdalmasan nyögtem minden egyes erőteljes, mélyre hatoló tolására. - Kié vagy? Akarom hallani azt az egy nevet! - lihegte mély hangján. Erőt kellett vennem magamon, hogy meg tudjak szólalni... Egy kis nyögés szaladt csak ki számon, semmi több. Erőteljeset lökött, mire hatalmasat nyögtem. - Halljam!! - járatta magát ki-be, közben pedig másik kezével alhasam karolta át.
- Harry! - lihegtem kikészülve. Kezeim már alig bírták tartani súlyom, annyira remegtek.
- Hangosabban, hogy hallja az egész szomszédság, ki dug téged! - nyalt bele fülembe, majd elemelkedett hátamról. Hirtelen fázni kezdtem, hiányzott melegséget adó teste. Csípőmet markolta meg, feléje lökve fenekem folytatta ritmusos tempóját. A fájdalom már megszűnt, helyette jóleső bizsergés járt végig. Fenekemre csapott, egy erőteljes lökést követően.
- HARRY STYLESÉ VAGYOK!!! - kiáltottam érzéki hangon.
- Ohh.. igen... - nyögdécselt Hazza, ki-be járatva magát bennem, simogatva alhasam. - Még... mondd, ki, hogy mit csinálok veled... - tette kezét fenekemre, felfelé haladva gerincem vonalán indult meg vele, egészen hajamig, amibe belemarkolt és meghúzta azt. Azt hittem menten felrobbanok, az érzés fantasztikus volt. Egyre mélyebben járt bennem, egyetlen pontot érve, amitől zihálni kezdtem, közeledve a csúcs felé.
- Keményen... dugsz.. - lihegtem, erőm nem volt már kiabálni.
- És élvezed... hogy uralkodok feletted? - nyöszörögte, egyik kezét belemélyesztve csípőmbe, a másikat pedig levezette férfiasságomra, kényeztetve azt.
- Iiiigen... imádom... - eresztettem le kezeim könyöklő pózba, fejem pedig a párnába dugtam. Hazza lökései gyorsabbá váltak, nyögései egyre mélyebbek, szinte hörgött. Az élvezet sebesen közeledett. Éreztem, ahogy a gyönyör növekszik bennem, és egy hatalmas nyögéssel elérve a csúcsot, élveztem el, Hazza szorító markában. Néhány lökéssel később, megremegett férfiassága, majd mélyről jövő morgással, nevemet nyögve élvezett el bennem. Karjaim nem bírták tovább súlyom, remegve csuklottak össze, amitől belepréselődtem a matracba. Hazza pedig rám dőlt. Hajamba túrta kezét, majd csókot hintett tarkómra, aztán lapockámra.
- Eszméleten vagy... - lihegte, meleg leheletével bőröm cirógatva. Elfordítottam fejem, hogy ne a párnába beszéljek.
- Te vagy az... - mosolyogtam, levegőért kapkodva. Odahajolt hozzám, csókot hintve ajkamra. Lassan kihúzta magát belőlem, és mellém gördült. Zölden káprázó szemeit, kékségembe fúrta. Felém hajolt, lágy, szeretetteljes csókban forrtunk össze. Levegőhiány miatt elvált tőlem, majd egy kósza tincset, mely homlokomra tapadt, eligazított.
- Remélem nem fájt... nem akartam rosszat... - húzta el száját, mire arcomra mosoly kúszott. Megcirógattam arcélét.
- Tökéletes volt. Élveztem minden percét. - fordultam oldalamra, kezét megkeresve, hogy összekulcsoljam ujjainkat. 

22 megjegyzés:

  1. huhh ez jajj mit írjak már.. :D Imádom annyira áááááááááá. :D meg vagyok most bolondulva. xd durva szex Imááááááááádooooooooom.. :D annyira jól le írtad nagyon ügyes vagy. és egyáltalán nem baj ha szünetelsz én bírok várni.!!! remélem rendben lesz veled minden. :) adok Dzsedi erőt (bocsi nem tudom h kell írni.) xd hmm mit írjak még. ? :D amúgy hány éves vagy. ?:) ja és igen. már rég meg akartalak kérni rá. csak féltem .. :D nem jelölsz be facebook-on? /bociszemek/ :D itt van. :)) https://www.facebook.com/moncsikah.balogh?ref=tn_tnmn (ha ismerősök vagyunk akk írj rám. :D ha nem akkor is írj rám. :D ja és még valami. :D lesz MÉG ilyesmi blogod.?? :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen, nagyon aranyos vagy! :3 Örülök, hogy sikerült jól megírnom, még, ha én nem is gondolom így... :) Köszönöm megértésedet, igyekszem hamar visszatérni, újult erővel, tele ötletekkel, boldogan :) Érzem az erőt, amit küldték! :3 ;)
      Nem árulhatom el korom, de annyit mondhatok, hogy idősebb vagyok mint bárki itt, sztem :) Sajnálom, de inkognitóban szeretnék maradni, és a rendes facebookom, csak annak adom meg, akit személyesen ismerek, kamu fiókom meg már nincs... De, twitteren meg lehet találni :) ha szeretnéd, akkor megadom :)
      Nem tudom, nem tervezem másik blogot, nincs ötletem, de még bármi lehet :)

      Törlés
  2. AZT A KIBASZOTT MINDENIT NEKI!!!!! EZ... EZ... ERRE MÁR NEM LEHET MIT ÍRNI! Most kikúrt gyorsan ver a szivem. Huh hogyan fogok lenyugodni?! Hát JESUS :D Miért imádlak ennyire? :3333333333333333 Mert fantasztikus vagy. Lassan odajutunk, hogy vehetsz nekem egy koporsót, mert szívtúlterhelésben meghalok :DD ez morbid XD HUH valamivel le kell nyugodnom... mély levegő...
    XD

    VálaszTörlés
  3. Ja és remélem hamar visszatérsz:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. XD Waáóó :D Ennyire?? :D Köszönöm, nagyon jól esik, hogy ilyen érzéseket tudok kiváltani belőled írásommal! :3 Nagyon aranyos vagy! :$ Jajjj, azért nehogy meghalj nekem!! ;) Remélem még élsz!! :D
      Igyekszem visszatérni :)

      Törlés
  4. Hát megkaptuk.... :DDD
    Úgy vártuk, annyit könyörögtünk, és végre itt van.
    Remek lett, mint az összes rész. Komolyan nem értem, mitől vannak kétségeid!?!?
    Pihenj nyugodtan, erre való a nyár, és hátha valahol egy nagy adag ihletbe botlasz!
    Most kivételesen nem írom, hogy siess a kövivel, de azért azt megjegyezném, hogy ez a rész fenomenális lett! Szerintem pont olyan, amilyet vártunk!!! És az, hogy Zayn belehallgatott a szeretkezésükbe, na az kiverte nálam a biztit. Ajjjj..... Királylány vagy , és kész!!!


    xxxBecca

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :D Köszönöm szépen, boldog vagyok, hogy tetszett! ;)
      Igyekszem kipihenni magam, remélve, azt, amit te írtál, hogy ihlet rohamom lesz, meg a problémáim is helyrerázódnak! :)
      "Pont olyan amilyet vártunk?" Waáóó :D Ennek nagyon de nagyon örülök! :3
      Zayn véletlen került bele, de jó ötlet volt, úgy látom :D
      Puszi :)

      Törlés
  5. Huhh...Egyszerüen huhh..Nem bírok megszólalni, annyira jó lett.:D Mi az, hogy jó?! Tökéletes.
    Wow. Woah. Omfg. Most aztán tènyleg megkaptuk.:D
    Nagyoooon tetszett, és tényleg nem értem, hogy mi a bajod az írásaiddal; szerintem csodásan írsz.:) De ha egy kis szünetet akarsz tartani, akkor tiszteletben tartom; végülis igen, erre van a nyári szünet, szóval nyugodtan pihend ki magad, ha így tartod jónak.
    Várunk vissza!:)
    Pusy: Naomi_Styles xxx

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen dicsérő szavaid, nagyon sokat jelentenek számomra! :3 Örülök, hogy ennyire bejött a rész! ;)
      Sosem hiszek magamban, ez a baj... :/
      Muszáj, össze kell szednem magam, hogy újult erővel, boldogan hozhassam a következő részeket :D
      Puszi :)

      Törlés
  6. DREAMY GIRLLL...... Uuuuuuuuuu...... WOOOOOWWWWW.... *---* ANNYIRA ZSENNIIIIIÁÁLIIIISS VAGY! HIHETETLEN! *------* Ez FANTASZTIKUS volt, bár mindig az!*----* Aaaaaaa..... Meg se tudok szolalni, BRUTALISAN JO LETTTT!!!! :3
    Csak, hogy tudd, azért írsz, mert FENOMENALISAN JÓ ír vagy! <3
    És hát igen a történeteid BORZALMASAN ZSENIÁLISAK(a te szavaiddal élve)! És én mindig itt leszek, és mindig olvasni foglak, bármennyi idő marad most ki! <3 Nagyon jó pihenést, jobbulást a gyönyörű lelkecskédnek! IMÁDLAK! :*
    Trilliárd puszi:
    Lilly( óriási rajongód) <3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :3 Köszönöm szépen, nagyon aranyos vagy! :3 El sem tudom mondani, mennyire sokat jelentenek szavaid! :$
      Boldog vagyok, hogy ennyire tetszett ez a rész is! ;)
      Köszönöm! :$ Igyekszem hamar feltöltődni, helyre jönni és boldogan, ihlettel telin visszatérni! ;)
      Puszi :)

      Törlés
  7. Te. szent. szűz. mária. nem. tudok. mit. mondani. egyszerűen. csak. wow... wow

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. XD Köszi, ezzel mindent elmondtál! :3 Örülök, hogy ennyire bejött! :D

      Törlés
  8. úristen omfg....wow.. wow ....IMÁDOM IMÁDOM IMÁDOM..egyszerűen nincsennek rá szavak.*o*
    ez áh..boccs de még mindig a hatása alatt vagyok.:3
    nos huh először is igen ez a rész tökéletes ahogy a többi.:) és lehetne egy kicsit több önbizalmad nagyon jól írsz tudod én már nagyon sok blogot olvastam és ez messze a legjobb...:3 már kb 3x olvastam el az egészet és nem tudom megunni.*-*
    remélem nem sokáig leszel távol...várunk vissza nagyon.<3 siess kérlek mert nélküled és a blog nélkül meghalok nekem nagyon sokat jelent.:) amikor olvasom teljesen kikapcsolok és ahw annyira jó ahogy írod átélem az egészet.:3
    u.i.: több önbizalom jah és imádunk MESTER..*--*
    jah és kellemes pihenést, küldöm az energiát.:p NAGYON VÁRUNK.*-*
    nah meg köszönjük hogy vagy nekünk és hogy megírtad(írod) ezt a CSODÁLATOS blogot.:3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon szépen köszönöm, annyira aranyos vagy! :3 Megmondom őszintén, könnyet csaltál szemembe... Nem tudom elégszer megköszönni, amiért itt vagy, olvasol és ilyen kedves szavakkal illeted írásom! :') Boldog vagyok, hogy ilyen hatást tudtam kiváltani belőled! :) Wáó, ez hihetetlen, hogy ennyiszer elolvastad már! Te jó ég! :$
      Sajnos az önbizalom az nincs meg nálam...
      Én is imádlak téged! :3 Igyekszem hamar jönni :) Érzem az energiát, amiért nagyon hálás vagyok! :3
      Én köszönöm, hogy itt vagy/vagytok nekem! :$ :')

      Törlés
  9. mi
    wut
    wut?
    MIIIIIIIIIIIIIIIIIIII
    PAWOEIUEFSDU3SOAOIR4F7R47743628TDOSAHFFREWAIIO49835RE4WWDELPGOIBUT E8Ö3FDDG WEG8

    VálaszTörlés
  10. Viki Stylinson XD2014. június 28. 23:46

    Szia!
    Vagy én vagyok szerencsétlen és vak XD Vagy tényleg nincs kint az email címed...
    Meg tudnád adni? Oda szeretnék neked írni valamit, nem szeretném a nagy közönség előtt kifejteni a mondandómat, annál egy kicsit személyesebb :D :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!
      Nem vagy vak, nincs kint! :D Nem akarom közzé tenni, mert nem szeretném, ha mindenki irkálna, vagy netán olyanok, akik nem igazán kedvelik az ilyen történeteket...
      Ha megadod a címed, akkor írok neked, de nem akarom ide kiírni, bocsi :/

      Törlés
    2. Igen, el lehet távolítani :)

      Törlés