2014. június 22., vasárnap

76.rész


Drágaszágaim! 

Köszönöm a kedves, dicsérő szavakat, tetszikeket, a chatben írtakat meg a feliratkozókat is! :3 Nem tudom elégszer meghálálni, hogy itt vagytok velem és olvassátok írásomat! ;)
Kérlek szépen, ne öljetek meg a vége miatt!!! :D Sajnálom!! (tudom szemét vagyok) De, ígérem, hamar lesz kövi! ;)
Ésssssss van egy fantasztikus hírem, már van blogja a Sinisternek, csak még nincs nagyon semmi rajta! Ma este igyekszem kicsit átalakítani, de aki akar az feliratkozhat, és ha minden igaz, akkor nemsokára jön az első rész is! (ha minden jól megy) Várunk szeretettel benneteket, Samatha Smith-el! :3
Itt a link ->Sinister 
Jó olvasást!

Dreamy Girl


Louis

- Biztos akarod, Lou? Még visszavonhatod! - mondta, miközben ajkaim súrolta fogával. Hogy biztos vagyok-e benne? Nem! Nem vagyok, mégis megteszem, mert vágyom rá, tudni akarom milyen. Akartam, mégis a félelem ott bujkált bennem. Mi lesz, ha fájni fog? Mi lesz, ha béna leszek? Magamba szívtam a levegőt, majd lassan kifújtam.
- A-akarom, csak...félek... - hajtottam le fejem szégyenemben. Jó volt kimondani, mégis teljesen hülyének éreztem magam. Hazza állam alá nyúlt, óvatosan felemelte, ezzel kényszerítve, hogy gyönyörű zöld íriszeibe nézzek. Arcán mosoly játszott, ahogy engem fürkészett.
- Tudod mit?! Legyen valami szavunk, oké? - kérdezte.
- Szavunk? - kérdeztem vissza, értetlenül. Lehet gáz, de nem volt fogalmam róla, hogy ez mit akar jelenteni, meg amúgy se tudtam odafigyelni, mert agyam teljesen máshol járt. Felkuncogott értetlen arcom láttán.
- Hogy te milyen imádni való vagy! - puszilt orrom hegyére, amitől elmosolyodtam, ugyanis csiklandozott. Elmondta, hogy miről is van szó, nekem pedig égett a fejem. Persze, hogy tudtam mit jelent ez a dolog, csak akkor, abban a pillanatban lefagytam.
- Jaa, tudom. - hatott belém a felismerés. Hallottam már erről, de engem nem érdekelt, mivel nem volt kivel kipróbálnom, meg akkor még álmomban sem gondoltam volna, hogy meg fogom tenni valaha is. 
- Mi legyen az? - kérdezte. Erősen gondolkodtam válaszomon.
- Nem lenne elég, ha annyit mondanék, hogy állj le?! - néztem szemeibe, melyek szeretetteljesen csillogtak, enyéimbe fúródva. 
- Nekem oké! Akkor? Készen állsz, kis tigris? - hajolt számra megharapva alsó ajkam. Bólintottam, mosolya pedig hatalmasra nőtt. - Játszunk valamit. Ezen az éjszakán, te vagy a szolga, én az uraság. Azt teszed, amit mondok, nem ellenkezhetsz! Megértetted? - kérdezte erélyesebb hangon. Kicsit megijedtem erős hanghordozásán. Gondolom, már ez is a játék része... Félénken bólintottam, mire az egyik kezével a falba csapott, fejem mellett. Összehúztam magam tettére.
- Azt kérdeztem, értetted?? 
- I-igen... - dadogtam alig hallhatóan. 
- Igen, Uram! És, hangosabban, ha lehetne!! - ütött ismét a falba. Nagyot nyeltem. Ennyire azért nem gondoltam, hogy durva lesz. De, hát mire számítottam, hogy majd piros pacsizunk?! Benne van a nevében, durva szex... Idióta... - ráztam meg fejem. Viszont, Hazza nem bántana, ugye? Nyugtatgattam magam, amennyire csak tudtam. - Halljam!! - zökkentett ki szigorú hangja gondolataimból.
- Igen, Uram! - mondtam, olyan erélyesen, ahogy csak tudtam. Bár szerintem elég silányra sikeredett... Elkapta állkapcsom, majd megszorította, ezáltal szám csücsörítő formát vett fel. - Itt döngöljelek a falba, vagy megteszi az ágy is? - suttogta, majd elengedte állkapcsom, válaszomra várva. Oldalamra vezette hatalmas tenyerét, végig simítva egészen derekamig, amit szorosan megmarkolt. Erőt vettem magamon, hajába túrtam, erősen megkapaszkodva tincseiben, majd meghúztam, ezzel kicsit hátradöntve fejét. Felnyögött, én pedig megijedtem, de mindig mondogattam magamban, ez csak játék, és nekem is játszanom kell.
- Ne csak a szád járjon, hanem csinálj is már valamit!! - szorítottam göndör fürtjeit. Elkapta csuklóm, ezzel lefejtve hajáról kezem. Erőteljesen a falnak nyomott, amitől fájdalmas nyöszörgés hagyta el számat. 
- Hogy mersze, így viselkedni, te szolga! Ezért büntetés jár!! - ragadta meg vállam, és egy gyors mozdulattal megfordított. Tenyerem a falnak támasztottam, Hazza pedig teljes testével nekem feszült, belepréselve a kemény falba. Meleg lehelete fülem csiklandozta, mire libabőr futott végig hátamon. Ágyékát fenekemnek dörzsölte, halk nyögést kiváltva mindkettőnkből. Keze hátamon siklott végig, gerincem vonalán, majd fenekemnél állapodott meg. Félig letolta nadrágom és alsóm is. Megsimogatta meztelen hátsóm. 
- Hm... harapni való... - markolt bele erősen, mire felnyögtem. A tudatra, hogy mögöttem van, látja meztelen alfelem, zavarba estem és éreztem, ahogy lángol arcom. Érintése megszűnt, amit egy fájdalmas csattanás váltott fel.
- Áá! - szökött ki a számból egy fájdalmas nyögés, ahogy tenyere nyomán égett bőröm. Ezt még háromszor megismételt, aztán megmarkolta sajgó hátsóm. 
- Próbálkozol még?? - morogta fülembe, még mindig fenekem szorítva. Felszisszentem erős fogására.
- Nem! Értettem, Uram! - mondtam, homlokom a falnak döntve. 
- Jó fiú! - markolt hajamba, kicsit oldalra húzva fejem, hogy jobban hozzáférjen nyakamhoz. Erősen megszívta érzékeny bőröm, miközben férfiasságát, csupasz alfelemhez nyomta. Éreztem, hogy merev, akárcsak én. A félelem még mindig bennem volt, akár mennyire is szerettem volna elűzni magamból. Sóhajok sorozata tört fel torkomból, ahogy kezével pólóm alá nyúlt, alhasam cirógatva, néha érintve férfiasságomat nadrágon keresztül. Nyakam kényeztetését befejezve maga felé fordított. Levegővétele szapora volt, tekintete elhomályosult a vágytól, ajkán pedig kaján vigyor ült. Fel se tudtam eszmélni, olyan hirtelen kapott ölébe. Lábaim csípője köré fontam, míg szemeit fürkésztem, miközben felfelé haladtunk a lépcsőn. Mosolya szeretetteljessé vált. Rám kacsintott, amitől kicsit megenyhült idegességem. Tudtam, hogy Hazza még mindig Hazza, és akármennyire is durva, nem tenne olyat, ami nekem nem tetszene. Berúgva lávával az ajtót, sietve ment az ágyhoz, melynek szélére ültetett. Elém állt, majd durva csókba forrtunk össze. Nyelvével végig simította enyémet, mire szájába nyögtem. Beült ölembe, hajamba túrt, lassan mozogni kezdett, előre-hátra lökve csípőjét. Egymás szájába lihegtünk. Testem felforrósodott, elmém elhomályosult az élvezettől, ami folytonos izgatásának köszönhetően egyre fokozódott. Alhasamba különös bizsergést éreztem, szívem pedig szaporábban vert, mint valaha. Hazza elhajolt tőlem, majd lemászott rólam, elsétálva tőlem a szekrényhez lépett.  Morogtam egyet, a hiánya miatt, ami elviselhetetlen volt. Érezni akartam forró bőrét, mámoros, vad csókját és érintéseit, mellyel az őrületbe kerget.
- Hazza... - álltam fel, mert már nem bírtam tovább. Ahogy felém fordult, mérgesen nézett rám.
- Ülj vissza!! - parancsolta erélyesen.
- De...
- Azt! Mondtam! Ülj! Vissza! - mutatott összevont szemöldökkel az ágyra. - Vagy szeretnél újabb tenyér foltot a fenekedre? - nyalta meg száját, mire visszaültem, és csendben vártam mit is fog tenni. Önelégült mosollyal nézte végig tettem. - Vedd le a felsőd! - állt elém. A póló szegélyéhez nyúltam, hogy lerántsam magamról, de Hazza megállított. - Lassan! - csigalassúsággal húztam le, majd neki dobtam, ő pedig elkapta és nagyot szippantott bele, behunyt szemmel, miközben halk sóhaj hagyta el száját. Felkuncogtam. Miután végzett, ledobta a padlóra. Ő is megszabadult a felső testét takaró anyagtól, nagy örömre. Beharapott alsó ajkakkal figyeltem tettét. Elhajította pólóját. Végig mértem izmoktól dagadó mellkasát, kicsit látható kockáit, majd előre akartam nyúlni, hogy megsimogassam, de elkapta csuklóm. - Mit mondtam?? - kérdezte durván. - Azt teszed, amit mondok!! - húzott fel, úgy, hogy szinte neki estem meztelen testének. - Tedd hátra kezeid! - összevont szemöldökkel néztem rá, majd mikor láttam, hogy kezd ideges lenni, hátra raktam kezeim. Elővette a bilincset, hátranyúlt csuklómhoz, így meztelen felsőteste enyémnek nyomódott, amitől felsóhajtottam. Szuszogása fülembe, libabőrt indított el rajtam. Csattant a bilincs a csuklómon, ezzel megakadályozva abban, hogy bármit is tegyek. A félelem ismét felerősödött bennem, tudva, semmi esélyes már a menekülésre. - Most pedig... - nyalt bele fülembe, amitől megremegett testem. - Semmi kéz, csak nyelv! - nyalt végig fülem tövétől kulcscsontomig. Nyöszörögve élveztem kényeztetését. Akartam még, vágytam arra, hogy végignyalja testem minden egyes porcikáját. De, megállt tettében. Lihegve nézett szemeimbe. Akárcsak én, ő is kész voltam már. - Hajrá! - tárta szét karjait, egy önelégült mosollyal arcán. - Kényeztesd Urad! - lépett közelebb, ajkait durván enyémnek nyomva. Ajkától lefelé haladva, torkán át, nyaltam végig, egészen mellkasáig, ahol mellbimbóit kezdtem kényeztetni. Haraptam, kicsit erősebben a kelleténél, mire fájdalmasan felnyögött, hajamba markolva. - Ez az! - nyöszörgött. - Csak durván, kis tigris! - nevetett fel. Folytattam tovább kényeztetését, hol az egyik, hol a másik bimbóját vettem számba. Nyelvemmel köröztem, megszívtam. Hajamba turkáló kezével, lejjebb nyomta fejemet, ezzel jelezve, mit is szeretne. Hasát csókolgattam, aztán "V" vonalát harapdáltam, majd egy elég szép piros foltot hagytam bőrén, erős szívásomnak köszönhetően. - Ahh... Eszméletlen vagy! - zihált, éreztem hasa mozgásán és hanghordozásán. Lejjebb tolt, és mivel nem tudtam kezem használni, így nadrágon keresztül haraptam bele alsójába, amitől egy eddigieknél nagyobb nyögés szakadt fel torkából. Elmosolyodtam. Hol erősebb, hol gyengébb harapásokkal kényeztettem odalent. Hajamnál fogva húzott fel, ami kicsit fájt, de nem bántam, egyre jobban kezdtem élvezni ezt a dolgot, holott még mindig nem tűnt el gyomromból a görcsös érzés. Megcsókolt, szenvedélyes táncba hívta nyelvem, majd hátamat simogatta, néha körmét is hozzáadva, ezzel csíkokat húzva bőrömön. - Jó fiú! - suttogta számba, miközben levette egyik csuklómról a bilincset. Azonnal hajába túrtam, még mindig ajkaira tapadva. - Hé! - állított le. Nagyot sóhajtottam. Szörnyű volt kínzása... Mosolya hatalmasra nőtt, ahogy lassan, ledöntött az ágyra. Derekamnál fogva megemelt, így feljebb csúsztatva, egészen a párnákig. Ajkamat vette célzásba, miközben kezemért nyúlt, és csak akkor eszméltem fel, mikor már csattant a bilincs. Ezzel odaszögezett az ágyhoz, én pedig alatta feküdtem, teljesen kiszolgáltatottá válva...

25 megjegyzés:

  1. Imádom Imádom Imádom Imádom Imádom Imádom.!!!!!!!!!! :D annyira jó lett ez a rész. nagyon aranyosak még így is. remélem azért Hazza nem lesz nagyon durva vele.!! :D gonosz vagy h itt hagytad abba. :D siess a kövi résszel. !! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen, boldog vagyok, hogy tetszett! :D Bocsánat, de muszáj volt itt abbahagyni :/
      Próbálok sietni! ;)

      Törlés
  2. Woah, ez a rész...omfg.
    Eszméletlen lett. Igaz, minden rész után ezt gondolom; de ami tény, az tény.:P
    Úristen. Ezt hajtogattam egész végig; hol magamba, hol néha hangosan is...Jézusom.

    Bocsi, kicsit le kell még csillapodnom....
    Szóval.
    Csodálatos lett, és tényleg gonosz vagy, hogy itt hagytad abba!:P Vérbeli író vagy, mindig a legjobb résznél hagyod abba.:D
    Hamar hozd a kövit!
    Pusy: Naomi_Styles xxx

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :D Köszönöm, próbáltam beleadni mindent, de a neheze még csak most jön! :) Örülök, hogy ilyen hatást tudtam kiváltani belőled! .3
      Bocsi :/ Igyekszem ;)

      Törlés
  3. OH JESUS!
    EZ KIBASZOTTUL KIRÁLY!!!!!!!!!!!!
    Nem sokszor mutatom a perverz mosolyom, de miközben olvastam éreztem ahogyan az a fajta vigyorom bújik elő :D :3 Haha
    Ahh olyan FANTASZTIKUS!!!!!!!!!
    Nem tudok vele betelni :D Hamar kell az új rész :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. XD Köszönöm szépen! :) Próbáltam mindent beleadni! :)
      Örülök, hogy előhoztam "perverz mosolyod" :D
      Igyekszem :)

      Törlés
  4. Gyorsaaaaaaan kövit imádtam annyira cukik úristen :3

    VálaszTörlés
  5. Te meg akarsz ölni..én ebben biztos vagyok!!:) imádtam imádtam imádtam és imádtam / még most is imádom ezt a rész. Nagyon gyorsan hozd a kövit!!!:D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. XD Bocsi :/ Köszönöm, örülök, hogy ennyire bejött! :D
      Próbálok sietni! :)

      Törlés
  6. szerintem egy ilyen részt itt abbahagyni illegális. Komolyan mondom, ezt büntetni kellene. Hogy a francos rákba hagyhattad pont. itt ABBA? HOOOOOGY? MIÉÉÉÉRT? ÁÁÁÁÁÁÁ!
    Jesszus, kezdek megőrülni.Szóóóóóóóval, imádom, imádlak, k.rva jó, a legjobb,l váááá! Szóval nagyon jó lett. :D
    Egész végig az a tipikus perverz vigyor ült a fejemen. :D
    Nagyon jó lett és KÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉRLEEEK PONT INNEN FOLYTATVA A KÖVIBEN HOZD HAMAR A RÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉSZT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Puszillak és ölellek! *u* xoxoxoxo
    Reni

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ja, és meglepi nálam. ;)
      http://harryandlouisaretogether.blogspot.hu/2014/06/1-dij.html

      Törlés
    2. XD Bocsi, muszáj volt itt abbahagyni...:/ :) Köszönöm szépen, boldog vagyok, hogy ennyire tetszett ez a rész! :D ;) Innen lesz folytatva, és sietek vele, ahogy csak tudok! ;)

      Köszönöm szépen a díjat, amint lesz időm kirakom! :3

      Törlés
  7. Úristen úristen ÚRISTENNNN...... OHH MYYY GODD! Vaaaaaaaaa.... *---* TE JÓ ÉGGGG!!!
    Ha nem imádnálak ennyire és nem lennél ENNYIRE ZSENIÁLIS, mist biztos haragudnék rád, de így....
    De most úgy vagyok vele, hogy bármennyit képes lennék azért várni, hogy ennek a folytatását olvashassam! HIHETETLEN ZSENIÁLIS VAGY! *----* IMÁDLAK! :3
    xoxo Lilly

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. XD Köszönöm szépen, nagyon boldog vagyok, hogy ennyire elnyerte tetszésed! :3
      De aranyos vagy, igyekszem sietni! ;)
      :$

      Törlés
  8. Nem tudnal segiteni?
    az Ethan és Carter könyvet szeretném olvasni te nincs lehetőségem megvenni, vagy megrendelni, nem tudnal valami online oldalt ahol olvasható vagy letölthető formaban fent van? előre is köszönöm a választ.
    XoX.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szívesen segítettem volna, de már a másik blogban Mariann leírta, hogy honnan tudod leszedni :) Jó olvasást hozzá, én imádtam/imádom! :3

      Törlés
  9. Megnyugodhatsz, életben hagylak!! :)) Sőt, azt hiszem elkezdem kifaragni a mellszobrodat.
    Tökéletesen elégedett vagyok, és hálás. Pont olyan lett, amilyet vártam, és az, hogy a folytatásra várni kell, csak izgalmasabbá teszi a dolgot.
    Szuper lett! Mivel azt írtad, gyorsan hozod a kövit, addig csak kibírom féllábon is. Ja és jó lett a Sinister nyitólapja!! :) Attól is ki fognak feküdni itt páran ;)

    Sok sok puszi <3 Becca

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Megnyugodtam! :D Wáóó, ilyet se mondtak még nekem! :3
      Köszönöm szépen, nagyon sokat jelentenek szavaid, hiszen a kedvenc írónőim közé tartozol! :$
      Örülök, hogy tetszik! :D Igen, ahogy én is! :D (most már tudom XD)
      Puszi :)

      Törlés
  10. egy kérés mikor lesz új rész ???
    és ne öljünk meg te normális vagy ilyenkor abbahagyni ??? te nem érzed hogy mi majd meghalunk az izgalomtól mert te írod a sztorit és tudod mi lesz benne ! a fantáziád irigylésre méltó mostantól nekem te leszel az "Uram" Kérésed számomra parancs ! ez valami eszméletlen olyan csodásan írsz hogy az valami nem tudom de át lehet élni a történetet *----* olyan hülye megfogalmazásaim vannak nagyon várom a kövit siess a sinisterre is mindig a horror jut eszembe kár volt megnézni,,,,, és az oneshot-ra is Siess/Siessetek a részekkel !
    Lilla xx

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igyekszem hozni, csak hát nem könnyű rész...
      Bocsi... :/ Azért hagyjatok meg, mert nem lesz kövi, ha kinyírtok :D
      Ohh, köszönöm szépen, ez nagyon sokat jelent nekem, most boldog vagyok! :3
      Igyekszem mindegyikkel;)

      Törlés
  11. Cööööh. HOGY MERED TE ITT ABBAHAGYNI?:OOO HAMAR KÖVIT, IMÁDTAM!!!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Bocsi, muszáj volt... :/ Köszönöm szépen, sietek vele! :)

      Törlés
  12. Az elején szétröhögtem magam :D aztán már nagyon izgalmas volt!!! Várom a következőt, csak ügyesen!! Így tovább!! :)
    Puszi: Szilvi :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. XD Örülök, hogy ennyire tetszett! :D Igyekszem sietni vele! ;) Köszönöm :3

      Törlés