2014. június 5., csütörtök

72.rész


Sziasztok!

Köszönöm szépen az új feliratkozókat, a tetszikeket és a sok kedves kommentet, meg a chatben kapott véleményeket is! :D
Nem mondok semmit erről a részről, majd ti eldöntitek, hogy tetszett-e vagy sem! :)
Nem is húzom tovább, jó olvasását!

Dreamy Girl


Louis

Ott álltam az ajtóban, föld-begyökeredzett lábakkal. Zayn ugyanazt csinálta, mint álmomban, mosolygott és tetőtől talpig végigmért, ezzel zavarba hozva engem, de mikor beljebb lépett, a vér is megfagyott ereimben.
- Nem akarsz felvenni valamit? - kérdezte hatalmas vigyorral arcán. Mielőtt lenéztem volna, becsuktam a szemeim, azon imádkozva, hogy ne a piros tanga legyen rajtam. Lassan nyitottam ki szemeim, majd mikor megláttam, hogy egy póló és egy szűk alsó van rajtam, kicsit megnyugodtam. Kuncogása, arra késztetett, hogy megragadjam pólóm szegélyét, amit lefelé húzogattam, hogy takarjam férfiasságom. - Leteperlek, ha így flangálsz előttem! - huncut mosollyal lépett még közelebb, én pedig hátráltam. - Főleg, hogy ha kanos vagyok! - harapta be száját, miközben hangosan felnevetett. Valahogy nem tudtam vele nevetni...
- Hé!! - hallottam meg megmentőm hangját. - El a kezekkel, ő az enyém! - ugrottam meg, mikor hátam mögé ért, karjaival átölelt, és hatalmas tenyereit hasamon pihentette, fejét pedig vállamra helyezte. - Hacsak.. - puszilt nyakamba mosolyogva. - nem osztozunk... - harapott bele fülcimpámba, ami ebben a szituációban nem igen tudott kiváltani belőlem, semmilyen jóleső érzést, mivel valahogy szavai jobban lekötötték figyelmem. Ijedten figyeltem Zaynt, aki fel-le mozgatva szemöldökét lépett igen közel hozzám. Már-már betolakodott az intim szférámba, ahova nem igazán engedek senki, Hazzán kívül.
- Mit szólsz hozzá, Louis? - kacsintott rám, mire ki akartam szabadulni Szerelmem szorító karjai közül. Nem engedett, csak jót nevettek próbálkozásomon.
- Hagyjatok! - tiltakoztam. - Szálljatok már le rólam! - mérgelődtem. Elegem volt már ebből, mindig engem kellett szívtani. Nem tudom miért jó ez nekik...
- Nyugi! - csókolt nyakamba Hazza. - Csak vicceltünk, tudod jól, hogy nem engedném, hogy bárki is hozzád érjen rajtam kívül! - simogatta alhasam, majd egyre feljebb vándorolt, egészen mellkasomig.
- Na jó, fejezzétek be, mert még beindulok rátok! - takarta el szemeit, mire nekem is nevetni támadt kedvem. Mielőtt felmentünk átöltözni, Zayn közölte velünk, hogy ő is elkísér minket a bútor boltba. Nagyon meglepődtem kijelentésén. Egy kicsit zavart, de miután rájöttem, hogy az álmom nem lesz soha valóság, így könnyebb volt egy térben meglenni vele. Beültünk az autóba és elindultunk. Harry úgy döntött, hogy átmegyünk a másik városba, mert ott sokkal több - szerinte - a választék. Nekem mindegy volt, csak legyen újra ágyam.
- Amúgy milyen bútort vesztek? - kérdezte érdeklődve a hátsó ülésről Zayn. Szerelmem felém sandított, huncut mosoly ült arcán, amiről rögtön tudtam, hogy valami, számomra igazán kínos dolgot fog közölni. Még mielőtt megszólhattam volna, hogy ez nem igaz, már bele is kezdett mondandójába.
- Ó, háát, tudod... - vigyorgott - a kis tigris - nézett rám - beindult tegnap este és széttört alattunk az ágy. - nevetett fel, mire Zayn is. Arcom téglavörössé vált, éreztem, hogy szinte lángol. - Ugye, édes? - simította meg combom hatalmas tenyerével, majd belemarkolt kicsit. Mérges pillantást vetettem felé, és levettem kezét combomról. Értetlen arccal nézet rám, én pedig morcosan, karba font kezekkel, figyeltem az utat.
- Jaaa, szóval ezért kellett a bilincs, te kis huncut! - kuncogott Zayn. - Nem is gondoltam volna, hogy bedurvulsz, Louis. - na itt már végképp betelt a pohár, mérgesen hátra fordultam és el akartam kapni karját, de elhúzta, a biztonsági öv meg nem engedett tovább.
- Megígérted, hogy tartod a szád!! - akadtam ki. - Kapd be!! - hadonásztam, hátha el tudom kapni, viszont annyira behúzta magát, hogy kezeim nem értek el odáig. Épp ki akartam kapcsolni az övet, mikor Hazza elkapta csuklóm.
- Nyugi kis tigris! - tolt vissza az ülésbe. - Imádom mikor ilyen harcias vagy, de ne itt, inkább az ágyban! - mosolygott rám, mire megforgattam szemeim és durcásan összefont karokkal süppedtem bele az ülésbe. - Amúgy meg, mikor megláttam a bilincset, azonnal tudtam, hogy kié... - tette tenyerét ismételten combomra, csak egy kicsit feljebb, mint az előbb.
- De akkor is... - suttogtam magam elé sértődötten. Nem tudom, hogy meghallották-e, de nem is érdekelt. Egy ideig csendben ültem ott, hallgatva Harryék beszélgetését. Folyton felém pillantott, és kezeit, amikor csak tudta - piros lámpáknál, dugóknál - combomra helyezte, majd megmarkolta, hogy figyeljek rá. Nem törődtem velem kifelé bámultam, figyelve az elsuhanó tájat. Kis idő múlva megszólaltam, ugyanis nem bírtam tovább.
- Minek is köszönhetjük látogatásod? - fordultam hátra.
- Nem látogathatom meg csak úgy a drága, rég látott barátaimat?! - megforgattam szemeim, majd előre fordultam.
- Nagyon örülünk neki... - mondtam cinikus hangon, mire Harry ajkai felfelé görbültek.
- Amúgy meg, meg akartalak hívni benneteket egy kis esti kikapcsolódásra. Van egy helység, ahol van pia, zene, bowling, billiárd meg játékgépek. Örülnék, ha velem tartanátok! Na? - hajolt előre, a két ülés között hol Harryre, hol rám pillantva, várva válaszunk. A buliktól valahogy elment a kedvem, nem mintha eddig szerettem volna... Hazza azonnal beleegyezett, de csak úgy, ha én is megyek. Zayn a fülem mellett könyörgött, bocsánatot is kért az iménti jelenet miatt. Kicsit húztam az agyát, aztán csak beadtam derekam. Majd hozzá tettem, hogy egy feltételem van, mégpedig az, hogy egyikőnk se iszik. Na, ezzel sikerült kirobbantom a háborút... Egészen a bútor boltig hallgatnom kellett, érveit és szitkozódását, majd könyörgését. Megmondom őszintén, tetszett, hogy így kínozhatom. Végül, arra jutottunk, a nagy vitában, hogy Zayn, annyit iszik amennyit akar, Harry pedig csak egy, maximum kettő pohárral. Én persze nem fogok, elég rossz tapasztalataim vannak e téren... Kiszálltunk az autóból, miután leállította a motor. Hazza mellém lépett és átkarolt. Köszöntünk, majd elkezdtük nézegetni az ágyakat. Mindegyik iszonyat drága volt, ezért körbenéztem egy másik részlegnél, ahol kedvezőbb árak fogattak.
- Lou! - hallottam meg Hazza hangját. - Találtam egyet, gyere ide! - boldogan siettem hozzá. - Na? Milyen? - mutatott az igencsak modern, kicsit alacsonyabb fekvésű, sötét barna keretű ágyra. Nagyon tetszett, de mikor megláttam az árát, azonnal tudtam, hogy nem ez lesz az igazi, sajnos...
- Túl drága! De amott vannak olcsóbbak! - mutattam arra, ahonnan jöttem.
- Én fizetem!
- Nem! - vágtam rá azonnal. - Nem vehetsz meg mindent nekem!! Így is már annyi mindent adtál nekem!
- De te a legjobba érdemled! - ragadott meg csípőmnél fogva, hogy magához húzzon. Ajkaink pár centire voltak egymástól.
- Nem! Nem fogsz meggyőzni! Olcsó ágy és kész! - szedtem le kezeit derekamról.
- Akkor felezünk! Ez egy stabil ágy, meg szép is és tovább fogja bírni, mint az az olcsó szar! - magyarázta komolyan. Zayn zavarta meg beszélgetésünket, egy fiatal hölggyel az oldalán.
- Hoztam segítséget, majd ő megmondja melyik ágy a legjobb! - néztem a lány, aki kicsit zavarban volt. Harry pedig ezt ki is használta, és szívdöglesztő mosolyt villantott felé. Idegesen szívtam be a levegőt. A fiatal eladónő elkezdett magyarázni, mindvégig Hazzát fürkészve. Kezdtem nem kicsit féltékeny lenni... Szerelmem meg direkt adta alá a lovat. Képes ilyen helyzetbe hozni. Morcoskodtam magamban, de szerintem arcomra is kiült, mert ilyenkor nem tudok természetesen mosolyogni.
- És mondja, kérem, - eszméltem fel mély hangjára. - kibírja a folytonos ágytornát? - azt hittem menten elsüllyedek mikor elértek hozzám szavai. Arcom lesütöttem és éreztem, hogy ismételten vörössé válik. Nem hiszem el... Ez most komoly?? Ettől már nem történhet rosszabb, ugye?? Rávettem magam, hogy szemeibe nézzek és próbáltam tudtára adni jelzésekkel, hogy fejezze be, de ő direkt folytatta. - Tudja a párom elég durva az ágyban, és az előzőt is sikerült összetörnünk! - arcom tenyerembe temettem, nem akartam látni senki arcát, főleg nem az eladónőjét. Hangját viszont hallottam, amiből egyből észre lehetett venni zavartságát, ugyanis összevissza makogott. Kezdtem sajnálni szegényt... Ölelő karokat éreztem meg testemen, mire felnéztem. - Ugye, édes? - puszilt arcomra. A lány egy zavarodott mosollyal nézett minket, majd kedvesen elnézést kért, és elment. Zayn sírva röhögött mellettünk.
- Akkora egy seggfej vagy! - ütöttem mellkasába. - Vegyük meg és húzzunk innen! - indultam meg a pulthoz. Mindent elintéztünk, szerencsére kiszállítják, a címünkre, így ezzel már nem kell foglalkozunk. Hazza elnézést kért az iménti jelenete miatt, elmondta, hogy csak engem akart megviccelni. Ezt még nagyon megbánja.. Elfelejtheti egy időre az ágytornát, az biztos. A lány kedvesen felkuncogott, és mondta, hogy semmi baj, csak elsőre kicsit kínos volt. Most viszont jót nevetett. Elköszöntünk, aztán kilépve a boltból Hazza belém karolt.
- Hagyjál, ehhez most semmi kedvem! Menj és ölelgesd a csajodat! - toltam el magamtól, és siető léptekkel mentem a kocsihoz, amely szerencsére nyitva volt. Morcosan behuppantam az anyós ülésre. Harry is beült, de Zayn nem. Figyeltem, ahogy odamegy valakihez és beszélgetésbe elegyednek. Éreztem, ahogy Hazza keze combomra simul. Nem néztem felé, hanem tovább bámultam Zaynt és a srácot, akivel leállt csevegni.
- Lou... ne mérgelődj már, tudod, hogy viccelődtem... - mondta halkan, közben keze combomon járt fel alá. - Imádom, látni, arcod, mikor zavarban vagy, olyankor annyira aranyos vagy. Kérlek, ne haragudj, nézz rám. - könyörgött, mire sóhajtva felé fordultam. Arcán apró mosoly jelent meg, szemei pedig felcsillantak. Komor tekintettel figyeltem őt, de nem bírtam sokáig, ugyanis olyan fejeket vágott, hogy nehezen bírtam ki mosoly nélkül.
- Utálom, amiért nem tudok rád haragudni! - vigyorogtam, majd arca enyémhez közeledett, én viszont elhúzódtam tőle.
- Nem kapok csókot?? - biggyesztette le ajkait. Megráztam nemlegesen a fejem, de őt ez nem zavarta, előrébb hajolt és mikor lecsuktam szemeim, hiába vártam édes, puha ajkait, mivel nem jöttek.
- A kurva életbe! - káromkodott, amire szemeim is kinyíltak. Láttam, hogy vállam felett, idegesen néz kifelé az ablakon. Elhajolt tőlem és a kormányt kezdte szorongatni. Tekintetem abba az irányba vezettem, ahová az övéi is tévedtek. Csak Zaynt láttam még mindig azzal a sráccal. Nem értettem mi történik...

Ui: Kiraktam egy szavazást, szeretném, ha szavaznátok! :D Arról lenne szó, hogy szeretnétek-e Niall életét is követni vagy maradjak Larrynél?  Előre is köszönöm! :D

22 megjegyzés:

  1. jó lett hazza kis huncut :$ amúgy szavazás pipa :D

    VálaszTörlés
  2. Jajj, de jó! Egyem meg őket :3 Kiváncsi vagyok mi történt :o

    Mariann:)
    Most lusta voltam belépni a bloggerba:D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi szépen, bár szerintem nem lett jó... :/ :) A köviben kiderül, amit nem tudom mikor hozok, de próbálok igyekezni :)
      Semmi baj :D

      Törlés
  3. Ohh.. imadtam!!! *-* annyira aranyos Louii.. :3 no meg Hazza!! *-* de ohh.. nagy galibatverzek.. o.o ki az a srac?! :O
    es szerintem.lehet benne Niall is.. :D
    nagzon profi vagz mester!!! <3:3 remelem hamar hozod a kovitt..... *-*:$

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm, örülök, hogy tetszett! :3 ( nekem nem :/) Kis aranyosak együtt :D
      Majd kiderül, ha minden igaz :D
      Okés, akkor ezt igennek veszem :D
      Igyekszem, remélem gyorsan sikerül hoznom a kövit :D

      Törlés
  4. IMÁDOOOM. !! annyira aranyosak.. *-* <3 kivel volt Zayn. :o siess a kövivel. .!! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen, örülök, hogy tetszett! :) Szerintem is azok! :3 A köviben kiderül, ha minden igaz :D Próbálok sietni vele :D

      Törlés
  5. Ne már!! Itt nem lehet abbahagyni!!! Pláne úgy, hogy nem tudjuk mikor jön a kövi ...:(((
    Egyébként tök jó lett. Annyira aranyosak a karakterek. Imádom őket.

    xxx Becca

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Bocsi :/ Azt sajnos én se tudom, de megpróbálom esténként, éjszakánként írni, hogy minél hamarabb fel tudjam tenni :)
      Köszönöm szépen, örülök, hogy tetszik, nekem ez nagyon sokat jelent! ;) :3

      Törlés
  6. Uuuuuuu... de cukikk.. *---* Remélem ez az ágy többet bír, jó lenne még sok vele kapcsolatos részt olvasni! ;)
    Én tényleg minden sorodra szívesen várok bármennyit, mert hihetetlen jók, de most nagyon kíváncsi vagyok!
    Nagyon nagyon ügyi vagy, nagyon jó lett! <3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi szépen, örülök, hogy tetszett! és köszönöm kedves szavaid! :D :3
      Lesz még, ígérem! ;) :D Próbálok sietni vele, majd esténként írok :D

      Törlés
  7. Nagyon tetszett olyan jol irsz es olyan cukik :) ♥♥ remelem gyorsan hozod a kovit :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen, örülök, hogy tetszik! :3 Azok :D Próbálkozom sietni vele ;)

      Törlés
  8. Szerintem csak rakjátok bele néha Niallt,és kész:) Mint ahogy eddig,csak mostanában nem volt benne.És imádom a blogot Mo.legjobb blogja ez!:3 tehetséges vagy,imádlak;)<3 larry forever :3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Okés, úgy gondoltam, ahogy leírtad :D Igen, mostanában kevés nem volt, ezért is kérdeztem, hogy mit szeretnétek :D Mert már meg van írva a fejezet, csak nem tudom mennyire érdekelne bennetek :D
      Ohh, te jó ég Mo. legjobb blogja?? :3 Köszönöm, ilyen bókot még nem kapott a blogom. mondjuk soha nem is gondoltam volna, hogy kapok! :$ :3

      Törlés
  9. Fuh, már nekem égett a fejem, nemhogy Louinak :D jó rész lett! (y)
    /telefonról vagyok, szóval ide írom, szerintem maradj Larrynél! ;) )
    Sok sikert, légy továbbra is ilyen ügyes! :) Puszi: Szilvi

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :D Köszi szépen, örülök, hogy tetszett és hogy így beleélted magad! :D :3
      Okés :D (amúgy se tudsz szavazni, mert nem akarja kiírni a szavazatokat, így le kellett vennem :/)
      Köszönöm, igyekszem :D

      Törlés
  10. nagyon jo resz lett! gyorsan kovit!! <3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen! :3 Sietek vele, ahogy csak tudok ;)

      Törlés