2014. május 19., hétfő

69.rész

Hello Olvasóim!

Nagyon sajnálom, hogy ennyit kellett várnotok erre a részre, de ihlet hiányom volt, szerintem eddig sose szenvedtem még meg ennyire egy résszel sem... Egyszerűen nem jöttek a szavak... :( Szörnyű érzés! :( Legalább háromszor írtam újra, és talán ez lett a legjobb. :) Egy kicsivel hosszabb lett, mint a többi, de remélem nem baj! ;) Nem vagyok vele megelégedve, de remélem nektek tetszeni fog! :)
Jó olvasást!

Dreamy Girl



Louis

Másnap délután értünk haza. Amint kinyitottam házam ajtaját, lerúgtam cipőmet és a kanapéra huppantam. Elfáradtam, pedig nem is csináltam semmit, csak hazautaztunk, mégis úgy éreztem magam, mint aki lefutott egy maratont. Sajnáltam, hogy ott kellett hagyni Dublint, de a szívem mégis csak haza húzott, na meg a srácok is hiányoztak. 
- Elmegyek a szerelmemért, majd jövök! - szakította félbe gondolataim Hazza. Intettem egyet a levegőbe, aztán mikor leesett, hogy mit is mondott, feltoltam magam ülő helyzetbe, kérdőn nézve rá.
- Mit mondtál? Kihez mész? - kérdeztem. 
- A szerelmemhez, a kocsimhoz! - mondta mosolyogva. Nem tudom mi ütött belém, de mikor meghallottam válaszát, kiborultam.
- Aham...Akkor húzzál és szeretgesd a drágaságod! - durcáskodtam, visszadőlve a kanapéra, mellkasom előtt összefonva karjaimat. Hangos, fáradt sóhajt hallottam magam mellett.
- Lou, ne csináld már, tudod, hogy te vagy az első! - nyomott egy puszit arcomra, mire elhúzódtam tőle.
- Ja, persze... - durcáskodtam tovább, magam sem tudom miért. - De csak azért, mert engem meg lehet dugni, a kocsit meg nem! - zsörtölődtem.
- Mi?? - akadt ki. - Ugye ezt most nem gondoltad komolyan?! Mi a franc bajod van?? Olyan vagy, mint egy hisztis picsa, akinek megjött! Féltékeny vagy a kocsira?? Jézusom!! Ez... - állt fel, hajába túrva. Sose láttam még ennyire feldúltnak. - Tudod, mit?! Leszarom! Elhúztam!! - dühöngött, majd csak az ajtó hangos csapódására lettem figyelmes, amelytől az ablakok is beremegtek. Felültem, és tenyerembe helyeztem arcom. Hogy én mekkora barom vagyok! Csak gratulálni tudok magamnak... Mi a fenéért akadtam ki, hiszen tudom, hogy csak viccelt... Nagyot sóhajtva vettem elő telefonom, hogy felhívjam, de aztán rájöttem, már nem ugyanaz a száma. Felhívtam Zaynt, aki a második csörgésre felvette.
- Hello! Mizu? - üdvözölt boldogan. 
- Szia! Sikeresen megéreztünk és... össze is vesztünk... - mondtam szomorkásan. - Azért hívtalak, hogy meg tudnád adni a számát?
- Persze, azonnal mondom! - hallottam valami sistergést, dünnyögést, majd lediktálta a telefonszámot. - Min kaptatok össze? - kérdezte, miután elmentettem Hazza számát. Kínosan felnevettem, ahogy eszembe jutott a pár perccel ezelőtti összecsapásunk. 
- Inkább hagyjuk...semmiség... - legyintettem, mintha Zayn látna telefonon keresztül. - Hülye voltam. - tettem még hozzá.
- Akkor engeszteld ki! - vágta rá azonnal. 
- De, mivel? - Zayn felnevetett.
- Ugyan Louis! Tudod te jól, mire vágyik! - kuncogott. Persze, hogy tudtam. 
- De én... nem tudom teljesíteni... Nem tudok durva lenni... - motyogtam. Annyira kínos volt erről beszélni, főleg Zaynnal, aki persze jókat röhögött rajtam. 
- Elég, ha csak te viszed az ágyba, és nem ő téged, szerintem neki már ez is sokat jelentene. Na meg persze vannak kellékek, amikkel fel lehet dobni az unalmas szexet. - mondta oly könnyedén, mintha az időjárásról fecsegne. - Nekem van bilincsem! Megyek és átviszem! - hadarta boldogan, majd mire reagáltam volna, már bontotta is a vonalat. Fantasztikus... Kellett ez nekem?! Nem telt bele tíz percbe, máris kopogott az ajtón. Kinyitottam és ott állt, kezében a bilinccsel. 
- Hello, édes! - köszönt szexi hangon. - Ha akarod, megmutatom, hogy kell használni! - villantott felém egy huncut mosolyt. Megforgattam szemeim mondatára. Előre léptem egyet, ki akartam kapni kezéből, de elhúzta. 
- Add ide! - mordultam rá. - Légyszi. - váltottam lágy hangnemre.
- Édeshármas? - húzogatta fel-le szemöldökét. Mérgesen néztem rá, majd határozottan kinyújtottam kezem,  jelezve, hogy adja ide. Csalódottan a kezembe nyomta. 
- Kösz! És felejtsük el az egészet, mintha mi sem történ volna, oké? Nem akarok célozgatásokat! - jelentettem ki magabiztosan.
- Nem lesz könnyű elfelejteni... - mosolygott. - Nem ígérek semmit! - fordult meg, majd egy "jó szórakozással" le is lépett. Nagyot sóhajtottam, tudtam, az első adandó alkalommal elkotyogja mindenkinek. Becsuktam magam mögött az ajtót és szemügyre vettem a kezemben tartott bilincset.
- Most mihez kezdjek? - kérdeztem hangosan, mintha valakitől választ várnék kérdésemre. Felmentem a szobába, felcipelve a bőröndöt is, melyet Hazza ledobott a bejárathoz. Leraktam a padlóra, a bilincset beraktam az éjjeli szekrénybe, a többi dolog mellé, majd kipakoltam a bőröndöt. Kezembe akadt a rajz, melyet nekem készített. Volt egy üveg képkeretem, amiben a foci oklevelem volt és abba belehelyeztem. Felálltam az ágyra és felraktam a szögre, mely már egy jó ideje ott állt, de még sose raktam rá semmit. Mosolyogva néztem a remekművet, melyet szerelmem alkotott.
- Mit csinálsz? - ugrottam meg, a hirtelen jött hangtól, elvesztettem egyensúlyom és majdnem leestem, de Hazza elkapott. 
- Csak... felraktam a rajzod... - mondtam megszeppenve, mivel nem tudtam, mit fog reagálni, a fél órával ezelőtti veszekedésünk után. Leeresztett a padlóra és maga felé fordított. Elmosolyodott. 
- Nagyon szeretlek! - motyogta, mire arcomon széles mosoly jelent meg.
- Én is téged! - karoltam át nyakát, csókra húzva magamhoz. Szétnyitottam számat, utat engedve nyelvének, mellyel enyémet masszírozta. Kezei hátamon simítottak végig, majd fenekemen pihentek meg. Belemarkolt, mire sóhaj szakadt fel torkomból. Belemosolygott csókunkba. Lassan tolt hátra, ledöntve az ágyra, de ajkaink nem váltak el egymástól. Kezével pólóm alá nyúlt, simogatva hasfalam, amitől libabőr futott végig testemen. Ajkaim után, nyakam vette kényeztetésbe. Megszívta érzékeny bőröm, amire válaszom egy hangosabb nyögés volt. Bizseregtem egész testemben, forrt a bőröm, minden egyes tettétől. Nagyon kívántam őt, hiányzott a vele töltött együttlét. Viszont, eszembe jutottak Zayn szavai, ezért mellkasához nyúlva toltam el magamtól.
- H...Harry... V...várj... - lihegtem. Összevont szemöldökkel nézett rám, majd lebiggyesztette ajkát.
- Tudom... büntetés... - mászott le rólam, letörten. Nem akartam leállítani, de nem azt akartam, hogy megint ő kezdeményezzen, meg persze volt egy kis meglepetésem számára. Este mindenért kárpótolni fogom. - Használhatom a laptopod? - kérdezte.
- Persze! - feleltem, még mindig az ágyon feküdve, úgy, ahogy Harry ott hagyott. - Nem kell engedélyt kérned! - keltem fel.
A délután gyorsan eltel, mire észbe kaptam, beesteledett. Elmosogattam a vacsora után, aztán felmentem a szobába, hogy kikeressek valami normális ruhát. Hazza ismételten a gép előtt ült, észre se vette, hogy kutakodok a szekrényben. Mikor megtaláltam a megfelelő ruhát, kimentem a fürdőbe és magamra zártam az ajtót. Levetkőztem. Felhúztam a piros férfi tangát, amit még a buli előtt vettem. Itt volt a remek alkalom, hogy megmutassam neki. Elég furcsa volt, bevágott... Szerencsére nem lesz sokáig rajtam... Ezután felvettem a szűk nadrágot, amelyben minden domborulatom jól kirajzolódott.  Magamra kaptam a kék, kockás inget is, mely Harryé, így elég nagy volt rám. Belenéztem a tükörbe, felállítottam a hajam, pont úgy, ahogy szereti. Egy kis illatot is fújtam magamra. Az összhatás elég jóra sikeredet és reméltem, hogy neki is tetszeni fog. Kiléptem a fürdőből, egyenesen a hálóba vettem az irányt, ahol Hazza még mindig a gépet kínozta, de már nem volt rajta felső. Lábujjhegyen elindultam felé, megálltam mögötte és vállára helyeztem kezeim, amitől megugrott.
- Jézusom, majdnem szívrohamot kaptam! - kapott mellkasához. Felkuncogtam, és vállán pihenő kezeim csupasz mellkasára simítottam, miközben füléhez hajoltam, puszit hintve rá. - M...mit csinálsz? - sóhajtott fel, alkaromat simogatva. Megharaptam fülcimpáját, amitől megremegett.
- Majd megtudod! - mosolyogtam, aztán elvettem kezem és kihúztam hátsó farzsebemből a kendőt, mellyel bekötöttem szemét. Nem tiltakozott, hagyta, had csináljam.
- Ez tetszik! - nevetett fel. Csuklójánál fogva felsegítettem a székről, majd az ágy felé irányítottam. Amikor elé értünk, szorosan mögé álltam és simogatni kezdtem mellkasát, egyre lejjebb haladva, miközben nyakát puszilgattam. Hátra nyúlt, elkapva derekam, melyet megmarkolt hatalmas kezeivel. Megszívtam érzékeny pontját, így váltva ki belőle egy hangosabb nyögést. Kezeim hátra csúsztattam és belemarkoltam izmos fenekébe. Aztán hirtelen megfordítottam és ledöntöttem az ágyra, kicsit se finoman. Felé másztam, derekánál fogva kicsit feljebb toltam, persze ő is rásegített azzal, hogy feljebb kúszott. Ráültem csípőjére. Kezeit hátamra simította, ahogy lehajoltam hozzá egy csókra. Megnyaltam alsó ajkát, ezzel bejutást kérve, amit azonnal meg is kaptam. Nyelvemmel táncba hívtam az övét, és vad csókcsatába kezdtünk. Hátamat simogató kezei levándoroltak fenekemre, megmarkolva azt, amitől nyögés szakadt fel torkomból.
- Látni akarlak... - nyöszörgött, és le akarta venni a szemkötőt, de megállítottam.
- Még nem! - csókoltam ajkaira. Elhajoltam, hogy kivegyem a szekrényből a bilincset. Feje fölé fogtam kezeit, és odabilincseltem az ágyhoz. Kicsit remegtek a kezeim, attól féltem, hogy túl szoros lesz, és ezzel fájdalmat okozni neki.
- Baby, ne aggódj, bírom a fájdalmat! - mosolygott, mintha csak tudta volna, mi jár a fejemben. Megszorítottam, mire ajkába harapva felszisszent. A csuklója alatti résztől kezdve, puszikkal hintettem be karját, egészen kulcscsontjáig, ahol megszívtam bőrét, ezzel nyögést váltva ki belőle. Lejjebb vándoroltam, bekaptam mellbimbóját, amit hol haraptam, hol szívtam, miközben kezemmel oldalát simogattam, bele-bele markolva bőrébe. Egy ideig elidőztem megkeményedett bimbóin, majd köldökéhez indultam, amibe belenyaltam. Hazza, folytonos nyögéseket adott ki, miközben vonaglott alattam, ahogy egyre közeledtem legérzékenyebb pontjához. "V" vonalához érve megharaptam vékony bőrét, mire bilincscsörgést hallottam.
- Louis, engedj el... - könyörgött - kérlek... - Felkuncogtam szavai hallatán, pont ezt akartam elérni, hogy szenvedjen egy kicsit. Nem törődve kérlelésével, folytattam tovább kínzását. Nadrágját kigombolva, csigalassúsággal húztam le róla, majd hátam mögé hajítottam. Ajkaimat beharapva néztem, a már igencsak dudorodó alsóját. Csókokkal hintettem be combja belső részét, közeledve férfiasságához, ügyelve arra, hogy egyszer se érjek hozzá, ezzel is az őrületbe kergetve őt. Feltolta csípőéjt, amit visszanyomtam a puha matracra.
- Ne légy türelmetlen! - simogattam combjától felfelé, kikerülve nadrágját, hasán keresztül egészen csuklójáig. Megcsókoltam, majd levettem a szemkötőt. Párat pislogott, aztán vággyal telve nézett szemeimbe.
- Nagyon dögös vagy! - mondta mély hangon, beharapva alsó ajkát. Megcsókoltam, majd mozogni kezdtem felette, ezzel összedörzsölve merevedésünk. Folytonos nyögések hagyták el szánkat, aztán hirtelen mindent abbahagytam és lemásztam róla. Felmordult, utánam akart nyúlni, de a bilincs nem engedte.
- Lou. Gyere vissza. Kérlek. - könyörgött. Az ágy elé álltam, és lassan elkezdtem ringatni csípőm, kezeimmel pedig felfedezőútra indultam testemen. Lehunytam szemeim, miközben ingem alá nyúltam, ezzel kivillantva hasam, amit simogatni kezdtem. Hallottam a bilincs csörgését, amitől mosoly kúszott ajkamra. Folytattam tovább kínzását, mire Hazza nyöszörögni kezdett.
- Kérlek... - sóhajtott vággyal teli hangon. Lassan, egyesével, az őrültbe kergetve őt, gomboltam ki az inget, miközben még mindig ringattam testem. Ahogy az utolsó gombot is kigomboltam, Harry felsóhajtott.

Harry

Louis nagyon jól csinált mindent, teljesen kikészített azzal, hogy előttem vonaglott, testét simogatva. Hozzá akartam érni, én akartam ott járni, ahol az ő kezei. Érezni akartam forró testét, mely tőlem lángol, hallani akartam nyögéseit, melyet tetteimmel váltok ki belőle. Csókolni akartam duzzadt, édes ajkait. Beharapott alsó ajkakkal figyeltem őt. Kezei felsőtestén vándoroltak, csípőjét erotikusan mozgatta. Még hogy nem tud szexi lenni... Olyan jól csinálta, mintha tanulta volna. Ajkai elnyíltak, mikor lassan, egyik kezével, belenyúlt nadrágjába, rámarkolva férfiasságára. Egyszerre nyögtünk fel.
- Louis... - nyöszörögtem, megrántva kezem, így hangosan megcsörrent a bilincs.
- Mit szeretnél? - kérdezte, még mindig dörzsölve magát odalenn. Én akartam hozzáérni, megmarkolni és a csúcsra juttatni.
- Téged! - nyögtem, mikor lefelé tolta nadrágját, csak annyira, hogy kivillanjon piros alsója.
- Ezt? - fordult meg, felém mutatva imádnivaló fenekét, majd kicsit pucsítva letolta nadrágját. Azt hittem menten elmegyek, a látványtól. Egy piros tanga volt rajta, ami láttatni vélte formás, hátsóját. Legszívesebben belemarkoltam volna, de az a rohadt bilincs nem engedett. - Tetszik? - simogatta meg hátsófelét, néha kicsit rácsapva.
- Gyere ide és engedj el! - mondtam erélyesen. Felém fordult és kínzó lassúsággal az ágyhoz lépdelt. Végig mértem tetőtől talpig. Nagyon dögös volt. Kigombolt ingemből kilátszott felső teste, piros alsója pedig igencsak dudorodott már. Megnyaltam szám, ahogy négykézlábra állva felém mászott. Előre hajolva vártam, hogy megcsókoljon, amit meg is tett. - Akarlak! - nyögtem szájába, mire mozogni kezdett felettem, ezzel összeérintve férfiasságunk. Testem szinte lángolt, ahogy egyre nagyobbakat lökött csípőjével. Hátra vetett fejjel nyögdécseltem, ő pedig kihasználva ezt, nyakamat szívta, közben pedig kikapcsolta a bilincset, de az egyik csuklómon még rajta maradt. Amint kiszabadultak kezeim, fenekére vezettem és erősen belemarkoltam. Számba nyögött. - Dugj meg! - lihegtem szájába. Hajába kaptam, kicsit meghúzva azt. - De keményen! - távolodott el ajkaimtól és ismételten csókokkal lepte el testem minden egyes szegletét. Elnyúlt az éjjeli szekrényhez, kutakodott egy darabig, aztán kivette az óvszert és a síkosítót. Lehúzta nadrágom, amit a szoba egyik sarkába elhajított. Rámarkolt férfiasságomra, fel- le mozgatta kezét rajtam. Valami nedveset éreztem meg, ezért felemeltem fejem és már a látványtól el tudtam volna menni. Nyelvével kényeztetett, végig nyalva hosszomon, aztán bekapta, de csak a hegyét. - Ahh... Istenem... -  szakadt fel a torkomból egy kicsivel hangosabb nyögés. Bekapta teljes hosszomat, én pedig hajába túrva diktáltam a tempót. Éreztem, ahogy a gyönyör felé tartok, ezért megállította tettében. Nem akartam így elmenni. Levetette ingét, lehúzta a piros tangáját, és felhúzta magára az óvszert, a síkosítóval pedig bekente járatom. Lábam közé mászott, és miközben durván neki esett ajkaimnak, belém hatolt. Fájdalmasan szájába nyögtem. Beleharaptam alsó ajkába, amiből kicsordult vére. Lenyalta ajkairól a piros folyadékot, de nem mozdult. Várt. Bólintottam, jelezve mehet. Beljebb tolta magát, mire a lepedőbe markoltam. Csókkal próbálta elterelni figyelmem, ahogy ismét felém lökte csípőjét. Fájdalmas nyögéseim, és Lou kéjes nyögései egybeforrtak, betöltve a szobát.
- Gyorsabban... - nyöszörögtem. Gyorsított a tempón, erősen nekem lökve csípőjét. A fájdalom, mely az elején elviselhetetlen volt, lassan élvezetté vált. - Lou... Ahh... - markoltam fenekébe. Lökései egyre mélyebbre hatoltak, ezzel olyan pontot érve, amitől rohamtempóban közeledtem a csúcs felé. Aztán, hirtelen megszűnt, a bennem tomboló vihar. Ürességet éreztem, ezért lenéztem. Louis kihúzta magát belőlem, majd óvszert húzott rám, az övét pedig levette és óvatosan ráült férfiasságomra. Arca eltorzul a fájdalomtól, ahogy teljesen rám ült. Kezeit mellkasomra helyezte, aztán mozgott felettem. Derekához kaptam, ezzel is diktálva a tempót. Csípőjével hullámzó mozdulatokat végzett, amitől mindkettőnkből nyögést váltott ki. Haja homlokára tapadt az izzadságtól, szemeit behunyta, ajkai pedig elnyíltak a torkából feltörő hangoktól. Gyönyörű volt látni, ahogy közeledett a csúcs felé. Arca eltorzult a kéjtől. Rámarkoltam férfiasságára, mire gyorsabban mozgott rajtam. Fejem hátravetettem, éreztem, nagyon közel vagyok. Hátam ívbe feszült, és a gyönyör hulláma végigsöpört testemen, egy hatalmas nyögés kíséretében. Louis is követett, hangos nyögéssel élvezett kezemre. Elernyedve dőlt rám, szaporán véve a levegőt, ahogyan én is. Hátát simogattam, majd megcsókoltam homlokát, miközben a tőle kapott medálommal játszott.
- Isteni volt... - lihegtem, mire hatalmas mosollyal nézett fel rám. - Szeretném még látni rajta, azt a piros tangát! - vigyorogtam.
- Csak ha jól viselkedsz! - tolta fel magát, ajkaimra tapadva, szenvedélyes csókkal zárva szeretkezésünk.

24 megjegyzés:

  1. ÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁ WOOOHOOOOOOOOO EZ NAGYON KELLETT XD HAHH de vártam már ezt a részt :D
    Asszem' megyek meghalni :') XĐDD

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :D Nagyon örülök, hogy ennyire jól sikerült! Megnyugodtam :)

      Törlés
  2. Drágám! Egyszerűen szóhoz sem jutok! Ha valamire, akkor hát erre megérte várni! <3 Ne becsüld alá a munkáidat, bámulatosan írsz! xx

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen, nagyon boldog vagyok, hogy így vélekedsz az írásomról! :3 Örülök, hogy tetszett! :)

      Törlés
  3. Woowww... asszem elajultam! *-* et annyira jo volt! Ur Isten!:3 Meg hogy nem elegedsz meg vele?! Ritka az ilyen jo 18+ resz *-* profi vagy!! Alig tudom kivarni a kovi reszt! Mindig meglepetest okozol a profisagoddak!:3<3 Annyira imadtam!*-* barcsak en is ilyen jol irhatnek:3 siess a kovivel Mester! *-*:3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Fellocsoljalak?? XD Vagy magadhoz tértél? :D
      Nagyon szépen köszönöm, ennek nagyon örülök! :3 Akkor megnyugodtam :) Boldogság tölt el, hogy így vélekedsz az írásomról és, hogy ennyire várod a részeket! :3

      Törlés
  4. Úristen..annyira de annyira jó lett!:3
    Hát, én asszem meghalok:D komolyan szerintem nagyon jó lett, nem gondoltam volna, hogy Louis bevállalna ilyesmit, de így belegondolva, Harry mellett azért tényleg változott.
    Imádtam és nagyon várom a kövit!:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen, annyira boldog vagyok, hogy tetszett! :3 Igen, nem vall rá, hogy ilyet bevállaljon, de változik Harry mellett :D

      Törlés
  5. ÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁ ISTENEM KÖSZÖNÖM KÖSZÖNÖM KÖSZÖNÖM HOGY HOZTÁL ILYEN RÉSZ IS. .Imádlak. .<3 :D nagyon aranyosak voltak.. nagyon ügyes vagy.. :) és ez a rész.. *-----* irtó jó lett.. :D siess a kövivel. .:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen, boldog vagyok, hogy ennyire bejött a rész! :D És lesz még ilyen rész, nem kell aggódni ;) Ők mindig aranyosak együtt :3

      Törlés
  6. WÁÁÁÁÁOOOOOOWWWWW..... ÚRAMISTENN!!!!! EZ ZSENÁLISSSSS! *-----* <3
    Ahhhhhhh.... Teljesen lefagytam.... NAgyon nagyon nagyon nagyon nagyon nagyon nagyon jóóóóóóóóó, erre nincs megfelelő szó.. Váááááááááááááááá..... Nagyon nagyon nagyon sőt még annál is ügyesebb, és jobb író vagy.... *-----------* <3 Nagyon várom minden sorodat! *-* <3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. XD Köszönöm szépen, el se tudod hinni mennyire boldog vagyok, hogy így tetszett a rész, meg annak is, hogy így vélekedsz írásomról! :3

      Törlés
  7. JESSZUS ATYA ÚR ISTEN!! *OOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO*

    VálaszTörlés
  8. Ááááááááááááááááááááááááááá! *hatalmas mély levegőt vesz* először is sajnálom hogy eddig nem írtam egyáltalán nem voltam gépközelbe:(
    Miért nem lepődök meg azon hogy Zaynnek van bilincse? :DD Ejnye Zaynie édeshármas, miket nem mondassz? *szemöldök huzogatás*
    És ezezezezezezezezez...hihetetlenülszuperfantasztikus lett*.* kellett már ez!:D az a baj vagy nem baj hogy vizuális típus vagyok, szóval khmkhm...^.^ :D
    És csak nekem tűnt fel hogy ez a 69. rész és hogy eddig ez lett a "legpiszkos" fejezet?*-----* xDD ez direkt így csináltad vagy csak véletlen?;)
    Nagyon várom a következő részt! <3

    xx

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Semmi baj, meg tudom érteni :)
      Igen, Zaynnál nem meglepő! :D XD
      Köszönöm szépen, örülök, hogy ennyire elnyerte tetszésed! :3 Én is az vagyok, és néha baj, néha nem :D ;) (Itt pl nem ;))
      Egy-két olvasó szerette volna, hogy ebben a részben legyen valami perverz, ezért hoztam ilyen részt :D Amúgy nem ez történt volna, de teljesíteni akartam kívánságukat :D

      Törlés
  9. Uristen *-*
    Nagyon jo lett :D Imadoom :)
    Hamar kövit <3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen, boldog vagyok, hogy ennyire tetszett! ;) :3

      Törlés
  10. Aaaawwwww annyira imádom!!! Jujjcii <3 erre nincsenek szavak Ahhhh

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen, örülök, hogy ennyire bejött! :D :3

      Törlés
  11. Három napja kezdtem el olvasni a blogod de olyan jól írsz hogy képtelen voltam letenni és végigolvastam :)
    Siess a kövi résszel már magyon várom!! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :3 Ezt nagyon jó olvasni, boldoggá tesz, hogy ennyire tetszett és hogy le se tudtad tenni :') Köszönöm szépen :)

      Törlés
  12. Nagyon jo lett! :) Annyira cukik! :3 ♡ Nem gondoltam volna hogy Lou bevallalni ilyeneket.Imadom! ♡ Siess a kovivel! :))
    xxElena

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen :3 Szerintem is cuki! ;) Hát igen, sokan nem, de változik Harry mellett! ;)

      Törlés