2014. április 14., hétfő

61.rész


Kedves olvasóim!

Megérkezett a kövi rész, hááát... nem tudom mennyire sikeredett jól, én nem vagyok megelégedve vele, de remélem nektek tetszeni fog! :3 
Köszönöm szépen a két új feliratkozót, a tetszikeket, a sok kommentet és minden egyéb dolgot! :D
Nem lett nagy változás az oldalon, de már egy kicsit untam az előző fejlécet, ezért megkértem a kedvenc írónőm egyikét, hogy szerkesszen nekem egyet,és szerintem csodálatos lett!! Imádom, ezúton is köszönöm neked, hogy ilyen gyönyörű fejlécet alkottál a blogomba! :3 :* 
Jó olvasást kívánok!

Dreamy Girl



Harry

- Szóval... - kezdtem bele mondandómba. - Ma hajnalban indul egy gép, nem akarom elárulni hova, mert nem szeretném, ha Louis rájönne, hol vagyok. Tudom nem megoldás, hogy elmenekülök, de ezt kell tennem... - hajtottam le fejem, és próbáltam visszafogni könnyeim. - Szeretem őt, nagyon is! Ez soha nem fog megváltozni, nekem Ő a mindenem, mégis sokkal jobb lesz neki, nélkülem... A szörnyűségek, amik vele történtek, mind az én hibám...
- Harr... - szólalt volna meg Niall, de leintettem. 
- Eddig nem akartam bevallani magamnak, viszont a mai eset rá ébresztett arra, hogy Louisnak nem mellettem van a helye. Miattam majdnem megerőszakoltál... - rémlett fel előttem, a kép, ami örökre megváltoztatott benne mindent. - Mindenki, aki bántotta őt, csak azért tette, hogy bosszút álljon rajtam, pedig Lou senkinek sem ártott, mégis ő itta meg mindennek a levét. A múltam mindig is megmarad, nem tudom csak úgy elfelejteni, egész életen át kísérni fog. Ha velem marad, nem lesz nyugodt, boldog élete... - néztem fel a két, velem szembe ülő, kicsit meggyötört arcra. Láttam, hogy nehezen tudják megemészteni a hallottakat. - Tehát, ma elmegyek... Szeretném, ha megígérnétek, hogy vigyáztok rá, és nem hagyjátok, hogy valami őrültséget csináljon magával! Az elején nehéz lesz, nekem is, és neki is, de majd túl lép rajtam és... - csuklott el a hangom, hiszen ezt nehéz volt kimondanom - talál valaki mást, akivel boldogan élheti le a hátralevő életét... - szörnyű volt a tudat, hogy más ölelheti törékeny testét, hogy más érintheti édes, csókra hívogató ajkait, hogy reggelente más ébredjen mellet, puszit hintve nyakába, ami gyönyörű mosolyt csal angyali arcára... E gondolatokra potyogni kezdtek könnyeim, szívem darabokra hullott, de tudtam, így lesz a legjobb mindkettőnknek. Fájt, el se tudom mondani mennyire...
- Ezt nem teheted vele! - mordult fel Niall. - Tönkre fogod tenni! Ismét a piához fog nyúlni, soha többé nem akar majd ismerkedni, be fog gubózni és egyedül, boldogtalanul fog meghalni! - hadarta emelt hanggal a Szöszi, miközben arcán folytak könnycseppjei. Liam szótlanul ült mellette, gondolataiba meredve. Talán ő megértette, hogy így lesz a legjobb, és majd Niall is meg fogja érteni, csak idő kell hozzá.
- De ti itt vagytok, segítetek túllépni neki! 
- Ez nem ugyan az, mint ha te lennél itt vele! - akadt ki Niall. - Lounak szüksége van rád, pont most akarod itt hagyni, mikor ilyen dolog történt vele?? És.. és... hogy szándékozol elmenni?? El se köszönsz tőle, el se magyarázod neki, hogy miért is lépsz le?? - mondta dühösen, szikrákat szórva szemeivel. Megértettem a dühének okát, hiszen én is így reagáltam volna ebben a helyzetben.
- Nem tudnék elbúcsúzni tőle, szemtől szembe... Próbáltam levelet írni, de egytől egyig a kukában végezték... - kortyoltam bele a langyos tejbe, majd lehörpintettem. 
- És mi lesz Zaynal? - kérdezte Niall nyugodtabb hangon. 
- Nem lesz semmi baja, ő erős, még ha most gyengének is látszik. Meg fogja érteni, ismerem. Most szerelmi bánata van, de ebből is fel fog gyógyulni, nem kell aggódni miatta, tudom, hogy meg fog oldani. Csak... - mosolyodtam el halványan - vigyázz vele, mert be akar próbálkozni nálad... 
- Már megtette! - néztem meglepetten kijelentésére. Úgy tűnik, nem sokat teketóriázott barátom. 
- Ugye nem történt semmi? - kérdeztem félve a hallottaktól, bár ha Liam ilyen nyugodtan ült mellette, akkor valószínűleg nem. 
- Nem, leállítottam... Ugye ez csak azért van, mert ki volt akadva? - nézett rám kétségbeesett arccal. Jót mosolyogtam rajta.
- Igen, te csak amolyan pótló lettél volna neki. - bólintott egyetértően. Felálltam az asztaltól, ahogy ők is. Mindketten szomorúak voltak, könnyeikkel küszködve figyeltek engem. Legnagyobb meglepetésemre a kis Szöszi szorosan magához ölelt. Először nem tudtam mit kezdeni a dologgal, aztán óvatosan én is átöleltem remegő testét. 
- Sajnálom... - suttogtam. Nem tudtam mást mondani, ebben a szóban minden benne volt, amit éreztem. Elengedtük egymást, majd Liam is átölelt.
- Vigyázz magadra! - simogatta meg hátam - Mi is vigyázunk Loura, ahogy csak tudunk! - engedett el.
- Köszönöm! - pillantottam rá órámra. Még volt rengeteg időm, de így is sietnem kellett, mert egy pár dolgot még el kellett intéznem. Felmentem Szerelmemhez, hogy elbúcsúzzak tőle. Az ágy elé guggoltam, figyeltem angyali arcát, mely most még nyugodt és boldog volt. Végig simítottam ujjaimmal arcélén.
- Nagyon sajnálom, hogy így végződött... - suttogtam - De majd te is rájössz, hogy ennek így kellett lenni... - hintettem csókot ajkaira, mire morgott egyet, és halvány mosoly jelent meg arcán. - Szeretlek! - keltem fel, aztán lementem és Zayntól is elköszöntem. Felhúztam cipőm, majd kimentünk az utcára. 
- Biztos elmész, nem tudunk visszatartani? - kérdezte Liam az ajtófélfának dőlve, szorosan magához ölelve Niallt. Elmolyosodtam, ahogy néztem őket, nagyon aranyosak voltak együtt. 
- Nem, ezt már eldöntöttem! - jelentettem ki. 
- Valahogy csak el tudunk majd érni, ugye? Vész esetén... - mondta a szöszi. 
- Veszek egy új kártyát a mobilba, és onnan hívlak. Mentsd el valami más néven, és ha lehet csak akkor beszéljünk, amikor tudod, hogy nincs a közeledben, rendben? - kérdeztem, mire mindketten egyetértőn bólintottak. 
- Tudod Harry... - kezdte Niall - sajnálom, hogy így alakult, mert hát... nehéz bevallani, de kezdtelek megkedvelni... - mosolyodott el, mire nekem is mosoly terült arcomra. Elég fura volt ezt hallani tőle, hiszen nem voltunk valami jóban, bár az utóbbi időben kezdtek elsimulni köztünk a dolgok. 
- Vigyázzatok egymásra! Sziasztok! - intettem feléjük, majd megindultam a kocsimhoz. 
- Várj! - fordultam meg, a Szöszi hangjára. - Mit mondjak neki, ha fel kel? - kérdezte elcsukló hangon. Nagyot sóhajtottam, hiszen fogalmam se volt, mi az amit mondanom kellene... Nem vagyok jó az ilyen dolgokban...
- Azt, hogy sajnálom... - tudom, szánalmas volt ez a válasz, mégis most csak ennyit tudtam kinyögni. - Sziasztok! 
- Szia! - köszöntek egyszerre. Beültem az autóba. Utoljára végig néztem a házon, melyben e csodálatos napokat töltöttem az egyetlen olyan emberrel, akit mindennél jobban szeretek, és szeretni fogok életem végéig. Beindítottam a kocsit, aztán még intettem egyet a srácoknak. Gázra lépve elindultam a régi lakásomhoz. 
Elég hamar elintézem mindent, így egy másfél órával az indulás előtt már kint voltam a reptéren. A váróterem teljesen üres volt, csak én ültem itt, egymagamban... Elővettem telefonom és Lou képét kerestem benne, melyet pár nappal ezelőtt készítettem róla. Ajkaimra mosoly kúszott, ahogy visszaemlékeztem arra a napra.

" - Ne már Hazza! - dobta rám a párnát, majdnem kiütve kezemből a mobilom. Nem értettem, mi olyan borzasztó abban, hogy egy képet szeretnék róla csinálni.
- Baby! Ez csak egy fotó! Akarok egy bizonyítékot, hogy tényleg az enyém vagy és nem csak  álom az egész! - próbáltam elvenni kezeit arcától, viszont nem hagyta. - Ha nem engeded, akkor erőszakhoz kell folyamodnom! - csikiztem meg oldalát, amitől azonnal oda kapta kezét, és bájos hangon nevetve igyekezett lefejteni kezem róla. 
- Kérlek... ne... - fulladozott a nevetéstől. - Feladom... magam... csak engedj el... - fuldoklott továbbra is. Abbahagytam kínzását. Annyira aranyos volt, ahogy a sok nevetéstől kipirult arca, haja pedig kócosan meredezett mindenfelé. - Megengedem, hogy csinálj rólam egy képet, de először had szedjem rendbe magam, ugyanis szörnyen nézhetek ki. - Ez hülyeség volt, hiszen csodálatos volt, mint mindig, de hagytam had csinosítgassa magát. - Na, most már jó! - nézett rám mosolyogva. Ölébe ültem, majd összekócoltam haját. Erre egy "ne mááár" jött válaszul. 
- Így sokkal jobban nézel ki! - nyomtam puszit orrára. Imádtam, mikor felfelé meredeztek tincsei, sokkal jobba állt neki. 
- Ha csúnya lesz, kitörlöm! - mondta morcosan. 
- Rólad nem lehet csúnya képet csinálni! - tapadtam ajkaira. Bejutásért könyörögtem, amit azonnal meg is kaptam. Imádtam csókját, ahogy félénken indított, majd mikor magabiztosabbá vált, szinte nekem esett. Mámorító volt, szenvedélyes csókja. Bármit is csinált, nekem tökéletes volt. 
- Na, mehet? - mosolyogtam rá.
- De most miért? - nyavalygott - Itt vagyok élőben, ez nem elég?
- Baby, lééégyszii! - könyörögtem, legörbítette szájjal. Tudtam, hogy bele fog menni, hiszen ismertem már. Mindig ezt csinálja.
- Rendben, essünk túl rajta! - nézett rám morcosan. Előkotorásztam az addigra elkóborolt telefonom.
- Szexin mosolyogj! - kacsintottam rám, mire elpirult, és aranyos mosolyra kúszott ajka. Gyorsan lefotóztam. - Tökéletes! - csókoltam ajkaira. Hevesen faltuk egymást. Nem akartam elszakadni ajkától, mégis muszáj volt. Levegőért kapkodva döntöttem neki homlokom az övének. - Szeretnék, még egy képet rólad, miután megdug..."  

Hirtelen egy mély hang szakította félbe elkalandozásom.

20 megjegyzés:

  1. Hazza ne menjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjj elllllllllll, könyörgömmmmmmm!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Lou belehalna ha elmennél! Neeeeeeeeeeeeeeeeee............
    Kérlek hozd vissza Harryt! Ne menjen el! Léccccciiiii!!!!
    Bár ez a legszomorúbb rész szerintem mégis ez a legjobban! Minden TÖKÉLETES benne! Imádtam! :') *-* <3 Többször kellett elolvasnom a végét mert nem láttam a könnyektől! :D :( Itt ülök hüppögve, körülöttem egy csomó használt zsepi,és próbálom kitalálni mit mond majd be a hang, ami visszahozza Hazzat Lounak! Könyörögve kérlek hozd vissza őt!
    Ui.: bízz magadban nagyon nagyon nagyon jól írsz, minden történeted csodálatos <3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen, kicsit féltem, hogy nem fog tetszeni nektek, de örülök, hogy sikerült átadnom az érzéseket! :) Ez nekem nagyon sokat jelent! :3
      Sajnálom...Én se szeretem őket így... :(
      Nagyon köszönöm a biztatást ;)

      Törlés
  2. Óóó hé ne már :/ nem akarom hogy szomorú vége legyen...
    Hehe "miután megdug..." xd
    Ki a rák jött már megint

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem lesz még vége, ne aggódj, a rossz után csakis a jó jöhet ;)
      Igen, ezt bele kellett tennem XD
      XD Majd meglátod.

      Törlés
  3. ÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁ NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!!!O.O TT-TT ÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓ NOOOOOOOOOOOOOO! ÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓ NeiiiiiiiiiiN!! ÓÓÓÓÓÓÓ....Kutya füleeee!xdTT-TT
    nem teheted eeeeezt!TT-TT
    A bíróság döntött! Dreamy Girl-t a Larry Stylinson páros kettészakítása, miatti vád miatt életfogytiglan tartó börtön büntetésre itélem, melyben nem olvashat larry-t!...Hacsak nem menti meg a helyzetet és hozza össze a kis édesek !xd
    Niall is potn most kedvelte meg...Harry gyere csak ide! felhúzlak a nyársra, mint a malacot! Sült harry-ala-röf-röf xd
    óóóó de édes** louisrol csakis aranyos fotók készülnek :3 (kivéve ha nemxd)
    ááá eltudom képzelni harry mien képet csinált a dugás utánxd..hm..:3
    ÁÁÁ ki az, ki az?! O.O jaj nekem Dreamy Girl!!xd kicsinálszxd miattad fogok elhaláloznixd:)xd Am I-M-Á-D-T-A-M!!!!!!!*-* mester, ez...mesterixd nem tudom miért nem vagy meg elégedve vele, mert igenis fain!xd:)
    És jó az új fejléc is, csak nekem egy kicsit fura volt az elején mikor megláttam, mert a másikhoz szokott a szememxd de majd meg szokja ezt is:) már nagyon várom a következő részt, biztos az is ugyan ilyen jó (vagy jobb) lezs mint a többi:D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kérlek, ne tedd ezt velem!! Könyörgöm, ígérem megjavulok, csak ne zárass börtönbe!! ;) (nem olvashatok Larryt?? Ez lenne a legnagyobb kínzás! :/)
      Köszönöm szépen, örülök, hogy tetszett! :3
      Igen, nekem is furcsa, mivel az előző volt kint a kezdetektől fogva és már nagyon megszoktam, de ez valami fantasztikus lett! :D

      Törlés
  4. nem vagyok képes semmit sem írni......

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ne légy szomorú, csak gondolj arra, hogy milyen jó lesz, mikor újra találkoznak :3

      Törlés
  5. Ooooo!!!! Te Szadista Állat!! Te! Te! Te! T.T szemét vagy Dreamy Girl! TT-TT hogy tehetted ezt velük?! T.T mi lesz ha Lou hülyeséget csinál?! T.T
    Komolyan mondom mig nem hozod vissza Harryt nem fogok komit irni!:Pxd olyan leszek mint egy ovodás! Duzzogni fogok! :Pxd
    Lécci lécci ne tedd ezt!!!!!! *-* most legszivesebben bevernék neked egyet xd megérdemelnéd :Pxd gonosz vagy! T.T most rosszat fogok àlmodni! O.O ooo.. nee máárr!! :((( Mester könyörgöm hozd vissza Hazza baby-t !! :3
    Itt törölgetem a könnyeimet.... T.T siess a kövivel nagyon!! Mert.. mert.. megbolondulok!! O.O

    U.I.: komolyan gondoltam hogy nem fogok addig komit irni mig vissza nem hozod öket! :P bár nem tudom ez mekkora fenyegetés neked xd de remélem azért használ valamit.. :3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ne csináld, a kommented nélkül tönkre megyek... :( Ez nekem nagy kínzás, kb ugyan olyan, mint amit Pakkör Pítör írt, hogy a börtönben nem olvashatok Larryt!! :(
      Ne szomorkodj, a rossz után csak jó jöhet, nem igaz?? ;)
      Nem mondhatom azt, hogy visszahozom... sajnos...

      Törlés
    2. Akkor ugye Louis megy Harryhez?! O.O nem történik semmi gond.. igaz?! O.O igaaz?! T.T ugye nem???? O.O T.T
      Egyet mondj meg nekem.. össze fognak megint jönni?! O.O ugye nem választottad el öket "örökre"?? T.T

      Törlés
    3. Nem választom szét örökre őket! ;)

      Törlés
  6. te kis szemét. !!!!! tudtam tudtam h ez lesz. !!! h tehetted eszt. ?hmm. ?miééééért. :( ajj ne máááááááááááár. mi lesz Louisval. ? :( szegény össze fog törni.. :( Hazza te kis lüke. ! h tehetsz ilyet.?? o.o ne tedd eszt léciiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii ne mennyen mááááár elll.. :'( meddig lesznek külön..??? nem fogod elárulni. ?? :O legalább aszt áruld el. .! :D Imádom .. !!!!! <3 de most haragszok rád.. !! mert ez nem volt fer. :D te....te..szemétláda. !! tönkre tetted most a kapcsolatukat. ! mind végig eszt akartad . xd tudtam én .. :D xdd na siess azzal a kövi résszel.. UI. ne vedd eszt sértésnek ..!! :) csak így adom ki. :D xd

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Sajnálom... :( Annyit elárulhatok, hogy nem fogom sokáig húzni, hiszen nem az a célom, hogy külön legyenek ;)
      Köszönöm szépen, és tudom, hogy haragszol, de hidd el minden rendbe fog jönni :D Nem veszem sértésnek ;)

      Törlés
  7. Ne már,itt abba hagyni ezt nem hiszem el!Hazza ne menjen el olyan jól meg vannak!
    Nagyon jó lett ez a rész is mint a többi! :D Siess a kövivel! :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Bocsi... :/
      Köszönöm szépen, örülök, hogy tetszett! :D

      Törlés
  8. Imádtam. Ennyit tudok mondani. :DD fergeteges!

    VálaszTörlés
  9. Ne ne ne ne.miért??? Nagyon imádom a blogodat,valami eszméletlenül írsz. Kérlek siess a kövivel!!!:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen, nagyon örülök, hogy ennyire tetszik! :3

      Törlés