2014. április 10., csütörtök

60.rész


Sziasztok!

Köszönöm szépen a kedves szavakat és a tetszikeket is, na meg a több, mint 67,500 oldalmegjelenítést! Örülök, hogy ennyire szeretitek a történetem, amit a mái napig nem tudok elhinni! :3 És már a 60. résznél tartunk! :o Te jó ég, már ennyit megírtam, wáóó! :D
Remélem ez a rész is tetszeni fog! :)
Ui. Azért hoztam most, mert ha minden igaz, a hétvégén nem igazán lesz időm írni, így próbáltam hozni előbb, hogy ne keljen ismét egy hetet várnotok a következő részre! 

Dreamy Girl



Louis

Nem tudtam merre megyünk, a zene még mindig szólt, magamnál voltam, de hiába akartam kiabálni vagy lerángatni magamról a két kezet, nem sikerül. Fejem szédült, látásom elhomályosult, a beszédhangok eltorzultak. A kéz mely engem fogott, folyton lökött előre, ezzel segítve engem a járásban.
- Gyere! - tolt be egy helységbe, talán egy szobába.
- Elhoztad? - hallottam meg egy férfihangot, mely ismerősen csengett, de nem tudtam ki lehet a tulajdonosa. - Nagyszerű! Látom, bekapta a horgot! - nevetett fel gonoszan. Fejem csengett nevetésétől. - Pedig azt hittem, hogy nehezebb lesz!
- Mit akarsz csinálni vele? - kérdezte mellőlem egy vékony hang. - Ugye nem fogod bántani?
- Nem mindegy az neked! Semmi közöd hozzá! - emelte fel hangját a srác. - Most elmehetsz! És körülbelül tíz perc múlva hozd ide Harryt! Addigra kész leszek! - utasította a lányt. Hirtelen a két kéz, mely biztonságosan tartott eltűnt, én pedig a falnak dőltem. Hallottam egy hangos csattanást, amely mellőlem jött. Talán az ajtó csapódásának zaja lehetett. Kezemmel próbáltam egyensúlyozni, hogy el tudjak menni a faltól, de ismételten dülöngélni kezdtem. Valaki megfogott a derekamnál, így mellkasára dőltem. - Ne félj, nem lesz baj! - suttogta fülembe.
- Engedj el... - nyöszörögtem. Próbáltam kapálódzni, viszont nem értem el vele semmit.
- Nyugi! - fogta le kezeim - Lehet, két tablettát kellett volna beleraknom a piádba, mert még mindig nagyon eleven vagy! - engedett el és egy puha valamire estem. Gondolom az ágyra. Szörnyen rosszul voltam, a fejem egyre jobban hasogatott, forgott velem a világ, szédültem. Valaki felém mászott, éreztem, ahogy besüpped  magam mellett az ágy, majd ezt követően ráült csípőmre.
- Hazza? - kérdeztem erőtlenül, mire felnevetett.
- Ő nincs itt! - csókolt nyakamba, majd levette pólóm, én pedig hagytam. Nem akartam, mégse tudtam ellene semmit tenni. Próbáltam letolni magamról, vagy megütni, de karjaim nehezek voltak, olyan érzés volt az egész, minta nem is a sajátjaim lettek volna. Nem tudtam irányítani testem.
- Nem akarom... hagyj... - tiltakoztam szavakban, ha már fizikailag nem tudtam.
- Dehogy nem, hidd el, élvezni fogod! - mondta, majd átfordított a hasamra. Megkíséreltem lábammal rugdosni. de semmi sem történt. Kiabálni, sikítani akartam, de nem tudtam. Ellenkezni akartam, mégse tettem. Letolta nadrágom, mire megijedtem. Teljes testével rám feküdt, éreztem leheletét nyakamnál.
- Tudod - kezdte fülembe suttogva - látni akarom Harry arcát, amikor meglátja, hogy nem csak az ő farka járt a seggedben! - harapott fülembe, mire könnyeim potyogni kezdtek. Nem tudtam mást csinálni, csak feküdni és várni, hogy vége legyen ennek. Hallottam cipzárja hangját. Harry... - mondtam magamban, majd behunyt szemmel, a takaróba temettem arcom.

Harry

Louist kerestem mindenhol, valamilyen szinten sikerült kijózanodnom, hála a friss levegőnek, a hideg víznek, és a tömérdek kajának, amit lenyomtam torkomon. Egy jó ideje bolyongtam a nagy házban, legalább egy ismerős arcot keresve, hogy megkérdezzem látták e Louist. De mintha mindenkit elnyelt volna a föld... A lépcső mellett haladtam el, mikor valaki a nevem kiáltotta.
- HARRY! - elkapta a karom, de kirántottam magam, hiszen nem érek én most arra rá, hogy táncolgassak valakivel. - HARRY! - folytatta tovább követésem. - AZ ISTEN SZERELMÉRE ÁLLJ MÁR MEG! - ordította teli torokból, még a hangos zene mellett is kiválóan értettem szavait. Nem tudott érdekelni, csak mentem tovább. - LOUIS! - kiabálta, mire azonnal megfordultam. Egyáltalán nem ismertem a lányt, aki zihálva állt egy helyben, a táncoló tömegben. Azonnal elé léptem. Nem érdekelt, ki ő és honnan tud Louról, csak azt akartam tudni, hogy mi van vele.
- Mi történt? Láttad? Hol van? -  kérdeztem idegesen. Legbelül tudtam, hogy valami baj történt.
- Sam...a.. ő... - dadogta levegőéért kapkodva. Amint meghallottam ezt a bizonyos nevet, elöntötte testem a méreg.
- Mond már ki az istenit! - ragadtam meg vállánál fogva, ezzel szegény lányt halálra rémítve. Riadtan nézett rám, majd folytatta mondandóját.
- Meg... meg akarja erőszakolni... fent vannak jobbra az első szobában... - ledöbbentem szavai hallatán, először azt hittem csak viccel, de amikor végig néztem sápadt, kétségbeesett arcán, egyből tudtam, hogy tényleg igazat mond. Azonnal felszaladtam, mindenkit arrébb lökve. Szinte egy másodperc alatt odaértem az említett szobához. Berontottam, és az agyamat elöntötte a düh, ahogy megláttam Lout, tehetetlenül feküdni az ágyon, miközben Sam rajta ült.
- TE MOCSKOS DISZNÓ! - ordítottam kikelve magamból. Felé rohantam, és egy erőteljes mozdulattal lehúztam róla Samet. A földre rogytunk, én pedig azonnal ütni kezdtem arcát. Azt hiszem, agyam végérvényesen elborult... Csak ütöttem, ahogy csak tudtam, minden dühömet beleverve fejébe.
- HARRY! - hallottam, hogy valaki a nevem ordítsa. Nem tudott érdekelni, csak tovább püföltem Samet, akinek az arca tiszta vörös volt a vértől. Valaki hirtelen lerántott róla, majd szorosan lefogott, hogy ne tudjak ismét nekiesni annak a rohadéknak.
- ENGEDJ EL! - üvöltöttem. Dühösen fújtattam, mint egy megvadult bika. Kapálództam, őrjöngtem valaki szorító karjaiban. Semmi más nem lebegett előttem, csak az, hogy meg akarom ölni.
- Állj le, Harry! - mondta egy erélyes hang. Próbáltam kiszabadítani magam, de nem sikerült.
- ENGEDJ MÁR EL! - folytattam tombolásom, mire még erősebben szorított.
- Vigyétek már ki! - mondta idegesen, a fogságban tartóm. Egy srác jött be, aki felsegítette a padlóról Samet.
- MEG FOGLAK ÖLNI! - kiabáltam, vicsorgó fogakkal, miközben elvitték mellettem.
- Nyugodj már meg! Rendben? - csitított. Ekkor ismertem fel Olivér hangját. Ő volt a fogva tartóm. - Nem éri meg, hogy e miatt börtönbe kerülj, Louisnak  szüksége van rád! - nyugtatgatott továbbra is. Ekkor eszembe jutott a még mindig az ágyon fekvő Szerelmem.
- Engedj el, kérlek! - könyörögtem nyugodt  hangon.
- Elengedlek, de csak akkor, ha megígéred, nem csinálsz hülyeséget! - bólintottam, mire megszűntek szorító karjai. Azonnal Louhoz mentem, felhúztam nadrágját, majd magamhoz öleltem. Könnyeim potyogni kezdtek, ahogy belegondoltam min mehetett keresztül. És mind miattam... Lenéztem arcára és láttam, hogy könnytől csillogó szemekkel néz rám.
- Harry? - kérdezte lágy hangon. Tudtam, hogy tudatánál van.
- Nincs semmi baj! - simogattam arcát, mire halvány mosolyra húzta ajkait.
- Minden rendben? - kérdezte Liam. - Ugye nem... - csuklott el a hangja.
- Szerencsére nem, épp időben jöttem! - hajtottam le fejem. - Ez... ez nem normális... Meg akarta erőszakolni... Mit ártott neki?? - szipogtam, miközben könnyeimet törölgettem.
- Ez egy elmebeteg! De ne aggódj, a fiúk el fogják intézni, nem kell többet tartanotok tőle! - tette vállamra kezét, nyugtatólag simogatva. - Menjünk innen! Zayn és Niall már lent vannak a kocsinál. Tudsz vezetni, vagy menjünk egy kocsival, aztán majd visszajövünk a másikért? - kérdezte, miközben felálltam, karjaimban Louval.
- Szerintem egy kocsival menjünk, mert nem hiszem, hogy most tudnék vezetni... - indultunk meg kifelé a szobából. A kocsihoz érve betettem Lout és én is beültem mellé, hátra. Zayn is ott volt, eléggé elázva. Nagyokat horkolt, nyitott szájjal. Az út csendesen telt, bár ezen nem csodálkoztam... Ahogy Szerelmem figyeltem, rájöttem valamire, ami összetörte szívemet. Ismét szabad utat engedtem könnyeimnek, ahogyan eszembe jutott egy megoldás. Tudom, nem a legjobb dolog, mégis éreztem, ezt meg kell tennem érte...

- Biztos maradtok éjszakára? - kérdeztem Niallt, mikor megágyaztam a nappaliban. - Nyugodtan elmehettek, meg leszek velük.
- Persze, hogy maradunk. Menj csak fel Louhoz, mi addig vigyázunk Zaynre. Pillantottunk rá az említettre, aki a kanapén aludt nagyokat szuszogva.
- Kösz... - ennyit tudtam kinyögni, majd jó éjszakát kívánva felmentem. Bebújtam Lou mellé, szorosan magamhoz öleltem kicsiny testét.
- Harry? - suttogta. Kezével megragadta hasát simogató kezem.
- Itt vagyok, aludj csak! - pusziltam nyakhajlatába.
- Szeretlek! - szorította meg kézfejem, mire könnyek gyűltek szemeimbe. Ez az egy szó, mely csodálattal és boldogsággal kellene, hogy eltöltsön, most fájdalmat okozz szívemben... Gyomrom görcsösen összerándult, szívem pedig darabokra hullott...
- Én is szeretlek Lou! - pusziltam meg arcát. - Mindig is szeretni foglak! - bújtam hozzá még közelebb, magamba szívtam illatát, hogy soha ne felejtsem el, hogy mindig eszembe jusson, bármerre is visz az élet... Próbáltam aludni, de nem sikerült, folyton csak forgolódtam, és a ma történtek jutottak eszembe. Lejátszódott a fejemben, újra és újra. Mivel nem akartam felkelteni a mellettem békésen szuszogó Szerelmem, így óvatosan kikeltem az ágyból. Lementem a konyhába, hogy megigyak egy pohár tejet, hátha segít az elalvásban. Nagy meglepetésemre ott találtam Niallt és Liamet, az asztalnál ülve.
- Nem tudtok aludni? - kérdeztem, miközben a hűtőhöz mentem a tejes dobozért.
- Nem.. De látom te se... - mondta Niall. Kiöntöttem egy pohárba, majd betettem a mikróba, hogy megmelegítsem.
- Nem is baj, így legalább beszélhetek veletek a döntésemről... - vettem ki a már felmelegedett tejet és leültem velük szembe. Vizslattam az előttem lévő fehér folyadékot, miközben azon gondolkodtam, hogy hogyan is kezdjek bele mondandómba. Nagyot sóhajtottam.
- A ma történtek ráébresztettek arra, hogy valamit tennem kell... - simogattam a pohár oldalát - Egész este ezen gondolkodtam és rájöttem a megoldásra. Szeretném, ha végig hallgatnátok. - emeltem fel tekintetem rájuk, mire mindketten bólintottak. Szemeikben láttam a bánatot és a sajnálatot, mintha csak tudnák, hogy mit készülök mondani...


26 megjegyzés:

  1. Teee!! Teee! Tee ugye nem az amire gondolok?! O.O TT-TT ugye nem hagyja itt Harry Lout?! O.O ugye nem?! Mond hogy nem! T.T ha azt mondod hogy "nem mondhatok semmit" vagy valami ilyesmit akkor azt ugy fogom venni hogy el fogja hagyni T.T most az egyszer Dreamy Girl kegyelmezz nekem! *-*O.O tudod hogy imádlak!<3
    Am a részröl.... egyszerüen szuper volt! *-* ês Hazza is kimondta hogy szereti Louist *-*:3 olyan cuki!:$
    De nagyon félek O.OT.T könyörgöm minden erödet vesd be a kövi rész gyors hozásához mert makd megöl a kiváncsiság! O.O *térden állva, könnyes bociszemekkel nézek rád*

    U.I.: bocsi hogy nem irtam az elözö részhez.. nem volt idöm :( de az hipiszupi volt Mester! :3*-*<3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Sajnos, semmi jóval nem szolgálhatok, így akkor már tudod miről van szó :)
      Köszönöm szépen, nagyon boldog vagyok, hogy tetszett! :) Nem tudom hamar hozni, mert a hétvégém be van táblázva, csak este tudnám, de most is elég fáradt vagyok. :/
      Semmi baj, megértem :)

      Törlés
  2. na ne ugye nem. ?ne már. o.o fogadni mernék h az lesz h el hagyja. !!Louis össze törne. :( és aszt senki sem akarja és te sem.!! eszt nem teheted meg velünk.. gonosz vagy. ! :D am Imádom a részt alig várom h jöjjön a kövi rész. :)) remélem h hamar hozod.!! :) U.I ne válaszd szét őket. KÖNYÖRGÖM..!!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Sajnos :( Én se szeretném, de hát nem lehet minden happy :/
      Köszönöm, örülök, hogy tetszett! :) Nem tudom mikor hozom, amit lesz időm, felteszem :)

      Törlés
  3. NEEEE UGYE NEEEMMMM! Kérlek, KÖNYÖRGÖM NEEEEEE...... Azt nem élném túl! NAGYON SZÉPEN KÉRLEKKKKKKK NEEEEEE!!! LÉGYSZIIIIIII! A kedvenc íróm vagy, nem tehetsz ilyet! ;(((((( *sír, zokog
    U.i: nagyon nagyon jó lett attól függetlenül, hogy nagyon, rettentően szomorúúú *-* <3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen, boldog vagyok hogy tetszett! :)
      Sajnos, semmi jót nem mondhatok :/

      Törlés
  4. Neeeeee pls neeeee :"""(((

    VálaszTörlés
  5. Neeeeee!Remelem nem az amire gondolok!Harry nehogy vmi hulyeseget csinaljon!
    Am a resz nagyon jo lett! :) Siess a kovivel!
    xxElena

    Ui:Az elozot most neztem meg az is nagyon jo lett!! :))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves Elena!
      Köszönöm szépen, örülök, hogy tetszett az előző és a mostani is! :)
      Sajnos az lesz, amire gondolsz :/

      Törlés
  6. A JÓ KURVA ÉLETBE! NEM! NE! NEM! NEEEEEEEEEEEE! NEM AKAROM! NEM! NEM! NAGYON NEM! KURVÁRA NEM! ÉS MI A KAKIÉRT HAGYTAD ITT ABBA? NEMÁÁÁÁÁÁÁÁÁR! Ó HOGY AZ A.... ÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    VálaszTörlés
  7. Áhhh...nagyon jó lett!De ne hadja el Harry Louis-t olyan rossz lenne!
    Siess a kövivel! :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen! :)
      Nem tudom, hogy mikor tudom hozni, amint lesz időm, felrakom :)

      Törlés
  8. najó van most azonnal börtönbe záratlak!!! Miaz már hogy pont itt van vége?! O.o TT-TT neee könyörgöm..harry..uyge nem akarod ott hagyni louist!? ugye nem pont most,! léccci neeeee! az istenért pont most akarták meg erőszakolni, erre elhagynád?! O.O nem nem enm ezt meg tiltoooom!! Nem teheti ezt!!O.O esküszöm felnyársalom a nyárs botra a májva cukor mellé!
    Az a rohadék Sam! meg érdemelte hoögy hazza szétverjeeee! Harry jutralom falatot érdemel!:)
    gondoltam hogy meg akarják erőszakolniii!xd De amikor gondoltam hogy kirabolhatta oda akkor elég érdekesen hangzott ez a fejembenxd azt hittem, Lucas leszxd de nemxd de azt gondioltam hogy megakarják erőszakolni!xd
    Nagyon jó lett eszméletlen mint mindig!:D nem gond meg értjük hogy ha nins időd:) jó hétvégét, és jó napocskákat:D mester:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. XD Ajjaj, most már tényleg kezdek félni :) Sajnos... :( Akkor már kezdheted felnyársalni Harryt XD
      Köszönöm szépen, örülök, hogy tetszett! :) Köszönöm, neked is viszont kívánom :)

      Törlés
  9. Aaa imádom imádom imádom ..imádlka..
    Legyszi nee neee ne hagyja el.

    VálaszTörlés
  10. Imádom.:3
    ugye Hazza nem hagyja el Lou-t.?.://
    lesz még Ziall?.:3
    csak mert imádom.<3 *o* (légyszi legyen.*-*)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen, örülök, hogy tetszik :)
      Sajnos, semmi jóval nem szolgálhatok... :/
      Nem tudom, ez a hangulatomtól függ, néha még a felrakás előtti pillanatban is megváltozik a történet, szóval sose lehet tudni! :)

      Törlés
  11. Neee, ne legyen itt vége Úristen! Nagyon imádtam, ahhh

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen :) Jönnek még szép idők ;)

      Törlés
  12. Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!!!!!!!!!!!!! Sírni fogooook! Na komolyra fordítva a szót... Imádom a blogod! Tegnap előtt találtam és máris elolvastam! Ne az legyen kérlek amire gondolok, holy lesz! Könyörgöm!! Tényleg sírni fogok ha az lesz... ;) :'(

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nehogy sírj nekem! :( :) Nagyon szépen köszönöm és örülök, hogy ismét egy új olvasót üdvözölhetek köreinkben! :3 Sajnos semmi jót nem mondhatok... :(

      Törlés