2014. március 5., szerda

49. rész


Sziasztok!

Köszönöm szépen a kommenteket, a féliratkozót/felíratkozókat és a tetszikeket! :D :3 Hamarabb akartam felrakni, de az áramszünet bekavart, utána meg nem voltam itthon, most értem haza! :/ De megírtam sikeresen! Remélem tetszik! :D 
Nem is akarom tovább húzni a szót, jó olvasást kívánok! A kövi rész nem tudom mikor jön, mert most inkább a one-shotokat próbálom befejezni, hogy a másik blogomba is haladjak, de közben ezt is fogom írni!
Jó olvasást!

Dreamy Girl


Louis

A pályáról beszűrődő fényben láttam arcát, amelyről most nem tudtam leolvasni semmit. Dühe eltűnt, csak szemeimbe nézett, nem szólva egy szót se.
- Bocs... - suttogtam - ezt nem kellett volna... én csak... - hajtottam le fejem. Nem tudtam mit várjak tőle, teljesen összezavart a viselkedése. Nem csináltam semmi rosszat, csak le akartam állítani végre Sam-et. 
- Rohadtul felizgattál, Baby! - mondta mély, rekedtes hangon, mire lepetten néztem fel rá. - Ez isteni volt! Tudtam, hogy van benned egy vadállat, csak nem tudtam, hogy hogyan szabadítsam ki! - engedte el egyik kezével csuklóm, de a másikkal még mindig erősen szorította a falnak. Végig simított oldalamon, majd ágyékomnál megállapodott és dörzsölni kezdte, közben pedig megcsókolt. Teljesen bevadult, durván falta ajkaim. Kicsit ijesztő volt, mégis egyre jobban kezdtem élvezni, valahogy beindított a vadsága. De a tudat, hogy nyílt terepen vagyunk és a fiúktól alig pár méterre, nem igazán tetszett.
- Haz... nem vagyunk egyedül... - nyöszörögtem, ahogy nyakamat kezdte szívni.
- És ez engem hol érdekel? - folytatta nyakam kényeztetését. - Gyerünk kis tigris! Az előbb nagyon kemény voltál! Akarom ismét látni, ahogy kiereszted vadságod! - harapott bele érzékeny bőrömbe. Élveztem, ahogy egyre durvábban szívta bőröm, a vérem is kicsordult, ami lenyalt forró, nedves ajkaival. Már ettől el tudtam volna menni, annyira jól csinálta. Elengedte kezeim, de másik még mindig a már igencsak merev férfiasságomon volt. Próbáltam aktiválni magam, hogy ne csak nekem legyen jó, hanem neki is. Bár én nem tudok vad lenni, így nem tudtam megadni azt, amire vágyott. De ki tudja, talán majd egyszer eljutunk odáig is. Kezemmel pólója alá nyúltam, hasfalát simogattam, a másikat hajába vezettem. Göndör tincseivel játszadoztam. Nyakamról ajkamra tévedt, majd bedugva nyelvét, táncba hívta enyémet. A testem beleremegett, ahogy szenvedélyesen csókolt. A hasfalán lévő kezemmel lejjebb kalandoztam, benyúlva nadrágjába. Megmarkoltam duzzadt hímtagját, és fel- le mozgatva kényeztettem, a már régóta érintésre vágyó testrészét. Számba nyögdécselve adta tudtomra, hogy élvezni, amit teszek. Nyakához hajoltam, végig nyaltam forró bőrét, majd az érzékeny pontjánál szívni kezdtem, erősen. Teljesen nekem dőlt, így még jobban nekiszorított a falnak. Egyre erősebben dörzsöltem szerszámát, mire fülembe lihegett, majd kezemhez kapva leállított.
- Nagyon... jól... csinálod...de el fogok menni... - szuszogta mély hangon. Megcsókoltam, alsó ajkát megharapva játékosan meghúztam.
- Dugj meg, keményen! - suttogtam ajkára. Még mindig nem tudom elhinni, hogy ilyeneket mondok neki, de egyre jobban tetszett, erre vágytam... nem tagadom, tetszett a durvasága. A halvány fényben láttam öntelt arcát. Nem kellett kétszer mondanom, Hazza nadrágomhoz nyúlt és lehúzta azt. Én pedig az övét toltam le sietősen. Hirtelen felkapott ölébe, én pedig lábammal átkulcsoltam derekát. Fenekem alá nyúlva tartott engem, majd nekitolt erősen a falnak. Kezeim nyaka köré fontam. 
- Nyálazd be! - tartotta szám elé két ujját. Azonnal bekaptam, és jól benyálaztam miközben szemeibe néztem, amely a vágytól csillogott. Ajkába harapva figyelte tettemet, aztán halványan elmosolyodott. Kihúzta ujjait, majd megéreztem, ahogy a járatomhoz vezeti. Nem dugta belém, csak simogatott, amivel teljesen kikészített. Arra vágytam, hogy bennem legyen.
- Csináld már, mert megőrülök! - mondtam kicsit feszülten, mert a kéj elvette az eszem. Halkan kuncogott egyet, majd figyelmeztetés nélkül belém hatolt. Fájdalmas hangon felnyögtem, és a ruhája anyagán keresztül belevájtam körmeim hátába. Halkan felmordult, majd egy erőteljese mozdulattal teljesen bennem volt. A fájdalom gyorsan tovaszállt, ahogy lassan mozogni kezdett bennem. Nem gondoltam volna, hogy ezt a mámoros érzést, ami a szex közben végig kísér, lehet még fokozni, de Hazzának sikerült. Kezeivel fenekembe markolva tartott. Egyre durvábban lökte magát belém. Én pedig nyakához dőlve élveztem tetteit, amellyel  totálisan kikészített. 
- Ahh... basszus... - nyögtem hangosan az élvezettől. Haját erősen megragadva meghúztam, így feje hátrahajlott, én pedig nyakát nyalva felfelé haladtam egészen ajkáig, amit lágyan megcsókoltam. - Keményebben! - suttogtam kéjesen ajkaira. Ha lehetséges még durvábban lökte felém csípőjét. Teljesen elveszítettem az eszem, az érzés, ami körbejárt, leírhatatlan. A testem szinte lángolt, ahogy egyre közelebb kerültem a csúcs felé. Hazza erősen megmarkolta férfiasságom, és húzogatni kezdte, belőlem folytonos nyögéseket kiváltva ezzel. Áttért heréimre, amiket erősen masszírozta. Fejemet hátradöntve a falnak lépkedtem a gyönyör kapuja felé, amit elég hamar át is léptem. Hazza hajába túrva élveztem bele tenyerébe. Még párat lökött rajtam, amikor mély hangon, nevemet nyögve ürítette belém örömnedvét. Lihegve dőlt nekem, én pedig szorosan magamhoz öleltem. El se akartam hinni, hogy ezt megtettem, és a srácok simán hallhatták élvezetünk hangjait.
- Ez... eszméletlen volt... - szuszogta fülembe. Mosoly kúszott ajkamra, közben pedig hátát simogattam.
- Helyesbítenem kell... - emelte tekintetét rám - Ez volt eddig a legjobb! - csókoltam meg.
- És ezt még mindig lehet fokozni! - nevette el magát. Nem tudtam elhinni, hogy még ennél is élvezetesebb lehet... Kihúzta magát belőlem, majd óvatosan letett a földre. Ujjait szájához emelve nyalta le nedvemet.
- Rohadt jó ízed van! Nem szabad pazarolni! - kacsintott rám huncut mosollyal arcán. Végig néztem magamon, hátha rajtam is van belőle, de nem volt.
- Öltözzünk fel! - mondtam, aztán gyorsan felhúztam nadrágom, majd ő is. Kicsit helyreállítottam haját, mert hát eléggé összetúrtam. Jót mosolygott rajta.
- A fiúk úgy is hallották a műsorunkat... - nevetett fel. Nagyon kínosnak éreztem ezt a dolgot, mégis örültem, hogy megtettük. Elindultunk vissza a többiekhez. A pályán voltak, még mindig fociztak. Mikor megláttak minket, mindannyian megálltak. Derek odafutott hozzánk vigyorgó arccal.
- Beálltok? - kérdezte. Hálás voltam, amiért nem mondott semmit, de arcáról tudtam, hogy jót mosolyog magában. Láttam, hogy Hazza nem igazán hajlott rá.
- Persze! - mondtam, majd kezét elkapva húztam őt a pályára.
- Kicsit hangos volt a "lehiggadás"! - mutatott idézőjelet kezével Zayn, mire mindenki felnevetett. Sam volt az egyetlen, aki gyilkos pillantásokat lövellt felém. Elmosolyodtam, tetszett,  a dolog, hogy valaki féltékeny rám, és méghozzá egy igencsak jóképű srácról van szó. Éreztem, hogy kicsit megugrik az önbecsülésem. Tudom, hülyén hangzik, de tényleg így volt.
- Gyerünk Louis! - mondta Niall, mikor mellém ért. Míg elvoltam magamban, addig elkezdődött a meccs. De, nem igazán tudtam odakoncentrálni, ugyanis folytan az előbb történtek játszódtak le fejemben...
- Louis! - eszméletem fel Liam kiabálására. A labda felém gurult, én pedig elkaptam lábbal, és futni kezdtem a kapu felé. Sikeresen berúgtam, mire ujjongva átöletlek a csapattársaim. Nagyon jót játszottunk, mindenki élvezte a meccset. Hazza folyton incselkedett velem ismét, meg persze jó párszor fenekemre csapott. Mikor kicsit elfáradtam, kiálltam a pálya szélére, hogy kifújjam magam. Ahogy a pálya szemben lévő felére néztem, egy alakot láttam meg, aki pont egyenesen rám nézett. Szemeim kikerekedtek, mikor felismertem, hogy ki is ő valójában. Nem akartam hinni szememnek, de ott volt, és gonoszan vigyorgott rám.
- Lucas... - suttogtam magam elé, majd egy erős lökéstől a földre zuhantam. Fájdalmasan felordítottam., mikor iszonyatos szúrást éreztem meg bokámnál. A füves pályán fetrengtem, és próbáltam megmozdítani lábam, mire éles fájdalom nyilallt belé. Könnyeim kicsordultak. Mindenki odarohant hozzám.
- Lou, istenem! Mi a baj? - guggolt le mellém Hazza. Aggódó tekintetével végigmért. - Hol fáj? - kérdezte elcsukló hangon.
- Bokám... - sziszegtem, szemeim összeszorítva. Elviselhetetlen volt a fájdalom, ami egyre csak nőtt. Hazza óvatosan rásimította kezét a sérült részre. Ekkor ajkamba harapva próbáltam enyhíteni a fájdalmamon. - Ne, nyúlj hozzá! - mondtam idegesen.
- Bocs... Tudod mozgatni? - kérdezte, mire megpróbáltam, de még rosszabb lett. Fogam összeszorítva fojtottam magamba ordításom.
- Nem... Lehet, hogy eltört? - kezdtem kétségbeesni. - Az nem lehet! Nem és Nem! - akadtam ki.
- Nyugi, még semmi se biztos! El kell mennünk a kórházba, hogy megnézzék! - fogta meg kezem, majd nyugtatólag cirógatni kezdte.
- Istenem! - fordult mindenki a hang irányába. - Hogy lehet ennyire puhány?? Itt picsogsz, mint egy kislány, és sajnáltatod magad! Kis hercegnő! - mondta gúnyos hangon.
- Fejezd be Sam! - korholta le Zayn, de fel se vette, hanem folytatta tovább.
- Nem értem, mi a francot eszel ezen a hisztikirálynőn! Erre pazarolod az időd?? Szánalmasak vagytok mindketten!! - kiabált teljesen kikelve magából. Szerintem ez megőrült, lehet, hogy régebben se volt százas, de most tuti elmentek otthonról. Mikor befejezte ordibálást, egyből Hazzára néztem, akinek feje egyre vörösebb lett.  Láttam arcán, hogy mindjárt robban, és annak nem lesz jó vége. Kezét ökölbe szorítva rontott neki Sam-nek, akinek ideje se volt feleszmélni, mint, ahogy nekünk se. Minden, egy szemvillanás alatt történt.
- Most kinyírlak te seggfej! - és egy jó nagyot behúzott Sam-nek, akinek azonnal eleredt az orra vére.


35 megjegyzés:

  1. Atya uristen! Szent szuz maria,szent mazsolam,s szent pistabacsi! Pofam leszakad. Gyaaaa! Kinyirom Sam-et!!!! #.# Gyaaaaa!!! Huh! Ez volt szerintem a legeslegjobb resz! Nem tudom miert,de rohadt,gecire tettszett!!! Imadom!! Repulo salatakat latok magam elott. Es sok sok Louis-t es Repulo Harry-t. Egy felhon pattogo Niallt,s egy titkarnokent szekben ulo,noi ruhaban levo Liamet,s egy erolkodo Zaynt. Szerinted mit szivtam? Oh Larry draga,lesz meg dugcsi? @.@ Oh...Lou...Oh!! Najo...en megorultem!!! Szornyen tettszett ez a resz! Repulo salataaaa!!!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi szépen, boldog vagyok, hogy ennyire bejött ez a rész! :D Nagyon jó olvasni, hogy valakiből ezt váltja ki az írásom! :3
      Nem tudom mit szívtál, de nekem is adhatnál belőle! XD

      Törlés
  2. Úristen ez nagyon jó volt! Vajon mi lesz Lucas-sal? Jaj remélem hamar jön a következő rész, te jó ég!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi szépen, örülök, hogy tetszett! :D Nem tudom mikor jön, próbálok igyekezni, mert már kész van, csak fel kéne tenni!

      Törlés
  3. Először is tudtam,tudtam,TUDTAM há a jós visszatért xd Másodszor nemár most dugtak egy jót erre jön egy csomó probléma...ajajj mi lesz még itt na meg Lucas.....hát én már szóltam volna Harry nek de most komolyan na de mind1 meghalok az izgalomtól xd már így is legalább 10-szer újra olvastam az egész történetet és rájöttem olyan rohadt sok fordulat van benne de ne értsd félre ez teszi kibaszott jóvá ezt a történetet :) úgyhogy mint minden részt ezt is IMÁDOM

    Mariann:D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves Mariann (a jós)!
      Nem lehet minden szép és jó! XD Újraolvastad? Ennek örülök, és annak is, hogy akkor nem unalmas! :D
      Köszönöm szépen! :3

      Törlés
  4. Úristen!!! Meghaltam. Nagyon siess a kövivel!! Nagyon tetszett ez a rész is

    VálaszTörlés
  5. Nagyon jo volt!Imadtam! :) Siess a kovivel!! :)
    xxElena

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves Elena!
      Köszönöm szépen, igyekszem hozni! :D

      Törlés
  6. Áááhhh!!! Ur Isten! Ur Isten! Ur Isten! Ugy érzem hogy mindjárt kiugrik a szivem o.o ohh.. szivrohamot fogok kapni!
    Mi a szent lof*szt keresett ott Lucas?? O.O nehogy bántani merje bármelyiküket is kivéve persze Sam-et! Na jo öt se... megkapta már ugy is a magáét Hazzátol *-*xd
    Komolyan mondom Dreamy Girl hogy lehidalok töled (jo értemebe<3)!!! Annyira imádom ezt a blogot mint még soha semelyiket!
    Nem is tudom kifejezni mit érzek... olyan fenomenális! *-*<3
    Siess a kövivel kéérleekk !! *bociszem + kiskutyanyüszités*

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. XD Csak nyugalom, nehogy nekem szívrohamot kapj! :D Mi lesz velem nélküled?
      Nem árulhatok el semmit...
      Köszönöm szépen, boldoggá tesz, hogy ezt gondolod a blogomról! :3 El se hiszed mennyire! :3

      Törlés
  7. ÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁ!!! ATYAGATYAATYAGATYAATYAGATYAATYAGATYAATYAGATYAATYAGATYAATYAGATYAATYAGATYAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Jézusszűzmária! Jééééééééééééééééééééézusoooooom!
    Juuuuuuuuuuuuuuuuuuuj! Aaaaaaaaaaaaaaaaaajaaaaaaaaaaaaajj! Ááááááááááááá! Fhuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    BASZKII!!!!!!!!!!!!!!!

    VálaszTörlés
  8. Áhhhhhhhhhhhhhhhh....................ez nagyon jó volt,de hogy lehet itt abba hagyni kész kínzás!Siess a kövivel mert megörülök!Holnap kérlek rakd fel! :D

    VálaszTörlés
  9. ojojjjoooojjjjjj ÁÁÁÁÁÁÁ ! Ez nagyon jó rész lett ! Te normális vagy itt abbahagyni ? ohh ezt nem teheted ez kínzás ! Teljesen beindítottad a fantáziám ,hogy mi is fog történni bár ez egyértelmű hogy Harry megveri Sam-et ! Siess Siess Siess ! Oh én megfogok őrülni mikor hozod mondj egy napot !
    Lilla xxx

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves Lilla!
      Köszönöm szépen! :D Muszáj volt itt abbahagyni, sorry! :/ Nem árulok el semmit, de gondolom egyértelmű! :D
      Nem tudom mikor hozom, de próbálom hétvégén!

      Törlés
  10. Ahhw... Imádtam.. Iszonyat jól ísz!"
    Mikor jön a kövi rész? :)))

    xxT"

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves T!
      Köszönöm szépen, örülök, hogy tetszik! :D
      Talán most hétvégén!

      Törlés
  11. ÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁ hívjátok a mentőkeet!*0* defibrilátort (vagy mit) ideee!!*-* ez kuuuuuurva jóóóóóó!:DD oké, oké, oké meg haltam basszus azta kuty ameg a ménykű meg a csirke kupa!xd anyámmm! ..ÁÁ vérzik az orrom O.Oxd durva szex, durva szex, durva keksz!xd hihihihihi tudtam higy harry bekanul!xd úúúúúgy tudtamxd ÁÁÁÁÁÁ L-Lucas?o.o mi a francot csinál az ott?!O.O és ki bántotta luoluot?! huh akárki is volt nekerüljön a szemem eléé! kiherélem, megkeressük harryvel azt kinyirjuk!xd *bepörgöttxd*
    am....EZ AAAAAAAZ!XD HARRY IMÁDLAK!XD meg érdemelte az a rohadék Sam!!xd így jár az aki lezsolja larryt!xd hahahahaha!xd *bekattantxd*
    és...úristen, ez a kép levan mentve nekem!xd (abba a mappába amit meg akarok rajzolnixd) úgy szeretem ezt a képetxd*-* te tudod ám hogyan csinálj Pakkör pocsolyátxd
    Imádom, Loveolom!Xd erre érdeemes volt várnii!xd nagyon imádlak, sé a blogjaidat is!:) else tudod hinni mennyire feltudja dobbni a kedvemet, akárhányszor csak elolvasom egy részedet/történetedet. nagyon sok sikert az iráshoz!:) és mndenhez:D
    am hogy én se maradjak ki...ilyen hatalmas bűnt elkövetni!! itt abbahagyni!?:PXD

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. XD Nehogy meghalj itt nekem!!! Mi lesz veled nélkülem?? :D
      Köszi szépen ezt a dicsérő szavakat! :3 Boldog vagyok, hogy ennyire tetszik! :3
      Ez a kép szerintem nagyon jó, és én is gondolkodtam már rajta, hogy lerajzolom! :D
      Akkor sikerült a kedvedre tennem, úgy érzem! :D
      Muszáj volt itt abbahagyni, sorry! :/

      Törlés
  12. ISTENEM!!!!ÁÁÁÁ ez nagyon jó rész lett!(nem mintha a többi nem lenne jó)És remélem sz*rrá veri Harry azt a köcs*göt! :D És huh most hogy Lou testvére feltűnt.. :/ remélem nem bántja majd Lout,bár Harry úgyis megvédi :3 Várom a kövi részt! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi szépen, örülök, hogy tetszik! :D Majd kiderül, hogy mit tesz vele Harry! :D

      Törlés
  13. Hogy a kibekurt jo mocskos kurva anyad vett volna cottont amikor meg apad mocskos budos tokeben voltal hogy miert atkozott meg az eg egy ilyen kurvaval mint te es a tobbi larrys seggfejjel es miert kell az ilyeneknek egyaltalan elni. szivem szerint gazkamraba zarnam a fajtatokat . Menj vissza a mocskos kurva anyad szonnyat picsajaba mert az ilyen kurva picsakar mint te soha senki nem fogja szeretni sot kirekesztet nyomorekkent fogod vegezni mert neked es a tobbi larrys faszfejnek kibaszott unalmas lehet az elete ha ezzel foglalkozik es rohadt nyomorek kurvak lesztek akiket meg az anyjuk is szeggyel de am a blog kurva szar es ha megtenned lod magad fejbe a kedvemert es mindenki masaert ezen a kibaszott vilagon a tobbi kurvaddal eggyut

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Normális vagy ?? Hogy mersz ilyet mondani egy olyan emberre akit nem is ismersz? És hogy mered az anyját lekurvázni?? Hogy lehetsz ilyen kibasszottul pofátlan köcsög??? Mindenki abban hisz amiben akar,amiben szeretne nem itt kell verni a nyáladat!!! Te normálatlan seggfej!!!

      Mariann

      Törlés
    2. Normalis vagy, ember?! Egyaltalan ki a faszom vagy?! Es miert pofazol teljesen ok nelkul es raadasul meg nev nelkul is?!?! Nem vagy magadnal, komolyan mondom. Ilyen szerenvsetlen faszfejet, mint te, meg eletemben nem lattam! Hogy mered a szadra venni az anyjat es mi a retekert kurvazod le ot?!?! Mi jogod van hozza?! Semmi!!! Es amugymeg, vegig nezted te egyaltalan, hogy ki mit kommentel a reszekhez? Mert amint latom nem. Ha senki sem szeretne a blogot akkor nem kommentelnenek ilyen dolgokat neki, es nem istenitenek. Hallod, te akkora egy balfasz vagy! Es egyaltalan mi a jo edes anyam kinjat keresel te egy LARRY STYLINSON-OS BLOGON, AMIKOR NEM VAGY SHIPPER, VAGY MEGVETED OKET?!?! NA ERRE VALADZOLJAL CSESZDMEG!!! AZZAL TOLTOD A NAPJAIDAT, HOGY KERESEL VALAKIT, AKINEK NEM OLYAN AZ IZLESE MINT NEKED, EZERT OSSZE-VISSZA SZIDOD?! HA EZZEL VAGY ELFOGLALVA, AKKOR OLYAN SZAR ELETED VAN, MINT A SZAR! NINCS NEKED SAJAT ELETED? MERT UGY LATOM, HOGY NINCS, HA MASOKAT SZIDSZ OK NELKUL (!!!!!!)!
      ES MI AZ, HOGY AZT MONDOD NEKI, HOGY LEGYEN ONGYILKOS?!? TUTI NEM VAGY SZAZAS! MILYEN UNDORITO FEREG MOND ILYET BARKINEK IS?! FOLEG OLYANNAK AKIROL EGY ARVA MUKKOT NEM TUD?! MI A SZART KEPZELSZ MAGADROL?! HOGY MERSZ ILYENEKET NYILVANOSAN KIJELENTENI?! NEM SUL LE A BOR A POFADROL?! ASD EL MAGADAT ES SZALJAL MAGADBA ES HA RAJOTTEL, HOGY EGY OLTARI NAGY BALFASZ VAGY, AKKOR AJANLOM, HOGY NAGYON HUZD MEG MAGAD A JOVOBEN, MERT FOGGALMAM SINCS HANY EVES VAGY DE HA IGY VISELKEDSZ TOVABBRA IS EGYSZER KURVARA SZET FOGJAK VERNI A POFADAT!!! GONDOLKODJAL MAR MIELOTT BESZELSZ, EMBER!!! NAGYON MELYEN SZALJAL MAGADBA ES SULLYEDJ EL SZEGYENEDBEN TE SZANALMAS PARSZT!
      Seggfej...

      Törlés
    3. Névtelen!!
      Először is ki vagy te, hogy az édesanyámat lekurvázd, vagy akár a szádra merd venni!!! Engem aztán szidhatsz, de Őt még egyszer a szádra ne merd venni!!! Nem ismersz, szóval jó lenne, ha leállítanád magad!! Gusztustalan dolog, amit művelsz!! Másrészt, előbb gondolkodj, mielőtt ilyeneket írsz, mert amit te most ide leírtál, még a legnagyobb ellenségemnek se kívánnám!! Sőt még neked se, még ha ilyeneket írsz, akkor se!!!
      Amúgy meg, ki mondta, hogy egész nap ezzel foglalkozom?? Írhatnám én is ugyanazt, mint amit te írtál nekem, miszerint unalmas az életem, neked nem?? Hiszen azzal töltöd, hogy felkeress egy Larrys blogot és lefikázd az íróját, a Larryseket és még blogját is!! Akkor kinek is unalmas az élete??
      Harmadrészt pedig, mit keresel egy Larrys blogon, ha nem szereted?? Miért kínzod magad?? Ezt sose értettem az emberekben, miért szenvedtetik magukat, olyannal, amit nem szeretnek?! Szar a blogom?? Most komoly elolvastad?? Inkább tölthetted volna, valami hasznosabbal, minthogy erre szánd azt a drága idődet!
      Amúgy én is mondhatnám rád ugyan ezeket, csakhogy engem megtanítottak arra, hogy hogyan viselkedjek másokkal, még ha azok így viszonyulnak hozzám, mint te!!!
      Nem lopok, nem csalok, nem ölök, nem kínzok és még sorolhatnám, csak hiszek két srác szerelmében, ez ekkora bűn??
      Amikor ilyeneket olvasok, akkor azt érzem, hogy most én is kint szeretnék lenni a világűrben, mint ahogy Sandra Bullock a Gravitációban!! "itt csend van, senki se bánt..." - ezt megértem, mert a földön az embereknek nincs jobb dolguk, mint a másikat bántani, tönkre tenni... miért?? miben vagyunk különben egymástól??
      És ha megkérhetnélek, hagyd békén a Larryseket!! Mi bajod van velük, mit ártanak neked azzal, hogy két fiú szerelmében hisznek?? Ez ennyire fáj??
      Ui: Remélem, hogy kitomboltad magad, és kiadtad a benned felgyülemlett feszültséget! Kérlek, hagyj békén és a blogom is! Légyszíves!

      Törlés
  14. már bocsánat, tudom nem az én dolgom ,bár mondjuk az enyém is, hisz engem is ocsárolt Larry miatt, és azért is mert az egyik kedvenc irómat ócsárolja, aki egyáltalán nem érdemelte meg ezt, hisz igaz én nem ismerem, de kedvesnek, barátságosnak tűnik. na de amit mondani akarok.. Mégis ki a fasznak képzeled magad, hogy így mersz beszélni egy olyan emberről akit nem is ismersz, de leg főképp mit képzelsz magadról hogy az anyukáját is ocsárolod?! ennyi erővel mi is, és ő is mondhatnánk neked ugyan ezeket! hátr őszintén, szerintem amikor téged csináltak, nah akkor kellet volna kurvasok cotton! nem te döntöd el hogy ki miről irjon, hogy ki miben hisszen. Mi ebben hiszünk, ha nem tetszik, akkor nem kell vele törődni, nem pedig mondani a kibaszott faszságaidat, ami itt senkit se érdekel! Most komolyan...minek olvasod el a blogot, ha nem szereted a párost?! hát...ugylátszik mikor téged csináltak, az agyadat kihagyták...
    adok egy tanácsot...Ott járattasd azt az idegesító kibaszott szájbabaszott pofádat, ahol az emberek kiváncsiak a véleményedre! És ha valamit mondasz legalább legyen annyi emberiség tudatot, hogy nem névtelenül pofázol! és...engem kurvára nem érdekel hiogy kinek mint beszélsz, hogy engem azért itélsz el mert larry shipper vagyok, miközben szart se tudsz rólam/rólunk, jó engem ez kicsit se hat meg, nem érdekel a pofázásod,....de azt már nem tűröm el hogy Dreamy girl-ről így beszélsz! nem tetszik az amiről és akikről szól a történet, akkor nem ezt kell csinálni, hanem szép csendben rá mész az X re és békén hagyod az oldalt. Ennyi az egész. Egy jelenték telen kis senki vagy. Ja és...bisztos ahoyg te mondtad hoyg "mert neked es a tobbi larrys faszfejnek kibaszott unalmas lehet az elete ha ezzel foglalkozik es rohadt nyomorek kurvak lesztek".....hát a te életed se lehet valami izgalmas, ha azzal töltöd az időd hogy minket becsmérelj, és a blogot basztasd. És tesem leszel külömb, "Drága"...jah párdon..már most az vagy;)

    VálaszTörlés
  15. Hali ugy gondolom en most fogok itt komizni...az elején amikor a blog még nagyon az elejen járt en is irtam ilyenekt ..na jo nem ilyen durvakat ..sőt.
    De most tudom furcsa higy megint irok de nagyon imadom ezt a blogot es en is Larrys lettem ennek a blognak koszonhetoen..szoval kedves "névtelen" huzz vissza anyádba. ;)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!
      Köszi szépen, hogy írtál! :) Igen, te is írtál, de nem ilyen durvát, mint ő!
      :) Komoly? Ezt el se hiszem, örülök, hogy ennyire tetszik! :3

      Törlés
  16. Nagyon tetszett a rész, mint mindig! És sajnálom, hogy mostanában (megint) nem komiztam a részekhez, csak az iskola...
    Kérlek, ne foglalkozz azzal a Névtelen kommentelővel, mert rohadtul nincs igaza! Egyáltalán minek jön ilyen oldalra, ha nem Larry Shipper?! Valami baj lehet vele! Még ha normálisan, civilizált ember módjára közölte volna a véleményét, nem kapott volna ennyi támadást! (Annyira xd )
    Egy ilyen ember miatt meg se forduljon a fejedben, hogy abba hagyod az írást! Oki?! :)
    Ne foglalkozz vele! Magasról tegyél rá és kész! ;)
    Nagyon várom a kövi részt! ;) :D
    És Drága Névtelen kommentelő! Ha ezt olvasod, ajánlok neked egy helyesírási szótárat! ;)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi szépen, örülök, hogy ismét itt vagy, de tudom, hogy olvasod, még ha nem is kommentelsz! :D Szóval nincs harag! :D
      Nem könnyű nem foglalkozni vele, de igyekszem, viszont sikeresen elrontotta a hétvégém, aminek remélem örül! Ezt én se tudom, hogy miért van akkor itt?
      Nem fogom abbahagyni, vagyis próbálom nem abbahagyni!!!

      Törlés