2014. január 25., szombat

35. rész




Sziasztok! 



Itt is van a kövi rész! :) Köszönök mindent, a sok dicsérő szavakat, a feliratkozókat és a tetszikeket! :) :3
Nem is nagyon húznám tovább, nem tudok mit mondani, csak annyit, hogy jó olvasást kívánok! :)

Dreamy Girl



Ui: Elég ramatyul sikeredett ez a rész! :/ Szerintem eddig ez lett a legrosszabb, de most ennyire futotta! :/ Bocsássatok meg érte! :/ (Szégyellem is magam miatt! :/)




1 hét múlva
Louis

Arra ébredtem, hogy valaki befogja a számat. Kapálódzni kezdtem, de leszorított az ágyra és csípőmre ült. Megrémültem, remegtem a félelemtől, ami átjárta egész testemet. Ennek sose lesz vége...
- Minden miattad történt! - hallottam meg a számomra oly csodás hangot, ami most rettegéssel töltött el. - Ha nem jössz utánam, ez mind meg sem törtét volna! Miattad szenvedek! - mondta egyre dühösebben. Féltem tőle, remegő testtel feküdtem alatta. Miért csinálja ezt velem? Miért bánt? Én ezt nem akartam...
- Most te is szenvedni fogsz! - suttogta fülemhez hajolva, amitől kirázott a hideg. Szavai megrémisztettek, nem tudtam elhinni, hogy ezt teszi velem. A számon tartott kezét felemelte és ökölbe szorította. Ütni készült, szemeimet lehunyva vártam a fájdalmat. Könnyeim kicsordultak. 
- K... kérlek... ne - szipogtam halkan. Vártam... de nem ütött, ezért lassan kinyitottam szemeim és Harry fájdalomtól eltorzult arcát láttam meg.
- Hazza? Mi a baj? - nyúltam óvatosan arcához. Nem felelt. Ajkai szétnyíltak, ami által kicsordult piros vére. Ujjaimmal letöröltem szájáról, de mind hiába, az egyre csak folyt. 
- Te tetted ezt velem... meg fognak ölni... miattad... pedig én szerettelek... - mondta könnyeivel küszködve. 
- Nem! Nem! Ne tedd ezt velem! Szeretlek! Harry ne hagyj itt! - kezeim közé fogtam arcát, majd letévedt tekintetem pólójára, melyen piros folt éktelenkedett, amely egyre csak nagyobb és nagyobb lett. 
- NEM! HARRY! NEM! NE HAGYJ ITT! - ordítottam fel, ahogy a torkomon kifért. 
- Lou! Ébredj! Semmi baj, mi itt vagyunk melletted! - hallottam meg Niall nyugtató hangját fejem mellől. Párat pislogva kinyitottam szemeim. Azt se tudtam hol vagy... mi volt ez az egész? Álmodtam? Vagy ez a valóság? 
- Rosszat álmodtál! Nyugodj meg! - éreztem meg kezét hátamon, mellyel lágyan cirógatott. Felé fordultam, Liammal együtt ültek az ágyam szélén. 
- Ti hogy kerültök ide? - nyöszörögtem kómásan, nem volt erőm még beszélni se. Fejem majd szét esett, lüktetett és még émelyegtem is. 
- Egy hete, hogy elvitted a kocsim, ma jutott eszembe! Hívtalak, de nem vetted fel, ezért gondoltuk eljövünk hozzád! És hát itt találtunk rád az ágyban! Mi történt Lou? Miért ittad le magad? 
- Nem ittam... honnan veszed ezt a marhaságot? 
- Talán onnan, hogy bűzlesz a piától és az ágyad mellett van egy pár üveg, ami üres... - mondta, mire csak egy nyöszörgést adtam válaszul, nem nagyon tudtam odakoncentrálni szavaira a fejfájásom miatt. - Harry tett veled valamit? Összevesztetek? - kérdezte Liam. Megráztam a fejem, nem akartam erről beszélni, egyedül akartam lenni... 
- Akkor meg mi a baj? - simogatta meg a karom Niall. 
- Nem akarok erről beszélni... szarul vagyok, ehhez most nincs kedvem... kérlek, hagyjatok békén... - mondtam fejemre húzva a takarót. Hallottam lépteiket, amint elhagyják szobám. 
- Ne aggódj már! - hallottam Liam hangját, mire lehúztam fejemről a takarót. - Ezt nekik kell megoldaniuk, ne szólj bele! 
- Te ezt nem érted! Nincs senkije rajtam kívül, nem hagyhatom magára! Esküszöm kinyírom azt a rohadékot, tudom, hogy ő tette ezt! - akadt ki a Szöszi. 
- Értem én, de nem tehetsz ellene semmit, Louis felnőtt ember és Harry is! Hagyd őket békén, meg fogják oldania problémájukat nélküled is!
- Szóval én vagyok a hülye, mert segíteni akarok neki? - kiabált Ni.
- Miről beszélsz? Nem ezt mondtam! De tudod mit? Hagyjuk, oké? Én most elmegyek... gondold át amit mondtam! 
Ez remek! Mindent tönkre teszek, most miattam veszekednek... Harry pedig miattam szenved... 
-Niall! - próbáltam kiabálni, ami elég bénára sikeredett. Fejem is belefájdult. Belépett a szobámba, szomorú arcát látva majd meghasad a szívem. Szemeim pirosak voltak, a könnyeivel küszködött. 
- Menj utána! Én meg leszek, felnőtt ember vagyok, megoldom a gondjaim! Tudom, hogy szeretsz! Én is téged, de neked most már Liam a legfontosabb! 
Niall odajött hozzám, szorosan átölelt. 
- Biztos miden rendbe lesz? - suttogta fülembe. 
- Persze! Menj csak! - pusziltam nyakába.
- Köszönöm! - nyomott puszit arcomra, majd kirohant az ajtómon. Belekotortam az éjjeliszekrényembe, bevettem egy fájdalomcsillapítót és visszadőltem az ágyba. Telefonom idegesítő hangja ébresztett fel. Kitapogattam, majd felvettem. 
- Mi... van? - szóltam bele álmosan. Fogalmam sincs ki hívott, de valahogy nem is tudott érdekelni. 
- Lou! Szükségem van rád... nem teheted ezt velem... beszéljük meg... kérlek, ne lökj el magadtól... -  egyből felismertem csodás hangját, amely szomorúan, kétségbe esetten csengett. Nem tudtam mit mondani neki, egyszerűen lefagytam.
- Lou? 
- Hagyj békén... mondtam hogy nem akarok beszélni... - böktem ki és azonnal letettem a telefont. Remek Louis, egy nagy seggfej vagy... 

Harry 

Egy hét telt el azóta a nap óta. Louis látni se akart, nem válaszolt az üzeneteimre, nem vette fel a telefont és hiába látogattam meg, mindig becsapta az orrom előtt az ajtót. Akár mit csináltam nem érdekelte őt. Feladtam... tudom elég gyorsan lemondtam róla, de úgy voltam vele, hogy neki talán hosszabb időre van szüksége. Tudom, hogy szeret, csak túl sok volt ez neki. Ma is a háza előtt álltam az autómmal, viszont láttam, hogy Niall-ék ott vannak vele, így elhajtottam, tudva, hogy biztonságban van. Az erdőben lévő házhoz akartam menni, de valami azt súgta, hogy Zayn régi házához menjek. Igaz csak egyszer jártam ott, de simán oda találtam. Megálltam a ház előtt. Az ajtóhoz lépdeltem, ami meglepetésemre nyitva volt. Ez fura volt, ezért visszamentem a kocsihoz, elővettem a kesztyűtartómból a fegyverem. Óvatosan lépdeltem az ajtóhoz, kinyitottam, bent sötét volt, nem láttam semmit és senkit, csak orrfacsaró bűzt éreztem. Csend volt. A falon tapogatózva megtaláltam a villanykapcsolót és felkapcsoltam. A hirtelen jött fény miatt hunyorítanom kellett. Mikor kitisztult látásom, körül néztem és teljesen lesokkolt az elém táruló látvány. Szám elé kaptam kezem és lefagyva álltam a nyitott ajtóban. Pár perc után feleszméltem, majd odarohantam a földön fekvő Zayn-hoz. 

- Zayn! Zayn! Te jó ég! - mondtam megrémülve. Végig néztem rajta, az egész testét kék-zöld foltok, vágások és alvadt vér fedte. Haja összetapadt a sok vértől. Szörnyű volt így látni őt.

- Istenem! Kelj fel! - próbáltam ébresztgetni. Kitapintottam pulzusát, szerencsémre még élt, de ha nem sietek nem sokáig. Azonnal tárcsáztam a mentők számát. Megmondtam a címet, majd letettem. 
- Tarts ki, kérlek! - simogattam meg sápadt, hűvös arcát. Órámra pillantottam, egy örökkévalóság volt, míg a mentősök kiértek. Elmondtam amit tudtam, ami nem sok volt, hiszen így találtam rá, fogalmam se volt, hogy mi történhetett vele és hogy mióta fekszik itt. Megvizsgálták, ráemelték a hordágyra és betolták a mentőautóba. Beültem a kocsiba. Hiába kérdezgettem a mentősöket Zayn állapotáról, mindenre az volt a válaszuk, hogy majd csak akkor tudnak pontos diagnózist adni, ha megvizsgálják a kórházban. Hosszú percek múlva megérkeztünk. A kórházba beérve megkértek, hogy várjak kint és majd szólnak, amint tudnak valamit. Leültem az egyik székre. Vártam... Folyton figyeltem a ajtót, ahova bevitték. Ki- be rohangáltak az orvosok, nővérek. Nagyon ideges voltam. Ki tehette ezt vele? Hogy került a házba és mikor? Pár napja voltam ott és akkor még nem volt senki sem a házban...  Arcomat kezembe temettem.
- Zayn tart ki! Szükségem van rád... - suttogtam tenyerembe. Már vagy egy fél órája vártam, már nem bírtam a fenekemen ülni, fel-alá járkáltam, folyton az órát lestem, aminek a mutatója csigalassúsággal mozgott. Hosszú várakozás után megláttam a nővért, aki felém tartott. Arcáról semmit nem tudtam leolvasni, de testem remegni kezdett. Féltem... 
- Ön Zayn Malik hozzátartozója? - kérdezte.
- I-igen! Hogy van? Feléül? Ugye minden rendbe lesz vele? Kérem mondja, hogy nem lesz semmi baja! - hadartam levegőt se véve. 
- Nyugodjon meg! Stabilizáltuk állapotát, szerencse, hogy időben odaért! Pár percen múlt az élete! Nagyon sok zúzódása és mély vágott sebei vannak. Remélhetőleg nem fertőződtek még el! 
- De rendbe jön? 
- Igen... viszont... van egy komoly fejsérülése, ami miatt akár elveszítheti emlékezetét! 
- Micsoda?? - akadtam ki a hallottak miatt, hirtelen fel se fogtam mit jelent ez - Nem fog emlékezni... semmire? - így kimondta még szörnyűbben hangozz, mint gondoltam. 
- Ezt még nem tudhatjuk biztosan, csak ha felkel... már ha felkel, ugyanis kómában van...
Nem akartam hinni füleimnek. Ha felkel? Nem, ez nem lehet igaz... Mi lesz velem nélküle? 
- Ha szeretne bemehet hozzá pár percre. - mosolygott rám a nővér. Bólogattam, elindultunk a kórterembe, ahol Zayn sápadt, élettelennek tűnő teste feküdt a kórházi ágyon. Zsinórok, csövek lógtak ki testéből. Zavaró pittyegés jelezte egyenletes, nyugodt szívhangját. Közelebb mentem, kihúztam egy széket az ágy alól és leültem. Megfogtam kezét, lágyan megsimogattam. 
- Zayn... kelj fel kérlek... szükségem van rád... nem hagyhatsz itt... - hajtottam fejem mellkasára. Nagyokat sóhajtva hallgattam egyenletes szívverését. - Akárki is tette ezt veled, megfizet érte! - suttogtam. Pár perc múlva jött is  nővér. Odahajoltam homlokához és lágyan megpusziltam. 
- Szeretlek! - mondtam halkan, majd kimentem a szobából. Megadtam az elérhetőségem a nővérnek, hogy ha felébred, azonnal hívjanak. Beültem az autóba és visszahajtottam a házhoz. Ahogy beléptem ismét megcsapta orromat a bűz. Kiszellőztettem, nekiálltam takarítani, hogy mire Zayn hazajön, ne ez fogadja. Mikor végeztem ledőltem a kanapéra. Iszonyat fáradt voltam, már gondolkodni se tudtam igazán... Minden összejött. Először a főnököm, aztán Lou, most meg Zayn... mintha minden ellenem lenne... Kezembe vettem mobilom és tárcsáztam. Pár csörgés után felvette a hívott fél.
-Mi... van? kérdezte álmos hangon. Az órára pillantottam, ami éjfélt mutatott. Nem is figyeltem az időt, gondolom sikerült felkeltenem.
- Lou! Szükségem van rád... nem teheted ezt velem... beszéljük meg... kérlek, ne lökj el magadtól... - suttogtam a telefonba. Vártam, de csak halk szuszogást kaptam válaszul.
- Lou?
- Hagyj békén... mondtam hogy nem akarok beszélni... - tette le a telefont. Kiejtettem kezemből a mobilom és az eddig visszatartott könnyeim most utat törtek maguknak. Mindent kiadtam magamból, az egész heti feszültségemet. Elterültem a kanapén, összekuporodtam és addig sírtam, míg az álmok világa magával nem ragadott.

16 megjegyzés:

  1. jipiii! Fel tudtad tenni a részt! Viiii!! Ez is fantasztikus lett, mint ahogy általában. Szegény Hazz..:( Jó, Lou-nak is elég szar, de Harry-nek sokkal nehezebb most az élete, mint neki. :( Szegénykéééém. :( Remélem, hogy hamar rendeződik minden. Mondjuk ezeket a szálakat nem egyszerű ilyen gyorsan kibogózni, mert akkor túl összecsapott lenne. :3
    Imáááádtam! :333 Remélem, hogy az ez utáni is hamar fog érkezni, mert nem fogom tudni sokáig kibírni. ;)
    Puszi!! xXx
    Reni

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen, örülök, hogy tetszett! :D Én valahogy nem vagyok megelégedve vele... :/
      Kell egy kis szenvedés, szomorúság is, de ahogy én ismerem őket ez nem fog sokáig tartani :D
      Nem tudom mikor hozom, talán kedd vagy szerda :D

      Törlés
  2. Oh, szegénykém. Még mindig nem értem Louis-t. Szereti Harry-t, és tudja, hogy tőle függ az élete. Akkor meg miért löki el magától? Majd egyszer felbukkan Cas, aztán neki lesz szüksége Harry-re. Fogadok, a göndör azonnal rohanna egy telefon hallatàn. Eh, na mindegy. Nagyon nagyon tetszett, alig várom a következőt. Remélem, hamar hozod. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :/ Louis-t nehéz megérteni... elég érdekes észjárása van :D Imádom, hogy így bele tudod élni magad és mindenben teljesen igazad van! :D
      Köszi szépen, ha minden igaz akkor kedd vagy szerda! :D

      Törlés
  3. Ez neked ramaty? Olvastam már mástól ramaty részt, úgy hogy tudom milyen, és ez nem tartozik azok közé!!!
    Először azt hittem az elejére, hogy az a valóság, nem csak álom O.O Szegénykék, min mennek most keresztül! :( :( Meg remélem Niall és Liam kibékülnek :3 És Zayn, szegény! Szörnyű lehet most neki. Habár gondolom nem érez semmit, de akkor is! :'( És Hazza mégjobban ki van ezért is akadva! ://
    Nagyon várom a kövi részt! *-* ^_^

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm, ezt örömmel olvasom! :3 Nekem valamiért nem tetszik... :/
      :/ nem könnyű az élet... Szegyén Harry, most minden ellene van, de ettől már csak jobb lehet! :D Reméljük.. :D
      Igyekszem hozni! :D

      Törlés
  4. Dreamy Girl!
    Ne szégyelld magad, egyáltalán nem lett rossz, csodás lett!
    Az elején kicsit betojtam, azt hittem az a valóság, de nagyon megkönnyebbültem, mikor Lou felébredt.:)
    Remélem Zayn felépül és majd nem emlékszik semmire (gonosz vagyok) mert ha nem emlékezne, akkor nem lenne seggfej és nem akarná többé bántani Louist!
    Megértem Lout, hiszen csalódott meg minden, de ha meghallgatná Harryt egyből értené mit miért tett.
    Nekem ne szedd szét Niamet, imádom őket, olyan cukik!*-*
    Tűkön ülve várom a kövi részt!;)
    xxx

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm, örömmel olvasom, hogy így gondolod! :D :3
      :D Próbáltam kicsit izgalmassá tenni! :D
      A kövi részben kiderül, hogy Zayn emlékszik-e valamire, meg majd később arra is fény derül, hogy hogyan fog alakulni kapcsolata Lou-val! :D
      :D

      Törlés
  5. Sziaa ! Nagyon jó lett az a rész is mint a többi ! Ne hidd azt hogy olyan rossz lett mert ez is tökéletes ! Hidd el ,hogy csodálatosan írsz ! Harry és Louis pedig valami fantasztikusak . Remélem hogy nagyon de nagyon hamar hozod a következő részt mert én már nagyon várom . Csodálatos író vagy és ezt ne felejtsd el ! Üdvözlettel : Grétike Nagyon várom a kövit. siess !

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hello!
      Köszi szépen, nagyon kedves tőled! :3 :') Ilyenkor mindig boldogság tölt el, ha ilyeneket írtok nekem! :')
      Larry jó páros! :D
      Igyekszem, talán kedd vagy szerda! :D

      Törlés
  6. jajj Istenem o.o ez fantasztikus volt! végig a körmömet rágtam.. az elejénél azt hittem, hogy szív infarktust kapok.. de megnyugodtam, hogy Lou csak álmodta xd *-* nagyon sajnálom Hazzát és remélem hogy rendbe jön Zayn is! :) nagyon siess a kövivel! és békítsd ki Lout és Harryt .... o.o *-* <3 ja és Niam is maradjon együtt..:) :3 <3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszii szépen! :3 Örülök, hogy ennyire izgultál! :D
      Talán kedden vagy szerdán tudom, hozni vagyis megpróbálkozom! :D (Mindent megteszek annak érdekében hogy be tudjam tartani ígéretem! :D)

      Törlés
  7. ezt a részt elolvastam, nem lett olyan rossz.
    Meg szeretném kérdezni, hogy te még olvasod-e a blogom? A szemétláda csapatra gondolok

    VálaszTörlés
  8. Szia most tevedtem az oldaladra es be kell valljam hogy nagyon imadom:D elolvastam az elso reszt es nem birtam abbahagyni:D nagyon jo a sztorid, tehetseges vagy csak igy tovabb:) nagyon varom mar a kovit *-*

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!
      Örülök, hogy idetévedtél és hogy elnyerte a tetszésed a történetem, meg persze annak is, hogy nem bírtad abbahagyni! :D Ezek nagyon sokat jelentenek nekem! :D Köszönöm a kedves szavakat! :3
      Remélem mihamarabb tudom hozni!

      Törlés