2014. január 21., kedd

34. rész



Halihóóó! 

Wáóó, úgy látom az előző rész nagyon tetszett, aminek annyira, de annyira örülök! :) Mikor megnyitottam a blogom és megláttam a sok komit, fülig ért a szám! :') Hálás vagyok mindenért, imádlak benneteket! :3
Mivel ilyen jók voltatok és ennyi komit kaptam, megleplek bennetetek ma is egy résszel! :) (Nem akartam még felrakni, kicsit húzni akartam az időt, de nem tudtam könyörgő szavaitoknak ellenállni! :)) Viszont az ezután rész nem tudom mikor jön! 
Köszönök mindent! :3
Jó olvasást! :) 

Dreamy Girl 




Louis

- Ne hazudj! - mondta durva hangon. - Mit láttál? - fogta meg erősen állkapcsom és szemembe nézve várt válaszomra. Remegve tekintettem haraggal teli barna szempárjába. Nem tudtam mit kell tennem, soha nem voltam még ilyen helyzetben. Ha elmondom neki, megöl, ha nem mondom el neki, akkor is megöl... Harry szavai kavarogtak fejemben, így jobbnak láttam nem elszólni magam.
- Semmit... - válaszoltam ismét, egy kicsivel több bátorságot belevéve hangomba. Hazza megszorította kezemet, mire felszisszentem, nem értettem miért csinálja ezt. Hirtelen egy ütést éreztem meg hasamnál,  mire fájdalmasan összegörnyedtem, már amennyire bírtam a szorító kezek miatt. Fel se tudtam eszmélni az előző ütéstél, máris kaptam még egyet, ami sokkal erősebb volt. Lerogytam a földre, magzatpózba vonaglottam az irtózatos fájdalomtól. 
- ÁLLÍTSD FEL! - kiabált a kopasz. Harry azonnal felrángatott, ami nagyon fájt, nem tudtam kiegyenesedni. 
- Úgy látom, ma senki se közlékeny... Ők se voltak azok! - mutatott, a még mindig térden álló alakokra, akik teli voltak vágásokkal és tiszta véres volt testük. 
- Te is így akarod végezni? - kapta el hajamat és hátrahúzta a fejem. Felmordultam tettére. Próbáltam elhúzni magam, vagy kiszabadulni, de mind hiába. 
- N..nem... ké...rem... - hebegtem. Gonosz mosoly villant meg arcán, majd előhúzott valamit a háta mögül és elém mutatta. Megugrottam, ahogy megláttam az éles tárgyat kezében. Egy kés volt az, aminek éle megcsillant a lámpák fényében. Rugdalódzni kezdtem, ki akartam szabadulni.
- Fogd már rendesen! - mondta dühösen, mire Harry engedelmeskedett. A férfi megmarkolta állkapcsomat, aztán a kés élét bőrömhöz érintette. Erősen belevájta, éreztem ahogy vérem folyni kezdett. Szemeimet összeszorítva fájdalmasan felnyögtem. Könnyeim potyogni kezdtek. 
- Szóval még mindig nem akarsz felelni kérdésemre? - húzta el a kést arcomtól. Nem szóltam semmit, tudom hiba volt, de nem tudtam mit mondani... - Rendben! Akkor átadlak a legtehetségesebb kínzómnak, majd ő kezelésbe vesz! - kacsintott rám gonosz vigyorral arcán. Intett egyet Harry-nek. Nem értettem ez mit akar jelenteni, de ekkor kigáncsolt és erélyesen lelökött a földre. Felnyögtem a fájdalomtól, mikor pont a felhorzsolt térdemre érkeztem meg.
- Lásd milyen rendes vagyok! Még egyszer utoljára megkérdezem, miért vagy itt? És ne mondd nekem, hogy ide jársz a gyár épületébe, egyedül, mert az nem hiszem el? Kit keresel? Ki küldött? - összeszorítottam szemeim, nem volt mit mondanom és nem is akartam...feladtam... Harry se segített... végig nézte, ahogy ez az alak kínoz...és ez volt a legfájóbb dolog, még a kés éles pengéje se okozott ekkora fájdalmat...
- Látom inkább a kínzást választod! Kötözd meg és állítsd oda a többiekhez, aztán elszórakozhatsz vele is! - mondta, majd Harry-hez dobta a kötelet. Felráncigált a földről, kicsit se gyengéden. Hátam mögé állva megkötözte kezeimet. 
- Ké...kérem...engedjen el... - kezdtem szipogni. - nem... mondok semmit... ígérem...csak hagyjanak elmenni... - könyörögtem elcsukló hangon. 
- És miért higgyek neked? Hmm? Az első dolgod úgy is az lesz, hogy beköpsz a rendőrségnek! 
- Nem! Nem! Soha nem tennék ilyet! - mondtam, hátha megkímél nekem. Bár ez marhaság, jól tudtam, mégis próbálkoztam. Hirtelen Harry-vel találtam szembe magam, mire lepetten néztem szemeibe. Láttam szemében a sajnálatot és a félelmet, ami engem is megrémített. Ha ő is fél, akkor az nagyon nem jelent jót. Meglepődtem, mikor a fülemhez hajolt. 
- Jól figyelj! Rúgj tökön olyan erősen ahogy csak bírsz, ne kímélj! Aztán fuss! Értetted? Rohanj, ahogy csak bírsz! Ne nézz vissza és csak akkor menj haza, ha már biztos vagy abban, hogy nem követnek! A kötél nem szoros...és... nagyon sajnálom... szeretlek - suttogta egy levegővétellel, majd lágy puszit hintett nyakamra. 
- Mi a faszt csinálsz? - kérdezte a kopasz idegesen. Harry feléje fordult. 
- Csak elmondtam neki, hogy hogyan fogom elérni, hogy beszéljen! Biztos élvezni fogj! - mondta gonoszan főnökére pillantva, aztán meg rám. Minden erőmet bevetve meglendítettem lábam és jó erősen tökön rúgtam. Odakapva, fájdalmasan nyögve görnyedt össze. Mikor észbe kaptam, azonnal futni kezdtem, leszedve magamról a kötelet. 
- KAPJÁTOK EL! - ordította a főnökük. Amilyen gyorsan csak tudtam, futottam, hátrapillantottam és megláttam, hogy a két fickó a nyomomba van. Gyorsabb tempóra kapcsoltam. Ilyenkor nagy hasznát vettem a focizásomnak, mivel a kondim elég jó volt, még ha nem is játszottam mindig. Ismét hátrapillantottam, kicsit távolabb voltak, ezért az álló autókhoz érve berohantam az egyik gyár épületébe. Leguggoltam az egyik ablak alá, ami a legközelebb esett a rozoga ajtótól. Ki volt törve, ezért hallottam a két srác lépteit, beszélgetését. Nem tudták merre mentem. Ezek szerint nem látták meg, hogy befutottam az épületbe. Szám elé rakva kezem próbáltam halkítani szapora levegővételem hangján. Szívem pedig majd kiugrott helyéről. Nagy levegőket szívva be tüdőmbe igyekeztem lenyugtatni magam. Mikor már lassabban vettem a levegőt, feltérdeltem, halkan felszisszentem, ahogy ismét a horzsolás fájdalma belém hatolt. Kilestem az ablakon. Nem láttam senkit, de mivel elég sok horror filmet láttam, így nem mentem még ki. Visszaültem a hideg földre és vártam... Jól tettem, ugyanis ismerős hangok csapták meg fülemet. 
- Várj! - mondta a kopasz. Egy fájdalmas ordítás hallatszott nem messze az ablaktól. - Mi volt ez Harry? Te sose szoktál kudarcot vallani! Most nekem kellett elvégeznem helyetted a piszkos munkát! 
- Sajn... -újabb ordítás, amitől szívem összeszorult. Harry miattam szenved... Szám elé kaptam a kezem, nehogy meghallják szipogásom, ugyanis folytak könnyeim Hazza fájdalmas ordításait hallva.
- Nem mondtam hogy beszélhetsz! Esküszöm, ha az a kis nyomoronc beköp, kinyírlak! - köpte a szavakat durván.
- Főnök! Nem...nem találtuk meg! - hallottam meg a két fickó lihegő beszédét. 
- Takarítsátok el a hullákat! - adta ki a parancsot - Remélem megtanultad a leckét! De még nem végeztem veled! Azt akarom, hogy keresd meg azt a kis buzit és hozd elém! Addig látni se akarlak! Ha nélküle jössz vissza, ígérem megtapasztalhatod saját bőrödön keresztül, milyen az amikor kínoznak! Most pedig húzz el! 
Hallottam Hazza fájdalmas nyögését, aztán ajtó csapódást és motor zúgást, majd egyre halkuló autójának zaját. A rettegés úrrá lett rajtam, tudván, hogy ő nincs itt. Féltem, remegtem. Mi lesz most? Mi lesz ha megtalálnak? Mi lesz Harry-vel? Akármennyire is haragudtam rá, nem akartam, hogy baja essen... az én hibámból... ha nem jövök ide, akkor ez mind meg se történ volna... megint elszúrtam... mindig bajt hozok mindenkire... Lehet ki kéne mennem feladni magam. Megölnek és akkor soha többé nem fogok senkinek se bajt okoz. Hazza is biztonságban lenne. Fogalmam sincs mióta ültem a hideg betonon a gondolataimba meredve, de annyira elvoltam, hogy csak az autók motorjának zajára eszméltem fel. Kilestem. Láttam elhajtani őket, mire nagyot sóhajtva vissza ereszkedtem ülő helyzetem és zokogni kezdtem. Fejem térdemre hajtottam. Megrezzentem, amikor meghallottam telefonom csengését, amely ebben a nagy, üres épületben hatalmas zajként hangzott. Elővettem. Azonnal lenyomtam, ahogy megláttam Harry nevét a kijelzőn. Lenémítottam, aztán erőt véve magamon kisétáltam az épület falai közül. Körül tekintettem, síri csend volt. Lassan sétálva elértem a kocsiig. Szerencsére senki nem vette észre. Kinyitottam, beültem és fáradtan nekidőltem az ülésnek. Becsuktam szemeim, a fejemben kavarogtak az események sorozatai, mindent átéltem újra és újra. Megszédültem, gyomrom émelyegni kezdett. Kinyitottam az ajtót, kihajoltam és azonnal kidobtam a taccsot. A tudatom most fogta fel igazán a történetek, látottakat. Amikor úgy éreztem hogy gyomrom lenyugodott, visszaültem. Elővettem a telefonom, nem figyelve arra, hány nem fogadott hívásom van, bepötyögtem Harry-nek az üzenetet.

Jól vagyok... Ne keress többet...

Elküldtem. Beindítottam a kocsit és hazavezettem. A telefonom folyton rezgett a zsebembe, de nem néztem meg. Nem érdekelt mit akar, most szükségem van az egyedül létre. Ahogy bekanyarodtam az utcámba, nagyot sóhajtottam, mivel nem láttam fekete autóját házam előtt. Megnyugodva parkoltam le, kiszálltam, aztán bementem a házamba. Azonnal bezártam az ajtót. Csend volt... régebben ez nem zavart... most viszont fájdalmasan hatol belém a tudat, hogy egyedül vagyok... Kezembe vettem mobilom, kis hezitálás után kioldottam és meglepetten láttam a húsz nem fogadott hívást és a tíz sms-t, ami mind Harry-től jött. Lassan olvasni kezdtem az üzenteket, mindegyikbe szinte ugyan az állt. Meg akarta beszélni a dolgokat... Eltettem telefonom és valami furcsa oknál fogva kinéztem az ablakon. A lámpák halvény fényében megláttam sötét autóját. Azonnal elhúztam a függönyt és felmentem a fürdőbe. Lezuhanyoztam. A tükörben szemügyre vettem sérülésimet, főleg az arcomon lévő vágást. Hozzáérve felszisszentem, eddig nem is igazán fájtak, most hogy az adrenalin kezdett eltávozni testemből, minden sokkal fájdalmasabb volt. Nagyon reméltem, hogy teljesen be fog gyógyulni a sebem és nem lesz semmi heg. Becsoszogtam a szobámba, bedőltem az ágyba, mire ismét felszisszentem. Ezt még meg kell szoknom. Oldalra fordultam, magamra húztam a takarót és hasamat fogva próbáltam elaludni. Hiába voltam fáradt, túl sok minden kavargott fejemben, ami által az álom nem akart elragadni. Minden megint lejátszódott előttem... a kínzás, a pisztoly, az üldözés... Ennyi pont elég volt, hogy ismét patakokban folyjanak könnyeim... Mobilom megrezzent. Megnéztem üzenetem, bár tudtam kitől jött.

Sajnálom Lou... Szeretlek...

Csak ennyi állt benne... Leraktam az éjjeli szekrényre és álomba sírtam magam.

20 megjegyzés:

  1. jaj...Lou!TT-TT már itt ijedeztem hogy megtalálják-exd jaj harryt is bántják, jáj..ne.
    huh...nem sok férfi kéri meg a szerelmét hogy rugják tökönxd..mondjuk ennek most megvolt a jó oldala is.
    jaj ne..most szakitottak?!o.o neeee TT-TT szirokxdTT_TT még a könnyeim is szaladnak, látod? ZZ-ZZ xd
    am mikor meg láttam hogy van kövi rész, szinte olvadoztam az ülésben, meg siitoztam mint egy őrült, mitre anyum csak ilyen " miütött ebbe a ygerekbe?" fejet vágottxd Nagyon fain lett!:) imádom, remélem kibékülnek!:)xd gyors kövit, kurvajó lett mint mindig!:D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem találták meg szerencsére, mert Lou nagyon ügyes! :D Igen, szegény Harry! :/ Most muszáj volt neki megkérnie... XD Elég sokat gondolkodtam rajta, hogy hogyan kéne elszöknie és hát ez jutott eszembe! XD
      Mosoly szünet van... :/ Nyugi örökké nem szakadhatnak el egymástól, mert az nekem is fájna...
      Xd örülök, hogy ennyire boldoggá tudtalak tenni az új résszel! :D Köszönöm szépen! :3
      Nem tudom mikor lesz kövi, de már írom és amikor csak van időm írok! :)

      Törlés
  2. Oh na ne! Louis, Te jó ég! Oké, hogy Harry bántotta, de csak, mert őt védte, és különben sem kellett volna oda mennie. Louis szenvedett egy este, mert kapott pár ütést és egy kis lelki terrort, de miatta most Harry fog szenvedni hónapokig, évekig. Valahol érthető Lou logikája, de én biztosan nem szakítanék Harry-vel, amikor én tehetek mindenről. Jaaaj, bocsi ezt muszáj volt kiadnom magamből. Nagyon imádtam, siess a kövivel please. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi szépen! :3 Ebben igazad van, én is egyet értek veled és nem baj, hogy kiadtad magadból, csak nyugodtan! :D
      A kövivel igyekszem, talán, de csak talán hétvégén lesz! De úgy is meglátjátok ha előbb lesz fent! :)

      Törlés
  3. Úristen ezt nem teheted velem! Szét ne merd szedni őket, mert nem leszünk jóban!!! Am imádtam már nagyon várom a kövi részt! *_* hamar hozd! :D imádlak <3 *_*

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kösziiiii :3 Jajj kapom itt a fenyegetéseket, már lassan aludni se merek! XD :D
      Igyekszem vele, vagyis próbálkozom! :D

      Törlés
  4. Neee! Miért Louis? Miért kellett oda menned?! :'( De hál' istennek nem ölték meg őket! De akkor is! Most szakítottak!!! Neeee!!! :'((
    Most elképzeltem, hogy Harry betöri az ablakot, mint annó xd, és mikor Lou felébred, Őt látja meg elsőnek.... :') Milyen szép lenne! És most próbálok nem rosszat álmodni! ;)
    Nagyon várom a kövi részt! *-* :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :( Sajnos így kellett lennie, de ahogy mondod, szerencsére megmenekült! :) Bár ezért Harry fizetett/fizet meg rendesen... :/
      XD Majd kiderül a kövi részben, hogy hogyan folytatódik a dolog! :D
      Igyekszem hozni! :)

      Törlés
  5. Ohh... nee !! Szegény Lou... Istenem! És Harry?! Ö is .. szegény nem tehet róla! Békitsd ki őket !! Mindkettejüknek rossz igy.. azokat a fickokat meg nyird ki ! Xd és nagyon siess ismét a kövivel mert szétizgulom magam o.o xd :3 <3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szegények! :/ Nem lehetnek örökké haragban! :D Nem árulhatok el semmit, majd kiderül a történet további részeiben! :D
      Próbálok sietni! :)

      Törlés
  6. Atyámgatyamadzagja! Fantasztikusan hiperszónikusan eszméletlen blogod van!!
    Az egyik barátom mutatta a blogodat és már az első pár fejezettől beleszerettem! Hihetetlenül jól írsz! Imádom!! *---* Nagyon remélem, hogy a következő részt nem fogod sokáig húzni, mert nem bírok magammal! Légyszi! Az én kedvemért, mint legújabb olvasod, hozd hamar a részt, könyörgöööm!!! :333
    Puszi! xXx
    Reni, a legeslegújabb rendszeres olvasód.;)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Úristen!! :D Köszi szépen, annyira, de annyira jó ezt olvasni! :3 Örülök neki, hogy ennyire elnyerte tetszésedet! :) Nagyon szépen köszönöm, hogy feliratkoztál és üdvözöllek a blogomon! :3 :))
      Ezek a könyörgő szavak mindig hatnak rám, meg teszek minden tőlem telhetőt, hogy mihamarabb fel tudjam tenni! :) De ha nem sikerül, azért remélem hétvégén fel tudom tenni!

      Törlés
  7. Oh ez tényleg nagyon jó rész volt és nagyon nagyon várom a következőt ! Ez valami eszméletlen ahogy írsz ! És el ne felejtsd ,hogy ők egy pár és nekik együtt kell maradniuk ! Csodás vagy és a blogod is valami eszméletlen ! Üdvözlettel : Grétike (Maci) Mikor hozod a kövit ?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Grétike :)
      Kösziii szépen a kedves szavakat! :) Nagyon boldoggá tettél velük! :) :3
      Tudom, ők csak együtt a legboldogabbak! :3 :)
      Köszönöm :3
      Hétvégére van kitűzve a kövi rész, de még nem tudom, hogyan alakulnak dolgaim! :)

      Törlés
  8. Nagyon nagyon jó lett!Imádom!Szeretem az izgis blogokat!És ez az nagyon alig várom a kövit! :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi szépen, örülök, hogy izgalmassá tudom tenni a részeket! :) :3 Ez volt a célom és úgy látszik sikerült elérnem! :)
      Próbálok sietni, már lassan kész van! :)

      Törlés
  9. HÁT ÉN MEGHALTAM...:$ hozzad azt a kövi részt:3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :D Sietek vele, hétvégén fent lesz, ha minden jól alakul! :)

      Törlés
  10. Drága Dreamy Girl!
    Érdekes, hogy ugyanaz a nevünk mégsem ugyanazok vagyunk (ezt jól meg mondtamxd)
    Tegnap találtam rá a blogodra és máris végig olvastam (suliban is egész nap).
    Annyira jó a sztori komolyan, magával ragad, szomorú vagyok a szomorú részeknél és nevetek a vicceseknél.
    Harry perverz énjét imádom hahaxd Előző részben Niam szex...tetszett grrxd Amúgy kövezzetek meg érte, de nekem jobban tetszett, mikor Lou volt a pasi az ágyban (olyan szexi voltxd) de nem szoktam elképzelni, ááá dehogy!
    Egy szó, mint száz imádom a blogod!
    Nagyon várom a kövit!;)
    Ölel, *Dreamy Girl*

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia! :)
      Tényleg ugyanaz, meg is lepődtem! :D
      Köszönöm szépen a szép szavakat és örülök, hogy elnyerte tetszésed! :3 Nagyon jó azt olvasni, hogy így beletudod élni magad, ez számomra a legcsodálatosabb dolog! :)
      Akkor jó, mert Hazza mindig is perverz marad! :P Lehet, hogy lesz benne egy kis Niam szex is bővebben, de ezen még gondolkodom! :D Tetszett? Akkor jó, mert terveztem bele még egy Lou a pasi szexet! :3 Mi sose képzeljük el! :3 :D

      Törlés