2013. november 4., hétfő

14. rész


Sziasztok!

Meg is hoztam a következő részt! :) Te jó ég, hogy mennyien megnézik az oldalam, el se hiszem még mindig! :)  Köszi mindenkinek! :) A kövi részre lehet többet kell várni, az előzőben leírtak miatt, de remélem ezzel kárpótoltalak benneteket! :P Próbáltam jól megírni ezt a részt, remélem hogy sikerült, nem volt egyszerű! :)
 Ui: bocsi ha hiba van benne, de nem volt időm átnézni! 

Dreamy Girl :)



Louis

- Harry? Mi történt? Hol vagy? Harry? Hallasz engem?? - kérdezősködtem, de semmi választ nem kaptam.
- Kérlek mondj valamit.- suttogtam elcsukló hangon. Semmi választ nem kaptam ezért letettem a telefont. Ültem a kórházi ágyon és kattogott az agyam, azt se tudom hol kezdjek neki a keresésének. Az egész várost fel kéne kutatnom ahhoz hogy meg tudjam találni, de az lehetetlen és hülyeség is. Felhívjam Niall-t? Nem, ez  a legrosszabb amit tehetek. Gondolkodj Louis, gondolkodj. Ekkor eszembe jutott valami. 
- Kérlek add hogy sikerüljön! - motyogtam magam elé. Nagy szerencsémre Harry telefonjában van nyomkövető így be tudom mérni hogy merre van. Sikeresen megtaláltam, leírtam a címet. Felálltam az ágyról elsétáltam a szekrényemig, felhúztam a ruhámat és elvittem a többi cuccomat is. Kiléptem a kórteremből és mint aki jól végezte dolgát elsétáltam a nővérek mellett. Annyira el voltak foglalva, hogy észre se vettek. Mikor kiléptem a kórház ajtaján megcsapott a hideg levegő, láttam leheletemet. Tárcsáztam a Taxi számát, nem kellett sokat várnom gyorsan ideért. 
- Jó estét! - szálltam be. Bemondtam az utca nevet és házszámot. Egy 20- 25 perc alatt oda is értünk. Kifizettem majd kiszálltam. Ijesztő volt minden, volt egy- két ház, mindet benőtte a gaz és látszott hogy nem lakták már nagyon rég óta. De a ház ahol Harry volt kicsit rendezettebben nézett ki. Elindultam a ház felé, útközben felvettem egy nagyobb követ, jobb mint a semmi, gondoltam. Rámarkoltam a kilincsre de nem nyílt, körül sétáltam a házat. Az egyik ablaknál megálltam és amilyen halkan csak tudtam betörtem. Vártam hogy hátha kijön valaki, de néma csend volt. Bemásztam, szerencsémre a kintről bejövő fény bevilágított és ki tudtam venni, hogy a konyhába érkeztem. Tovább mentem, megláttam a nappaliból nyíló két ajtót. Egyiket kinyitottam, orrfacsaró bűz ütöttem meg orromat. Felkapcsoltam a villanyt és megláttam Harry az ágyhoz bilincselve.
- Harry! Te jó ég! - siettem oda hozzá.
- Ébredj fel! - rázogattam meg óvatosan. Megnéztem pulzusát, hála istennek még él.
- Harry! Kelj fel, kérlek! - ráztam meg újra gyengéden.
- L..Louis.. - kinyitotta résnyire szemét. 
- Igen, Én vagyok, kiviszlek innen, megígérem! - néztem körbe a szobába valami hasznos tárgy után, amivel ki tudnám nyitni a bilincset. 
- L... - ránéztem Harryre, láttam hogy lefelé mutatott az ágy alá. Benéztem, de nem láttam semmit, ezért tapogatózva benyúltam és kezembe akadt egy kulcs. Gyorsan kinyitottam a bilincset, felhívtam ismét a taxis számát. Harryt feltámogattam, belém kapaszkodva megindultunk a bejárati ajtó felé. Szerencsémre benne volt a kulcs a zárban. Mire kiértünk a taxis már itt volt. Betámogattam a kocsiba és beültem mellé.
- Részeg! - mondtam a sofőrnek mert láttam hogy nagyon méregeti és nem tetszik neki a dolog. Bemondtam a címemet és végre elindult. Mikor megérkeztünk jóval több pénzt adtam a taxisnak, azzal a szöveggel hogy a takarítást is állom. Kiszálltam, Harryt nagy nehezen kihúztam a kocsiból. Bekísértem az ajtóig, kinyitottam, majd a kanapéra leültettem. Kicsit éberebb volt mint amikor rátaláltam, de még mindig ramatyul festett. Bezártam az ajtót majd hoztam neki egy pohár vizet a konyhából. 
- Lassan idd meg! - mondtam neki, miközben kezébe adtam. - Mindjárt jövök, rendben? - kérdeztem mire bólintással felelt. Felszaladtam a fürdőbe és megindítottam a vizet, mégse hagyhatom hogy így feküdjön le. Lementem hozzá majd a fürdőbe támogattam. 
- Menni fog egyedül vagy segítsek? - kérdeztem mert nem igazán tudtam hogy mit tegyek. 
- Segíts.. 
Levetkőztettem és besegítettem a kádba. Odaadtam neki a fürdő szivacsot hogy lemossa magát. Mikor végzett megtörölte magát, bár én is besegítettem. Felhúzta a pizsamát amit behoztam neki. Elkísértem az ágyhoz, lefektettem és betakartam. Kimentem a szobából, hogy készítsek valami ennivalót. Nem sok minden volt itthon, de egy zacskós leves mindig jól jön. Elkészítettem, ez pont jó lesz neki, mert ki tudja mióta nem evett. Azt hittem aludni fog, de fent volt félig felülve az ágyon. Odasétáltam hozzá, letettem a tálcát ölébe.
- Jó lenne ha ennél egy keveset! Addig letussolok, rendben?
- Rendben. - felelte halkan. Amilyen gyorsan csak tudtam letussoltam, szerencsémre a sebem nem vérzett át,  de azért új  kötést tettem rá, felöltöztem és fogat mostam. Bementem a hálóba, látszott rajta hogy jobba érzi magát, rám mosolyogva megköszönte a levest. Nem akartam elhinni hogy Ő volt az aki elrabolt, teljesen máshogy viselkedett velem.
- Nem ártana ha aludnál. Holnap már biztos jobban leszel.
- Itt maradsz velem? - kikerekedett szemekkel néztem rá. Ezt most komolyan gondolja??
- Harry, ne haragudj de ez nem fog menni... - húztam számat. Könyörgő tekintettel nézett rám. Nem, Louis nem, eszedbe ne jusson!
- Oké... - Én hülye... Csak gratulálni tudok magamnak...
Lekapcsoltam a villanyt és befeküdtem az ágyba. Harry közelebb jött hozzám, átkarolt, kezét hasamon pihentetve. Nem tudom miért, de nem ellenkeztem, talán túl fáradt voltam már mindenhez.

Telefoncsörgés riasztott fel álmomból. Ránéztem az órára, már 8 óra volt. Niall hívott, de nem vettem fel. Nem akartam magyarázkodni. Megfordultam hogy megnézzem Harryt, de nem volt az ágyban.
- Remélem nem baj, de letussoltam és fogat mostam. - lépett be az ajtón.
- Nem baj, örülök hogy jobban vagy! - mosolyogtam rá.
- A varázs levesed segített! - mosolygott vissza.
- Igen! A zacskós leves csodákra képes! - nevettem el magam, mire Harry is felkuncogott.
Felkeltem az ágyból, kivettem szekrényemből egy felsőt és nadrágot majd odaadtam neki. Ezután kimentem elvégezni reggeli teendőimet a fürdőben. Most viszont nem siettem, ameddig csak tudtam húztam az időd. A sebemről leszedtem a kötést, elég szépen begyógyult már, de még mindig fájt. Miért segítek neki? Ez beteges...elrabolt, kínzott és ezek után még megmentem... Ez is csak Én lehetek. Isten túl jó szívvel áldott meg. A legnagyobb probléma pedig az volt, amit nem akartam magamnak se bevallani...vonzódom hozzá. Ez nem normális...
- Louis, jól vagy? - kopogott az ajtón.
- Persze semmi bajom. - tártam ki az ajtót. Kilépve rajta elindultam a konyhába.
Csináltam két szendvicset, éppen szólni akartam hogy jöjjön le, mikor belépett a konyhába. Letettem a tányért elébe, megreggeliztünk néma csendben. Nem tudtam ellenállni tekintetének, magával ragadott. Te jó ég mi van velem? Nem, ezt nem lehet. Hirtelen felpattantam, elindultam kifelé, ekkor viszont egy kéz visszarántott. Maga felé fordított és szemembe nézett.
- Mi a baj Louis?
- Engedj el, hagyj bék... - nem tudtam befejezni mondatom mert megcsókolt. Megmerevedve álltam egy helyben. Amikor észbe kaptam próbáltam ellökni magamtól, de Ő még jobban magához húzott derekamnál fogva. Megnyalta alsó ajkam egy halk nyögést kiváltva belőlem, ezt kihasználva bedugta nyelvét számba  és felfedező útra indult. Testét szorosan nekem nyomta, éreztem ahogy ágyék az enyémhez ér. Szívverésem felgyorsult mikor Harry rámarkolt fenekemre. Belenyögtem szájába a jóleső érzéstől. Éreztem hogy itt a vég... Agyam kikapcsolt a testem pedig önálló életre kelt. Visszacsókoltam, nyelvünk simogatta egymást, de Harrynek ez nem volt elég így egyre durvábban csókolt. Egyik kezemmel göndör hajába túrva húztam még közelebb magamhoz, a másikkal felsője alá nyúlva simogatni kezdtem izmos hátát. Elváltak ajkain, nyakamhoz hajolt és csókokkal hintette bőrömet, kicsit megdöntöttem a fejem hogy még jobban hozzáférjen. Mikor elért az érzékeny pontomhoz beleremegtem ekkor rátapadt és szívni kezdte. Ennek hatására belemélyesztettem körmeimet hátába amivel nyögést váltottam ki belőle. Éreztem, hogy nadrágom egyre szűkebbé válik, nem bírtam tovább, elindultam hátrafelé magammal húzva Harryt. Nagy szerencsétlenségemre sikerült elbuknom a szőnyegben így a földre estem, Harry pedig rám. Felnyögtem ahogy nehéz teste rám nehezedett.
- Tökéletes földet érés! Imádok felül lenni! - válaszolni már nem tudtam, mert vadul nekiesett ajkaimnak. Levegőért kapkodva váltunk el egymástól. Megragadtam felsőjét és lehúztam róla. Kezeimmel végigsimítottam izmos felsőtestén egyetlen centit se hagytam ki. Felhúzott lerántva rólam felsőmet. Időt se hagyva nekiesett felsőtestemnek, csókokkal hintette, beleharapott mellbimbómba és szívni kezdte. Hangos nyögés hagyta el a számat. Lejjebb haladt én pedig kezdtem megőrülni érintéseitől. Miközben csókolgatott mozgott felettem ágyékát az enyémnek dörzsölve. Éreztem merevedő férfiasságát amitől még jobban felizgultam. V vonalamhoz érve beleharapott bőrömbe ott is egy foltot hagyva. Belemarkoltam hajába és magamhoz húztam. Vadul faltuk egymást, beleharaptam alsó ajkába mire felszisszent. Megéreztem vére ízét számban.
- Sajnálom... - néztem rá bocsánatérően. Rám vigyorgott ismerősen perverz mosolyával.
- Imádom mikor bedurvulsz! - nyalta le vérét szájáról. Ekkor felbátorodtam és nyakához hajolva belemélyesztetem fogaimat bőrébe.
- Ohh.. istenem... - nyögte hangosan a szavakat. - Ne hagyd abba! - szuszogta fülembe. Szívni kezdtem egy jó nagy foltot hagyva nyakán, majd lenyaltam kicsorduló vérét. Elhúzódtam visszaereszkedve a padlóra. Harry kicsatolta övemet, lehúzta nadrágom és rámarkolt merev férfiasságomra az anyagon keresztül. Ajkamat beharapva adtam át magam a jóleső érzésnek. Mire feleszméltem már az utolsó ruhadarab is lekerült rólam. Harry is lehúzta magáról az össze ruhadarabot. Ismét rámarkolt férfiasságomra, fel-le húzgálta rajta kezét. Erősen markolta de mégis gyengéd volt és ezzel az őrületbe kergetett megint. Hangosabb nyögések hagyták el számat és az élvezet átjárta minden porcikámat. Levette rólam kezét, mire felmordultam. Rám feküdt és megcsókolt. Éreztem teste melegét ahogy hozzám simult. Hátát simogattam néhol kicsit erősebben megkarmolva. Harry egyik ujját számba vezette én pedig megnyaltam, tudtam hogy mire készül és ez megrémisztett. Kivette ujjat, felsőtestemen húzta végig de én megállítottam.
- Harry, ez... nekem... nem fog menni. - nyögtem ki elcsukló hangon.
- Ne félj Lou! Vigyázok rád, óvatos leszek! - nagyot nyeltem és elengedtem kezét. Lassan belém csúsztatta egyik ujját. Fájdalmas nyögés hagyta el számat, ez szörnyű volt, becsuktam szemeim és próbáltam nem a fájdalomra koncentrálni. Harry ajkait az enyémhez nyomta és lágyan megcsókolt. Közben mozgatni kezdte ujjait bennem, nagyon fájt, pedig ez még csak a kezdet volt. Kihúzta ujját majd kettőt éreztem meg bennem. Mozgatta ki-be és bármit tett nagyon fájt, úgy éreztem ez sose lesz jobb. Majd jött a harmadik ujja,ekkor kicsordult egy könnycsepp szememből.
- Lazulj el, ettől már csak jobb lesz! Engedd el magad! - suttogta és belepuszilt fülembe. Mindent megpróbáltam de nem tudtam lenyugodni. Egyre feszültebb lettem.
- Nyugodj meg, Lou! - nyalt bele fülembe és ráharapott fülcimpámra. Kihúzta ujjait, szemembe nézett várva válaszomra. Bólintottam egyet. Felém hajolt ismét megcsókolt, nyelve ütemesen mozgott a számban. Mikor sikerült lenyugodnom Harry óvatosan belém tolta magát. Felordítottam, szemeimet és számat összeszorítottam, éreztem hogy egy könnycsepp folyt le arcomon. Ismét felém lökte csípőjét, újabb nyögéseket váltva ki belőlem. Gyorsított kicsit a tempón, egyre jobban enyhült a fájdalom, helyét pedig az élvezet vette át. Belemarkoltam fenekébe még közelebb húzva magamhoz.
- Gyorsabban! - nyögtem a levegőbe. Kérésemnek eleget téve fokozta a tempót, a nyögéseink egymásba fonódtak. Megéreztem kezét merevedésemen, ahogy fel-le mozgatta nem kellett sok. A gyönyör hulláma söpört végig rajtam, egy hatalmas nyögéssel kezébe élveztem. Láttam, Ő is közel van, egy két lökés után nagyot nyögve belém élvezett. Rám dőlt és megcsókolt.

7 megjegyzés:

  1. Wooooh, ha tudnád, mennyire imádtam. Szeretném, ha a következő rész jóra sikeredne de kérlek, ne húzd sokáig. Nem akarok önzőnek tűnni, de nem bírom sokáig rész nélkül, és ha én is a kórházba kötök ki, mint Louis, a Te lelkeden fog száradni. Természetesen ez csak vicc volt. Imádom a történetedet, csak így tovább. Tűkön ülve várom a következőt :D

    VálaszTörlés
  2. Zarry szex után érdekes váltás :)

    VálaszTörlés
  3. *-* ÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍ *-* jippiájjéééééééééééééééééé!xd
    teljesült a vágyam!xd larry szex..ez olyan meg hatóóó TT-TTxd most vissza fogom magam és nem kezdem elé mondogatni azt a mi a fejemben vanxd (jaj de jjóóóóóó harry végre meg bazstaaaa!xd *ezt gondolja*) imádlaaaak!:))) larry TT-TT ugy meg hatodtamxd gyors kövit, imádlak csajszii!:Dxd

    VálaszTörlés
  4. Hát ez valami eszméletlenül király rész lett!!*-* Nagyon imádoom<3 Most annyira boldog vagyok ez miatt a rész miatt :D Várom a kövit,de tuti,hogy bármit is találsz ki azt imádni fogom<3 És az csak természetes,hogy ennyien látogátják az oldalt,hiszen tökéletes,úgy,ahogy van;)

    VálaszTörlés
  5. *.* BASSZUS!!!! :D Ez annyira király! Egyszerűen dobok egy hátast a blogodtól! :) Hihetetlenül jól írsz! :D Harry végre gerincre vágta Lout! :D KÖVIT!!!! :D XD

    VálaszTörlés
  6. Vár rád egy kis meglepetés: http://awardsonlyforyou.blogspot.hu/2013/11/2-dij.html

    VálaszTörlés
  7. Nagyon szépen köszönöm mindenkinek a hozzászólását a szép szavakat meg mindent! :D Örülök, hogy ilyen hatást értem el ezzel a résszel! :3 Ennyi Tetsziket se kaptam még! :3 XD
    Köszönöm a díjat, nagyon örülök neki! :3
    Boldog vagyok hogy ilyen kedves olvasóim vannak, nagyon imádlak benneteket! :3 :D

    VálaszTörlés