2013. október 1., kedd

Prológus




A nevem Louis Tomlinson, 22 éves vagyok, Doncasterben élek egyedül. Kb. 3 évvel ezelőtt egy kórházban ébredtem fel, autóbalesetem volt, ekkor vesztettem el a szüleimet. Volt egy srác, aki szintén kórházban volt- eltört a lába-mindig átjött hozzám. Niallnak hívják és Ő legjobb barátom. Mivel nem volt senkim így Niall szülei magukhoz vettek és mindenben segítettek. Állast kaptam egy amatőr focicsapat edzőjeként, imádtam, és amikor csak tehettem én is fociztam a kis füves pályánkon. Egy évvel ezelőtt rátaláltam egy házra, amit meg is vettem, nem volt messze Nialltól csak két utcával lejjebb. Imádtam, otthonos, szerény és kicsi volt, de nekem megfelelt. Szöszi barátom sokszor nálam volt, hogy ne legyek egyedül, és olyankor estig fent voltunk és hülyültünk. Neki köszönhetem, hogy kiléptem depressziós korszakomból és fel tudtam állni. Az életem csendes, nyugodt és vidámsággal teli volt, mígnem eljött az a bizonyos szombati nap...


Ennyi lenne egyelőre, remélem felkeltettem az érdeklődéseket. Az első rész is nemsokára jön.
A szereplők is fel lesznek rakva, csak még nem igazán tudom a blogot kezelni így arra egy kicsit várni kell. :) De remélem megértitek :)

3 megjegyzés:

  1. Daaaj sziaa :):D
    Most talaltam Ra a blogodra. Nezd el nekem, de valoszinuleg minden résznél komizni fogok valami baromságot arrol, h milyen rohadt jo a resz meg h miert ott hagyod abba, mert az idegtépő.. Meg akkor is ha tudom, hogy egy kattintás es megtudom a folytatást.. Nos igen..
    Eddig nagyon tetszik, foleg h Larrys ;)
    Ropixx

    VálaszTörlés
  2. A nosztalgia vonatra felültem, úgyhogy ne haragudj a sok értesítés miatt majd. 😂
    Sziaa ❤️

    VálaszTörlés